Skocz do zawartości

CANAL+ BOX 4K (Skyworth HY4001 i HY4001CD)


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Rexax napisał:

Czy ktoś mógłby podsumować jakie problemy występują w tym boxie i na czym polegają? Wiem coś o 50/60 Hz i kanałach 18+, ale nie bardzo ogarniam o co w tym chodzi. Przydałaby się pełna lista co działa/co nie działa.

I czy gdzieś w internecie można zobaczyć jak ten box działa z aplikacją Live Channels, bo wszyscy o tym piszą, a nie wiadomo jak to wygląda. Zastanawiam się nad zakupem dla mniej zaawansowanej osoby i nie wiem czy w ogóle jest sens.

 

Nie przetestowałem tego dokładnie bo naziemna mnie nie interesuje przynajmniej na tym sprzęcie, ale jest jakiś problem z kanałami 18+, bo jak ostatnio miałem podłączoną antenę i chciałem sprawdzić to po włącznieniu audycji dla dorosłych nic się nie wyświetlało dodatkowo po zmianie na inne kanały obraz był czarny. Nie polecam do naziemnej. Nie ma epg nie można nagrywać lepiej kupić dedykowany tuner. Nie ma żadnego problemu z płynnością. Mam ustawione 4k 60 Hz i wszystko działa dobrze.

 

Edytowane przez marcin_3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rexax napisał:

Ten film przedstawia tylko domyślną aplikację, która faktycznie jest bezużyteczna. Chciałbym zobaczyć jak działa Live Channels ze sklepu Play, bo podobno ma EPG i normalne przełączanie.

Na Live channels jest EPG i przełączanie typu góra/dół. Jest lepiej ale tez bez szału.

Jeśli ta osoba ma w większości oglądać kanały naziemne to lepiej kupić inny dedykowany do tego sprzęt. Naziemna w tym pudełku to dodatek dla naprawdę niewymagających, sporadycznie korzystających z naziemnej. Np. na działce czy domku letniskowym. Sam w tym celu kupiłem Kaona od tmobile.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2022 o 19:30, marcin_3 napisał:

Czy ktoś zgłaszał błąd z HDR-em który jest zawsze uruchomiony po starcie urządzenia mimo że wyłączy się go w opcjach?Czy może użytkownikami tego urządzenia są sami posiadacze tv FULLHD lub tv bez HDR. Przecież jest to wada która prawie dyskryminuje to urządzenie po całości. Większość treści jest w SDR, a przy włączonym cały czas HDR obraz jest wyprany, tj za jasny i z nieodpowiednią kolorystyką. Najgorsze że nie ma sposobu żeby to ustawić na stałe bo tak jest skonstruowany firmware tego urządzenia albo jest to po prostu błąd. Czytając opinie jak użytkownicy zachwalają tego boxa można pomyśleć że wielu nie wie jak powinien wyglądać normalny obraz w Tv.  

Rozumiem, że teraz jak włączasz Boxa, to na starcie masz logo Android itd. Przy tego typu starcie HDR włącza sie z automatu. Wejdź w Ustawienia urządzenia --> Tryb uśpienia i zmień z Wyłącz na Uśpij. Teraz HDR się już nie włączy, a do tego Box odpali się w mgnieniu oka. Później już tylko w przypadku jakiegoś restartu lub po odcięciu zasilania trzeba będzie wyłączyć HDR ręcznie, po uruchomieniu urządzenia.

W dniu 21.01.2022 o 20:49, Przemek10 napisał:

Witam, mam pytanie czy mógłby mi ktoś wysłać aplikację CANAL+ BOX na ten dekoder? Ponieważ nie potrafię zainstalować tej aplikacji na Wolf Launcher. A kiedy uruchomię tą aplikację to automatycznie zmienia się launcher na ten oryginalny, i potem znów muszę ręcznie zmienić na Wolf Launcher ale tam zaś nie da się korzystać z aplikacji CANAL+ BOX. A czytałem, że niektórzy potrafią zainstalować mimo to tą aplikację, ale nie potrafię jej znaleźć w internecie.

W przypadku korzystania z Wolf Launchera, musisz użyc aplikacji Canal+ (a nie Canal+ Box). Poszukaj na stronach typu: apkure, apkmirror, apkcombo. Ściągasz pakiet w postaci pliku .apk (najlepiej najnowszą wersję - obecnie 5.6.1), kopiujesz na dekoder, instalujesz, korzystasz.

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.01.2022 o 08:49, zukersss napisał:

 

Na podanej stronce aktualnie nic nie ma, poza informacją, że serwis jest w budowie. Czy ktoś posiada aktualny link lub plik z updatem? Również mam problem z zielonym ekranem...

Problem z zielonym ekranem jest prawdopodobnie przez problem z handshakem HDMI. Zwłaszcza to występuje na starych telewizorach. Pisałem już w tej sprawie do C+ (problem można obejść wymuszeniem schematu kolorów RGB, więc prosiłem o dodanie tej funkcji - znajduje się np. w boxach xiaomi) w listopadzie. Niestety po za zapewnieniem, że przekazano do dalszej konsultacji nadal cisza. Polecam ci też napisać do nich w tej sprawie. Może coś się ruszy. 

W dniu 21.12.2021 o 23:55, Buzka991 napisał:

Hej, jestem użytkownikiem tego urządzenia od miesiąca, niemniej niepokoi mnie jedna rzecz. Mianowicie od czasu do czasu urywa się obraz i wskakuje z powrotem z niebiesko-zielono poświatą ktora uniemożliwia oglądanie. Nie znika samoistnie, muszę odłączyć kabel hdmi żeby to zniklo. Wymieniłem kabel hdmi wiadomo, reset, standardowo wszystko sprawdzone, w ustawieniach obrazu mam 50hz1080p. Miał ktoś z was taki problem? Czym to jest spowodowane? I jak można to naprawić? W takiej formie jest to katastrofa, nie nadaje się do użytkowania. f7cee064ed151b9c385cfcb9551c0888.jpg

 

W dniu 22.12.2021 o 13:56, Malcolmjcrobinson napisał:

Mam podobny problem na starym LG LCD. To telewizor, a nie dekoder. Jest losowy!

To wina telewizora, ale problem można obejść. Niestety wymaga to fixa ze strony C+ - dodania opcji wymuszenia RGB (takiej jak jest na boxach np. xiaomi). Polecam napisać do C+, jak więcej ludzi będzie zgłaszać ten problem, może podziałają w tym kierunku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dr.STech napisał:

Jaki problem telewizora jak pisał, że mu działało i przestało.

Z handshakiem HDMI. Możliwe, że jeżeli działało parę dni i nagle zaczęło się tak dziać to, że inna przyczyna. Zasadniczo jednak zielona poświata to problem tego, że telewizor "myśli", że obraz jest w przestrzeni barw RGB, a w rzeczywistości idzie w YPbPr. Winny może być albo dekoder, albo telewizor. Ale w starych TV to niestety nagminne. U mnie na 42pfl5604h/12 ten problem występuje również z innymi urządzeniami. 

 

Jest jeszcze problem z całym zielonym ekranem, ale to co innego. 

Edytowane przez androidNewbie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy i dlaczego Canal+ online (również w Canal+ BOX 4K) usunął kategorię "Wszystkie filmy"?

 

Teraz można przeszukiwać filmy wyłącznie po gatunkach (akcja, horror) i zbiorach, których przydatność dla kinomana jest zerowa (np. "na poprawę nastroju"). Co dziwne, kategoria "Wszystkie seriale" jest nadal, więc nie wiadomo, czy spodziewać się powrotu "Wszystkich filmów", czy raczej usunięcia także "Wszystkich seriali".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć. Przeszperałem wszystkie ustawienia i nie mogę sobie poradzić z jednym problemem, mianowicie po każdej przerwie w dostawie prądu BOX się automatycznie uruchamia. Jako, że korzystam z ori pilota od tv i mam włączone HDMI-CEC, uruchamia się również telewizor. Jest to plazma, i ostatnio pod moją nieobecność wypaliło mi na środku duże logo canal+☹️☹️ może ktoś zna rozwiązanie, póki co muszę za każdym razem wyłączać listwę jak wychodzę z domu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@BoguśJak aktywujesz HDMI CEC, to chyba powinny pojawic sie dodatkowe opcje. Tam powinna być taka opcja jak włączenie tv razem z dekoderem. Odznacz ją. Jeśli tak zrobiłeś i jest ok, a problem dotyczy tylko sytuacji po odcięciu zasilania, to cóż... Podobnie sprawa ma się z HDR. Też się w analogicznej sytuacji włączy samo, mimo iż w ustawieniach dasz na adaptive... Jedynym rozwiazaniem jest pożegnanie się z CEC. Ewentualnie poszukaj takiego ustawienia jak automatyczne wyłączenie po określonym czasie braku aktywności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Emilio1985

No właśnie problem polega na tym, że włączanie się telewizora z boxem mi generalnie pasuje, bo często go włączam i wyłączam asystentem google, lub pilotem od boxa. Chodzi tylko o "logikę" po przywróceniu napięcia, żeby się automatycznie nie uruchamiał tylko przechodził w tryb czuwania. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji, a strasznie to głupie ☺️

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Boguś napisał:

@Emilio1985

No właśnie problem polega na tym, że włączanie się telewizora z boxem mi generalnie pasuje, bo często go włączam i wyłączam asystentem google, lub pilotem od boxa. Chodzi tylko o "logikę" po przywróceniu napięcia, żeby się automatycznie nie uruchamiał tylko przechodził w tryb czuwania. Nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji, a strasznie to głupie ☺️

Miałem kiedyś Xiaomi MiBox3 i też się uruchamiał po podłączeniu do prądu. Wejdź może w ustawienia dekodera -> ustawienia urządzenia -> wygaszacz ekranu -> uśpij urządzenie i wybierz którąś z opcji. Przetestuj, czy np nie wyłączy się po 30 minutach oglądania filmu i czy wygasi się prawidłowo po podłączeniu do zasilania.

 

PS Swoją drogą ciekawe, że wypaliło się logo, skoro po 5 minutach braku aktywności powinien włączyć się wygaszacz ekranu 🤔

Edytowane przez Emilio1985
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Emilio1985 Rzeczywiście, włącza się wygaszacz z różnymi zdjęciami i godziną na dole. Nie wiem jak było wcześniej, kilka dni temu soft się zaktualizował, albo może coś się zawiesiło.🤔 W każdym razie wypaliło się i to dość mocno, na szczęście powoli zaczyna znikać, już nie jest widoczne podczas oglądania filmów tylko podczas włączania tv na czarnym tle. W każdym razie na 100% sprawcą jest ten box, równie dobrze może komuś wypalić nowego OLED'a, a powidoki są wkurzające na maxa. Idąc za radą ustawiłem wyłączenie po 30min braku aktywności, to powinno rozwiązać problem👌👍

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok @Boguś mam nadzieje, że to rozwiąże problem. Upewnij się tylko, czy np podczas oglądania filmu dekoder się nie wyłączy.

 

Sprawdź też, jak box się zachowa po odłączeniu i ponownym podłączeniu do prądu. Bardzo dziwne, że się wtedy nie włączył wygaszacz ekranu...

 

Niestety te wszystkie androidowe przystawki chyba tak już mają. Jak pisałem wcześniej, to samo jest z Xiaomi MiBox. Może to kwestia Android TV w wersji 9 i np któraś z nowszych wersji rozwiąże problem. Sęk w tym, że aktualizacja systemu może jeszcze długo nie nadejść.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozwole się wypowiedzieć na temat tej zabawki :) Posiadam tego Boxa około pół roku jak za te pieniądze jest ok 👌Dla mnie podstawa to zmiana launchera na Wolf oryginał od Canal Plus to nieporozumienie. Na wolfie wszystko działa i wygląda cacy. Chcesz oglądać Canal+ wystarczy doinstalować ręcznie aplikacje i wszystko działa jak należy i

przynajmniej nie zauważyłem problemu z zacinaniem itp. Ja akurat korzystam z aplikacji Tivimate i ten box sprawdza się tu idealnie ;) Na foto raczej nie przypomina to Canal + ;) Pozdr  dc68e5f25b10219amed.jpg

Edytowane przez arunia23
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arunia23 nieźle :) Ja od około 3 miesięcy korzystam z Wolfa. Na oryginalnym launcherze w tamtym czasie któregoś dnia zaczeły ostro przycinać niektóre kanały, np C+ Family, Eleven Sport 3 i 4, Sportklub. Te same kanały na apce C+ Online na MiBox działały elegancko. Poszukałem w necie, poinstalowałem co trzeba i teraz C+ Online mam wrażenie ze działa nawet szybciej niz ta wersja dedykowana. Plusem jest tez mozliwosc poukladania sobie apek wg własnego uznania i dowolna modyfikacja ogólnego wyglądu.

 

Jedyny minus jaki zauważyłem, to taki, ze po okolo tygodniu intensywniejszego korzystania, apka C+ Online zaczyna przycinać, gdy korzystam z Backward EPG lub timeshiftu. Co kilka minut obraz sie zatrzymuje na kilka sekund. Muli wtedy cala apka tzn menu wysuwane przyciskami góra-dól i lewo-prawo również sie przycina w tym czasie. Jedyne co pomaga, to restart dekodera, lub ponowne uruchomienie pakietu instalacyjnego i nadpisanie obecnej instalacji (bez utraty danych logowania, ulubionych stacji itd). Problem dotyczy tylko C+ Online. Pozostałe aplikacje działają dobrze, więc to raczej nie wina walniętego Boxa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...