ruch3 Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 W dniu 19.03.2021 o 13:36, ruch3 napisał: Witam może ktoś napisać krok po kroku jak zainstalować CP GO Dzięki Pozdrawiam Aplikację wgrałem na usb i nie wiem co dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 (edytowane) @ruch3 Musisz mieć jakiś manager plików żeby to zainstalować, polecam https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alphainventor.filemanager&hl=pl&gl=US Zdajesz sobie sprawę z faktu, że obsługa pilotem CP GO będzie bardzo oporna? Edytowane 20 Marca 2021 przez sebap Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mastano Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 W dniu 11.03.2021 o 22:16, extor napisał: @mastano To jest android i jedyne co możesz zmodyfikować to przydzielanie adresu IP z DHCP na „ręczny”. Jeżeli chcesz zmienić hasło to musisz wybrać „zapomnij sieć” i połączyć się z nią ponownie podając nowe hasło. Tak samo jest w przypadku telefonów i tabletów z tym systemem, chyba że producent dodał coś od siebie w nakładce systemowej. W „czystym” androidzie tej funkcji nie ma. Mam na myśli dostęp do UPC Wi-Free. A potrzeba tam loginu, hasła i zmiany ustawień w sieci. Bardzo mnie dziwi fakt, że nie można tych rzeczy tu zrobić, a co jest możliwe na smartfonie czy tablecie z takim samym Androidem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 20 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2021 @mastano To nie taki sam android, to Android TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 11 godzin temu, sebap napisał: @ruch3 Musisz mieć jakiś manager plików żeby to zainstalować, polecam https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alphainventor.filemanager&hl=pl&gl=US Zdajesz sobie sprawę z faktu, że obsługa pilotem CP GO będzie bardzo oporna? Trzeba podłączyć myszkę lub Pilot uniwersalny Air Mouse G10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 @amstat, przyciskami kierunkowymi na pilocie też się da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Jak wejść przyciskami pilota w sekcje po lewej stronie kanały tv ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Pilot nie ma trybu myszy? Jeśli tak to przepraszam, nie będzie działał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 No właśnie nie ma trybu myszy ale można podłączyć mysz bezprzewodową lub pilot żyroskopowy i apka świetnie działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 21 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2021 Polecam pilota MX3 Pro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruch3 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 20.03.2021 o 22:14, sebap napisał: @ruch3 Musisz mieć jakiś manager plików żeby to zainstalować, polecam https://play.google.com/store/apps/details?id=com.alphainventor.filemanager&hl=pl&gl=US Zdajesz sobie sprawę z faktu, że obsługa pilotem CP GO będzie bardzo oporna? Dzięki zainstalowałem menagera potem aplikację i jej nigdzie nie widać :} Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
amstat Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 (edytowane) Zainstaluj aplikację https://play.google.com/store/apps/details?id=com.himedia.applications&hl=en_US&gl=US i jak ją odpalisz to pokaże sie CP GO Edytowane 22 Marca 2021 przez amstat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruch3 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Dzięki Bardzo za pomoc Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1405 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Cześć, jak zrobić hard reset tego dekodera?? nie chce mi się uruchomić plansza canal+ tylko netflix mi z guzika się włącza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Szukaj w ustawieniach Androida. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) Na infolinii nie wiedzą ? Od wczoraj szukasz odpowiedzi. Edytowane 23 Marca 2021 przez lukimann Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1405 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 47 minut temu, Pawel napisał: Szukaj w ustawieniach Androida. Nie mogę wejść w ustawieniach. Bo ta nakładka canal plusu nie działa a jedyne rozwiazanie mi powiedzieli wizyta w salonie. Gdzie mam aplikacje na xiaomi to samo sie robi po zalogowaniu aplikacja sie wykrzacza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz nowicki Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Mam od dziś ten sam problem. Idzie to jakoś zareklamować na gwarancję? Bo mam już ochotę rozstać się z tym pudełeczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 (edytowane) Teraz dopiero zobaczyłem na yt, że ta nakładka ma w sobie linka do opcji dekodera. Dziwnie to rozwiązano. W boxie od Tmobile mimo nakładki systemowej nie ma problemu z wejściem do ustawień dekodera. Oczywiście nie jest wymagane żadne konto ani logowanie. Może po adb connect uda się zrobić reset ? Edytowane 23 Marca 2021 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtas1405 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 16 minut temu, Pawel napisał: Teraz dopiero zobaczyłem na yt, że ta nakładka ma w sobie linka do opcji dekodera. Dziwnie to rozwiązano. W boxie od Tmobile mimo nakładki systemowej nie ma problemu z wejściem do ustawień dekodera. Oczywiście nie jest wymagane żadne konto ani logowanie. Może po adb connect uda się zrobić reset ? A wiesz jak? Ja jestem zielony w tych sprawach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Żeby się połączyć przez adblink też trzeba mieć dostęp do opcji programistycznych Androida, więc chyba w ten sposób tego jednak nie przeskoczysz. Ale możesz spróbować. Poczytaj ten wątek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Czy u kogoś w ostatnich godzinach pojawił się również problem z uruchomieniem dekodera? Nie wiem czy zgłaszać problem, czy poczekać jeszcze z jeden dzień, aż problem "szczęśliwie" zniknie. U mnie od ok. 2 godzin sytuacja wygląda następująco po próbie włączenia dekodera: 1) Ładuje się logo Canal+ (tak jak zwykle) 2) Pokazuje się animacja Android (tak jak zwykle). 3) Jest ciemny ekran (nic się nie dzieje, czasami następuje delikatne migotanie; normalnie to uruchamia się ekran startowy Canal+). Wielokrotne próby włączania itd. nic nie dają. Pilot działa, ale na ekranie widać jedynie animację głośności, gdy próbuje się ją zwiększyć/zmniejszyć (cokolwiek innego się klika, to nic się nie dzieje). Korzystam z pilota bez przycisku "Netflix". Co ciekawe, działa np. przesyłanie obrazu z smartfona do dekodera (Chromecast). Na "moje oko" wygląda jakby to był problem z samą aplikacją Canal+, która uruchamia się domyślnie po włączeniu dekodera. Jeśli komuś w ostatnich godzinach ujawnił się podobny problem, będę wdzięczny za informacje. Z samego dekodera korzystam od końca grudnia; dotychczas nie miały mniejsze większe problemy. Aczkolwiek niektóre opcje pozostawiały dużo do życzenia. P.S. Dwie godziny wcześniej nagle w okolicy wyłączono prąd. Nie wiem czy to mogło wpłynąć negatywnie na oprogramowanie w dekoderze (w momencie awarii zasilania, dekoder był włączony na jeden z kanałów TV). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Masz wyżej dwa podobne przypadki, wygląda to na jakiś problem po stronie softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 @bugmenot - dzięki za odpowiedź. Faktycznie podobne wpisy są wyżej - moje przeoczenie. Jeśli to awaria softu, to się nie popisali. Brak słów. Osobiście jeszcze poczekam 1-2 dni, może nastąpi "cudowne uzdrowienie". A później dopiero "stanowcze" działania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2021 Nie wiem czy to ma związek ale coś dzisiaj czytałem że są problemy z aplikacjami na Androidzie. Mnie dopadło na tablecie nie mogłem otworzyć Allegro, ktoś narzekał na Gmail w telefonie i rada na to aktualizacja Android System Vebview. Możliwe że to dotyczy również CANAL+ BOX 4K Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.