TheArt Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Miałem prestiż i sobie zasymulowałem ile oglądam, okazało się 10% więc póki nie będzie można samemu złożyć sobie pakietu to żaden nie jest optymalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wilos Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Po co i w jakim celu Cyfra dodała ten [beep] tzn kanaly BBC, tego nikt nie ogląda. Powinni dodać CANAL +HD ORAZ CANAL SPORT 2 HD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orlik666 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Po co i w jakim celu Cyfra dodała ten [beep] tzn kanaly BBC Nie zgadzam się. Programy dokumentalne BBC mają wielu fanów w Polsce więc akurat dobrym posunięciem Cyfry było dodanie ich do swojego portfolio. Po za tym, wielu użytkowników Cyfrowego Polsatu zrezygnowało właśnie ze względu na brak kanałów BBC! Zgodzę się jednak z tobą że przydałby się Canal+ HD. Sądzę jednak że nie doczekamy się go tak szybko (mało miejsca na tp Cyfry) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Powoli to się już tego czytać nie da Jak nie było kanałów BBC to był jęk że C+ to badziewie, że nie dołączają BBC, jak dołączyli to 3 strony płaczu o tym że to badziewie i porażka Rok temu płacz że nie ma Polsatów i czegoś tam jeszcze, jak dołączono to 5 stron że to kaszana i kto to ogląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mb79 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Polskie nastawienie do wszystkiego = narzekanie Co by nie było, jak długo, za ile - zawsze będzie źle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 Też mi się to nie podoba @ CYFRA.TV dasz źle nie dasz źle a u innych ujmują podnoszą abonament i nikt nie narzeka a tu dają i to nie byle co bo tylko Cyfra+ ma : TVP,TVN,POLSAT,CANAL+,HBO i wiele innych dobrych kanałów i Multiroom bezprzewodowy jak wam ciężko z tą platformą żyć to kupcie sobie co inne ale ja jestem z nimi nie bez powodu 11lat jakby byli nie fair to bym dawno dał wypowiedzenie a tak płacą ale wiem chociaż za co Ps.: TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJA OPINIA I NIE MUSISZ SIĘ Z NIĄ Z ZGADZAĆ @ Mb79 Racja i to 100% :> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 1 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2011 wszystkie platformy ujednolicą ofertę to też będzie źle bo tam taniej, tutaj drożej, tam taka umowa, tam owaka... dogadzanie wszystkim to zadanie agencji towarzyskich co nie zmienia faktu, że nadal brakuje kanałów w cyfrze! xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Jeżeli platformy ujednolicą ofertę to będzie wtedy ... jedna platforma.... Wg mnie to dobrze, że jest wybór na rynku... Nie ma idealnych rozwiązań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aldek Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Te dwa kanały BBC w Cyfrze to jakaś porażka, wcale się nie dziwię że CP to wywalił ze swej oferty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Chodzi Ci o jakość obrazu, dźwięku czy o zawartość merytoryczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Obraz jest dobry, a tym co twierdzą inaczej, to proponuje następnym razem lepiej dobierać sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ciciol Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Mój TV też jakoś sobie radzi z jakością obrazu. Żadnej pikselozy nie mam. Faktycznie pozmieniajcie sprzęt chociaż na troszkę lepszy, a nie jakieś pseudo biedronkowy sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darecki576 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Kanały BBC są jak najbardziej porządku pod względem jakości ich nadawania, oraz tematyka trafia w gusta wielu widzów więc trzeba się tylko cieszyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycien Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Mnie wkurza, co chwila pojawiający się znaczek ,, oglądany kanał jest w promocji'' Jest to szczególnie irytujące, gdy pojawia się na kanałach, za które płacę abonament ( gdyby faktycznie były w promocji to bym nie narzekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujektom Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 O rany ja takiego nie mam znaczka - to dobrze. Skoro płacisz to nie powinno go tam być. Co innego jak nie masz go w regularnym abonamencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycien Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 No właśnie mam canaly + w regularnym abonamencie, wczoraj leciały 2 mecze równolegle, więc co chwila przełączałem to na jeden to na drugi i co chwila się pojawiało to ustrojstwo, które trzeba ręcznie wyłączać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Poważnie o tych znaczkach piszecie? ja u siebie nic takiego nie miałem, a oglądałem oba mecze. dekoder mam swój więc pewnie dlatego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taiszo Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ludzie przestańcie wierzyć dzieciakom , którym się nudzi na feriach Nie ma takich znaczków Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz430 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 nie mam znaków i nie było Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lycien Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Taiszo chyba sam się nudzisz na feriach;-)Infantylna zaczepka;-) Ja taki znaczek mam na C+ i HBO pojawia się co chwila, niemal po każdym przełączeniu na któryś z tych kanałów. Może dlatego, że mam już dość wiekowy dekoder i dlatego się takie [beep]o włącza. Mam Optium z C+ a w ramach promocji teraz mi dodali HBO i Orange Sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Opowiem ciekawy przypadek Nie wchodząc w szczegóły 04 stycznia przedłużyłem umowę.Pan konsultant w zamian obiecał że dostarczy dekoder Philips HD w umówione miejsce (dekoder na własność).Niestety 05.01 dzwonie i niestety okazuje się to bujdą.Tego samego dnia składam reklamacje i proszę o odsłuch i kontakt telefoniczny.Jednocześnie kontaktuję się z konsultantem z którym przedłużałem umowę.Przeprasza że nie załatwił dekodera ale w związku z reklamacją już nic nie może zrobić.Stwierdza że jest to podstawą do rozwiązania nowej umowy.I jeśli myślicie że kłopoty już się skończyły to się mylicie. Teraz zaczyna się Armagedon. Dostaję odpowiedż z działu reklamacji w stylu automatu gdzie myli pani dekoder HD z HD PVR.W skrócie ja o chlebie, pani o niebie.Dzwonię i na infolini nawet zgłupieli o co pani chodziło.Odpisuję jednocześnie gdzie żądam min. zapisu elektronicznego z 04.01.Dostaję odpowiedż że pani przeprasza za pomyłkę i przesyła mi pismo na dekoder Sagem HD.Nie rozumie że podstawą przedłużenia umowy było dostarczenie w określony punkt dekodera Philips HD.Za każdym razem inna pani automat wysyła e-mail że reklamacja będzie rozpatrzona za 30 dni. Przecież do [beep]y nie załatwiono jeszcze pierwszej.Tak to możemy się pałować jeszcze 19 m-cy. Ale to jeszcze nie koniec Odpisuję jeszcze raz i już nie tłumaczę się, tylko żądam ponownie elektronicznego zapisu i dostarczenia dekodera.Jeszcze raz dzwonię i na infolini nie wierzą własnym oczom.Radzą aby napisać zażalenie bo jak sami stwierdzają robi się parodia.Nie każą oddawać PVR a jeśli naliczą opłatę to kolejna reklamacja.A w głowie im sie nie mieści że pani odmawia zapisu rozmowy.Piszę zażalenie i zgłaszam rozwiązanie umowy z winy operatora za niedotrzymanie umowy.Od tej chwili się zacieli i brak odzewu.Dzwonię i pytam sie co tam ciekawego słychać.Okazuje się że wszystko zostanie zebrane do kupy i załatwione przez inną osobe.Ale dopiero do 20 .02 czyli od daty ostatniej korespondencji.Nastał luty i za dekoder PVR mam naliczenie.Zaraz wysyłam reklamację.Na infolini to już się śmieją że jestem jakiś pechowy bo pierwszy raz widzą takie cyrki. CDN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To jest największa bujda jaką opowiada CTA Nikt do punktów nie dostarcza specjalnie dekoderów na zamówienie dla klientów Dystrybutor wydaje tylko sprzęt ze swojego stanu magazynowego Nie wiem kto im takich bajek naopowiadał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ludzie przestańcie wierzyć dzieciakom , którym się nudzi na feriach Nie ma takich znaczków ja się z czymś takim spotkałem kilka razy ale głównie na zagranicznych stacjach które przez jakiś czas były FTA i w czasie audycji wyświetlały takowe napisy, w których był powód z jakiego są FTA + informacja na jakich platformach można odbierać kanał. Myślałem, że i u nas takie "cudo" zagościło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zippi Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 To jest największa bujda jaką opowiada CTA Nikt do punktów nie dostarcza specjalnie dekoderów na zamówienie dla klientów Dystrybutor wydaje tylko sprzęt ze swojego stanu magazynowego Nie wiem kto im takich bajek naopowiadał No niekoniecznie, w momencie gdy wiemy że z danym dekoderem może być problem konsultant powinien najpierw zadzwonić do punktu wymiany sprzętu (ale tylko dla przedłużanych i wznawianych umów) i zarezerwować dany model dekodera jeżeli już jest na stanie, jeśli nie ma dzwoni do następnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Ja miałem podobną sytuację kupując modem Orange pan nie miał w sklepie u siebie to sprowadził z Gdańska bodajże a umowę z nim podpisałem w Lubuskim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi