Skocz do zawartości

Narzekamy na Cyfrę+


Palikot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po co i w jakim celu Cyfra dodała ten [beep] tzn kanaly BBC

 

Nie zgadzam się. Programy dokumentalne BBC mają wielu fanów w Polsce więc akurat dobrym posunięciem Cyfry było dodanie ich do swojego portfolio. Po za tym, wielu użytkowników Cyfrowego Polsatu zrezygnowało właśnie ze względu na brak kanałów BBC!

 

Zgodzę się jednak z tobą że przydałby się Canal+ HD. Sądzę jednak że nie doczekamy się go tak szybko (mało miejsca na tp Cyfry)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Powoli to się już tego czytać nie da :shock: Jak nie było kanałów BBC to był jęk że C+ to badziewie, że nie dołączają BBC, jak dołączyli to 3 strony płaczu o tym że to badziewie i porażka :shock: Rok temu płacz że nie ma Polsatów i czegoś tam jeszcze, jak dołączono to 5 stron że to kaszana i kto to ogląda :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Też mi się to nie podoba @ CYFRA.TV

 

dasz źle nie dasz źle a u innych ujmują podnoszą abonament i nikt nie narzeka

a tu dają i to nie byle co bo tylko Cyfra+ ma : TVP,TVN,POLSAT,CANAL+,HBO i wiele innych dobrych kanałów i Multiroom bezprzewodowy jak wam ciężko z tą platformą żyć to kupcie sobie co inne ale ja jestem z nimi nie bez powodu 11lat jakby byli nie fair to bym dawno dał wypowiedzenie a tak płacą ale wiem chociaż za co

 

Ps.: TO TYLKO I WYŁĄCZNIE MOJA OPINIA :) I NIE MUSISZ SIĘ Z NIĄ Z ZGADZAĆ

 

@ Mb79

 

Racja i to 100% :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystkie platformy ujednolicą ofertę to też będzie źle bo tam taniej, tutaj drożej, tam taka umowa, tam owaka... dogadzanie wszystkim to zadanie agencji towarzyskich ;)

co nie zmienia faktu, że nadal brakuje kanałów w cyfrze! xD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taiszo chyba sam się nudzisz na feriach;-)Infantylna zaczepka;-) Ja taki znaczek mam na C+ i HBO pojawia się co chwila, niemal po każdym przełączeniu na któryś z tych kanałów. Może dlatego, że mam już dość wiekowy dekoder i dlatego się takie [beep]o włącza. Mam Optium z C+ a w ramach promocji teraz mi dodali HBO i Orange Sport.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opowiem ciekawy przypadek

Nie wchodząc w szczegóły 04 stycznia przedłużyłem umowę.Pan konsultant w zamian obiecał że dostarczy dekoder Philips HD w umówione miejsce (dekoder na własność).Niestety 05.01 dzwonie i niestety okazuje się to bujdą.Tego samego dnia składam reklamacje i proszę o odsłuch i kontakt telefoniczny.Jednocześnie kontaktuję się z konsultantem z którym przedłużałem umowę.Przeprasza że nie załatwił dekodera ale w związku z reklamacją już nic nie może zrobić.Stwierdza że jest to podstawą do rozwiązania nowej umowy.I jeśli myślicie że kłopoty już się skończyły to się mylicie.

Teraz zaczyna się Armagedon.

Dostaję odpowiedż z działu reklamacji w stylu automatu gdzie myli pani dekoder HD z HD PVR.W skrócie ja o chlebie, pani o niebie.Dzwonię i na infolini nawet zgłupieli o co pani chodziło.Odpisuję jednocześnie gdzie żądam min. zapisu elektronicznego z 04.01.Dostaję odpowiedż że pani przeprasza za pomyłkę i przesyła mi pismo na dekoder Sagem HD.Nie rozumie że podstawą przedłużenia umowy było dostarczenie w określony punkt dekodera Philips HD.Za każdym razem inna pani automat wysyła e-mail że reklamacja będzie rozpatrzona za 30 dni. :shock: Przecież do [beep]y nie załatwiono jeszcze pierwszej.Tak to możemy się pałować jeszcze 19 m-cy. :mrgreen:

Ale to jeszcze nie koniec

Odpisuję jeszcze raz i już nie tłumaczę się, tylko żądam ponownie elektronicznego zapisu i dostarczenia dekodera.Jeszcze raz dzwonię i na infolini nie wierzą własnym oczom.Radzą aby napisać zażalenie bo jak sami stwierdzają robi się parodia.Nie każą oddawać PVR a jeśli naliczą opłatę to kolejna reklamacja.A w głowie im sie nie mieści że pani odmawia zapisu rozmowy.Piszę zażalenie i zgłaszam rozwiązanie umowy z winy operatora za niedotrzymanie umowy.Od tej chwili się zacieli i brak odzewu.Dzwonię i pytam sie co tam ciekawego słychać.Okazuje się że wszystko zostanie zebrane do kupy i załatwione przez inną osobe.Ale dopiero do 20 .02 czyli od daty ostatniej korespondencji.Nastał luty i za dekoder PVR mam naliczenie.Zaraz wysyłam reklamację.Na infolini to już się śmieją że jestem jakiś pechowy bo pierwszy raz widzą takie cyrki.

 

CDN

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

To jest największa bujda jaką opowiada CTA :( Nikt do punktów nie dostarcza specjalnie dekoderów na zamówienie dla klientów :shock: Dystrybutor wydaje tylko sprzęt ze swojego stanu magazynowego :) Nie wiem kto im takich bajek naopowiadał :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ludzie przestańcie wierzyć dzieciakom , którym się nudzi na feriach :!: Nie ma takich znaczków :!::?

 

ja się z czymś takim spotkałem kilka razy ale głównie na zagranicznych stacjach które przez jakiś czas były FTA i w czasie audycji wyświetlały takowe napisy, w których był powód z jakiego są FTA + informacja na jakich platformach można odbierać kanał. Myślałem, że i u nas takie "cudo" zagościło :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest największa bujda jaką opowiada CTA :( Nikt do punktów nie dostarcza specjalnie dekoderów na zamówienie dla klientów :shock: Dystrybutor wydaje tylko sprzęt ze swojego stanu magazynowego :) Nie wiem kto im takich bajek naopowiadał :(

No niekoniecznie, w momencie gdy wiemy że z danym dekoderem może być problem konsultant powinien najpierw zadzwonić do punktu wymiany sprzętu (ale tylko dla przedłużanych i wznawianych umów) i zarezerwować dany model dekodera jeżeli już jest na stanie, jeśli nie ma dzwoni do następnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

Ja miałem podobną sytuację kupując modem Orange pan nie miał w sklepie u siebie to sprowadził z Gdańska bodajże a umowę z nim podpisałem :) w Lubuskim :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...