dvbtowiec Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Gratuluję wyboru i pasji. Nie słuchaj malkontentów, rób swoje 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł 68 Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia @Darek z Ozimka obejrzyj sobie na Player czwarty sezon " Duda kontra Szafrański", sezon poświęcony był właśnie Fiatowi 126p. Może coś ciekawego popatrzysz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 25 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 25 minut temu, dvbtowiec napisał(a): Gratuluję wyboru i pasji. Nie słuchaj malkontentów, rób swoje Serdecznie Ci dziękuję za te słowa Przypomniało mi się jeszcze, że tylna kanapa w moim "e-elu' też będzie wymieniana, w jej miejsce zamontuję nową kanapę tylnią z zagłówkami, przednie siedzenia też będą wymieniane (wszystkie siedzenia nie mają zagłówek). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zefir Opublikowano 25 Stycznia Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Ja to po prostu przerabiałem z fiatem 125p combi.( sanitarka z pogotowia.)Mimo,że sam spawałem,znałem się na elektryce i mechanice,to koszta i tak były ogromne.Co prawda była satysfakcja,ale nie trwała długo.Po roku go sprzedałem.(za 1/2 ceny) to i tak był sukces.Nikt nie zwrócił mi za dziesiątki godzin spędząnych przy aucie i szukaniu części na giełdach.Złom zawsze pozostanie złomem.Tym bardziej na wyprawę w Polskę potrzebujesz sprawnego pojazdu,który sporo jeszcze wytrzyma. Wcześniej z kolegą mechanikiem wybraliśmy się syrenką na wyprawę po kraju.Pod Tczewem nawaliła i przesiedliśmy się na pociąg. Z tymi awariami na drodze należy się liczyć. Podziwiam zaangażowanie w ten projekt.Jednak przestrzegam, taka pasja sporo kosztuje.Gdzie się nie ruszysz to wszędzie wydatki.! 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek z Ozimka Opublikowano 25 Stycznia Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia Przedstawię tu fragment artykułu na temat Fiata 126P z tygodnika "Motor" z 1998 roku z działu "Używane" (nr. 50/1998): Typowe usterki: - Szybko postępująca korozja nadwozia. - Niewysoka trwałość silnika. - Szybko zużywają się elementy podwozia: Resor przedni, amortyzatory, łożyska kół i zwrotnice. - Nie na długo wystarcza osprzęt silnika: Gaźnik, napęd rozrządu i tłumik. Dane techniczne: - Silnik benzynowy, rzędowy, dwucylindrowy, umieszczony wzdłużnie z tyłu, OHV. - Dwa zawory na cylinder. - Gaźnik. - Poj. Skokowa: 652 cm³. - Średnica cylindrów: 77,0 x 70,0 mm. - Stopień sprężania: 8,0. - Moc maksymalna: 18 kW (24 KM) przy 4500 obr./min. - Maksymalny moment obrotowy: 41 Nm przy 3000 obr./min. - Skrzynia: 4-biegowa, napęd na koła tylne. - Zawieszenie kół: Z przodu i z tyłu niezależne. - Hamulce: Bębnowe. - Opony: 135 R 12. - Zbiornik paliwa: 21 L. - Bagażnik: 100 L. - Masa własna: 600 kg. - Ładowność: 320 kg. - Maksymalna masa przyczepy z hamulcem: 400 kg. - Wymiary (dł/szer./wys.): 3109/1377/1335 mm. Ceny części zamiennych w zł.: - Błotnik przedni: 57 zł. - Reflektor: 39 zł. - Amortyzator przedni: 38 zł. - Filtr paliwa: 6 zł. - Sprzęgło kompletne: 240 zł. - Szczęki hamulcowe (komplet na oś): 48 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.