Skocz do zawartości

[13.09]Kompendium promocji CP + podmiana dekoderów + kary


GieKa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Od miesiąca odbierałem kanały FTA po rozwiązaniu umowy na RelaxMix. Dzwoniąc do BOK zostałem poinformowany ,że istnieje możliwość podpisania porozumienia na pakiet MINI.Po paru dniach listonosz przyniósł mi owe porozumienie, od razu podpisałem i wysłałem.Dziś dzwoniłem z pytaniem czy już do nich dotarło , otrzymałem informację, ze tak ale nie wejdzie w życie od razu ale dopiero od początku mojego okresu rozliczeniowego czyli w moim przypadku dopiero od 23 kwietnia. Reasumując super, że jest taka opcja , ale minus że nie wchodzi w życie od razu. Po za tym w punkcie dystrybucji CP zostałem poinformowany , że nie istnieje opcja podpisania umowy na pakiet MINI na mój stary dekoder a w BOK że tak i to jest prawda. Dziwna polityka , pan w punkcie oczywiście namawiał mnie do podpisania nowej umowy z nowym dekoderem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od miesiąca odbierałem kanały FTA po rozwiązaniu umowy na RelaxMix. Dzwoniąc do BOK zostałem poinformowany ,że istnieje możliwość podpisania porozumienia na pakiet MINI.Po paru dniach listonosz przyniósł mi owe porozumienie, od razu podpisałem i wysłałem.Dziś dzwoniłem z pytaniem czy już do nich dotarło , otrzymałem informację, ze tak ale nie wejdzie w życie od razu ale dopiero od początku mojego okresu rozliczeniowego czyli w moim przypadku dopiero od 23 kwietnia. Reasumując super, że jest taka opcja , ale minus że nie wchodzi w życie od razu. Po za tym w punkcie dystrybucji CP zostałem poinformowany , że nie istnieje opcja podpisania umowy na pakiet MINI na mój stary dekoder a w BOK że tak i to jest prawda. Dziwna polityka , pan w punkcie oczywiście namawiał mnie do podpisania nowej umowy z nowym dekoderem.

 

W punkcie sprzedaży podpisanie umowy z FTA na Mini jest niemożliwe tylko w BOK.

 

A co do MINI to jak wysłałeś tą umowę to od momentu dotarcia takiej umowy CP ma 7 dni, liczone od następnego dnia od wpłynięcia, na wprowadzenie tej umowy do systemu. Po tych 8 dniach (bezpieczniej) możesz zadzwonić na infolinie i zobaczyć czy ta umowa została wprowadzona. Jeśli tak to należy Ci się (o ile wcześniej takiego nie miałeś) nadanie testowe pakietu, czyli do 23 kwietnia masz pakiet MINI za darmo i płacisz dopiero od 23 kwietnia. A jak zadzwonisz na BOK i będą Ci wpierali, że włączy Ci się od kolejnego okresu rozliczeniowego to nie daj się tak łatwo spławić bo to nieprawda :) Tylko powiedz, że chcesz (jak nie masz) nadanie testowe pakietu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jestem abonentem polsatu od ładnych kilku lat. Mam stary dekoder sagem 3275 i chciałbym dostać nowy??. Muszę napisać rezygnacje i wysłać ją do polsatu?? Coś się stanie jeśli wyślę tą rezygnacje i przestane płacić?? Proszę o info. Z góry dziękuje i pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

umowa mi się już dawno skończyła. Teraz płace miesięcznie 37,90 za pakiet familijny. Gdy pisałem do CP czy jest możliwość wymiany dekodera na nowy powiedzieli że takowej nie ma a pisałem z jakieś 2-3 miesiące temu. Czy więc teraz gdybym wysłał do nich pismo z zakończeniem współpracy z nimi? Czy muszę dalej opłacać te 37.90 przez 3 miesiące aż CP mi łaskawie odpisze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś po okresie podstawowym trwania umowy to masz dwie a raczej trzy opcje:

 

1) Rozwiązanie umowy i podpisanie nowej. Musisz płacić abonament do końca trwania okresu wypowiedzenia. Jeśli nie zapłacisz to zablokują dekoder. FTA też pewnie nie będziesz mógł oglądać a na koniec Cię z windykują.

 

2) Zadzwonić i w BOKu powiedzieć, że chce nowy dekoder, bo masz stary i szwankuje. Wezmą od Ciebie numer telefonu i Dział Utrzymania Klienta zadzwoni do Ciebie z ofertą kupna takiego dekodera. Cen dokładnych nie powiem. Jak oddzwonią to się dowiesz.

 

3) Podmiana SD/HD ale to wygląda na całkowicie nie opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli jesteś po okresie podstawowym umowy pierwotnej (możesz byc w trakcie trwania okresu podstawowego ewentualnego porozumienia na pakiet dodatkowy) to masz prawo takie dekoder kupic. Konsultant bierze od Ciebie numer telefonu i Dział Utrzymania Klienta kontaktuje się z Tobą. Zapytaj się kiedy skończył Ci się okres podstawowy, jeśli jesteś po okresie to spytaj się dlaczego nie należy Ci się podmiana dekodera SD na SD. Może byc to nawet dekoder udostępniony.

 

A jak nie to weź nazwisko konsultanta i napisz skargę. Albo zadzwoń parę razy i bierz nazwiska i napisz skargę. I te osoby pewnie długo w CP już nie popracują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@koval91 Mam identyczną sytuację - te same kanały HD nie świecą. Był telefon do BOK i Pan konsultant powiedział proszę przełączyć na kanał 21., tyle i tyle poczekać. Oczywiście wszystko zrobione według wskazówek Pana konsultanta i co i nic. ale spróbuj może Ci się uda. :wink:

Było też ponowienie przez ICOK i nic nie pomogło. Coś sami musieli s[beep]yć skoro to są te same kanały. :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgodzą się na podpisanie nowej umowy na tej starej?? Bo ja już w końcu nie rozumiem. Kiedyś do nich dzwoniłem i powiedzieli że aby dostać nowy dekoder trzeba rozwiązać starą umowę i podpisać nową.

 

Załatwiałem ostatnio przedłużenie umowy mamie (pakiet familijny) - dostałem dwie propozycje, które były do przyjęcia:

1. pozostanie przy starym dekoderze, umowa 24 mies., 6 miesięcy Relax Mix w cenie Familijnego

2. nowy dekoder (SD) za 1 zł, umowa 24 mies., 3 mies. Relax Mix w cenie Familijnego.

Wymiana na dekoder HD była całkowicie nieopłacalna. Mama wybrała opcję 2 (ze wzgl. na gwarancję). I uwaga! Umowa miała się zakończyć dopiero z końcem czerwca (wypowiedzenie było wysłane).

Jeśli ktoś chce wymiany na Samsunga DSB-H370 to polecam jego zakup na np. allegro. Ja swojego kupiłem za 149 zł, mam miesiąc Relax Mix i Discovery HD, potem można podpisać porozumienie na DOWOLNY pakiet na czas nieokreślony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do boku za pierwszym razem gdzieś ok 10 i powiedzieli że wznowią połączenie z satelitą. Nie pomogło. Dzwoniłem o 18 i powiedzieli że nie będę miał hd bo za nie trzeba płacić 6 zł miesięcznie. A miałem mieć niby przez miesiąc wszystkie kanały za darmo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i jak i TY powinniśmy mieć wszystkie kanały za darmo przez miesiąc. Skoro jakiś konsultant powiedział Ci, że nie masz ich bo trzeba za nie płacić to dlaczego masz dostęp do płatnego HBO HD. Nie rozumie tych konsultantów za tą słuchawką w CP.

 

Delikatniej z okazji Świąt Wielkiej Nocy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...