Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak widać viaplay tnie jakość, że aż wstyd.. w sumie super sposób na deal.. wykupić prawa i dać ochłapy wycinając tym samym konkurencję..  a ludzie dalej twierdzą, że jakość viaplay ma super, gdzie wszyscy potwierdzają, że jakość z poprzedniej epoki oferują.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, gość napisał(a):

 a ludzie dalej twierdzą, że jakość viaplay ma super, gdzie wszyscy potwierdzają, że jakość z poprzedniej epoki oferują.. 

Wskaż mi osoby z tego forum, które tak twierdzą. 🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minutes ago, lakiman said:

Wskaż mi osoby z tego forum, które tak twierdzą. 🤔

Mało takich bywa tutaj? Są tacy co chwalą bo oglądają na tv 32", są tacy co liczą bitrate i twierdzą że są minimalne różnice niż niektóre kanały na satce.
Poza tym polecam inne fora czy fb i jest masa osób które twierdzą że obraz jest bardzo dobry. I jest na to proste wytłumaczenie- dużo osób nigdy nie oglądało porządnej jakości tylko słabe streamy i/lub na małych odbiornikach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minutes ago, lakiman said:

Nie można odmawiać prawa do chwalenia jakości jak ktoś ogląda na małym telewizorze lub laptopie.

Mamy 2023 rok a nie 2010 i średnia wielkość tv jest 50 i więcej a nie 24-32. Więc tak- moim skromnym zdaniem chwalenie "jakości obrazu" na odbiornikach typu komórka, tablet czy malutki tv jest niepoważne.
Tym bardziej że mowa o usłudze dostepnej TYLKO via streaming. Jeszcze parę lat temu gdy apki powstawały z zamysłem oglądania jako substytut linearnej tv (właśnie na jakiś przenośnych typu komóra/laptop) to miało sens, ale nie gdzie ludzie chcą oglądać sport głównie w domu w komfortowych warunkach.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądałem też Viaplay gdzieś u kogoś na 65 calach, ale z dalszej odległości (4-5 m), w porównaniu do kanałów Eleven na sat w HD nie ma tragedii. Noszę okulary jak coś. Pewnie jak jest bliżej to jest gorzej. Chyba ten mecz był w Full HD, West [beep] - Arsenal.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakość streamu też zależy od samego urządzenia na którym oglądamy. Na budżetowym telewizorze 65 cali nie jest dziwne, że fajerwerków nie zobaczymy.

Na razie oglądam na 55 calach. Na  systemie Apple TV jest lepsza jakość od Android TV. 

Do tego typy usług Android średnio się sprawdza.

Lepiej zainwestować w droższy, ale lepszy sprzęt 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, mingo napisał(a):

Nie można. 

 

Z własnego doświadczenia kojarzę, że tak. Kiedyś korzystałem z viaplay na kilku urządzeniach, wszedłem przez przeglądarke w komputerze na ich stronę(bez uruchamiania wideo czy transmisji) i na kolejnym urządzeniu wywalił mi komunikat o zbyt dużej liczbie urządzeń. 

 

Jednak samo ograniczenie moim zdaniem nie jest zbyt uciążliwie bo blokada kasuje się co 24 godziny a nie 90 dni jak wspominają gdzieś na stronie. 

To rozumiem to tak że jeżeli jestem zalogowany na pięciu urządzeniach i na jednym się wyloguję to po 24 godzinach korzystam już na czterech urządzeniach i mam jedno w zapasie urządzenie . Jeżeli źle to rozumiem to popraw proszę mnie.

A przy okazji dziękuję za konkretne odpowiedzi na moje pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mimo to sugerujesz "zainwestowanie w lepszy sprzęt" a przecież problemy występują praktycznie na każdej przystawce czy appce- zapewne gdzieś częściej, gdzieś rzadziej, ale to jest absurdalne że viaplay wypuszcza softy które są niestabilne na pewnych OSach i na końcu konsument ma się martwić czy ma "odpowiedni sprzęt".

Edytowane przez utede
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minutes ago, danielpes5 said:

Tylko patrzeć jak Viaplay zacznie niedługo sprzedawać jedyny słuszny sprzęt. Boxy lub telewizory.

No to akurat wiele osób powinno być szcześliwych bo zrobiliby tak samo jak PB czy PC+, zwłaszcza w tej drugiej ostatnio suuuper idzie z tym dedykowanym sprzętem ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, szperacz napisał(a):

To rozumiem to tak że jeżeli jestem zalogowany na pięciu urządzeniach i na jednym się wyloguję to po 24 godzinach korzystam już na czterech urządzeniach i mam jedno w zapasie urządzenie . Jeżeli źle to rozumiem to popraw proszę mnie.

A przy okazji dziękuję za konkretne odpowiedzi na moje pytania.

Nie musisz wylogowywać. Wystarczy, że nie korzystasz z aplikacji na urządzeniu przez 24 godziny a przy najbliższym "resecie" wylatuje ono z listy.

 

Przykładowo, jak to działa wg mnie (na podstawie własnych doświadczeń) :

Mamy poniedziałek. Korzystasz z urządzeń A, B, C, D, E. Chcesz skorzystać z F, nie da się, wyskakuje komunikat. We wtorek też jeszcze się nie da. Dopiero ok. północy z wtorku na środę lista się wyczyści i zostaną na niej tylko te urządzenia, z których korzystałeś we wtorek. Czyli tak jakby czyści te urządzenia na liście, z których nie korzystałeś podczas ostatnich 24 godzin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, mingo napisał(a):

Nie musisz wylogowywać. Wystarczy, że nie korzystasz z aplikacji na urządzeniu przez 24 godziny a przy najbliższym "resecie" wylatuje ono z listy.

 

Przykładowo, jak to działa wg mnie (na podstawie własnych doświadczeń) :

Mamy poniedziałek. Korzystasz z urządzeń A, B, C, D, E. Chcesz skorzystać z F, nie da się, wyskakuje komunikat. We wtorek też jeszcze się nie da. Dopiero ok. północy z wtorku na środę lista się wyczyści i zostaną na niej tylko te urządzenia, z których korzystałeś we wtorek. Czyli tak jakby czyści te urządzenia na liście, z których nie korzystałeś podczas ostatnich 24 godzin. 

Dzięki za szczegółowy opis.

To nie rozumiem dlaczego Viaplay daje taki opis usunięcia urządzenia ,jeżeli go i tak nie można usunąć ze swego konta.

 

Jak usunąć urządzenie z Viaplay?

Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia". Znajdziesz tam wszystkie urządzenia jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta. Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz, aby nie przekraczać dostępnego limitu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, kisiel95 napisał(a):
Cytat

Osobiście miałem problemy techniczne jedynie w trakcie jednego ze studiów, gdy kilkukrotnie wstrzymywało lub zrywało transmisje. Poza tym wszystko działało sprawnie. Oczywiście najlepiej byłoby, aby żadne problemy techniczne się nie pojawiły, ale w przypadku streamingu na żywo drobne usterki z różnych powodów mogą się zdarzyć. Osobną kwestią jest jakość obrazu, bo pod tym względem poziom jest niezadowalający. Sesje F1 są nadawane w rozdzielczości 1080p, ale ze słabym bitrate. Obraz wygląda gorzej niż w F1 TV Pro, są gorsze kolory i pewne rzeczy rozmazane. Oglądam F1 na tym samym telewizorze w 2022 i w 2023 roku. Rok temu jakość w Eleven Sports przez satelitę była lepsza niż w F1 TV. W 2023 roku w przekazie F1 TV nic się nie zmieniło, a jest lepszy od Viaplay. Regres jest więc zauważalny (...)

Cytat

Wiem, że niektórym osobom obraz w Viaplay nie przeszkadza, a niektórzy nawet w Internecie twardo go bronią. Dla mnie jest to bardzo ważna kwestia, którą Viaplay powinno poprawić. W 2023 roku standardem są telewizory 4k, telewizje wiele lat temu przeszły na Full HD. Jakość transmisji w Viaplay odstaje od konkurencji. Mają mnóstwo pieniędzy na zakup praw do transmisji i na ich oprawę, ale przydałoby się także trochę więcej zainwestować w technikę.

Z powyższego art.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W oledzie chodzi o jakość obrazu ,  płaci się głównie za matrycę i procesor...system czy to drogi OLED czy tani LCD jest ten sam .Ile by Tv nie kosztował to firma nie ma wpływu jak działa zewnętrzna aplikacja na ich systemie...mogło by tak być hipotetycznie ,że LG stwierdzi ,że aplikacja Viaplay nie współpracuje z ich systemem i całkowicie ją usunąć ....ale wtedy kupujący telewizor LG mocno by się zastanowił czy warto go kupić...

Na tizenie na samą aplikacje nie można narzekać działa płynnie i szybko ale sama aplikacja jakości obrazu się nie poprawi tu wszytko w rękach,serwerach Viaplay ..Jak nie może być lepszej jakości to ludzie się cieszą,że jest chociaż stabilnie osobiscie też znam ludzi którzy na jakość nie narzekają, bo nie mają porównania....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...