Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jak widać viaplay tnie jakość, że aż wstyd.. w sumie super sposób na deal.. wykupić prawa i dać ochłapy wycinając tym samym konkurencję.. a ludzie dalej twierdzą, że jakość viaplay ma super, gdzie wszyscy potwierdzają, że jakość z poprzedniej epoki oferują.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 13 minut temu, gość napisał(a): a ludzie dalej twierdzą, że jakość viaplay ma super, gdzie wszyscy potwierdzają, że jakość z poprzedniej epoki oferują.. Wskaż mi osoby z tego forum, które tak twierdzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 42 minutes ago, lakiman said: Wskaż mi osoby z tego forum, które tak twierdzą. Mało takich bywa tutaj? Są tacy co chwalą bo oglądają na tv 32", są tacy co liczą bitrate i twierdzą że są minimalne różnice niż niektóre kanały na satce. Poza tym polecam inne fora czy fb i jest masa osób które twierdzą że obraz jest bardzo dobry. I jest na to proste wytłumaczenie- dużo osób nigdy nie oglądało porządnej jakości tylko słabe streamy i/lub na małych odbiornikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Nie można odmawiać prawa do chwalenia jakości jak ktoś ogląda na małym telewizorze lub laptopie. Sam tak testowałem tą apkę, oraz UPC TV GO i na 32 calach jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 W takim razie na banerze Viaplay powinna być informacja, o transmisji streamu do 32 cali maksymalnie. Potem obowiązkowa wizyta u okulisty. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 4 minutes ago, lakiman said: Nie można odmawiać prawa do chwalenia jakości jak ktoś ogląda na małym telewizorze lub laptopie. Mamy 2023 rok a nie 2010 i średnia wielkość tv jest 50 i więcej a nie 24-32. Więc tak- moim skromnym zdaniem chwalenie "jakości obrazu" na odbiornikach typu komórka, tablet czy malutki tv jest niepoważne. Tym bardziej że mowa o usłudze dostepnej TYLKO via streaming. Jeszcze parę lat temu gdy apki powstawały z zamysłem oglądania jako substytut linearnej tv (właśnie na jakiś przenośnych typu komóra/laptop) to miało sens, ale nie gdzie ludzie chcą oglądać sport głównie w domu w komfortowych warunkach. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) Oglądałem też Viaplay gdzieś u kogoś na 65 calach, ale z dalszej odległości (4-5 m), w porównaniu do kanałów Eleven na sat w HD nie ma tragedii. Noszę okulary jak coś. Pewnie jak jest bliżej to jest gorzej. Chyba ten mecz był w Full HD, West [beep] - Arsenal. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jakość streamu też zależy od samego urządzenia na którym oglądamy. Na budżetowym telewizorze 65 cali nie jest dziwne, że fajerwerków nie zobaczymy. Na razie oglądam na 55 calach. Na systemie Apple TV jest lepsza jakość od Android TV. Do tego typy usług Android średnio się sprawdza. Lepiej zainwestować w droższy, ale lepszy sprzęt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szperacz Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 2 godziny temu, mingo napisał(a): Nie można. Z własnego doświadczenia kojarzę, że tak. Kiedyś korzystałem z viaplay na kilku urządzeniach, wszedłem przez przeglądarke w komputerze na ich stronę(bez uruchamiania wideo czy transmisji) i na kolejnym urządzeniu wywalił mi komunikat o zbyt dużej liczbie urządzeń. Jednak samo ograniczenie moim zdaniem nie jest zbyt uciążliwie bo blokada kasuje się co 24 godziny a nie 90 dni jak wspominają gdzieś na stronie. To rozumiem to tak że jeżeli jestem zalogowany na pięciu urządzeniach i na jednym się wyloguję to po 24 godzinach korzystam już na czterech urządzeniach i mam jedno w zapasie urządzenie . Jeżeli źle to rozumiem to popraw proszę mnie. A przy okazji dziękuję za konkretne odpowiedzi na moje pytania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 1 hour ago, lakiman said: Lepiej zainwestować w droższy, ale lepszy sprzęt Czyli wg Ciebie, ludzie z topowymi tv (jak np Oled od LG) to nie jest dobry sprzęt w logice Viaplay i powinni dokupić apple tv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) @utede nie mam telewizora LG OLED, więc w tym przypadku nie zabieram głosu. Już napisałem na czym zwykle korzystam i na czym sprawdziłem jakość. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) A mimo to sugerujesz "zainwestowanie w lepszy sprzęt" a przecież problemy występują praktycznie na każdej przystawce czy appce- zapewne gdzieś częściej, gdzieś rzadziej, ale to jest absurdalne że viaplay wypuszcza softy które są niestabilne na pewnych OSach i na końcu konsument ma się martwić czy ma "odpowiedni sprzęt". Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Tylko patrzeć jak Viaplay zacznie niedługo sprzedawać jedyny słuszny sprzęt. Boxy lub telewizory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Na razie z tego co można wywnioskować (pomijając Apple TV) chyba tutaj osoby z systemem Tizen najmniej narzekają na jakość i stabilność streamu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danielpes5 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) Mam akurat Tizen i duuuużo było narzekań na jakość i stabilność. Sam o tym wielokrotnie pisałem. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez danielpes5 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 12 minutes ago, danielpes5 said: Tylko patrzeć jak Viaplay zacznie niedługo sprzedawać jedyny słuszny sprzęt. Boxy lub telewizory. No to akurat wiele osób powinno być szcześliwych bo zrobiliby tak samo jak PB czy PC+, zwłaszcza w tej drugiej ostatnio suuuper idzie z tym dedykowanym sprzętem ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 42 minuty temu, szperacz napisał(a): To rozumiem to tak że jeżeli jestem zalogowany na pięciu urządzeniach i na jednym się wyloguję to po 24 godzinach korzystam już na czterech urządzeniach i mam jedno w zapasie urządzenie . Jeżeli źle to rozumiem to popraw proszę mnie. A przy okazji dziękuję za konkretne odpowiedzi na moje pytania. Nie musisz wylogowywać. Wystarczy, że nie korzystasz z aplikacji na urządzeniu przez 24 godziny a przy najbliższym "resecie" wylatuje ono z listy. Przykładowo, jak to działa wg mnie (na podstawie własnych doświadczeń) : Mamy poniedziałek. Korzystasz z urządzeń A, B, C, D, E. Chcesz skorzystać z F, nie da się, wyskakuje komunikat. We wtorek też jeszcze się nie da. Dopiero ok. północy z wtorku na środę lista się wyczyści i zostaną na niej tylko te urządzenia, z których korzystałeś we wtorek. Czyli tak jakby czyści te urządzenia na liście, z których nie korzystałeś podczas ostatnich 24 godzin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szperacz Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Godzinę temu, mingo napisał(a): Nie musisz wylogowywać. Wystarczy, że nie korzystasz z aplikacji na urządzeniu przez 24 godziny a przy najbliższym "resecie" wylatuje ono z listy. Przykładowo, jak to działa wg mnie (na podstawie własnych doświadczeń) : Mamy poniedziałek. Korzystasz z urządzeń A, B, C, D, E. Chcesz skorzystać z F, nie da się, wyskakuje komunikat. We wtorek też jeszcze się nie da. Dopiero ok. północy z wtorku na środę lista się wyczyści i zostaną na niej tylko te urządzenia, z których korzystałeś we wtorek. Czyli tak jakby czyści te urządzenia na liście, z których nie korzystałeś podczas ostatnich 24 godzin. Dzięki za szczegółowy opis. To nie rozumiem dlaczego Viaplay daje taki opis usunięcia urządzenia ,jeżeli go i tak nie można usunąć ze swego konta. Jak usunąć urządzenie z Viaplay? Jeżeli otrzymałeś komunikat o przekroczeniu limitu urządzeń, wejdź na swojego konto do zakładki "Moje urządzenia". Znajdziesz tam wszystkie urządzenia jakie są aktualnie przypisane do Twojego konta. Kliknij "Usuń" przy urządzeniu, z którego już nie korzystasz, aby nie przekraczać dostępnego limitu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mingo Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Jest to nieścisłość, niejedna zresztą u nich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Przecież badania pokazują że ok. 50% ma HD ready, 25% Full HD i kolejne 25% 4k Smarta ma połowa tv w gospodarstwach, W markecie kupują takiego TCL za 1500 zł czy za LG 6k skoro kowalski ma wywalone, bo tv nie jest jego piorytetem. Kupują bo ładnie wygląda w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 19 godzin temu, kisiel95 napisał(a): https://www.cyrkf1.pl/wrazenia-z-transmisji-f1-w-viaplay-po-trzech-weekendach-sezonu-2023/ Cytat Osobiście miałem problemy techniczne jedynie w trakcie jednego ze studiów, gdy kilkukrotnie wstrzymywało lub zrywało transmisje. Poza tym wszystko działało sprawnie. Oczywiście najlepiej byłoby, aby żadne problemy techniczne się nie pojawiły, ale w przypadku streamingu na żywo drobne usterki z różnych powodów mogą się zdarzyć. Osobną kwestią jest jakość obrazu, bo pod tym względem poziom jest niezadowalający. Sesje F1 są nadawane w rozdzielczości 1080p, ale ze słabym bitrate. Obraz wygląda gorzej niż w F1 TV Pro, są gorsze kolory i pewne rzeczy rozmazane. Oglądam F1 na tym samym telewizorze w 2022 i w 2023 roku. Rok temu jakość w Eleven Sports przez satelitę była lepsza niż w F1 TV. W 2023 roku w przekazie F1 TV nic się nie zmieniło, a jest lepszy od Viaplay. Regres jest więc zauważalny (...) Cytat Wiem, że niektórym osobom obraz w Viaplay nie przeszkadza, a niektórzy nawet w Internecie twardo go bronią. Dla mnie jest to bardzo ważna kwestia, którą Viaplay powinno poprawić. W 2023 roku standardem są telewizory 4k, telewizje wiele lat temu przeszły na Full HD. Jakość transmisji w Viaplay odstaje od konkurencji. Mają mnóstwo pieniędzy na zakup praw do transmisji i na ich oprawę, ale przydałoby się także trochę więcej zainwestować w technikę. Z powyższego art. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 W oledzie chodzi o jakość obrazu , płaci się głównie za matrycę i procesor...system czy to drogi OLED czy tani LCD jest ten sam .Ile by Tv nie kosztował to firma nie ma wpływu jak działa zewnętrzna aplikacja na ich systemie...mogło by tak być hipotetycznie ,że LG stwierdzi ,że aplikacja Viaplay nie współpracuje z ich systemem i całkowicie ją usunąć ....ale wtedy kupujący telewizor LG mocno by się zastanowił czy warto go kupić... Na tizenie na samą aplikacje nie można narzekać działa płynnie i szybko ale sama aplikacja jakości obrazu się nie poprawi tu wszytko w rękach,serwerach Viaplay ..Jak nie może być lepszej jakości to ludzie się cieszą,że jest chociaż stabilnie osobiscie też znam ludzi którzy na jakość nie narzekają, bo nie mają porównania.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Aplikacja działa poprawnie, kiepski strumień to nie bug, w świetle zasad użytkowania sklepu. Poprawiają tylko ewidentne bugi programistyczne na bieżąco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domin107 Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Kolejny raz mnie wylogowuje z konta i muszę to ponownie robić na jednym urządzeniu. Poza tym nie pamięta, że zacząłem oglądać audycję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
utede Opublikowano 18 Kwietnia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2023 (edytowane) 3 hours ago, LorDx said: Przecież badania pokazują że ok. 50% ma HD ready, 25% Full HD i kolejne 25% 4k Można źródło tych rewelacji? Bo od kilkunastu lat full HD w sklepach już dostępne w przystępnej cenie. Edytowane 18 Kwietnia 2023 przez utede Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.