Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Przypuszczam, że więcej przybywa klientów serwisu niż z niego rezygnuje. 

Na pewno duża ilość to umowy długoterminowe z operatorami.

Ale brak tutaj faktycznych danych.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi Play daje rabaty czasem, po 5/10 zł, to raczej nie jest najgorzej. Poza tym na plus, że nie ma śmieciowych reklam, jak podczas meczu na Elevenach potrafi chyba wyskoczyć okienko z bukmacherem. Mam pakiet łączony z TV, z której również wujek korzysta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, lakiman napisał:

Przypuszczam, że więcej przybywa klientów serwisu niż z niego rezygnuje. 

 

Zapewne tak sytuacja wygląda, aczkolwiek taki trend nie będzie trwał wiecznie.

 

Ja byłem związany z Viaplay przed ponad rok (w ramach wykupywanej subskrypcji). Zależało mi przede wszystkim na oglądaniu meczów Bundesligi. Problemów przez ten rok nie brakowało (zwłaszcza podczas ubiegłorocznego Der Klassiker), długo - w imię wieloletniej "miłości" do Bundesligi - tolerowałem różne niedociągnięcia ze strony Viaplay. Jednak kilka dni temu postanowiłem powiedzieć DOŚĆ (!!!) - nie po to ciągle płacę, aby emocjonować się regularnie pojawiającymi się problemami technicznymi (jedyne emocje, jakie mnie interesują to te meczowe).

 

Mi - jako zagorzałemu fanowi Bundesligi - podjęcie decyzji o "rozwodzie" z Viaplay zajęło ponad rok czasu. Minął pierwszy weekend, gdy nie mogłem oglądać ligi niemieckiej i na ten moment jestem zadowolony z podjętej decyzji (tym bardziej, że dało się usłyszeć, że zwłaszcza w sobotę znowu działy się "cyrki").

 

Jeśli Viaplay w końcu porządnie nie zainwestuje w infrastrukturę techniczną, z czasem zapewne podziękuje im również wielu zagorzałych fanów Premier League. Wiele można znieść i dawać kolejną szansę, jednak nie może to trwać wiecznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrezygnuja i gdzie pojda? Viaplay to jedyny nadawca Bundesligi i ligi angielskiej w Polsce. Nie ma innego wyboru. Mozesz wykupic zagranicznego operatora, ale chyba nie o to chodzi, prawda? Mozesz tez w ogole nie ogladac, ale chyba tez nie o to chodzi. Nie ma wyboru dla przecietnego odbiorcy. Albo Viaplay, albo nic.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szybko rozpatrzona reklamacja :D

 

 

 '' Dzień dobry,

 

dziękuje za skontaktowanie się z nami.

 

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W sobote niektórzy z naszych użytkowników doświadczyli problemów z transmisjami na żywo. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie. Problem ten został rozwiązany przez nasz dział techniczny. Dopilnujemy, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W ramach rekompensaty za te problemy możemy nałożyć zniżkę 25% na kolejną płatność za subskrypcję.

 

Życzę udanego poniedziałku. ''

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, TimesSquare napisał:

Zrezygnuja i gdzie pojda? Viaplay to jedyny nadawca Bundesligi i ligi angielskiej w Polsce. Nie ma innego wyboru. Mozesz wykupic zagranicznego operatora, ale chyba nie o to chodzi, prawda? Mozesz tez w ogole nie ogladac, ale chyba tez nie o to chodzi. Nie ma wyboru dla przecietnego odbiorcy. Albo Viaplay, albo nic.

 

Dla mnie sprawa jest prosta: jeśli ciągle nie jestem usatysfakcjonowany jakością opłaconych usług, to w końcu przestaję z nich korzystać. Po prostu cenię swoje pieniądze, czas i nerwy. A ponieważ większość myśli odwrotnie, to Viaplay od ponad roku niczego konkretnego nie zrobił, aby wyeliminować ciągle powtarzające się problemy (bo większość i tak będzie płaciła bez względu na wszystko, zgodnie z Twoim hasłem: Albo Viaplay, albo nic).

  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcecie pisać skargi to piszcie do premier league, na linkedinie czy dzwonić do biura tego kto tam pełni funkcję prezesa xD
albo klubów piłkarskich, że przez viaplay nie można kibicować i przestaniesz być "consoomentem", xD
jak to było w innych krajach jak to dazn wykupiło? Tak samo pewnie będzie u nas, skoro dalej słabo to trzeba się pogodzić bo taka jest filozofia późnego stadium kapitalizmu - venture capitals dają pieniądze, kupuje się prawa za każde pieniądze i liczy sie, że się viaplay dazn czy co tam sprzeda drożej innemu gigantowi albo funduszowi default_icon_biggrin.gif piłka nożna tam od funduszy nikogo nie interesuje, liczy się excel, można się zainteresować 2 ligami zamiast 1 ligami default_icon_biggrin.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Adamus napisał:

Szybko rozpatrzona reklamacja :D

 

 

 '' Dzień dobry,

 

dziękuje za skontaktowanie się z nami.

 

Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W sobote niektórzy z naszych użytkowników doświadczyli problemów z transmisjami na żywo. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie. Problem ten został rozwiązany przez nasz dział techniczny. Dopilnujemy, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W ramach rekompensaty za te problemy możemy nałożyć zniżkę 25% na kolejną płatność za subskrypcję.

 

Życzę udanego poniedziałku. ''

Dostałem identyczną odpowiedź w sprawie reklamacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, aandin napisał:

Zdecydowana większość nie ma pojęcia co to 4K czy bitrare. Jak nie wywala ich z transmisji to są już zadowoleni.

 

Bo to prawda. Dla większości wystarczające jest to, że można po prostu obejrzeć to co ich interesuje (ale w przypadku Viaplay niekoniecznie zawsze się da).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

😊 przyznaję, że jak  "na szybko" sprawdziłem jakość była dość dobra.

Pewnie coś im się pokićkało w opisach. Ale to już normalne: różne błędy w tej apce.

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tylko w opisach, w samym API nie mają prawidłowo podane co jest w Full HD, a co w 720p więc przy 4K podobnie. Jedyne co prawidłowo definiują to UHD w wersjach skandynawskich, a reszta żyje swoim życiem.

2 godziny temu, aandin napisał:

Zdecydowana większość nie ma pojęcia co to 4K czy bitrare. Jak nie wywala ich z transmisji to są już zadowoleni.

Zerknij na wspomniany serial, nie chciałbyś, aby tak wyglądały transmisje Twojej ulubionej Bundesligi? Nawet bez technicznej wiedzy każdy laik zauważy wyższy poziom obrazu.

Edytowane przez Zuzia
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Dzień dobry!

Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło transmisji ViaPlay.

Przypomnę, że usługa ViaPlay jest świadczona przez zewnętrznego dostawce i jako sieć nie odpowiadamy za usterki lub błędne działanie wskazanej platformy. Wszelkie reklamacje należy kierować bezpośrednio do usługodawcy ViaPlay.

Można coś zrobić z tą durną odpowiedzią od Play, załączałem im screena, że Viaplay umywa ręce, poza tym jest błędnie napisana nazwa towarowa tego serwisu streamingowego? Bo jak kiedyś było, za trzecim/czwartym razem nie będą przyznawać rabatu.

 

Taką odpowiedź niedawno dostałem w tej sprawie od Viaplay, widać, że od Play poleciała odpowiedź typu kopiuj-wklej, bo załączałem ten screen:

a98fc034a662f.png

EDIT: Tym razem przyznali rabat.

Edytowane przez kisiel95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, kisiel95 napisał:

Można coś zrobić z tą durną odpowiedzią od Play, załączałem im screena, że Viaplay umywa ręce, poza tym jest błędnie napisana nazwa towarowa tego serwisu streamingowego? Bo jak kiedyś było, za trzecim/czwartym razem nie będą przyznawać rabatu.

 

Taką odpowiedź niedawno dostałem w tej sprawie od Viaplay, widać, że od Play poleciała odpowiedź typu kopiuj-wklej, bo załączałem ten screen:

a98fc034a662f.png

EDIT: Tym razem przyznali rabat.

Sam zastanawiam się nad tą ofertą Play z 20 zł za Viaplay i na Twoim przykładzie chciałbym spytać jak jest najczęściej z tymi rekompensatami w przypadku awarii w viaplay? Częściej można dostać jakąś zniżkę, czy raczej bagatelizują sprawę. Wiadomo, że awarie u Szwedów zdarzają się BARDZO często.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, matinen napisał:
Częściej można dostać jakąś zniżkę, czy raczej bagatelizują sprawę. Wiadomo, że awarie u Szwedów zdarzają się BARDZO często.

Częściej dostawałem zniżkę, ale argumentacja jest taka jak powyżej. Że w celu zachowania dobrych relacji i Play nie odpowiada za usterki.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...