Skocz do zawartości

Viaplay - pytania, problemy, komentarze


Anita Kaźmierska
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Był tu taki argument kiedyś, że przez to, że Viaplay transmistuje wszystkei mecze to klient ma wybór.

No i co z tego jak Viaplay to taki serwis gdzie nie można się za często przełączać między meczami ?

Mam taki zwyczaj, że oglądam sobie Multiligę premier league na laptopie, a na TV główny mecz.

Było to Man CIty-Crystal Palace ale kiedy zrobiło się 3:2 to postanowiłem się przełączyć na końcówkę Chelsea-Leiceter ale się nie da po sypie błędami, że pakiet nie ten, że nie ma internetu...

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dzisiaj pierwszy mecz całkiem dobrze wyglądał potem oglądałem multilige było lepiej niż zwykle ale lekkie spadki jakości się pojawiały był też komunikat o wyższym pakiecie. Android NVIDIA shield apka viaplay.

Ogólnie mogę powiedzieć że jest poprawa ale dalej czekam na więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po włączeniu apki na Android TV pojawił mi się komunikat " jeśli błąd zawiera informację o bogatszym pakiecie zresetuj stream".

Oprócz tego jest ok.

 

Teraz zauważyłem treść posta powyżej.

Czyli sprawa bardziej globalna.😉

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Dzień dobry. Problem z komunikatem o niewystarczającym pakiecie powinien już być rozwiązany. Jeśli problem sie powtórzy, prosimy o informację." - informacja z działu technicznego po zgłoszeniu kilka dni temu tego problemu. Jak narazie w dniu dzisiejszym problem nie występuje 

Edytowane przez Koziol1005
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej,
Mam następujący problem. Viaplay - kod błędu s-6007 na TV Samsung QE75QN91A.
Streaming działa na telefonie i laptopie. Po zalogowaniu w apce na TV i uruchomieniu transmisji wyskakuje info o nieznanym błędzie s-6007. TV aktualizowany, apka restartowana. Ktoś się spotkał może z takim problemem? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otrzymałem odpowiedź na reklamację i wniosek jest jeden: przedziwna to firma. Przywitał się Sebastian - menedżer, a pożegnała Paulina :) Rabat dali większy niż wnioskowałem, ale w zasadzie zbagatelizowali problem...

W reklamacji zarzuciłem odmowę wykonania opłaconej usługi (słynna już plansza “Ta zawartość nie jest uwzględniona w Twoim pakiecie...”) i zażądałem gratisowego miesiąca i przedłużenia promocji "3 for 1" o miesiąc. O dziwo dali nawet więcej niż chciałem. Nie wiem czy to skutek promocyjnego abonamentu 11,33 zł, czy efekt postraszenia zgłoszeniem do UOKiK ?

Ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania sprawy, ale taka korporacyjna nowomowa ze wstępu maila lekko mnie zirytowała:

"Jeśli chodzi o problem z Evertonem – Chelsea wygląda na to, że kanał, który transmitował mecz, uległ awarii, więc musieliśmy zmienić kanał. To spowodowało, że przegapiliśmy czas gry, którego nie byliśmy w stanie odzyskać w powtórce."

"Komunikat o błędzie, który pojawił się podczas próby oglądania Borussii Dortmund - Werder Bremen, dotyczy tylko kilku innych klientów i wydaje się, że wpłynął tylko na określony rodzaj treści. Dla wielu w końcu udało się obejrzeć zawartość, klikając ją kilka razy. Ponieważ problem dla większości został rozwiązany sam i ponieważ dotyczyło to niewielkiej ilości użytkowników, nie byliśmy w stanie otrzymać wielu informacji o problemie. "

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie play odpisało:

 

Jako Play nie odpowiadamy za błędy i utrudnienia w aplikacji. 

 

Jeśli ma Pan uwagi dotyczące samego serwisu np. jego technicznej jakości, dostępnych treści czy funkcjonalności, może Pan zgłosić je bezpośrednio do właściciela serwisu, czyli firmy NENT, korzystając z formularza na stronie viaplay.pl: https://help.viaplay.com/pl/request/?token=9cd971ce57. Można także wysłać e-mail na adres: support@viaplay.pl. Nie możemy tego zrobić w Pana imieniu.

 

W celu zachowania pozytywnych relacji przyznałam Panu rabat w wysokości 20 złotych. Fakturę korygującą wyślemy i zaksięgujemy w ciągu kilku dni.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...