dynecik Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Był tu taki argument kiedyś, że przez to, że Viaplay transmistuje wszystkei mecze to klient ma wybór. No i co z tego jak Viaplay to taki serwis gdzie nie można się za często przełączać między meczami ? Mam taki zwyczaj, że oglądam sobie Multiligę premier league na laptopie, a na TV główny mecz. Było to Man CIty-Crystal Palace ale kiedy zrobiło się 3:2 to postanowiłem się przełączyć na końcówkę Chelsea-Leiceter ale się nie da po sypie błędami, że pakiet nie ten, że nie ma internetu... 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Jaki system? Na Tizenie nie mam tego problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin c Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 U mnie dzisiaj pierwszy mecz całkiem dobrze wyglądał potem oglądałem multilige było lepiej niż zwykle ale lekkie spadki jakości się pojawiały był też komunikat o wyższym pakiecie. Android NVIDIA shield apka viaplay. Ogólnie mogę powiedzieć że jest poprawa ale dalej czekam na więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Super pixele były przez chwilę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vigoo Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Jakie ładne info pojawiło się na stronie głównej. Pisownia oryginalna: "Jeśli komunikat błędu wspomina o bogatszym pakiecie. Zresetuj stream". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 (edytowane) Po włączeniu apki na Android TV pojawił mi się komunikat " jeśli błąd zawiera informację o bogatszym pakiecie zresetuj stream". Oprócz tego jest ok. Teraz zauważyłem treść posta powyżej. Czyli sprawa bardziej globalna. Edytowane 27 Sierpnia 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 U mnie też jest ten komunikat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2022 Na Apple TV 4K również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bredny Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Dzisiaj kolejny raz w aplikacji na Androida wyskakiwała mi informacja o braku zakupionego abonamentu i niemożliwości odtworzenia spotkania. Kilka razy musiałem cofać lub wychodzić z aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas2go Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Dzisiaj kilkukrotnie przy odtwarzaniu na tv LG 4k WebOS z 2021 r. skrótów meczów PL i BL pod koniec wyskakuje komunikat " Coś poszło nie tak Wystąpił nieznany błąd ((Kod błędu: S-1001)". Kolejne problemy z aplikacją. Pomijam już nawet jakość obrazu "mydło" 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koziol1005 Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 (edytowane) "Dzień dobry. Problem z komunikatem o niewystarczającym pakiecie powinien już być rozwiązany. Jeśli problem sie powtórzy, prosimy o informację." - informacja z działu technicznego po zgłoszeniu kilka dni temu tego problemu. Jak narazie w dniu dzisiejszym problem nie występuje Edytowane 28 Sierpnia 2022 przez Koziol1005 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aandin Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Ja na web.os ani wczoraj ani dzisiaj nie miałem i nie mam żadnych problemów z meczami BL i PL. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Nie zapomnij podkreślić znakomitej jakości. 3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 @Arkon niektórzy uważają, że Viaplay oferuje lepszą jakość od Eleven 4K. Każdy ma prawo do własnej oceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Oczywiście, ale są pewne granice absurdu, a jednocześnie przyzwoitości i zwykłej uczciwości. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2022 Nie widziałem, żeby ktoś pisał, że Viaplay ma lepszy obraz niż E4K 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madabaker Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2022 Hej, Mam następujący problem. Viaplay - kod błędu s-6007 na TV Samsung QE75QN91A. Streaming działa na telefonie i laptopie. Po zalogowaniu w apce na TV i uruchomieniu transmisji wyskakuje info o nieznanym błędzie s-6007. TV aktualizowany, apka restartowana. Ktoś się spotkał może z takim problemem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barnee Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2022 Otrzymałem odpowiedź na reklamację i wniosek jest jeden: przedziwna to firma. Przywitał się Sebastian - menedżer, a pożegnała Paulina Rabat dali większy niż wnioskowałem, ale w zasadzie zbagatelizowali problem... W reklamacji zarzuciłem odmowę wykonania opłaconej usługi (słynna już plansza “Ta zawartość nie jest uwzględniona w Twoim pakiecie...”) i zażądałem gratisowego miesiąca i przedłużenia promocji "3 for 1" o miesiąc. O dziwo dali nawet więcej niż chciałem. Nie wiem czy to skutek promocyjnego abonamentu 11,33 zł, czy efekt postraszenia zgłoszeniem do UOKiK ? Ogólnie jestem zadowolony z rozwiązania sprawy, ale taka korporacyjna nowomowa ze wstępu maila lekko mnie zirytowała: "Jeśli chodzi o problem z Evertonem – Chelsea wygląda na to, że kanał, który transmitował mecz, uległ awarii, więc musieliśmy zmienić kanał. To spowodowało, że przegapiliśmy czas gry, którego nie byliśmy w stanie odzyskać w powtórce." "Komunikat o błędzie, który pojawił się podczas próby oglądania Borussii Dortmund - Werder Bremen, dotyczy tylko kilku innych klientów i wydaje się, że wpłynął tylko na określony rodzaj treści. Dla wielu w końcu udało się obejrzeć zawartość, klikając ją kilka razy. Ponieważ problem dla większości został rozwiązany sam i ponieważ dotyczyło to niewielkiej ilości użytkowników, nie byliśmy w stanie otrzymać wielu informacji o problemie. " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 14 godzin temu, barnee napisał: zażądałem gratisowego miesiąca i przedłużenia promocji "3 for 1" o miesiąc. O dziwo dali nawet więcej niż chciałem. To jaka jest łączna "rekompensata"? Napisałeś tylko, że "więcej niż chciałem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 U mnie play odpisało: Jako Play nie odpowiadamy za błędy i utrudnienia w aplikacji. Jeśli ma Pan uwagi dotyczące samego serwisu np. jego technicznej jakości, dostępnych treści czy funkcjonalności, może Pan zgłosić je bezpośrednio do właściciela serwisu, czyli firmy NENT, korzystając z formularza na stronie viaplay.pl: https://help.viaplay.com/pl/request/?token=9cd971ce57. Można także wysłać e-mail na adres: support@viaplay.pl. Nie możemy tego zrobić w Pana imieniu. W celu zachowania pozytywnych relacji przyznałam Panu rabat w wysokości 20 złotych. Fakturę korygującą wyślemy i zaksięgujemy w ciągu kilku dni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Też macie takie zakłócenia na meczu Arsenalu? Ja oglądam przez dekoder Ultrabox i jest masakra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 U mnie wszystko ok. Oglądam przez apkę Viaplay na WebosTv. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Koziol1005 Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 U mnie również ok , po odpowiedzi w niedzielę na moje zgłoszenie brak zacinania jak również zniknęła informacja o wykupieniu wyższego pakietu (Android tv) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkon Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Teraz oglądam Liverpool i jak na Viaplay jest spoko. Najgorsza jest ta niepewność- będzie w miarę dobrze czy fatalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2022 Nigdy nie było fatalnie, jeśli chodzi o jakość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.