Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) Przypuszczam, że więcej przybywa klientów serwisu niż z niego rezygnuje. Na pewno duża ilość to umowy długoterminowe z operatorami. Ale brak tutaj faktycznych danych. Edytowane 5 Września 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Mi Play daje rabaty czasem, po 5/10 zł, to raczej nie jest najgorzej. Poza tym na plus, że nie ma śmieciowych reklam, jak podczas meczu na Elevenach potrafi chyba wyskoczyć okienko z bukmacherem. Mam pakiet łączony z TV, z której również wujek korzysta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 1 godzinę temu, lakiman napisał: Przypuszczam, że więcej przybywa klientów serwisu niż z niego rezygnuje. Zapewne tak sytuacja wygląda, aczkolwiek taki trend nie będzie trwał wiecznie. Ja byłem związany z Viaplay przed ponad rok (w ramach wykupywanej subskrypcji). Zależało mi przede wszystkim na oglądaniu meczów Bundesligi. Problemów przez ten rok nie brakowało (zwłaszcza podczas ubiegłorocznego Der Klassiker), długo - w imię wieloletniej "miłości" do Bundesligi - tolerowałem różne niedociągnięcia ze strony Viaplay. Jednak kilka dni temu postanowiłem powiedzieć DOŚĆ (!!!) - nie po to ciągle płacę, aby emocjonować się regularnie pojawiającymi się problemami technicznymi (jedyne emocje, jakie mnie interesują to te meczowe). Mi - jako zagorzałemu fanowi Bundesligi - podjęcie decyzji o "rozwodzie" z Viaplay zajęło ponad rok czasu. Minął pierwszy weekend, gdy nie mogłem oglądać ligi niemieckiej i na ten moment jestem zadowolony z podjętej decyzji (tym bardziej, że dało się usłyszeć, że zwłaszcza w sobotę znowu działy się "cyrki"). Jeśli Viaplay w końcu porządnie nie zainwestuje w infrastrukturę techniczną, z czasem zapewne podziękuje im również wielu zagorzałych fanów Premier League. Wiele można znieść i dawać kolejną szansę, jednak nie może to trwać wiecznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TimesSquare Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Zrezygnuja i gdzie pojda? Viaplay to jedyny nadawca Bundesligi i ligi angielskiej w Polsce. Nie ma innego wyboru. Mozesz wykupic zagranicznego operatora, ale chyba nie o to chodzi, prawda? Mozesz tez w ogole nie ogladac, ale chyba tez nie o to chodzi. Nie ma wyboru dla przecietnego odbiorcy. Albo Viaplay, albo nic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Najgorsze, że dla niektórych przeciętnych oglądaczy Bundesligii czy PL to jest pierwsze zderzenie ze streamem sportowym. Dla niektórych dość..bolesne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adamus Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Szybko rozpatrzona reklamacja '' Dzień dobry, dziękuje za skontaktowanie się z nami. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W sobote niektórzy z naszych użytkowników doświadczyli problemów z transmisjami na żywo. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie. Problem ten został rozwiązany przez nasz dział techniczny. Dopilnujemy, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W ramach rekompensaty za te problemy możemy nałożyć zniżkę 25% na kolejną płatność za subskrypcję. Życzę udanego poniedziałku. '' Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Taka ciekawostka: " Ambassador" był w jakości UHD a obecnie jest w HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Ten serial nadal jest w 4K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 2 godziny temu, TimesSquare napisał: Zrezygnuja i gdzie pojda? Viaplay to jedyny nadawca Bundesligi i ligi angielskiej w Polsce. Nie ma innego wyboru. Mozesz wykupic zagranicznego operatora, ale chyba nie o to chodzi, prawda? Mozesz tez w ogole nie ogladac, ale chyba tez nie o to chodzi. Nie ma wyboru dla przecietnego odbiorcy. Albo Viaplay, albo nic. Dla mnie sprawa jest prosta: jeśli ciągle nie jestem usatysfakcjonowany jakością opłaconych usług, to w końcu przestaję z nich korzystać. Po prostu cenię swoje pieniądze, czas i nerwy. A ponieważ większość myśli odwrotnie, to Viaplay od ponad roku niczego konkretnego nie zrobił, aby wyeliminować ciągle powtarzające się problemy (bo większość i tak będzie płaciła bez względu na wszystko, zgodnie z Twoim hasłem: Albo Viaplay, albo nic). 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5etho Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Jak chcecie pisać skargi to piszcie do premier league, na linkedinie czy dzwonić do biura tego kto tam pełni funkcję prezesa xD albo klubów piłkarskich, że przez viaplay nie można kibicować i przestaniesz być "consoomentem", xD jak to było w innych krajach jak to dazn wykupiło? Tak samo pewnie będzie u nas, skoro dalej słabo to trzeba się pogodzić bo taka jest filozofia późnego stadium kapitalizmu - venture capitals dają pieniądze, kupuje się prawa za każde pieniądze i liczy sie, że się viaplay dazn czy co tam sprzeda drożej innemu gigantowi albo funduszowi piłka nożna tam od funduszy nikogo nie interesuje, liczy się excel, można się zainteresować 2 ligami zamiast 1 ligami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 10 minut temu, Zuzia napisał: Ten serial nadal jest w 4K. Później sprawdzę na Apple. Na Androidzie w opisie wskazuje na HD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Zdecydowana większość nie ma pojęcia co to 4K czy bitrare. Jak nie wywala ich z transmisji to są już zadowoleni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aro Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Godzinę temu, Adamus napisał: Szybko rozpatrzona reklamacja '' Dzień dobry, dziękuje za skontaktowanie się z nami. Bardzo przepraszamy za wszelkie niedogodności. W sobote niektórzy z naszych użytkowników doświadczyli problemów z transmisjami na żywo. Jeszcze raz przepraszamy za utrudnienia i dziękujemy za zrozumienie. Problem ten został rozwiązany przez nasz dział techniczny. Dopilnujemy, aby podobne sytuacje nie miały miejsca w przyszłości. W ramach rekompensaty za te problemy możemy nałożyć zniżkę 25% na kolejną płatność za subskrypcję. Życzę udanego poniedziałku. '' Dostałem identyczną odpowiedź w sprawie reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 8 minut temu, aandin napisał: Zdecydowana większość nie ma pojęcia co to 4K czy bitrare. Jak nie wywala ich z transmisji to są już zadowoleni. Bo to prawda. Dla większości wystarczające jest to, że można po prostu obejrzeć to co ich interesuje (ale w przypadku Viaplay niekoniecznie zawsze się da). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kornerek Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 53 minuty temu, aro napisał: Dostałem identyczną odpowiedź w sprawie reklamacji. Również dostałem tego sztampa. Rozumiem że 25% samo naliczy się przy następnej płatności. Czy trzeba teraz gdzieś dalej pisać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 2 godziny temu, lakiman napisał: Później sprawdzę na Apple. Na Androidzie w opisie wskazuje na HD. Nie wiem jak na Apple, ale pod Android bez zmian. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Ciekawe, u mnie się zmieniło. Pewnie na Apple TV 4K dalej UHD. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Delta21 Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Na Apple 4K - UHD, chociaż w opisie jest HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) przyznaję, że jak "na szybko" sprawdziłem jakość była dość dobra. Pewnie coś im się pokićkało w opisach. Ale to już normalne: różne błędy w tej apce. Edytowane 5 Września 2022 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) Nie tylko w opisach, w samym API nie mają prawidłowo podane co jest w Full HD, a co w 720p więc przy 4K podobnie. Jedyne co prawidłowo definiują to UHD w wersjach skandynawskich, a reszta żyje swoim życiem. 2 godziny temu, aandin napisał: Zdecydowana większość nie ma pojęcia co to 4K czy bitrare. Jak nie wywala ich z transmisji to są już zadowoleni. Zerknij na wspomniany serial, nie chciałbyś, aby tak wyglądały transmisje Twojej ulubionej Bundesligi? Nawet bez technicznej wiedzy każdy laik zauważy wyższy poziom obrazu. Edytowane 5 Września 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) Cytat Dzień dobry! Otrzymałam zgłoszenie, które dotyczyło transmisji ViaPlay. Przypomnę, że usługa ViaPlay jest świadczona przez zewnętrznego dostawce i jako sieć nie odpowiadamy za usterki lub błędne działanie wskazanej platformy. Wszelkie reklamacje należy kierować bezpośrednio do usługodawcy ViaPlay. Można coś zrobić z tą durną odpowiedzią od Play, załączałem im screena, że Viaplay umywa ręce, poza tym jest błędnie napisana nazwa towarowa tego serwisu streamingowego? Bo jak kiedyś było, za trzecim/czwartym razem nie będą przyznawać rabatu. Taką odpowiedź niedawno dostałem w tej sprawie od Viaplay, widać, że od Play poleciała odpowiedź typu kopiuj-wklej, bo załączałem ten screen: EDIT: Tym razem przyznali rabat. Edytowane 5 Września 2022 przez kisiel95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Godzinę temu, Zuzia napisał: nie chciałbyś, aby tak wyglądały transmisje Twojej ulubionej Bundesligi? Nie ma znaczenia co bym chciał a co nie. Fakty są takie jak napisałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 3 godziny temu, kisiel95 napisał: Można coś zrobić z tą durną odpowiedzią od Play, załączałem im screena, że Viaplay umywa ręce, poza tym jest błędnie napisana nazwa towarowa tego serwisu streamingowego? Bo jak kiedyś było, za trzecim/czwartym razem nie będą przyznawać rabatu. Taką odpowiedź niedawno dostałem w tej sprawie od Viaplay, widać, że od Play poleciała odpowiedź typu kopiuj-wklej, bo załączałem ten screen: EDIT: Tym razem przyznali rabat. Sam zastanawiam się nad tą ofertą Play z 20 zł za Viaplay i na Twoim przykładzie chciałbym spytać jak jest najczęściej z tymi rekompensatami w przypadku awarii w viaplay? Częściej można dostać jakąś zniżkę, czy raczej bagatelizują sprawę. Wiadomo, że awarie u Szwedów zdarzają się BARDZO często. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 (edytowane) 9 godzin temu, matinen napisał: Częściej można dostać jakąś zniżkę, czy raczej bagatelizują sprawę. Wiadomo, że awarie u Szwedów zdarzają się BARDZO często. Częściej dostawałem zniżkę, ale argumentacja jest taka jak powyżej. Że w celu zachowania dobrych relacji i Play nie odpowiada za usterki. Edytowane 6 Września 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 5 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Września 2022 Taką samą odpowiedź dostałem dzisiaj od Play, tylko że nie dali mi żadnej zniżki. Jutro będę próbować dalej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.