Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) @raiders25 jeśli nie dostałeś odpowiedzi na reklamację to oznacza, że została ona uznana w całości. Dobrze w reklamacji wnosić o coś konkretnego np. rekompensatę finansową lub okres darmowej subskrypcji. Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez Zuzia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Ja wczoraj rano wysłałem im maila, poprosiłem o zwrot kosztu miesięcznej subskrypcji. Zobaczymy, jak się do tego ustosunkują. Ostatnim razem zaproponowali 25% zniżki na kolejną subskrypcję, więcej tym razem też się nie spodziewam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raiders25 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 1 minutę temu, Zuzia napisał: @raiders25 jeśli nie dostałeś odpowiedzi na reklamację to oznacza, że została ona uznana w całości. Dlatego dobrze w reklamacji wnosić o coś konkretnego np. rekompensatę finansową lub okres darmowej subskrypcji. Według Polskiego prawa tak ,ale jakie prawo obowiązuje Viaplay ? Polskie czy skandynawskie .... a może jakieś inne jeszcze ( malta... ) . Domagałem się zwrotu kosztów( za 3 miesiące ) ,na czacie bot mi zaproponował rabat chyba 11zl na nast miesiąc ,zresztą wrzucałem tu skriny z tej rozmowy ... odmówiłem . Ja zrezygnowałem z tego w czerwcu ,napisałem również opinię na temat ich usług przy rezygnacji nawet się nie łudzę ze ktoś to przeczytał . Dla mnie ich usługa to jawne naciąganie i robienie klienta w balona . 3 minuty temu, mrozio11 napisał: Ja wczoraj rano wysłałem im maila, poprosiłem o zwrot kosztu miesięcznej subskrypcji. Zobaczymy, jak się do tego ustosunkują. Ostatnim razem zaproponowali 25% zniżki na kolejną subskrypcję, więcej tym razem też się nie spodziewam Daj znać jak dostaniesz odpowiedź Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 12 minut temu, raiders25 napisał: jakie prawo obowiązuje Viaplay ? Polskie czy skandynawskie W Polsce obowiązuje polskie prawo w zakresie procesu reklamacji usługi, @aandin wysłał nawet zapytanie do UOKiK w tej sprawie - myślę, że podzieli się z nami odpowiedzią, gdy ją dostanie, i wtedy rozwiane będą wszelkie wątpliwości. Ważne, by wysyłać formalną reklamację, na pogaduszki z botami domyślnie zaprogramowanymi na zbywanie klientów szkoda czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Teraz, raiders25 napisał: Według Polskiego prawa tak ,ale jakie prawo obowiązuje Viaplay ? Polskie czy skandynawskie .... a może jakieś inne jeszcze ( malta... ) . W przypadku klienta przebywającego na terenie RP, Viaplay ma obowiązek podporządkować się polskiemu prawu (podobnie jak google, facebook czy inni "obcokrajowcy" świadczący usługi online w PL). Gdyby było inaczej, to z łatwością można byłoby obejść prawo i reklamować w Polsce zakazane prawem gry hazardowe itp. 7 minut temu, mrozio11 napisał: Ostatnim razem zaproponowali 25% zniżki na kolejną subskrypcję, więcej tym razem też się nie spodziewam Należy pamiętać o tym, że nie macie obowiązku przyjmowania zniżki na kolejną subskrypcję; macie prawo żądać zwrotu analogicznej kwoty z bieżącej subskrypcji. Godząc się na przyszły rabat, będący formą rekompensaty automatycznie jesteście zobowiązani do opłacenia kolejnej subskrypcji (a z oczywistych względów macie prawo nie być tym zainteresowani). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carmelo Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Możecie włączyć transmitowany wczoraj magazyn Premier League? Miał być dostępny do obejrzenia przez 48h a próbując go odtworzyć wyskakuje komunikat " Nie można uruchomić, ta transmisja jest zakończona " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Trzeba przez przeglądarkę, via www jak było pisane na poprzedniej stronie. I wtedy działa. Ale nie ma pewności, że wszystkim. W Viaplay nic nie jest oczywiste i pewne poza podwyżką Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dsd Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, carmelo napisał: Możecie włączyć transmitowany wczoraj magazyn Premier League? Miał być dostępny do obejrzenia przez 48h a próbując go odtworzyć wyskakuje komunikat " Nie można uruchomić, ta transmisja jest zakończona " Teraz bez problemu (smartfon, Viaplay app) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekj66 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Taka odpowiedź na reklamację, czy jest zgodna z prawdą bo ja widziałem 720p czyli HD ready a nie full hd: Dzień dobry! Dziękujemy za feedback! Rozumiemy jak najbardziej, pracujemy nad wszelkimi zgłaszanymi błędami. Przy Premier League obecnie oferujemy full HD. Więcej informacji pod tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Dzisiaj doszła do mnie odpowiedź z UKE. Kopiuję w całości : Szanowny Panie, spolka ma siedzibę w Szwecji zatem podlega pod prawo szwedzkie oraz prawo europejskie. Sugeruję, aby skorzystał Pan ze wsparcia Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK). ECK działają we wszystkich państwach członkowskich Unii Europejskiej, a także w Norwegii iIslandii. Powinien się Pan skontaktować z polskim ECK, którego dane adresowe podaję poniżej: Europejskie Centrum Konsumenckie PlacPowstańcówWarszawy1 00-950 Warszawa Tel: +48/022 5560118 Mail: ECCNET-PL@ec.europa.eu www: www.konsument.gov.pl Centrum przyjmuje skargi zgłoszone na piśmie oraz poprzez formularz na swojej stronie internetowej. Dodatkowo wskazuje, że konsument powinien wybrać właściwe centrum zgodnie z jego krajem stałego pobytu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kunkore Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 28 minut temu, piotrekj66 napisał: Taka odpowiedź na reklamację, czy jest zgodna z prawdą bo ja widziałem 720p czyli HD ready a nie full hd: Dzień dobry! Dziękujemy za feedback! Rozumiemy jak najbardziej, pracujemy nad wszelkimi zgłaszanymi błędami. Przy Premier League obecnie oferujemy full HD. Więcej informacji pod tym Od kiedy 720p to full HD? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 @aandin to w końcu UOKiK, czy UKE? A jakie konkretnie pytanie im zadałeś? Bo, że jako podmiot zarejestrowany w Szwecji podlegają pod tamtejsze prawo, wiadomo z samego regulaminu Viaplay: Cytat Niniejszy Regulamin oraz wszelkie spory lub roszczenia z niego wynikające (w tym spory lub roszczenia pozaumowne) podlegają przepisom prawa szwedzkiego i zgodnie z nim będą interpretowane. Jednak dalej: Cytat Niniejszy Regulamin nie ogranicza żadnych praw ochrony konsumenta, które mogą przysługiwać Użytkownikowi zgodnie z przepisami prawa obowiązującymi w kraju zamieszkania Użytkownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 21 minut temu, aandin napisał: Dzisiaj doszła do mnie odpowiedź z UKE. Kopiuję w całości : Szanowny Panie, spolka ma siedzibę w Szwecji zatem podlega pod prawo szwedzkie oraz prawo europejskie. Skoro pisałeś do UKE, to otrzymałeś oczywistą odpowiedź. Ich statut działalności jest zupełnie inny niż w przypadku UOKiK i jak najbardziej słusznie wskazali Tobie, że zgodnie z ich interpretacją działalność Viaplay podlega pod prawo szwedzkie oraz europejskie. Skargi należy pisać do UOKiK, gdyż to oni mają posiadają stosowne uprawnienia do kontrolowania podmiotów zarejestrowanych za granicą, świadczących usługi na terenie Polski. Do tego UOKiK może skorzystać z odpowiednich narzędzi kontroli, w tym z zakupu kontrolowanego. Zresztą UKE zajmuje się zupełnie czym innym niż UOKiK (np. naruszeniem prawa w zakresie telemarketingu, niewłaściwą wymianą informacji pomiędzy operatorami). W szczególnych przypadkach UKE i UOKiK ze sobą współpracują. Tak czy siak, w przypadku Viaplay zgłoszenia muszą płynąć do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 No tak, ja pisałem do UKE bo kiedyś dzięki nim wygrałem z TP. To do nich wtedy wysyłałem screeny że speedtest. Na pewno jednak to nie zmieni postaci rzeczy. Ja ich zapytałem pod czyją jurysdykcję podlega Viaplay. Odpowiedź jest jednoznaczna. Kto nie wierzy niech pisze do UOKiK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Zuzia Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 UKE jest właściwym urzędem jeśli chodzi o polskich operatorów telekomunikacyjnych. Jak wspomniał już @grreg2084 właściwym będzie UOKiK w przypadku firm zarejestrowanych za granicą, a świadczących usługi na terenie Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aandin Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 A co to zmieni? Napisali wyraźnie, że podmiot jest zarejestrowany w Szwecji i jak wygląda droga reklamacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grreg2084 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Godzinę temu, aandin napisał: No tak, ja pisałem do UKE bo kiedyś dzięki nim wygrałem z TP. To do nich wtedy wysyłałem screeny że speedtest. Na pewno jednak to nie zmieni postaci rzeczy. Ja ich zapytałem pod czyją jurysdykcję podlega Viaplay. Odpowiedź jest jednoznaczna. Kto nie wierzy niech pisze do UOKiK. Ty ciągle nie rozróżniasz oczywistej kwestii, UKE i UOKiK to nie jest to samo (mają różne kompetencje i zakres obowiązków). W ramach kompetencji posiadanych przez UKE, Viaplay nie podlega pod polskie prawo (to oczywista sprawa). Jednak w przypadku kompetencji posiadanych przez UOKiK sprawa wygląda zupełnie inaczej (w największym skrócie mówiąc: UOKiK sprawdza czy usługi świadczone przez poszczególne podmioty gospodarcze na terenie RP nie naruszają polskiego prawa; to, gdzie jest zarejestrowany dany podmiot nie ma żadnego znaczenia, liczy się miejsce świadczenia usług). Podam Tobie przykład: 1) Klient mieszkający w Polsce zgłasza Viaplay reklamację (wykupiona usługa we wskazanym czasie nie działała poprawnie) i żąda naprawienia szkody. 2) Viaplay się przyznaje i proponuję rabat w wysokości 25% na przyszłe zamówienie. 3) Klient się nie zgadza. Żąda zwrotu z tytułu bieżącego zamówienia (w ramach opłaconej subskrypcji, gdzie wystąpił problem). 4) Viaplay odmawia, zgadza się tylko na udzielenie przyszłego rabatu. W takim momencie pojawia się pytanie: czy propozycja rabatu na przyszłe zamówienie można uznać za właściwą rekompensatę? Jeśli klient zgodzi się na to, to sprawa automatycznie się zamyka. Jeśli NIE, to wygląda wszystko zupełnie inaczej. Viaplay nie może żądać od klienta dokonania kolejnej płatności, aby "rekompensata" została zrealizowana (tak naprawdę to nie jest rekompensata, tylko ulga handlowa). Nawet jeśli zapłacisz tylko 75% wartości przyszłej subskrypcji, to Viaplay z tego tytułu osiąga kolejny przychód. A rekompensata polega na tym, że zostaje naprawiona szkoda (np. w postaci częściowego zwrotu uiszczonej opłaty za nienależycie wykonaną usługę). Wyobraź sobie inną podobną sytuację, jednak w przypadku banku. Załóżmy, że bank od klienta przez 12 miesięcy niesłusznie pobierał dodatkowe opłaty w wysokości 10 zł na miesiąc (łącznie 120 zł). W odpowiedzi na reklamację, bank zamiast zwrotu wszystkich niesłusznie pobranych środków proponuje inne rozwiązanie: przez następne 24 miesiące na wszystkie usługi zostanie udzielony łączny rabat w kwocie 5 zł na miesiąc (łącznie 120 zł). Jako klient nie masz obowiązku zgodzić się na taką propozycję, gdyż w celu otrzymania pełnej "rekompensaty" byłbyś zobowiązany do posiadania konta w banku przez kolejne 24 miesiące (jeśli wcześniej zamkniesz rachunek bankowy, reszta "rekompensaty" Tobie przepadnie). Bazując na powyższych przykładach: bank nie może narzucić Tobie żadnych warunków w celu otrzymania rekompensaty (w tym przypadku konieczności posiadania u nich konta przez co najmniej 24 kolejne miesiące). Podobnie sprawa ma się w Viaplay: w celu otrzymania rekompensaty nie mogą Tobie narzucić konieczności wykupienia kolejnej subskrypcji. UOKiK ma szeroki zakres kompetencji, w tym: - sprawdza czy dany podmiot właściwie uwzględnia reklamacje klientów; - ustala czy rekompensaty zostały przyznane we właściwy sposób (bez narzucania jakichkolwiek warunków). Ponownie to podkreślę: UOKiK posiada możliwość weryfikacji działalności jakiegokolwiek podmiotu gospodarczego, świadczącego usługi na terenie RP (bez względu na miejsce rejestracji działalności gospodarczej danego podmiotu). Aby postępowanie mogło zostać faktycznie wszczęte przez UOKiK, należy ich "zalać" masą skarg na Viaplay (z oczywistych względów UOKiK nie zajmuje się każdym zgłoszeniem, a szczególną uwagę zwraca na działalność tych podmiotów, wobec których pojawiają często podobne skargi); po prostu, im więcej niezadowolonych klientów wyślę właściwie udokumentowane skargi do UOKiK tym są większe szanse, że się tym zajmą. W zgłoszeniu do UOKiK bardzo ważne jest to, aby proces reklamacyjny na linii Viaplay-klient został dokładnie opisany i udokumentowany. Nie ma konieczności udokumentowania samych problemów, jakie są widoczne na Viaplay (samo w sobie to nie jest dowodem w sprawie, druga strona może z automatu powiedzieć, że to problem wynikał z winy internetu u klienta). Dzięki temu, że UOKiK posiada dostęp do takiego narzędzia prawnego jak zakup kontrolowany, we własnym zakresie będą w stanie udokumentować czy problemy z właściwą realizacją usługi faktycznie ma miejsce, a jeśli TAK, to czy podmiot ten właściwie reaguje na zgłoszone reklamacje. A zadawanie pytań UOKiK pytań typu pod czyją jurysdykcję prawną podlega Viaplay nie ma sensu. UOKiK analizuje konkretny problem, a nie bazuje na ogólnikach. Dopiero, gdy złożysz oficjalną skargę do UOKiK na naganne praktyki ze strony Viaplay oraz podobnie zrobią inni, to dopiero wtedy się dowiesz czy faktycznie UOKiK się tym zajmie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 7 godzin temu, leonk1974 napisał: Do mnie jutro kurier ma przyjechać z umową Play na Play Now z Viaplay za 20 zł na 24 miesiące. Chciałem tylko zapytać czy jak mam nieaktywne konto Viaplay to będę mógł się na nie zalogować z Play czy trzeba utworzyć nowe? Gdzie ty tam masz pakiet z Viaplay za 20 zł? Najtańszy pakiet z Viaplay przez 24 miesiące to Podstawowy za 25 zł (gdy jesteś abo Play) lub 35 zł (gdy nie masz umowy w Play) @Adamus opisując swoją umowę miałeś na myśli pakiet podstawowy, czyli za 35 zł (bez abo w Play). Taniej nic nie widzę z linku który udostępniłeś. Chyba, że jestem ślepy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
listek2000 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Mnie też odpisali dość szybko dzisiaj. Dzień dobry! Przepraszam za niedogodności odnośnie naszych usług. Dział IT obecnie nad tym pracuje, problem tyczy telewizorów LG. Proszę wejść aplikacje Viaplay > Ustawienia> Pomoc techniczna. Podane informacje proszę wysłać, można je przepisać ale znacznie łatwiej będzie wysłać po prostu zdjęcie. Pomoże to deweloperom rozwiązać sprawę. Dziękuję za zgłoszenie, miłego dnia! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrozio11 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 (edytowane) 7 godzin temu, raiders25 napisał: Daj znać jak dostaniesz odpowiedź No właśnie otrzymałem odpowiedź, nie wiem jednak jak ją skomentować. Winę za ich serwery zrzucili na dostawce, czyli w zasadzie kogo? Cytat Dzień dobry! Dziękuję za wiadomość. Odnośnie wyżej wspomnianej rozgrywki niestety dostawca zawinił, jak najbardziej rozumiem frustrację. Na ten moment nie przewidujemy rekompensaty. Miłego dnia!Pozdrawiam, Marta Edytowane 9 Sierpnia 2022 przez mrozio11 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Gdzie ty tam masz pakiet z Viaplay za 20 zł? Najtańszy pakiet z Viaplay przez 24 miesiące to Podstawowy za 25 zł (gdy jesteś abo Play) lub 35 zł (gdy nie masz umowy w Play) @Adamus opisując swoją umowę miałeś na myśli pakiet podstawowy, czyli za 35 zł (bez abo w Play). Taniej nic nie widzę z linku który udostępniłeś. Chyba, że jestem ślepy .Jestem abonentem Play i nie brałem tego ich boxa więc wyszło 20 zł. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matinen Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Ok czyli w moim przypadku wyszłoby 30 zł (po odliczeniu 5 zł za sprzęt). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 19 godzin temu, marian_w napisał: Oczywiście, myślisz że jak Polsat dostaje dobry przekaz to zmniejsza jakość wszystkim, czy tylko oszczędza pasmo na satelicie? Mundial 2018 z satelity Cyfra+ przekaz TVP 1 miał 7 Mb/s , w UPC przekaz na TVP 1 przekraczał 17 Mb/s - na telewizorze FHD obraz był referencyjny. Dostał dobry przekaz Zabawny jesteś widziałeś ramki i jak to wyglądało w informacjach na Polsacie? Ale opowiadaj dalej bo nie widziałem jak to wygląda w UPC. 19 godzin temu, torre24 napisał: Dobrze, że Ty wiesz lepiej jak to wyglądało na moim telewizorze. Poza tym nigdzie nie napisałem, że na PS było idealnie - było DUZO LEPIEJ niż na streamie WHU-MC na C+ Online. Tak sie składa że nie tylko ty masz ofertę z PS Jak ten mecz wyglądał dużo lepiej niż WHU-MC to nie mam pytań Akurat i jedna transmisja i druga była dość słaba. Nie wiem na czym to prównywałeś bo tu ludzie oglądają nawet na 32 calach o tabletach nie wspomnę. 49 minut temu, mrozio11 napisał: No właśnie otrzymałem odpowiedź, nie wiem jednak jak ją skomentować. Winę za ich serwery zrzucili na dostawce, czyli w zasadzie kogo? Są niewninni bo to wina tylko serwerów. Zaraz wpadnie Boguś i ich wytłumaczy i usprawiedliwi. Ale jak widać są coraz bardziej bezczelni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 1 godzinę temu, czerstwy napisał: Dostał dobry przekaz Zabawny jesteś widziałeś ramki i jak to wyglądało w informacjach na Polsacie? Ale opowiadaj dalej bo nie widziałem jak to wygląda w UPC. Gdybyś widział to byś nie pisał tych bzdur. Ja mecz Barcelony na Polsacie Sport oglądałem na 55 calowym Sony FULHD. Ten sam mecz nagrany na Telewizorze UHD 4K nie wygląda już tak dobrze. Niestety telewizory 4K skalując 1080i do 4K degradują obraz i jest to najbardziej dokuczliwe na meczach piłkarskich podczas dynamicznych akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czerstwy Opublikowano 9 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2022 A ja oglądałem na tv 65 cali dość dobrej klasy i jakość była dość przeciętna o czym pisali nie tylko w tym wątku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.