Pawop Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Znowu mnie rozbawiłeś. Co mi po tym, że szybciej działa niż na Androidzie (na Tizenie działa tak samo szybko), jak obraz się zacina. Aplikacja jest nieużywalna!Aplikacje na ATV w niektórych przypadkach są identyczne z innymi systemami (Prime Video, Player). 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 Teraz, Pawop napisał: Aplikacja jest nieużywalna! No to jej nie używaj. Przerzuć się na androida. Nieużywalny to jest C+ BoX 4K. Różnice między systemami są widoczne gołym okiem, nawet mimo braków , to są różnice na korzyść Apple TV 4K, bo w tym temacie piszemy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 3 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2022 To cały czas piszę, że aplikacja C+ przez zacięcia jest na ATV nieużywalna.Bronisz przegranej sprawy, nie wiem co chcesz udowodnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 To są raczej mikro-przycięcia jeśli już, widoczne np w niewielkim stopniu na dynamicznych paskach np tvn24 i też nie zawsze. I naprawde nie jest tak, że przez to aplikacja jest jak piszesz "nieużywalna". To jest gruba przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Czy Ty czytasz co piszesz? Przechodzsz sam siebie usprawiedliwiając ich. Mikro przycięcia co 5-6 sekund, rzeczywiście świetny komfort oglądania. Pomyśl czasem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Tak działająca aplikacja nie powinna być dopuszczona do używania na Apple TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 50 minut temu, Pawop napisał: Czy Ty czytasz co piszesz? Przechodzsz sam siebie usprawiedliwiając ich. Mikro przycięcia co 5-6 sekund, rzeczywiście świetny komfort oglądania. Pomyśl czasem... Oczywiście, że czytam, bo tak się składa, że korzystam z tej aplikacji teraz częściej i trzeba mieć naprawdę wytężony wzrok, żeby te usterki zobaczyć, na pierwszy rzut oka to nie jest widoczne i sama apka nie jest jak piszesz uparcie "nieużywalna". Po drugie, akurat ja jestem daleki od usprawiedliwiania C+, uważam, że to ich wina, bezpośrednio, a nie wina Apple TV jako sprzętu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Po co na każdym kroku podkreślasz, że to nie wina Apple TV? Płacą Ci za to? Co do aplikacji, to przycięcia są widoczne i trzeba być ślepym, żeby tego nie zauważyć.Aplikacja C+ na Apple TV jest NIEUŻYWALNA! 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stanley840 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 (edytowane) Napewno to nie jest wina sprzętu tylko albo aktualizacji systemu TVOS 15 lub aplikacji C+. Na systemie TVOS 14 działało wszystko bez żadnych przycięć była miazga z porównaniem do Androida więc trzeba sprawdzić kilka scenariuszy i wyciągnąć wnioski. Edytowane 4 Marca 2022 przez stanley840 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Nikt nie twierdzi, że to wina sprzętu. Cały czas jest mowa o aplikacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
regedit32 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Ja też używam Polsat Box Go zamiast Canal+. Jak tego nie naprawią do czerwca (koniec mojej umowy), to powiększę pakiet w playerze i tyle. Albo wezmę tv z netem w UPC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 4 godziny temu, Pawop napisał: Po co na każdym kroku podkreślasz, że to nie wina Apple TV? Płacą Ci za to? Do tego momentu miałem wrażenie, że jesteś jednak inteligentniejszy, zwykle kiedy nie ma rozsądnych argumentów, to wyciąga się "asa z rękawa" w postaci słynnego pytania: "czy ktoś Ci za to płaci?". Otóż nikt mi nie płaci za to co potrafię spokojnie rozróżnić, czyli wady aplikacji od solidnie działającego sprzętu (a to jest miejsce dla postów w temacie sprzętu) , na który ta aplikacja została stworzona. Po drugie: to, że Ty stawiasz konkretną tezę nie oznacza, że ktoś inny ma obowiązek ją bezkrytycznie przyjąć, a mianowicie, gdyby aplikacja była( jak wielkimi literami tu piszesz "NIEUŻYWALNA") to nie dałoby się jej używać, a tak nie jest. W mojej ocenie ma wady, ale nie takie które ją całkowicie dyskwalifikują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 Widocznie masz bardzo małe wymagania skoro skakanie obrazu Ci nie przeszkadza. Tylko w takim razie po co kupiłeś Apple TV, skoro na sprzecie z Android TV też są przycięcia, które nie przeszkadzają i są trzy razy tańsze?Kolejna sprawa, to nie jest temat, w którym piszemy tylko o sprzęcie, bo co niby o nim pisać? Piszemy tu również o aplikacjach na ten sprzęt i jak działają.Reasumując, skoro złe wyświetlanie obrazu to jest niewielka wada, to nie mamy o czym gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 4 godziny temu, Pawop napisał: skoro na sprzecie z Android TV też są przycięcia Mylisz się. Nie mam przycięć w aplikacji na Android TV. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toma441 Opublikowano 5 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2022 17 godzin temu, Pawop napisał: Widocznie masz bardzo małe wymagania skoro skakanie obrazu Ci nie przeszkadza. Tylko w takim razie po co kupiłeś Apple TV, skoro na sprzecie z Android TV też są przycięcia, które nie przeszkadzają i są trzy razy tańsze? Kolejna sprawa, to nie jest temat, w którym piszemy tylko o sprzęcie, bo co niby o nim pisać? Piszemy tu również o aplikacjach na ten sprzęt i jak działają. Reasumując, skoro złe wyświetlanie obrazu to jest niewielka wada, to nie mamy o czym gadać. Między innymi dlatego : *Bo jakość sprzętu apple Tv zdecydowanie góruje nad resztą tego typu urządzeń (do streamingu), bo 99% aplikacji na tym sprzęcie jest zdecydowanie lepsza, niż w innych systemach, bo posiada konkretne i prawie nieograniczone wsparcie aktualizacji od twórców systemu, bo jest to system zamknięty i nie ma w nim tego czego być nie powinno, bo działa szybciej i sprawniej w każdym aspekcie związanym ze zwykłym użytkowaniem. Te argumenty wymieniłem całkowicie za darmo bez przelewu od Apple, bo mam własne porównanie z innymi sprzętami. I tych argumentów jest zapewne dużo więcej i przeważają zdecydowanie nad tym jednym faktem, że niekompetentna na całej linii firma, czyli C+ nie do końca potrafi ogarnąć swojej aplikacji (zresztą nie tylko na tvios). 13 godzin temu, lakiman napisał: Mylisz się. Nie mam przycięć w aplikacji na Android TV. Nie ma bo apka C+ działa i wygląda de facto na każdym systemie inaczej, do tego w zależności gdzie się ją odpali jest inna oferta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Mam pytanie do posiadaczy telewizorów Samsung. Jeśli urządzenie jest podpięte kablem HDMI pod wejście HDMI UHD Color to prawidłowo pokazuje mi przy materiale 4K HDR info HDR UHD 3840x2160/24p? Nie powinno być czasem 50p? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Powinno być.W ustawieniach ogólnych TV trzeba włączyć rozszerzenie sygnału wejściowego.W ustawieniach ATV masz ustawione 50 klatek?Problemem może być też kabel HDMI, musi być co najmniej High Speed (inaczej 2.0) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Takie mam ustawienia Format:4K SDR Wyjście HDMI:YCbCr Chromatyczność:4:4:4 Jak zawartość:Zakres i szybkość klatek Włączone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Filmy kinowe mają 24 klatki i tak się wyświetlają bo masz ustawione - Jak zawartość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Czyli wyłączyć te 2 opcje czy prawidłowo mi jednak pokazuje?@Pawop tak mam włączone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Masz wszystko dobrze ustawione.Chyba się trochę nie zrozumieliśmy. Myślałem, że cały czas Ci się wyświetla 3840x2160 / 24fps.Jeśli tylko na materiałach video, to tak ma być, gdyż w opcjach masz włączone dopasowanie do szybkości klatek. Mogą też się tam pojawiać inne wartości w zależności od klatkarzu video. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonk1974 Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Dzięki. Tak tylko na materiałach video mam 24p chociaż na niektórych 50p tez jest. Myślałem,że na Netflix czy ATV+ zawsze jest 50p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 6 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2022 Filmy kinowe są w 99% przypadków w 24 fps. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian_w Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 11 godzin temu, leonk1974 napisał: Dzięki. Tak tylko na materiałach video mam 24p chociaż na niektórych 50p tez jest. Myślałem,że na Netflix czy ATV+ zawsze jest 50p Dobrze masz ustawione 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 7 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2022 Kolejne aktualizacje Prime Video i Viaplay. Z moich pierwszych obserwacji wynika, że nic one nie popsuły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.