Gość AmstradSRX Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 (edytowane) Tytułowe Mr.Orbita ratuj... jest na serio :))) wszak słyszałem o nowej posadce w C+ :)))) Może... coś udałoby się zmajstrować zanim na Sikorskiego z piłą łańcuchową się wybiorę... Problem jest taki: Był sobie dekoderek PACE, ten słynny złomek PVR500GB i był sobie w ofercie TNK (zakupiony chyba w 2018 jak pamietam...) a wcześniej był sobie NBOXik poczciwy 250GB (BZZB)... Pace padło tak mocno że nie szło tego uratować (nawet po wlutowaniu E2 wyszła z tego mega lipa, chyba głowice były ubite już) Została mi kasa dość solidna (19,99 m-c) zapłacona chyba do marca albo kwietnia 2022... W punkcie NC+ powiedzili: a) wywal pan to do ki...bla... b) kup pan drugi dekoderek... c) odeślij kartę ze starego do NC+, dorzuć prośbę o przeniesienie środków... przeniosą ze starej karty na nową i po robocie... No i sobie czekam, czekam, już mi abo wyłączyli na nowym sprzęcie i nic, cisza... Dzwonię na infolinię do TNK a oni nic nie wiedzą... Kartę i list polecony posiałooooo! W między czasie nowy nabytek (kolejny NBOX 250GB BZZB) zdechł tuż po zakończeniu się pierwszego miesiąca z gratisowym C+... Wymieniłem to dziadostwo, wziąłem gwaranycjnie (allegro) i jest identyczny myk, włączyłem, aktywowałem i zdechł na amen po 1 dniu... Zdenerwowany z deka... postawiłem tym razme na dekoder z CI+ i moduł, no to zakupiłem moduł ... (jeszcze nie aktywowałem, w czwartek to zrobię)... dlatego mam pytanie: JEST JAKAKOLWIEK SZANSA NA PRZENIESIENIE KASY ZE STAREJ KARTY NA NOWĄ?? Chciałbym to używać jeszcze kilka lat a raczej tak długo jak TNK będzie istnieć i sprzęt będzie mi działał... Nie wiem do kogo zgłosić się, zadzwonić, napisać, no nie wiem... Nawet nie wiem gdzie podziała się stara karta (wysłana poleconym)... a wysłana na Sikorskiego do W-wy... (taki adres był w pudełku NBOXA)... Proszę o jakieś porady/rady... Dzięki... Edytowane 14 Września 2021 przez AmstradSRX błędy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielK Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Z mojego doświadczenia mogę powiedzieć, że nie mogę się doczekać wymiany karty Smart HD+, chyba już 6 tygodni... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AmstradSRX Opublikowano 14 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2021 Nie chcę zakładać osobnego tematu, zapytam tu: jaka jest różnica między SmartHD+ a ofertą telewizjaNaKartęHD+ ?? Ja myślałem że jedno i drugie to to samo.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mp107 Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 (edytowane) @AmstradSRX Zerknij na porównanie opcji pakietowych na tej stronie: https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte (w tym na akapit "Poprzednie oferty" na dole strony). Poza tym tylko w przypadku Smart HD+ masz kartę nieparowaną z konkretnym sprzętem, czyli działającą na każdym (odpowiednio skonfigurowanym) urządzeniu obsługującym karty Conax, a nie tylko na tym jednym egzemplarzu tunera (dekodera) lub modułu, z którym karta została sparowana (~przypisana na stałe). W przypadku pozostałych ofert - w zależności od typu karty - na sprzęcie innym niż sparowany z kartą odbierzesz albo tylko część kanałów, albo nie obejrzysz żadnych kodowanych kanałów. Edytowane 15 Września 2021 przez mp107 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AmstradSRX Opublikowano 15 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2021 Akurat mam kartę + moduł więc już wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AmstradSRX Opublikowano 27 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2021 (edytowane) Wracając do tematu, kuśfffa, no nie mam już sił... Nie sądziłem że w przypadku awarii dekodera (Pace na kartę) będzie aż taki wielki problem z przeniesieniem środków na nową kartę. No nie kapuję skąd w NC+ taki opornik??? I "oni" chcą aby im płacić za pół roku, rok czy dwa z góry?? No wpiścieccc.... Są tu jacyś pracownicy NC+ z dostępem do kont? Dwa polecone posłalismy i cisza... Nie mam już sił biegać po salonach i składać reklamacji za reklamacją bo zawsze kończy się: ODEZWĄ SIĘ, NA PEWNO ODEZWĄ... Edytowane 27 Września 2021 przez AmstradSRX Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
5etho Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 Wyślij wezwanie do zapłaty i tyle. Jak na pisma nie odpowiadają no to już bałagan. Prawdopodobnie nikt nie wpadł na to żeby była taka możliwość. Ale to nie twój problem. Zadaj zwrotu kasy i tyleWysłane z mojego SM-A207F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tweed77 Opublikowano 28 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2021 (edytowane) W dniu 14.09.2021 o 20:54, AmstradSRX napisał: Problem jest taki: Był sobie dekoderek PACE, ten słynny złomek PVR500GB i był sobie w ofercie TNK (zakupiony chyba w 2018 jak pamietam...) Pace padło tak mocno że nie szło tego uratować (nawet po wlutowaniu E2 wyszła z tego mega lipa, chyba głowice były ubite już) Została mi kasa dość solidna (19,99 m-c) zapłacona chyba do marca albo kwietnia 2022... Proszę o jakieś porady/rady... Dzięki... Pisałem już w jednym poście na temat uszkodzenia własnościowego zestawu ( dekoder lub karta ) z oferty prepaid NC+ Telewizja na kartę / TNK / N na Kartę oraz z oferty abonamentowej. Należy skontaktować się z firmą Skymax Wrocław - oni serwisują pogwarancyjnie zepsute dekodery własnościowe - wymiana na nowy zestaw ( odpłatnie ). Wykonują także przeniesienie środków pieniężnych z zepsutego zestawu na nowy zestaw. https://skymax.pl/serwis/ - strona - dane kontaktowe. Formularz serwisowy - https://skymax.pl/formularz-serwisowy/ Edytowane 28 Września 2021 przez tweed77 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość AmstradSRX Opublikowano 29 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2021 Ja to zgłaszam do rzecznika praw kons., jutro poślę pismo. Niestety, to co widzę wyżej nie jest zgodne z prawem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markar Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Doładowałem 44,99 za pakiet Comfort+ a na drugi dzień telefon z PC+ z propozycją przejścia na umowę za 29,99 i możliwością transferu środków. Czyli można czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LorDx Opublikowano 2 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2021 Środki i tak musieliby oddać, lepiej je przenieść na poczet abo, oczywiście w ramach tego samego zestawu. Kolegę wyżej wyślą do serwisu, pogwarancyjnie kartę uruchomią z dekoderem wydanym w serwisie odpłatnie. Dekoder już nie jest ich więc trzeba płacić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRECKERR Opublikowano 7 Lutego 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2022 Nie ma możliwości przeksięgowania środków z jednej karty na drugą kartę w prepaid. Podejrzewam że nigdy takiej możliwości nie będzie... A jak ktoś opłaca zestaw który nie jest na gwarancji no to życzę powodzenia w tych pozwach itd. tylko się uśmieją... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.