Skocz do zawartości

Przeniesienie środków PLN z karty na kartę w TNK


Gość AmstradSRX
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość AmstradSRX

Tytułowe Mr.Orbita ratuj... jest na serio :))) wszak słyszałem o nowej posadce w C+  :))))

Może... coś udałoby się zmajstrować zanim na Sikorskiego z piłą łańcuchową się wybiorę...

 

Problem jest taki:

 

Był sobie dekoderek PACE, ten słynny złomek PVR500GB i był sobie w ofercie TNK (zakupiony chyba w 2018 jak pamietam...)

a wcześniej był sobie NBOXik poczciwy 250GB (BZZB)...

Pace padło tak mocno że nie szło tego uratować (nawet po wlutowaniu E2 wyszła z tego mega lipa, chyba głowice były ubite już)

Została mi kasa dość solidna (19,99 m-c) zapłacona chyba do marca albo kwietnia 2022...

W punkcie NC+ powiedzili:

a) wywal pan to do ki...bla...

b) kup pan drugi dekoderek...

c) odeślij kartę ze starego do NC+, dorzuć prośbę o przeniesienie środków...

przeniosą ze starej karty na nową i po robocie...

 

No i sobie czekam, czekam, już mi abo wyłączyli na nowym sprzęcie i nic, cisza...

Dzwonię na infolinię do TNK a oni nic nie wiedzą... Kartę i list polecony posiałooooo!

 

W między czasie nowy nabytek (kolejny NBOX 250GB BZZB) zdechł tuż po zakończeniu się pierwszego miesiąca z gratisowym C+...

Wymieniłem to dziadostwo, wziąłem gwaranycjnie (allegro) i jest identyczny myk, włączyłem, aktywowałem i zdechł na amen po 1 dniu...

Zdenerwowany z deka...

postawiłem tym razme na dekoder z CI+ i moduł, no to zakupiłem moduł ... (jeszcze nie aktywowałem, w czwartek to zrobię)...

 

dlatego mam pytanie:

 

JEST JAKAKOLWIEK SZANSA NA PRZENIESIENIE KASY ZE STAREJ KARTY NA NOWĄ??

 

Chciałbym to używać jeszcze kilka lat a raczej tak długo jak TNK będzie istnieć i sprzęt będzie mi działał...

 

Nie wiem do kogo zgłosić się, zadzwonić, napisać, no nie wiem...

Nawet nie wiem gdzie podziała się stara karta (wysłana poleconym)... a wysłana na Sikorskiego do W-wy... (taki adres był w pudełku NBOXA)...

 

 

Proszę o jakieś porady/rady...

Dzięki...

 

 

 

Edytowane przez AmstradSRX
błędy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AmstradSRX

Zerknij na porównanie opcji pakietowych na tej stronie: https://pl.canalplus.com/telewizja-na-karte (w tym na akapit "Poprzednie oferty" na dole strony).

 

Poza tym tylko w przypadku Smart HD+ masz kartę nieparowaną z konkretnym sprzętem, czyli działającą na każdym (odpowiednio skonfigurowanym) urządzeniu obsługującym karty Conax, a nie tylko na tym jednym egzemplarzu tunera (dekodera) lub modułu, z którym karta została sparowana (~przypisana na stałe). W przypadku pozostałych ofert - w zależności od typu karty - na sprzęcie innym niż sparowany z kartą odbierzesz albo tylko część kanałów, albo nie obejrzysz żadnych kodowanych kanałów.

 

Edytowane przez mp107
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość AmstradSRX

Wracając do tematu, kuśfffa, no nie mam już sił...

Nie sądziłem że w przypadku awarii dekodera (Pace na kartę) będzie aż taki wielki problem z przeniesieniem środków na nową kartę.

No nie kapuję skąd w NC+ taki opornik???  I "oni" chcą aby im płacić za pół roku, rok czy dwa z góry??

No wpiścieccc....

 

 

Są tu jacyś pracownicy NC+ z dostępem do kont?

Dwa polecone posłalismy i cisza...

Nie mam już sił biegać po salonach i składać reklamacji za reklamacją bo zawsze kończy się: ODEZWĄ SIĘ, NA PEWNO ODEZWĄ...

 

Edytowane przez AmstradSRX
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 14.09.2021 o 20:54, AmstradSRX napisał:

Problem jest taki:

 

Był sobie dekoderek PACE, ten słynny złomek PVR500GB i był sobie w ofercie TNK (zakupiony chyba w 2018 jak pamietam...)

Pace padło tak mocno że nie szło tego uratować (nawet po wlutowaniu E2 wyszła z tego mega lipa, chyba głowice były ubite już)

Została mi kasa dość solidna (19,99 m-c) zapłacona chyba do marca albo kwietnia 2022...

Proszę o jakieś porady/rady...

Dzięki...

 

Pisałem już w jednym poście na temat uszkodzenia własnościowego zestawu ( dekoder lub karta ) z oferty prepaid NC+ Telewizja na kartę / TNK / N na Kartę oraz z oferty abonamentowej.

 

Należy skontaktować się z firmą Skymax Wrocław - oni serwisują pogwarancyjnie zepsute dekodery własnościowe - wymiana na nowy zestaw ( odpłatnie ).

Wykonują także przeniesienie środków pieniężnych z zepsutego zestawu na nowy zestaw.

 

https://skymax.pl/serwis/ - strona - dane kontaktowe.

 

Formularz serwisowy - https://skymax.pl/formularz-serwisowy/

 

75662258ddf5d96a.png

 

 

9b0aa6bde1971e38.png

Edytowane przez tweed77
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...