Skocz do zawartości

Multimedia


Rekomendowane odpowiedzi

Lista lokalizacji gdzie nie ma "pełnej oferty" stopniowo się zmniejsza... (MMP S.A.)

Która miejscowość następna?

Nowa Ruda?

Nowy Dwór?

Stawiam na Gdańsk! (choć to MMP Południe S.A., jednak woj. pomorskie) :)

Ja jestem w MMP S.A. (nie Południe) więc i Gdański też chyba nie jest w Południu, no chyba że jakoś dziwnie podzielili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Straszne po prostu. :roll: Takie np. kioski już dawno nie sprzedają tylko prasy (bo czytelnictwo spada), a istnieją i mają się dobrze.

A jeszcze, à propos Oscarów. Czerwony Dywan (23:00) i Gala (2:30) będą transmitowane też przez kanał Pro7 (dostępny w MMP na pozycji 231), więc nikt nie musi czekać na łaskę Canal+. Z tego co pamiętam, zawsze Gala leciała po angielsku.

Edytowane przez Mr.Chiquita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 Takie np. kioski już dawno nie sprzedają tylko prasy (bo czytelnictwo spada), a istnieją i mają się dobrze.

 

 

 

 

Może tak jest w Tomaszowie. Znam 2 panie kioskarki.Chwalą lata 90-te gdzie nieżle im szło i dobrze żyły. "Teraz panie ledwo koniec z końcem wiążę..."

 

A tak z ciekawości zapytam. Jeśli w MM kupię prąd to kto to serwisuje ?? Np. obecnie jestem w Tauronie i nie ma problemu z reklamacją,uszkodzeniem lub sprawdzeniem licznika,spisaniem stanu licznika,usunięciem awarii na "pionie" itp. Gdybym przepisał się z prądem do MM to kto to będzie serwisował.Mają w MM speców ? Nic się o tym nie mówi. Sama sprzedaż prądu to nie wszystko.Multimedia to wszystko ogarnia ??!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiosków w każdym mieście jest przynajmniej kilka. A w całym kraju tysiące. Więc nie jest tak źle. Lata 90' to inna epoka, która już nie wróci. Z kablówkami jest tak samo - rynek ewoluuje, zmienia się. Narzekających na zmiany zawsze było pełno, nic nowego. Radzę odzwyczajać się od myśli, że kablówka to głównie TV.

 

Temat prądu mnie kompletnie nie interesuje, więc nie odpowiem na twoje pytania.

Edytowane przez Mr.Chiquita
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś jest dobrym operatorem to nie musi się bawić w jakieś prądy czy gazy. Powinni tych przedstawicieli, których pewnie zatrudniają na pół etatu za najniższą krajową albo na umowę zlecenie wysłać do wszystkich tych, którzy płacą za analog po 50 czy 60 złotych i zaoferować im odpowiedni pakiet. Tylko to po prostu trzeba mieć chęci do działania, a nie kosić taką kasę za analog.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A tak z ciekawości zapytam. Jeśli w MM kupię prąd to kto to serwisuje ?? Np. obecnie jestem w Tauronie i nie ma problemu z reklamacją,uszkodzeniem lub sprawdzeniem licznika,spisaniem stanu licznika,usunięciem awarii na "pionie" itp. Gdybym przepisał się z prądem do MM to kto to będzie serwisował.Mają w MM speców ? Nic się o tym nie mówi. Sama sprzedaż prądu to nie wszystko.Multimedia to wszystko ogarnia ??!

 

Przechodząc z prądem do innego operatora płacisz 2 faktury za prąd. Opłaty zmienne zależne od wskazań licznika są na fakturze nowego operatora, a opłaty stałe pozostają u starego.

Zatem prawdopodobnie serwis także jest po stronie starego operatora, którego własnością są linie przesyłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko to po prostu trzeba mieć chęci do działania, a nie kosić taką kasę za analog.

Chęci mają, gorzej z realizacją.

Proces nie jest taki łatwy, jak może się wydawać.

Myślę, że dopiero postawienie przed faktem dokonanym zmusi klientów analoga do migracji (nagle pozostanie x kanałów).

Straszenie "ulotkami" nie wiele da, zatem szybko nie zniknie.

Edytowane przez maro_1983
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem, że łatwo się piszę, a praktyka bywa mniej kolorowa. Mnie tylko chodzi o to, żeby zaczęli efektywniej działać. Niech dołączą do faktury analogowca informację, że może przejść na cyfrę (za taką samą kasę i jakby jeszcze była informacja, że będzie miał więcej kanałów to na pewno byłoby to chwytliwe). Niech wrzucają do skrzynek konkretne propozycje, oferty. Niech ten przedstawiciel przejdzie się raz czy drugi po ludziach. Wiem, że to pozwoliło by na migrację niewielkiemu procentowi klientów, ale zawsze jakiś krok do przodu. Taka kartka na klatce to jakieś jaja a nie docelowe działanie. Przecież w takiej Gdyni to oni nigdy nie zlikwidują analogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

już to widze... szczególnie jak będzie jakaś większa awaria. A oni nawet nie będą mogli przyjść poparzeć :D

Przecież awarii związanych z brakiem prądu nie zgłaszasz do MM!

Dostaje się jedną fakturę, skończyły się czasy że były dwie.

Edytowane przez Michaelis
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież awarii związanych z brakiem prądu nie zgłaszasz do MM!

 

 To przepraszam komu ?? Nie chodzi tylko o brak prądu.Serwis to serwis. Podobno dostaję jedną fakturę za prąd z MM ( z przesyłem itp) to jaki dobry wujek będzie to serwisował ? Tauron ? Z jakiej paki ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   2 użytkowników

×
×
  • Dodaj nową pozycję...