Specjalista Polsat Box Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 14 minut temu, patryszq napisał(a): @Specjalista Polsat Box a babol z EPG ewidentnie z waszej winy ?? jakbyście " wgrali " epg z innego czasu stąd nic z niego sie nie zgadza Witamy. Czy sytuacja dalej ma miejsce? Jeśli tak, proszę o chwilowe odłączenie dekodera od prądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 4 Maja 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2023 Pan tak serio czy nie doczytał czego dotyczy problem !!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 (edytowane) Dziś na część dekoderów Polsat Box 4k D61 z Irdeto może trafić nowa wersja oprogramowania 1.8.60. Najistotniejsze zmiany: Poprawa działania HDMI CEC. Poprawki obsługi list Ulubionych kanałów. Optymalizacja szybkości przełączania kanałów przy wykorzystaniu konwertera Unicable II. Oprogramowanie będzie udostępniane sukcesywnie na kolejne grupy dekoderów. Edytowane 1 Czerwca 2023 przez support458 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 właśnie wskoczyła - pobieramy , reasumując szalu nie ma , bo problemów nie uświadczałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 Nowy ekran ładowania dekodera . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 W końcu kanały zmieniają się błyskawicznie a nie po 4/5 sekundach (dotyczy konwerterów unicable), zaczęło poprawnie działać HDMI CEC, telewizor włącza się i wyłącza razem, nie zauważyłem po aktualizacji aby po włączeniu dekodera był ciemny ekran gdzie trzeba było kilkukrotnie wyłączyć i włączyć dekoder aby zaczął działać. Więc bardzo duży plus za poprawienie tych funkcji. Mam tylko nadzieję że nie zepsuli innych funkcji które pewnie się za chwile objawią, oby nie. Obraz wydaje mi się bardziej wyostrzony i wyraźny, tak jak i menu polsat box. Widać Polsat się przykłada to już kolejna aktualizacja w tym roku, bo konkurencja wydała wadliwe oprogramowanie w styczniu tego roku i nadal jej nie poprawili. Widać tutaj że polsat bardziej dba o swoich abonentów niż konkurencja. To moje zdanie pewnie znajdą się zaraz przeciwnicy których przy okazji pozdrawiam 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2023 U Godzinę temu, Daro1 napisał(a): Widać Polsat się przykłada to już kolejna aktualizacja Jaki Polsat? Polsat tu nic nie robi. To firma ADB, która pisze softy. Więc trochę zejdź na ziemię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Co nie zmienia faktu że lepiej działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bovima Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Co nie zmienia faktu, że dla wielu spośród tych, którzy od lat są przyzwyczajeni do korzystania z możliwości praktycznie nieograniczonego (tylko pojemnością nośnika) nagrywania na dysku ten dekoder jest bezwartościowy. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Trwa to już 5 godzin.. postępu brak, miga zielona dioda. Wypiąć z zasilania czy czekać nadal? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro1 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 (edytowane) 7 godzin temu, ircios napisał(a): U Jaki Polsat? Polsat tu nic nie robi. To firma ADB, która pisze softy. Więc trochę zejdź na ziemię. Proszę Cię sam zejdź na ziemię. Polsat Box jest operatorem który odpowiada za usługi dostarczane swoim klientom. To Polsat Box zleca firmie ADB napisanie poprawek lub napisania nowego oprogramowania według ustaleń i wymagań/wytycznych Polsat Box, gdyby Polsat Box nic nie chciał żadnych poprawek to firma ADB nic by nie zrobiła i żadnych poprawek by nie napisała. Więc za wszystko odpowiada operator Polsat Box a nie firma zewnętrzna jaką jest ADB. Przykład: czy mając problem z dekoderem, zgłaszasz problem do ADB czy do Polsatu? 57 minut temu, Tomek1623 napisał(a): Trwa to już 5 godzin.. postępu brak, miga zielona dioda. Wypiąć z zasilania czy czekać nadal? Aktualizacja trwa około 1h 10min, najwyraźniej w twoim przypadku coś się stało, np wysunął się przewód antenowy i brak połączenia z satelitą, może być też że dekoder się zawiesił. Jak widać dekoder nie rozpoczął procesu pobierania bo pisze o strojeniu. Wyłącz dekoder z prądu na 30 sekund włącz ponownie, jeśli aktualizacja nie wystartuje sprawdź czy działają kanały lub jeśli będzie możliwość wejdź w menu ustawienia anteny i sprawdź czy sygnał dociera z anteny. Jeśli nadal nic to nie da wymień dekoder w punkcie lub zgłoś na infolinię może infolinia coś pomoże. Jeśli uda się wejść w menu dekodera ustaw konwerter INVERTO IDLB-QUDL42-UNI2L jeśli masz konwerter unicable. Edytowane 2 Czerwca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 (edytowane) 10 godzin temu, ircios napisał(a): U Jaki Polsat? Polsat tu nic nie robi. To firma ADB, która pisze softy. Więc trochę zejdź na ziemię. PB sam dewelopuje Graphyne. Od dawna nie ma w tym sofcie oznaczeń ADB. Pomyśl geniuszu dlaczego? Inaczej miałbyś soft w takiej jakości jak ostatnio dostają dekodery C+. Edytowane 2 Czerwca 2023 przez support458 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 (edytowane) Prawie po dwóch latach i niezliczonej ilości żenujących błędów w końcu "developerzy" Polsatu sprawili, że jest w miarę dobrze i jak od razu obrastasz piórka... Rzeczywiście osiągnięcie godne medalu . Edytowane 2 Czerwca 2023 przez bgmnt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Ciekawe ile kodu w życiu napisałeś i czym się zajmujesz, że tak łatwo kpisz z innych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 To Ty tutaj zacząłeś od nazywania ironicznie @ircios "geniuszem" i porównań do C+, a PB także nie ma się także kompletnie czym chwalić w zakresie oprogramowania i czasu jaki zajmuje rozwiązywanie błędów, wystarczy poczytać forum. Więc ten development "in house" jedyne co daje to oszczędności (czyli główna dewiza PB), a nie lepszą jakość oprogramowania, bo też miało masę kwiatków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
support458 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 Dzięki takim wypowiedziom będziesz wiedział jeszcze mniej i pozostawał w sferze domysłów i fantazji. Przynajmniej jeśli chodzi o telewizję i to forum. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil :D Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 @support458 Pytanie z ciekawości dlaczego Polsatbox 4K pobiera software przez sat a wersja 4Klite z neta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 (edytowane) 7 minut temu, support458 napisał(a): Dzięki takim wypowiedziom będziesz wiedział jeszcze mniej i pozostawał w sferze domysłów i fantazji. Przynajmniej jeśli chodzi o telewizję i to forum. Cóż, bywam na Łubinowej co kilka dni i rozmawiam z ludźmi. Nie jest mi potrzebna wiedza z gatunku mitomanii. Myślę, że nadal parę osób w temacie OTT Netii/PB, które nazywasz IPTV czeka na informację jak to jest z tą świetną jakością, której nie widzą, też zapewne nie zasłużyli... Edytowane 2 Czerwca 2023 przez Kiler Wycięto zaczepkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 U mnie brak aktualizacji... Ale z tego co wiem tak podstawowa funkcja jaką jest usuwanie kanałów z powyżej 1000 wciąż zabokowana. A była w oryginalnej wersji softu. Bravo technicy Pebe... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 2 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2023 I jesteś w błędzie. Ktoś cię w niego wprowadził. Właśnie sprawdziłem i spokojnie kanały powyżej 1000 mogę usunąć już. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 3 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2023 Potwierdzam kanały powyżej 1000 da się kastrować i utrzymać " porządek " a w c+ niestety wciąż taka troszku bieda , o kanały FTA na listę podania muszą pisać ... szok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 4 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2023 Witam wszystkich, mam pytanie. Wymieniłem dekoder główny z evobox pvr z dekoderami Multiroom na Polsat Box 4k. Instalacji: antena 85 cm jakość 93 i 89 procent, internet 100 mb po ethernecie. Do tej pory wszystko działało idealnie. Po wymianie mam dwa problemy. Pierwszy to jakość. Programy z poprzednich dni przy oglądaniu samoczynnie przeskakują o kilka minut do przodu. Praktycznie uniemożliwia to oglądanie. Czasem obraz zatrzymuje się i miga. Przy oglądaniu tv z satelity na żywo dochodzi do pixelizy co kilka minut. Do tego zawieszenia, resety dekodera. Rozumiem że dekoder do wymiany? Drugie to problem z Multiroom. Dekodery dodatkowe są zablokowane. Dzwoniłem na infolinię poproszono mnie o przywrócenie ustawień fabrycznych dekoderów. Nic to nie dało. Dekodery podłączam po kablu lub po wifi. Ta sama sieć, inernet działa. Ze starym dekoderem działało to od pierwszego strzału. Czy w salonie są w stanie mi do zdiagnozować? Czy można połączyć dekodery do np telefonu z hotspotem żeby sprawdzić działanie w innej sieci? Czekać do końca miesiąca przejściowego? Dzwonić znów do bok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 18 godzin temu, mariuszpk napisał(a): dni przy oglądaniu samoczynnie przeskakują o kilka minut do przodu też tak miałem na poprzednim sofcie - ale problem zniknął po ostatniej aktualizacji ( jak do tej pory nie widzę tych problemów z odtwarzaniem ) aktywacja dekoderów MULTIROOM trwa wg zasad do 48h choć jest to krócej , wybiórczo były problemy z aktywacja , pozostaw wszystkie dekodery na kanale 1 POLSAT , zadzwoń na infolinie niech ponownie nadadzą ręcznie uprawnienia i od tego momentu dekodery na kanał 1 - mi to rok temu zadziałało - ostatecznością będzie wymiana dekoderów do MR - musisz uzbroić się w cierpliwość @support458 @Specjalista Polsat Box Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszpk Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 Dzięki za pocieszenie. Dziś wymieniłem dekoder w salonie. Nic to jak mówisz nie dało. Będę czekał. Jaka jest ostatnią wersja softu? Wersja SDK to jest to? 23.2.5? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 5 Czerwca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2023 (edytowane) Witam u nie dzisiaj pojawiła się aktualizacja oprogramowania, i w końcu działa ustawanie kanałów z powyżej 1000 usunęli błąd czytają posty na forum zwłaszcza @support458 A pomyśleć że byli tacy tutaj którzy twierdzili że nie wiadomo czego wymagam od operatora. Edytowane 5 Czerwca 2023 przez Mati06 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.