Skocz do zawartości

Dekoder Polsat Box 4K


Polsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

14 minut temu, patryszq napisał(a):

@Specjalista Polsat Box a babol z EPG ewidentnie z waszej winy ?? jakbyście " wgrali " epg z innego czasu stąd nic z niego sie nie zgadza 

Witamy. Czy sytuacja dalej ma miejsce? Jeśli tak, proszę o chwilowe odłączenie dekodera od prądu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dziś na część dekoderów Polsat Box 4k D61 z Irdeto może trafić nowa wersja oprogramowania 1.8.60.

Najistotniejsze zmiany:

  • Poprawa działania HDMI CEC.
  • Poprawki obsługi list Ulubionych kanałów.
  • Optymalizacja szybkości przełączania kanałów przy wykorzystaniu konwertera Unicable II.

 

Oprogramowanie będzie udostępniane sukcesywnie na kolejne grupy dekoderów.

Edytowane przez support458
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu kanały zmieniają się błyskawicznie a nie po 4/5 sekundach (dotyczy konwerterów unicable), zaczęło poprawnie działać HDMI CEC, telewizor włącza się i wyłącza razem, nie zauważyłem po aktualizacji aby po włączeniu dekodera był ciemny ekran gdzie trzeba było kilkukrotnie wyłączyć i włączyć dekoder aby zaczął działać. Więc bardzo duży plus za poprawienie tych funkcji. Mam tylko nadzieję że nie zepsuli innych funkcji które pewnie się za chwile objawią, oby nie. Obraz wydaje mi się bardziej wyostrzony i wyraźny, tak jak i menu polsat box. Widać Polsat się przykłada to już kolejna aktualizacja w tym roku, bo konkurencja wydała wadliwe oprogramowanie w styczniu tego roku i nadal jej nie poprawili. Widać tutaj że polsat bardziej dba o swoich abonentów niż konkurencja. To moje zdanie pewnie znajdą się zaraz przeciwnicy których przy okazji pozdrawiam :) 

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, ircios napisał(a):

 U

Jaki Polsat? Polsat tu nic nie robi. To firma ADB, która pisze softy. Więc trochę zejdź na ziemię. 

Proszę Cię sam zejdź na ziemię. Polsat Box jest operatorem który odpowiada za usługi dostarczane swoim klientom. To Polsat Box zleca firmie ADB napisanie poprawek lub napisania nowego oprogramowania według ustaleń i wymagań/wytycznych Polsat Box, gdyby Polsat Box nic nie chciał żadnych poprawek to firma ADB nic by nie zrobiła i żadnych poprawek by nie napisała. Więc za wszystko odpowiada operator Polsat Box a nie firma zewnętrzna jaką jest ADB. Przykład: czy mając problem z dekoderem, zgłaszasz problem do ADB czy do Polsatu?

57 minut temu, Tomek1623 napisał(a):

Trwa to już 5 godzin.. postępu brak, miga zielona dioda. Wypiąć z zasilania czy czekać nadal?

Aktualizacja trwa około 1h 10min, najwyraźniej w twoim przypadku coś się stało, np wysunął się przewód antenowy i brak połączenia z satelitą, może być też że dekoder się zawiesił. Jak widać dekoder nie rozpoczął procesu pobierania bo pisze o strojeniu. Wyłącz dekoder z prądu na 30 sekund włącz ponownie, jeśli aktualizacja nie wystartuje sprawdź czy działają kanały lub  jeśli będzie możliwość wejdź w menu ustawienia anteny i sprawdź czy sygnał dociera z anteny. Jeśli nadal nic to nie da wymień dekoder w punkcie lub zgłoś na infolinię może infolinia coś pomoże.

Jeśli uda się wejść w menu dekodera ustaw konwerter INVERTO IDLB-QUDL42-UNI2L jeśli masz konwerter unicable.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ircios napisał(a):

 U

Jaki Polsat? Polsat tu nic nie robi. To firma ADB, która pisze softy. Więc trochę zejdź na ziemię. 

 

PB sam dewelopuje Graphyne. Od dawna nie ma w tym sofcie oznaczeń ADB. Pomyśl geniuszu dlaczego?

Inaczej miałbyś soft w takiej jakości jak ostatnio dostają dekodery C+.

Edytowane przez support458
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawie po dwóch latach i niezliczonej ilości żenujących błędów w końcu "developerzy" Polsatu sprawili, że jest w miarę dobrze i jak od razu obrastasz piórka... Rzeczywiście osiągnięcie godne medalu :D.

Edytowane przez bgmnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty tutaj zacząłeś od nazywania ironicznie @ircios "geniuszem" i porównań do C+, a PB także nie ma się także kompletnie czym chwalić w zakresie oprogramowania i czasu jaki zajmuje rozwiązywanie błędów, wystarczy poczytać forum.

 

Więc ten development "in house" jedyne co daje to oszczędności (czyli główna dewiza PB), a nie lepszą jakość oprogramowania, bo też miało masę kwiatków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, support458 napisał(a):

Dzięki takim wypowiedziom będziesz wiedział jeszcze mniej i pozostawał w sferze domysłów i fantazji. Przynajmniej jeśli chodzi o telewizję i to forum. 🙂

Cóż, bywam na Łubinowej co kilka dni i rozmawiam z ludźmi.

Nie jest mi potrzebna wiedza z gatunku mitomanii.

Myślę, że nadal parę osób w temacie OTT Netii/PB, które nazywasz IPTV czeka na informację jak to jest z tą świetną jakością, której nie widzą, też zapewne nie zasłużyli... ;)

Edytowane przez Kiler
Wycięto zaczepkę.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, mam pytanie. Wymieniłem dekoder główny z  evobox pvr z  dekoderami Multiroom na Polsat Box 4k.  Instalacji: antena 85 cm jakość 93 i 89 procent, internet  100 mb po ethernecie. Do tej pory wszystko działało idealnie. Po wymianie mam dwa problemy. Pierwszy to jakość. Programy z poprzednich dni przy oglądaniu samoczynnie przeskakują o kilka minut do przodu. Praktycznie uniemożliwia to oglądanie. Czasem obraz zatrzymuje się i miga. Przy oglądaniu tv z satelity na żywo dochodzi do pixelizy co kilka minut. Do tego zawieszenia, resety dekodera.  Rozumiem że dekoder do wymiany? 

 

Drugie to problem z Multiroom. Dekodery dodatkowe są zablokowane. Dzwoniłem na infolinię poproszono mnie o przywrócenie ustawień fabrycznych dekoderów. Nic to nie dało. Dekodery podłączam po kablu lub po wifi. Ta sama sieć, inernet działa. Ze starym dekoderem działało to od pierwszego strzału. Czy w salonie są w stanie mi do zdiagnozować? Czy można połączyć dekodery do np telefonu z hotspotem żeby sprawdzić działanie w innej sieci? Czekać do końca miesiąca przejściowego? Dzwonić znów do bok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, mariuszpk napisał(a):

dni przy oglądaniu samoczynnie przeskakują o kilka minut do przodu

 też tak miałem na poprzednim sofcie - ale problem zniknął po ostatniej aktualizacji ( jak do tej pory nie widzę tych problemów z odtwarzaniem ) 

 

aktywacja dekoderów MULTIROOM trwa wg zasad do 48h choć jest to krócej , wybiórczo były problemy z aktywacja , pozostaw wszystkie dekodery na kanale 1 POLSAT , zadzwoń na infolinie niech ponownie nadadzą ręcznie uprawnienia i od tego momentu dekodery na kanał 1 - mi to rok temu zadziałało - ostatecznością będzie wymiana dekoderów do MR - musisz uzbroić się w cierpliwość 

@support458 @Specjalista Polsat Box

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam u nie dzisiaj pojawiła się aktualizacja oprogramowania, i w końcu działa ustawanie kanałów z powyżej 1000 usunęli błąd czytają posty na forum zwłaszcza @support458 😃

A pomyśleć że byli tacy tutaj którzy twierdzili że nie wiadomo czego wymagam od operatora. 🤣😂

Edytowane przez Mati06
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...