mingo Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 1. Różnice masz w swoim pytaniu. W trybie internet na stałe miałbyś cały czas sygnał z internetu. W trybie satelita + internet masz sygnał satelitarny gdy oglądasz na żywo i sygnał internetowy gdy oglądasz z opóźnieniem. 2. W pewnym sensie tak. 3. Patrz odp. na pyt. 1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 20 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2022 No tak. A w trybie internet lista główna operatora wygląda tak samo jak ta z satelity? 2. A takie kanały jak TVP abc TVP Rozrywka TVP 3 oraz stopklatka są nadawane w HD w iptv? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 (edytowane) Lista Kanałów powinna wyglądać tak samo. TVP ABC, TVP Rozrywka, TVP 3 oraz Stopklatka nie są nadawane w HD tylko jeszcze w SD. Witam Z racji tego ze jest to temat o dekoderze 4K to chciałbym się dowiedzieć jak ten dekoder się sprawuje? Czy są jakieś przycinki albo problemy z oprogramowaniem? Obecnie posiadam bardzo stary sprzęt i zastanawiam się nad wymiana. Czym różni się 4K od 4K Lite? Pozdrawiam Edytowane 22 Września 2022 przez Kamel 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek25 Opublikowano 22 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2022 Różnią się 4K od 4K Lite od wielkości bo dekoder 4K posiada wejście DVB-T(ale prawdopodobnie już nie ma tej funkcji) ja mam 4K Lite :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maks27 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 No i 4K ma miejsce na dysk, który miał być do niego dostępny, póki co żadnego dysku nie obsługuje. Można kiedyś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 Są problemy z funkcją Timeshift jeżeli nie ma dostateczniej jakości łącza internetowego, to obraz i dźwięk zacina się i tnie jak nie wiem. Problem zdarza się głównie wieczorami,przez neta działa płynne. Poza tym są drobne bugi znane z Evo PVR. Mogli by rozszerzyć nagrywanie w chmurze o większą ilość kanałów. Poza tym pojawiają się krótkie kilkusekundowe komunikaty typu tego kanału nie ma w twoim abonamencie. Lub rozłączono z siecią, połączono z siecią ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 23 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2022 14 godzin temu, Kamel napisał: Lista Kanałów powinna wyglądać tak samo. TVP ABC, TVP Rozrywka, TVP 3 oraz Stopklatka nie są nadawane w HD tylko jeszcze w SD. Witam Z racji tego ze jest to temat o dekoderze 4K to chciałbym się dowiedzieć jak ten dekoder się sprawuje? Czy są jakieś przycinki albo problemy z oprogramowaniem? Obecnie posiadam bardzo stary sprzęt i zastanawiam się nad wymiana. Czym różni się 4K od 4K Lite? Pozdrawiam TVP 3 akurat w formie IPTV jest w HD. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kjackiew Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Czy jest gdzies informacja w opgrogramowaniu dekodera o jakosci wideo dla danego/wybranego kanalu (typu: MPEG-4 SD, MPEG-4 HD, MPEG-4 HD 1080 czy HEVC UHD 4K)? PS. wiem ze info mozna znalezc na stronie lyngsat. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 27 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2022 Przytrzymaj długo guzik " i " na pilocie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 28 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2022 U mnie wczoraj dekoder zaliczył samoczynny restart po dłuższym czasie, przy przeglądaniu EPG, po naciśnięciu przycisku dół, i przesuwaniu kanałów w bok... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek1623 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) Od około tygodnia, strasznie nasiliła się częstotliwość wyskakiwania tego komunikatu "tego kanału nie ma w twoim abonamencie" dosłownie co pół godziny.... To są jakieś jaja, od roku nie potrafią ogarnąć tego syfu który wypuscili. Edytowane 30 Września 2022 przez Kiler Nie przeklinamy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) U mnie ten komunikat pojawia się sporadycznie a ten sam soft przecież. Natomiast mój często rozłącza się z WiFi głównie wieczorami, wyskakują komunikaty rozłączono z internetem a następnie połączono i tak w kółko. Następnego dnia trzeba się na nowo logować do sieci WiFi co jest męczące.... Edytowane 30 Września 2022 przez Mati06 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rudikof Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Witam wymieniłem nie dawno stary dekoder Polsatu na nowy 4K D61AW i co ciekawe działał dwa miesiące bez żadnych problemów a teraz po włączeniu telewizor rozpoznaje dekoder ale od razu pojawia się komunikat o braku sygnału .Kabel HDMI sprawdzony i przetestowane na innym telewizor również podmieniony brak efektów . Pilot zdaje się reagować normalnie , dekoder jest też widziany w sieci LAN . Czy jest jakaś kombinacja klawiszy która mogła by zrobić reset dekodera ? Oczywiście odłączenie zasilania nic nie zmieniło . Czy tylko wymiana dekodera . Trochę szybko jak na awarie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Urkisat Opublikowano 30 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2022 Ja bym poszedł z nim do APSu niech sprawdzą i w razie czego wymiana. Nic Cię to nie kosztuje poza czasem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 U mnie jest tak Mam Android tv i jeżeli nie zamknę aplikacji odpowiedzialnej za wejście HDMI to dekoder włącza tv za każdym razem. Natomiast jeżeli zamknę aplikacje w tv to muszę trzykrotnie wyłączać i włączać dekoder żeby tv połączył się z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Drugi dekoder wymieniony w tym tygodniu to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek25 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Ja to samo miałem na HBO aż się wkurzyłem i wyłączyłem pakiet HBO bo szkoda 25zł płacić za to.A w Polsat box nie ma z kim rozmawiać o tym problemie bo tam ludzie pracują z łapanki z ulicy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 (edytowane) A teraz Polsat wpadł na pomysł i wyłącza programy, które mu pasuje nap mecze na Canal plus albo sport premium . Tłumaczy się brakiem licencji i nic nie zrobimy, dopóki klaszcze partii przodującej, jest bezkarny, trzeba czekać do końca umowy i pożegnać ich . Z BOA nie idzie nic załatwić, mało tego usuwają zgłoszenia po 30 dniach i zgrywają głupa ,że nie było żadnego . Robią z ludzi [beep] Edytowane 1 Października 2022 przez Zibula Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek25 Opublikowano 1 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2022 Upychają ludziom te swoje dekodery a potem się dziwić że ludzie się wkurzają na ich tą technikę o siedmiu boleściach.Polsat Box potem wmawia swoim klientom że wina leży po stronie klienta a nie z ich strony. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Jeżeli chodzi o Catchup to nie mam z tym problemu działa cofanie do 7 dni wstecz. HBO Max nie jest dostępne w chwili obecnej ani w dekretach PB ani u konkurencji. Natomiast nie rozumiem jakie to kanały wam PB wyłącza.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 (edytowane) 23 godziny temu, Mati06 napisał: HBO Max nie jest dostępne w chwili obecnej ani w dekretach PB ani u konkurencji. Natomiast nie rozumiem jakie to kanały wam PB wyłącza.? To, że nie ma HBO max to ja dobrze wiem , ale mi chodzi o funkcję catchup na kanałach premium. Co do wyłączają często to robią na kanałach sportowych . Gdy jest ważny mecz ,a t ciach czarny ekran , mecz się kończy i program idzie dalej normalnie Edytowane 3 Października 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Z tego co wiem to Catchup nie dziala na wszystkich kanałach? Jeżeli chodzi o przewijanie to owszem dekoder ma bug w trakcie przewijania pojawiają się czarne ekrany. Być może to bug w sofcie , może być też wina słabej jakości połączenia internetowego, które zauważyłem po testach że potrafi być 20mb a nagle spaść poniżej 8mb i z tego potem występują problemy z usługami nieliniowymi. A i dekoder nie współgra ze wszystkimi dostawcami internetu. Gdy dekoder przełącze na nadawanie z internetu Catchup działa bez zarzutów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 56 minut temu, Zibula napisał: To, że nie ma HBO max to ja dobrze wiem , ale mi chodzi o funkcję catchup na kanałach premium. Co do wyłączają często to robią na kanałach sportowych . Gdy jest ważny mecz ,a t ciach czarny ekran , mecz się kończy i program idzie dalej normalnie Tylko na kanałach premium czy na wszystkich catchup ci przerywa? U mnie w ostatnim czasie sie uspokoiło i poznymi wieczorami nie bylo problemow, ostatnio kiedy zanotowałem problemy to 20 wrzesnia 22:20 ComedyCentral (bo zacząłem notować kiedy pojawia sie problem) 36 minut temu, Mati06 napisał: Gdy dekoder przełącze na nadawanie z internetu Catchup działa bez zarzutów. To ciekawe spostrzeżenie, niestety nie mam lacza od dedykowanego dostawcy aby sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mati06 Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 No właśnie jak mam zamiar korzystać z Timesziftu to wolę przełączyć się na neta, bo przez sat jeżeli nie ma dobrej jakości połączenia internetowego to tnie obraz z dźwiękiem, i pojawia się czarny ekran, ale to już chyba raczej wina softu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 2 Października 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2022 Wiecie co powiedziała piękna Marry z BOA . Przecież mam pan usługę w promocji za darmo . To co ja pytam, ma nie działać? Odp " No nie ale nie musi cały czas " . No rozbawiła mnie do łeż. Niedługo tak będzie z prądem gazem i innymi mediami , za co my płacimy ciężkie pieniądze . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.