PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Nie musisz wklejać regulaminów drugi raz, pytam się co się zmieniło? Bo jak mniemam, dostałeś dostęp do hbo max, czyli serwisu online, a gdzieś jest napisane że musi być w dekoderze? Pokaż mi ten punkt, bo nie widzę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 I. Opis HBO GO 4. Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń podłączonych do Internetu: a. komputer klasy PC/MAC, b. smartphone, c. tablet, d. odbiornik TV typu smartTV,e. dekodery wskazane na www.cyfrowypolsat.pl/serwisy-online/hbo-go.cp – wyłącznie w przypadku Abonentów Telewizji. W nowym regulaminie brak nawet tego punktu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Ta...wina HBO...bzdurami karmią was z Polsatu. Przecież to nie HBO pisze softy dla operatorów. Oczywiście że muszą dostarczyć swoją cześć z HBO, nikt w Polsacie nie będzie pisał na własną rękę całej obsługi cudzego serwisu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) 3 minuty temu, lastonecatch napisał: Korzystanie z materiałów audiowizualnych dostępnych w serwisie HBO GO, następuje na zasadach określonych w serwisie HBO GO, według których na dzień publikacji niniejszych Warunków, możliwe jest maksymalnie na 2 (dwóch) urządzeniach jednocześnie, spośród maksymalnie 5 (pięciu) wskazanych poniżej grup (rodzajów) urządzeń Na dzień publikacji, a to było dawno Oczywiście możesz to podważać i próbować rozwiązać umowę. Tylko czy dlatego brałeś hbo by oglądać hbo go na dekoderze? Wątpię. Czy może szukasz furtki do ucieczki? Bo jak się podpisuje umowę to trzeba warunków dotrzymać. Edytowane 9 Marca 2022 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lastonecatch Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) Ale mi nie chodzi, że dawno Zmieniła się nazwa usługi z HBO GO na HBO MAX, co wiąże się z nowym regulaminem. W Polsacie mówią, że zmieniła się tylko nazwa, a porównanie zmian regulaminu HBO MAX względem HBO GO to już nie? 5 minut temu, PawelTSW napisał: Tylko czy dlatego brałeś hbo by oglądać hbo go na dekoderze? Wątpię. Skąd wiesz, może oglądałem na dekoderze, a może nie.. zresztą to ode mnie zależy. 5 minut temu, PawelTSW napisał: Czy może szukasz furtki do ucieczki? Bo jak się podpisuje umowę to trzeba warunków dotrzymać. A to zabronione jest wcześniejsze zerwanie umowy, jeśli dostawca nie dotrzymuje słowa? Wiele czynników się złożyło, aby powiedzieć do widzenia Polsatowi. Edytowane 9 Marca 2022 przez lastonecatch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Daj ci bóg żebyś mógł zerwać umowę. Daj znać o wynikach, inni także skorzystają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Krzysiek11:) Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 W regulaminie nie zawarto nigdzie sformułowania, że operator GWARANTUJE dostęp do aplikacji HBO GO za pośrednictwem dekoderów Polsat Box. Raczej walka z wiatrakami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 (edytowane) 19 minut temu, Krzysiek11:) napisał: W regulaminie nie zawarto nigdzie sformułowania, że operator GWARANTUJE dostęp do aplikacji HBO GO Na tym koniku Polsat robi co chce Edytowane 9 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 5 godzin temu, Krzysiek11:) napisał: W regulaminie nie zawarto nigdzie sformułowania, że operator GWARANTUJE dostęp do aplikacji HBO GO Słowo gwarancja rzeczywiście nie występuje, ale przestudiuj sobie: II. Warunki dostępu do HBO GO W/g mnie wyłączenie tej aplikacji abonentowi, który ma dostęp do HBO jest naruszeniem regulaminu a co za tym idzie złamaniem warunków umowy- mogą być tacy co powiedzą że HBO wzięli tylko po to by ten pakiet móc korzystać także z tej aplikacji a po jej usunięciu nie mają już pełnej oferty na którą zawarli umowę. Ja osobiście mam to gdzieś bo już kilka lat temu stwierdziłem że HBO i jego dodatki nie są warte nawet pięciu złotych i dawno z tego zrezygnowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 9 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2022 Najprawdopodobniej bedzie mozna zrywac umowy , pamietacie kwestie jak HBO GO w PB trzeba bylo na nowo sie logować ... u mnie nie dzialal HBO GO w dekoderze i w smartfonach z androidem , dostalem wtedy 2x zwrot kasy za pakiet HBO ... bo prawie 2mce trwaly " naprawy " Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 a teraz od godziny nie działa już nic ani aplikacja HBO ani Polsat box, ani catup - [beep]...... dokładnie dekoder - BŁĄD 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jordan87 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Potwierdzam, catchup leży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Co za [beep] w tym Polsacie ręce opadają - za co my płacimy za szajs Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
strusy4 Opublikowano 10 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2022 Potwierdzam Evobox Pvr I Lite to samo Catchup i aplikacja PB Go nie działają. Więc problem jest na wszystkich dekoderach na to wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niewidzialny82 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 U mnie działa nagrywanie w chmurze. Internet nie jest od Netii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 (edytowane) 9 godzin temu, Niewidzialny82 napisał: U mnie działa nagrywanie w chmurze. bo będzie nagrywać ale funkcja DUO nie będzie działać- tylko po SAT Edytowane 13 Marca 2022 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niewidzialny82 Opublikowano 13 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2022 Prędzej nie mogłem nagrywać ani cofać. Dekoder jest w Niemczech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Panowie jak teraz sprawdzić nagrania , w starym sofcie była zakadka nagrania a teraz ja mam sprawdzic czy w ogóle nagrywa - popie.... totalnie powycinali zaraz sie okarze ze nie bedzie można nagrywać a płacic trzeba z godnie z umowa - polsat co za bur.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gizior89 Opublikowano 14 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2022 Jak masz nowy dekoder to nagrywać można dopiero po kilku dniach. Po 3 dniach nadaj sygnał z icok a potem wyłącz z prądu i włącz dekoder. Zaplanuj se jakieś nagranie a potem kliknij 2x zielony domek i tam będzie zakładka nagrania. Tak tak wiem że to jest po****ne ale nie ja piszę soft Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibula Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Przecież napisałem jak sprawdzić czy nagrało i gdzie bo nie ma zakłatki nagrania w menu , czytajcie ze zrozumieniem Cytat CZyli w nowym sofcie nie ma zakładki nagrania , nie działa funkcja funkcja podłaczenia dysku po usb nie działa naziemna nie działa hbo 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekmedia2 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 To u ciebie nie ma bo u mnie normalnie jest zakładka nagrania w nowym sofcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Zakładka nagrania jest od początku w dekoderze PB4K po podwójnym wciśnięciu zielonego domku na pilocie , nic w tej kwestii się nie zmieniło Wykastrowany za to został z naziemnej tv , hbo max (go) , nie czyta nośników z USB pendrive dysk mimo iż zapowiadano w ULOTKACH że dysk będzie można " kupić " od PB @Specjalista Polsat Box jakiś komentarz , czy ze wstydu udasz że nie widzisz że wywołano Cię do tablicy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OlafS Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 11 godzin temu, Zibula napisał: nie działa funkcja funkcja podłaczenia dysku po usb nie działa naziemna nie działa hbo Wykastrowali ten dekoder na maksa- teraz to on nie powinien nazywać się Evobox tylko EUNUCH 4K 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Przecież operatorzy zawsze ludzi mają za [beep] i serwują w swoich sprzętach tylko przełączanie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek00 Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 Dekoder nie jest zły. Brakuje tylko dysku do swobodnego pauzowania czy nagrywania. Usługa nagrywania w chmurze jest faktycznie daleka od ideału. Ale oczekiwanie, że sprzęt oferowany przez operatora będzie full "wypasiony" to trzeba być ...( beep ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.