Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Może ktoś jest w stanie mi pomóc albo przydarzyła mu się podobna historia.

Wynajmuję mieszkanie w Poznaniu na Grunwaldzie - internet oczywiście Inea - tragedia...

 

Mieszkałem już w tym mieszkaniu w zeszłym roku, moi znajomi jeszcze wcześniej - łącznie 5 lat - internet miał swoje wzloty i upadki.

Jednak od momentu aż się wprowadziłem w zeszłym tygodniu z internetu właściwie nie dało się korzystać. Sieć rozłączała się co 5-10min na kolejne kilka, reset modemu nic nie dawał.

Przyszedł pan technik, powiedział, że są duże zakłócenia i założył w domu dwa tłumiki Technetixa (kanału zwrotnego) 3 i 9dB. Do tego dodał, że jak nie będzie chciał się zarejestrować (nie będzie przechodził przez "3 lampkę" to mam odpiąć ten tłumik 9dB. Przez niecały tydzień żyłem sobie w błogiej internetowej ekstazie :D

I stało się - w niedzielę pierwszy raz pojawił się problem z "przejściem przez 3 lampkę" ale luz, restart i było spoko. Później coraz częściej - w końcu udało mi się zdjąć ten tłumik ale dało to spokój na kilka godzin. Pokombinowałem ze wszystkimi możliwymi opcjami- po kolei zdejmowałem te tłumiki, podłączałem wszystko. Przy zdjęciu obu albo czasami po zostawieniu tego jednego 3dB sprawa wracała do punktu wyjścia i internet zawieszał się tak jak w zeszłym tygodniu.

Teraz siedzę z podpiętym 9dB i modlę się, żeby to coś dało (odpukać - nie jest źle :P )

 

Dzwoniłem dzisiaj na pomoc techniczną. Pani mnie wysłuchała (w zasadzie to był mój monolog bo się w ogóle nie odzywała), zrestartowała modem, posapała mi do słuchawki przez 8minut i... rozłączyła się... Wspaniała i profesjonalna pomoc... ;)

 

Ma ktoś jakiś pomysł czy mogę zrobić cokolwiek więcej? Już jestem zmęczony ciągłym użeraniem się z obsługą techniczną, właścicielem - jak się zapewne domyślacie moi współlokatorzy też szczęśliwi nie są a modem jest w moim pokoju...

Edytowane przez QbaNowy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym sie martwić jednym brakującym kanałem...

Otóż problem jest taki w czwartek już po przygodach z umawianiem sie na montaż stałem się "szczęśliwym" posiadaczem usług Inei.

Mieszkając z rodzicami ojciec 10 lat temu podpisał umowe z Inotelem, który zmienił się w Ineę i było spoko i nadal jest na osiedlu obok, kilometr odległości.

 

Mam internet do 45mb/s, TV chyba największy pakiet i multiroom x2 oraz telefon stacjonarny który dali gratis.

Już 2 godziny po wyjeździe monterów Tv pikseloza (na razie jeden tv drugi będzie niebawem zakupiony) obraz zacina dźwięk tez rozmazane wszystko ogólnie lipa.

Mija 5 dzien codzien to samo internet z 45 mb/s było 23 to spoko ujdzie ale teraz 3,5 mb/s. Ogólnie tv leci na kablu internetowym czyli problem z netem równa sie problem z tv? 

Gniezno os. Jagiellonskie

Pytanie dnia: mogę z nimi zerwać umowę w ciągu iluśtam dni pewnie bez konsekwencji, czy poniosę jakieś koszty montażu itd?

Czy to może byc indywidualny problem techniczny czy na całe osiedle leci taki szajs?

Drugie pytanie dlatego że z technikami umówić się to jakaś porażka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiecie... Mieszkanie wynajmuję, właściciel ma wyrąbane... Co zrobić, ja z nimi walczyć nie mam zamiaru bo szczerze to mam to gdzieś... ;)

W styczniu moim rodzicom kończy się umowa na internet mobilny i przy przedłużaniu dobieram dodatkową kartę - co zrobi reszta współlokatorów to ich sprawa.

 

Bardziej myślałem, że kogoś też ten problem dotyczył, zrobię "czary mary" i będzie lepiej... Trochę smutno, że trzeba do takich kroków się posuwać, żeby od nich coś uzyskać... Po dzisiejszej rozmowie z nimi mam wrażenie, że pracują tam jakieś szympansy w tej obsłudze technicznej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No proszę...

Mnie się nic nie należy, bo miałem u nich wyłącznie od dłuższego czasu tylko TV, ale cieszę się, że wiele osób otrzyma tego typu rekompensatę...

Niech nie zapomną doliczyć jeszcze odsetek, tak jak im się płaci za spóźnienia w zdaniu sprzętu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym sie martwić jednym brakującym kanałem...

Otóż problem jest taki w czwartek już po przygodach z umawianiem sie na montaż stałem się "szczęśliwym" posiadaczem usług Inei.

Mieszkając z rodzicami ojciec 10 lat temu podpisał umowe z Inotelem, który zmienił się w Ineę i było spoko i nadal jest na osiedlu obok, kilometr odległości.

 

Mam internet do 45mb/s, TV chyba największy pakiet i multiroom x2 oraz telefon stacjonarny który dali gratis.

Już 2 godziny po wyjeździe monterów Tv pikseloza (na razie jeden tv drugi będzie niebawem zakupiony) obraz zacina dźwięk tez rozmazane wszystko ogólnie lipa.

Mija 5 dzien codzien to samo internet z 45 mb/s było 23 to spoko ujdzie ale teraz 3,5 mb/s. Ogólnie tv leci na kablu internetowym czyli problem z netem równa sie problem z tv? 

Gniezno os. Jagiellonskie

Pytanie dnia: mogę z nimi zerwać umowę w ciągu iluśtam dni pewnie bez konsekwencji, czy poniosę jakieś koszty montażu itd?

Czy to może byc indywidualny problem techniczny czy na całe osiedle leci taki szajs?

Drugie pytanie dlatego że z technikami umówić się to jakaś porażka...

 

pytanie dnia chociaż ktoś coś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Finalizacja przygod z INEA internet ...

 

jak wiecie lubie walczyc z nasza ulubiona kablowka :D , opisywalem Wam przygody z netem routerem oplatami itp , final taki byl iż odpisali mi ze wymienia mi tp-linka na nowszego , jak sie okazalo nie maja go w ogole ( tak mi powiedziano na CC gdy dzwonilem po otrzymaniu odp na reklamacje ) ale nagle kolejne osoby potwierdzaly ze jest ( weryfikowalem chyba z 8 osob na infolinii ) ŻENADA jaki tam jest poziom , ale pomijam tych biednych człowiekow robotow , " technik " jesli tak moge nazwac te postac wparowal przed umowiana godzina wizyty !! !! SZOK byl sporo przed czasem :D dzis i  WYMIENIL mi gpon i router na GPON w WIFI Genexis Titanium-48 ... powiedzial ze mimo reklamacji technik na magazynie podjal taka decyzje i daja mi to zamiast routera nowego ( fun fun fun ) 

 

No ok w zasadzie mi to nawet bardziej na reke , jedna skrzynka za tv stoi , zamiast dwoch ,brak oplaty za zmiane sprzetu , net smiga , wifi tez ale TU POJAWIL SIE znow zonk ... 

 

za to ze dali mi GPON z wifi ( 2w1 ) zamiast gpon + router jak milem wczesniej to MUSZE DODATKOWO placic 10zł za WIFI ktore odblokowali mi w tej nowej skrzynce ... mowie tej laleczce przez telefon ze mam od nich pakiet gdzie wifi mam za free w umowie tj w cenie pakietu a ona ze FREE jest wtedy gdy ma sie GPON i router , a jesli mam GPON z wifi to za wifi musze bulic 10zł ... 

 

czy ktos z Was ma podobna sytuacje ?? czy znow trafilem na jakiegos nieogarnietego konsultanta , nie moge za nic w swiecie znaleźć zapisu w regulaminie , dajcie znaka , pozdro :)

 

5690816211.png

Edytowane przez papryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktos z Was ma podobna sytuacje ?? czy znow trafilem na jakiegos nieogarnietego konsultanta , nie moge za nic w swiecie znaleźć zapisu w regulaminie , dajcie znaka , pozdro :)

 

Zamiast dzwonić na infolinię gdzie możesz właśnie trafić na jakąś nieogarniętą osobę wyślij @ z reklamacją i poczekaj na stanowisko firmy.

Jeżeli w cenniku masz wifi za 0zł to powinno być za 0zł i tyle, niezależnie jaki sprzęt Ci dali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Operator telekomunikacyjny Inea ma zwrócić klientom nienależnie pobrane opłaty - to efekt decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumenta. Spółka dwukrotnie podwyższała opłaty za internet i telewizję, choć w świetle umów zawartych z odbiorcami usług nie miała do tego prawa.

 

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,20797028,masz-internet-albo-telewizje-od-tego-operatora-moze-nalezec.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... przygód ciąg dalszy ... w dniu dzisiejszym jak zresztą to modne INEA ZNÓW naliczyla mi źle fakture ... jak byk napisane jest o co kaman w reklamacji to wcisneli mi oplate 100 zl za zmiane sprzetu ... z wifi sprawa sie rzekomo ogarnela ... na fakturze nie ma i nie bedzie oplaty 10 zl za WIFI , niunia ktora bajerowala mnie swoja wiedza az tyle nie wiedziala ... regulamin i cennik ma wyzszosc skoro mam zapis taki w umowie ... brawo ja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kończy mi się umowa za dwa miesiące czy komuś z was udało się wynegocjować jakaś lepszą cenę ? Na chwilę obecną stary klient na te same warunki co nowy... Konkurencja na troszkę niższe ceny lecz . Niestety usługa w moim mieście niedostępna..Może w grudniu na c święta ceny będą lepsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu dzisiejszym satkurier podał informacje, że zostały wyłączone przekazy w wersjach SD kanałów Domo+, Kuchnia+, Planete+, MiniMini+ i teleTOON+ w platformie cyfrowej nc+.

https://satkurier.pl/news/152402/domo-kuchnia-planete-minimini-i-teletoon-juz-bez-wersji-sd.html

 

Czy w kablówkach nadal będzie można odbierać tego typu wersje? Chwilę temu sprawdzałem i działają bez znaczka HD.

Sądzę, że dokonują skalowania z HD do SD... niestety

Niech wypowie się proszę ktoś, kto ma o tym większe pojęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... to już jest czas i to baaaardzo aby zacząć wyłączać kanaly SD skoro są one nadawane w HD z tą samą ramówką ... dlaczego to tak trudna tej naszej firmie zrozumieć , wiem że są umowy itp powiązania i osoby które maja ZŁOMdekodery technisat SD , i takie osoby które nawet nie wiedza za co płacą i co mają w ofercie bo kiedyś w ubieglym stuleciu podpisali umowe i nadal korzystaja w tego samego nawet pewnie przepłacając, SĄ NAWET TAKIE OSOBY KTORE MAJA PAKIET INEA MUZYKA , INEA RELAKS ... HAHAHA  ale to już takie czasy ... nasz operator jest [beep]y i zacofany ... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka "In" firma, która nie potrafi Eski TV włączyć do oferty, TVP INFO w HD również, net chodzi jak chce, a radio cyfrowe w telewizji (bo analogowy FM dawno już w większości wyłączyli) szumi, trzeszczy lub nie starcza głośności w TV, żeby posłuchać kanału radiowego, bo tak cicho gra. Trochę słabo!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...