Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

a więc tak (wiem że nie zaczyna sie zdania od a więc :P) ciągnąc dalej mój wątek - był u mnie dzisiaj technik i pomierzył swoim netbookiem (haha) że faktycznie u mnie chodzi 50-tka przy umowie 250Mb/s. stwierdził że on tu dalej już nic nie może i zgłosi problem dalej... (komu? panu Bogu?) czekam na dalszy rozwój sytuacji a sytuacja jest ciekawa gdyż internet mam podłączony pod koniec marca a do dzisiaj nie mam umowy podpisanej... miła pani z infolinii twierdzi że podpisałem umowe nr i tu mi podała nr mojej umowy - ja jej mówię to poproszę kopię tej umowy na maila żebym wiedział co w niej zawarte... a wczoraj pan z INEI dzwoni do mnie czy jestem w domu bo trzeba by było podpisać umowe... ponad miesiąc chodzi u mnie internet nawet juz opłaty poczyniłem za 250-tke a mam 50-tke... czy mam składać reklamacje? czy nie podpisac umowy? bo pan sie umowil na dzisiaj na podpisanie umowy 9maja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się kryzys jest dla przedsiębiorców który musi wyjść z plus, a my i tak nie mamy żadnego wpływu (ja zrezygnowałem z pakietu INEA MAX i nikogo to nie obleci w Inei że jeden abonent będzie teraz płacił o prawie 40zł mniej).

 

Przecież w Inei jeżeli chodzi o TV nie było żadnej ciekawej promocji przynajmniej jak miałem pakiet MAX nie było żadnego dodatkowego pakietu w promocji.

 

Inea jeszcze nic za darom nie dodała. Platformy cyfrowe potrafią zachęcić a u nas NIC

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może zadowoliły by Was trochę mniejsze zyski? Ciągle piszecie tylko , że nic nie możecie i jesteście zadowoleni z siebie. Jak widać przynajmniej ta grupa myślących użytkowników jakoś nie podziela Waszego optymizmu.

 

Rynek, na którym działamy jest tak konkurencyjny, że o wielkich zyskach mowy nie ma. Koszty to nie tylko kanały, ale też cała infrastruktura, sprzęt, specjaliści i technicy, obsługa klienta, bo przecież oczekujecie, żeby wciąż była pod ręką. A jeszcze trzeba pamiętać, jakiej skali inwestycje prowadzimy, a przecież to też są ogromne środki.

 

Jeśli chodzi o platformy cyfrowe i promocje to jest to trochę inna działalność. Produkują swoje kanały, mają większy wpływ na decyzje dotyczące promowania ich. Zresztą wystarczy porównać liczby Abonentów żeby zobaczyć różnicę :) Ale my mamy swoje zalety, których nie mają operatorzy satelitarni - internet po światłowodach, kanały z różnych platform itd.

 

@jarecki500

 

Piszesz ciekawe rzeczy odnośnie umowy... podaj dane abonenckie na PW to przekażę temat do Działu Jakości i wszystko wyjaśnią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@inea.pl

 

Ponawiam pytanie, bo nie było odpowiedzi. Parę miesięcy temu dostępna była promocja, na którą trzeba było się powołać w biurze obsługi a nie było jej na stronie, a mianowicie z odnośnika http://bayimg.com/IABhNaAEP

 

można dalej podpisać umowę na takich warunkach, czy to już nieaktualne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu nie moge wysłać na priv więc podaję tutaj nr umowy E078389

 

priv doszedł też, dzięki. Temat przekazany.

 

Potwierdzam brak Internetu. Poznań os. Kopernika. Nie mam neta od 12-tej :(

 

Mamy spore problemy z infrastrukturą na Grunwaldzie i w okolicy. Walczymy z tym

 

@inea.pl

 

Ponawiam pytanie, bo nie było odpowiedzi. Parę miesięcy temu dostępna była promocja, na którą trzeba było się powołać w biurze obsługi a nie było jej na stronie, a mianowicie z odnośnika http://bayimg.com/IABhNaAEP

 

można dalej podpisać umowę na takich warunkach, czy to już nieaktualne?

 

Upewnię się, ale prawdopodobnie już od dłuższego czasu nieaktualne.

 

edit: Tak, od kilku miesięcy już ta promocja nie obowiązuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czemu nie moge wysłać na priv więc podaję tutaj nr umowy E078389

 

priv doszedł też, dzięki. Temat przekazany.

 

Upewnię się, ale prawdopodobnie już od dłuższego czasu nieaktualne.

 

 

dzięki

 

przedwczoraj ktoś się odezwał że bedzie jutro (czyli wczoraj) podpisać umowę i też nikogo nie było... ani umowy... ani neta zamówionego... żenada... wczoraj był technik tylko sprawdzić prędkość u mnie... z netbookiem z kartą sieciową 100MB i przyszedł sprawdzać 250-tke... brak słów... i tak mu wyszło tylko niecałe 50MB...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do @inea.pl

 

Czy możecie podregulować dźwięk na poszczególnych kanałach - na jednych jest za cicho na drugich jest za głośno - można taką operację przecież wykonać!!!!

(TVP ROZRYWKA jest chyba jedynym kanałem który ma nie regularną wielkość dźwięku) Ale pozostałe kanały nie jest problemem poustawiać tak aby było w miarę przyzwoicie!!!

 

 

Co z pikselami na NEXT MUSIC i NEXT MUSIC + HD? Jak długo jeszcze tak będzie? Sprawa znowu jest może coś nadawca w końcu z tym zrobi?

Jest burza, i momentalnie pojawiły się problemy z internetem. No do licha ciężkiego, co to ma być?! Podobno to kablówka, a nie radiówka.

Z telewizją też była ciemność - co ciekawe u mnie satelita (Inea przecież korzysta z większych anten) i DVB-T działały bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pomaga opcja w stylu wyrównywania głośności? Mój LG to ma i na 100% było lepiej i nie miała już Inea takich przeskoków z dźwiękiem na trybie auto-głośności w sekcji audio.

 

@Inea: jaki powinien być prawidłowy sygnał, jego siła? 25-35 to chyba jednak za mało? Pojedyncze przypadki mają pod 40 siły na ADB, reszta 30max.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę pomaga, ale i tak jest pomiędzy niektórymi kanałami różnica. A takie regulacje kablówka może wykonać już z poziomu dekodera który odbiera sygnał.

 

W Cyfrze+ było tak samo, może to telewizje ustalają? Normą jest większa głośność podczas reklam, to taka niepisana zasada każdej telewizji - na to kablówka nie ma wpływu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś mija 6 miesięcy odkąd zgłosiłem problem z pixelowaniem na kanale Nexy Music HD ... do dziś tego kanału nie chce sie oglądać gdyż co chwila sa pixele , zaniki głosu .

Zgłaszałem to kilkanaście już razy lecz Inea twierdzi ze to problem po stronie nadawcy .

 

Nie ma dnia ani godziny by nie było pixeli - mało tego one występują co chwila.

 

Jeśli tak jest to chyba ten program mają od tego nadawcy za free bo nic z tego sobie nie robią ze sie zgłasza problem

 

INEA jak długo trzeba jeszcze czekac na naprawienie tych pixeli ?

 

Co by nie było : nie stoi koło tv zaden telefon , mikrofala itd .. problem mam zarówno na dekoderze PVR jak i na CAM - w tym samym momencie

 

Jak długo trzeba czekać ... ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może trochę pomaga, ale i tak jest pomiędzy niektórymi kanałami różnica. A takie regulacje kablówka może wykonać już z poziomu dekodera który odbiera sygnał.

 

W Cyfrze+ było tak samo, może to telewizje ustalają? Normą jest większa głośność podczas reklam, to taka niepisana zasada każdej telewizji - na to kablówka nie ma wpływu.

 

Tylko że drobne regulacje mogą zrobić na swoich dekoderach na których odbierają sygnał. Bo w końcu będzie trzeba zrobić listę od najcichszych kanałów do najgłośniejszych :lol2:

 

@Eleonor skoro nadawca ma problem z przesyłem to może niech zamienią na STARS TV i STARS TV HD oni chętnie do nas dołącza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...