Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Nie zamówiłbym,dla mnie te ceny są z kosmosu, ale pewnie znaleźli by się chętni. Tak z ciekawości zastanawiałem że poza Polsatem nigdzie chyba nie będzie dostępne?!

 

A jak tam PETARDA coś się będzie działo czy lont się wypalił i koniec wzbogacania słabej oferty?? Inea.pl też nic nie mówi :?::!::?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... ze umowa konczy mi sie w lipcu takze zadzwonili i zapytali jednym zdaniem ... czy chcialby Pan przejsc na nowy pakiet super hd , odpowiedzialem , NIE , i rozmowa sie skonczyla , trwala 45 sekund :) szybka akcja , nawet namawiania nie bylo i zachwalania oferty , bylem zszokowany hahaha

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniący jakoś nie mogą mnie również przekonać na PETARDĘ! Ciekawe że inea.pl też chyba na urlopie :D w sumie należy się mu - jak musi się tłumaczyć za całą firmę :oops:

 

Ciekaw kiedy coś dodadzą do petardy z TV bo faktycznie luty się kończy, a o nowych kanałach cisza.

 

W sumie zbliżamy się do 500 strony forum :brawo: jak zakładałem temat 16 września 2006 nie liczyłem że będziemy mieć tyle postów, no i forumowiczów.

Warto poczytać całość - trochę porad itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@michal1974

Wciąż tu jesteśmy, zresztą pewnie nie spodziewałeś się w 2006 roku, ze będziemy tutaj z Wami dyskutować :)

 

Co do 'petardy' - czasem trzeba zrobić krok do tyłu, żeby można było zrobić dwa do przodu i wtedy Wy również się przekonacie. Zresztą, odbiór oferty jest ogólnie niezły, pracujemy teraz nad tym, żeby dotychczasowi Maxowicze również mogli na nią spojrzeć przychylnym okiem.

A co do częstych telefonów - przyjęliśmy przy tej promocji trochę inną organizację w tym zakresie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do inei mam taka uwage

po doswiadczeniach swoich i jak czytajac to forum nie tylko;

zadarzenie ostatnie

zglaszam telefonicznie usterke przez telefon, pieknie, cc przyjmuje i informuje ze wciagu najbliszych godzin usterka zostanie usunieta.

godziny popoludnowe, usterka jak była tak jest, dzwonie do cc,

informacja, przkazalismy sprawe do boku.

dalsze pytanie

i co dalej, ?, to proszę o telefon do osoby tym się zajmujacej,

nie wiem, nie powiem ?

poniewaz ten bok mam w poblizu, ide, interweniuje, 5 minut wszystko jest ok.!

 

uwaga, inea

powinna stworzyc elektroniczny obieg dokumentow zglaszanych usterek,

powinien być możliwy wglad osoby kontrolujacej, z mysla o poprawie obslugi klienta, jak i dla kontroli pracownikow, ich sprawnosci dzialania

 

takie formy, niekoniecznie elektronicznie, były i są stosowane przez firmy prowadzace

usuwanie usterek /chocby spoldzielnia mieszkaniowa/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uwaga, inea

powinna stworzyc elektroniczny obieg dokumentow zglaszanych usterek,

powinien być możliwy wglad osoby kontrolujacej, z mysla o poprawie obslugi klienta, jak i dla kontroli pracownikow, ich sprawnosci dzialania

 

takie formy, niekoniecznie elektronicznie, były i są stosowane przez firmy prowadzace

usuwanie usterek /chocby spoldzielnia mieszkaniowa/

 

Oczywiście, że takie mechanizmy są stosowane, choć wewnętrznie. Nie możesz oczekiwać, że osoba w call center poda ci dane i numer telefonu do osoby zajmującej się konkretnym problemem - na dłuższą metę to sparaliżowałoby zupełnie pracę wszystkich działów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Droga INEApl

Kolejny dzień na Jeżycach internet działa jakby chciał a nie mógł. Modem przeważnie łapie synchro, niby wszystko ok, ale 5min. internet śmiga z max prędkością, kolejne 2 min. nie ładuje się nic i tak na okrągło. Jakieś dwa miesiące temu też były takie problemy. Konieczna niby była modernizacja sieci, działało ok, ale wszystko wróciło do normy, czyli nie da się normalnie korzystać z netu. Co ciekawe najczęściej w dni robocze między 12-15.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do inei

 

Oczywiście, że takie mechanizmy są stosowane, choć wewnętrznie. Nie możesz oczekiwać, że osoba w call center poda ci dane i numer telefonu do osoby zajmującej się konkretnym problemem - na dłuższą metę to sparaliżowałoby zupełnie pracę wszystkich działów.

 

nie chodzlo mnie o upublicznianie wewnetrznych procedur, ale o nadzor.

jak doswiadczylem, sadze albo pracownicy inei nadal sie ucza /co jest chwalebne/, ale jak dlugo?

albo plynnosc kadr jest tak duza ze nieustannie raczkuja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

... pracujemy teraz nad tym, żeby dotychczasowi Maxowicze również mogli na nią spojrzeć przychylnym okiem.

Problem dotyczy nie tylko "maksowiczów", ale także klientów 3-paków, którym wciska się internet mobilny i 2 razy dłuższe przywiązanie (2 lata zamiast roku). Także wszystkim posiadaczom MaxHD nie opłaca się nowa oferta, bo zniknęło kilka dobrych kanałów, a cena dla nich wcale nie jest niższa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

inea to jest skandal,dzwonie do was chce zamienic dekoder na modul cam a wy odpowiadacie ze w kazdej chwili moge przyjechac do biura obslugi i wymienic,wiec jade na drugi dzien a tu informacja od ladnej pani ze przez najblizsze 2 tygodnie modulow cam nie bedzie.............i co teraz,no znowu nic ...petarda wypalila w biurze obslugi na owsianej :brawo: jedna firma a balagan taki ze sie w glowie nie miesci.....moze zmienicie biznes :szukaj:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@robert1robert4 Zastanów się dobrze czy jednak chcesz moduł? Żeby nie było później jeszcze większych problemów.

 

pracujemy teraz nad tym, żeby dotychczasowi Maxowicze również mogli na nią spojrzeć przychylnym okiem. .

 

Póki co nie bardzo to wychodzi.

 

@michal1974

Wciąż tu jesteśmy, zresztą pewnie nie spodziewałeś się w 2006 roku, ze będziemy tutaj z Wami dyskutować :)

 

Myślałem i w końcu się doczekaliśmy. Tutaj i na FB jest jedyny prawie rzetelny kontakt z INEĄ - reszta komunikacji po prostu leży .

 

Co do petardy ja jeśli zrezygnuję z mojego maxa to tylko przez to że szukam pracy, i kasy zaczyna brakować, ale to po świętach Wielkanocnych. (jak bym w lutym złożył wypowiedzenie to w drugi święto kanały by zostały zablokowane z maxa.)

 

Myślę że po rezygnacji z maxa przejdę na oszczędny. Mam satelitę więc trochę kanałów mam z pakietu ORANGE - jakiś czas wytrzymać muszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli masz satelitę, to zamiast ostro przepłacać za oszczędny, załóż sobie antenę dvb-t i zrezygnuj całkowicie. Za jakiś czas jako nowy klient będziesz mógł wrócić na znacznie lepszych warunkach. Przecież oszczędny to praktycznie tylko darmowe kanały, po co za nie płacić aż 30zł miesięcznie? Nawet ew. tuner dvb-t zwróci się w 3 miesiące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...