Skocz do zawartości

Inea


Rekomendowane odpowiedzi

Odnośnie tematu Eurosportu w Inea wklejam część odpowiedzi mailowej bezpośrednio od nadawcy Eurosport, z której może wynikać że być może jakieś rozmowy jeszcze trwają, ale szanse na pozytywne zakończenie są znikome:
 

Szanowny Panie,

Cieszymy się, że tak duże znaczenie mają dla Pana kanały Eurosportu.

Dzielimy pasję naszych fanów i nieustannie inwestujemy w nasze kanały oraz prawa sportowe ważne dla polskiej widowni. Dlatego też zależy nam na współpracy z partnerami, którzy to docenią i razem z nami zadbają o jak najlepszą ofertę dla widzów.

Od 1 lutego br. kanały Eurosport 1 i Eurosport 2 prawdopodobnie nie będą dostępne w ramach oferty INEA, ponieważ dotychczasowa umowa wygasa, a pomimo wielu starań z naszej strony, nie udało nam się dojść do porozumienia z operatorem odnośnie dalszej dystrybucji tych stacji.

Edytowane przez Mr. Orbita
Cytat udoskonalony :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czy inaczej - Inea strzela sobie samobója. Co to za kablówka bez głównych kanałów sportowych?

 

Kibiców sportu jednak jest u nas sporo. Kto będzie chciał korzystać z oferty takiego operatora?

 

Ja już wysłałem wypowiedzenie umowy. I każdemu radzę zrobić to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem krótko, INEA ma nas w D... i tysiące kibiców, po prostu nie zależy im na nas. Mam nadzieję, że kibice pokażą im, że nie tędy droga.

Ja też po 15 latach wypowiadam umowę !!!!!!!!!!!!! Nie pozwole sobie robic ze mnie idioty za 229,90 miesięcznie

A tak naprawdę "raban" to zrobi się 1 lutego jak znikną kanały, bo wiele osób pewnie jeszcze nie wie co ich czeka, życzę aby INEA straciła wizerunkowo na tym kroku, mam nadzieję, że to koniec tej firmy w Poznaniu.

Edytowane przez andi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszyscy tylko tak gadacie jak i tu tak i na FB , tyle osob sie odgraza klapie dziobem i nic z tym nie robicie ,przyjdzie 1 luty i kazdy zrobi wielke gały bo nie ma eurosportow ,  wystarczy zebrac stosowne podpisy abonentow pod zbiorowa skarga do UOKiK i UKE i kablowka ma prze[beep]e , ja tak walczylem z nimi gdy przez rok czasu  po 5-6 razy w miesiacu nie bylo tv ani netu , i co wygralem - ODDALI mi pieniadze za niemalze caly rok uzerania sie z nimi !!!! zreszta opisywalem cala sytuacje tu na forum jak ich zalatwilem ,  ale to trzeba chciec , postanowic a nie tylko uzalac sie na forum i fb ... ja na szczescie mam tylko od nich neta i poki co na swiatlowodzie jest OK , ale co tam niedawno tez wygralem z nimi bo OSZUKIWALI na sprzecie do internetu i jawnie chcieli wydoic ode mnie kase ...  NIE MA !!! ze mna inea zawsze ma przeXXX poki bede w jakims stopniu z ich uslug korzystac , i nie dam sie naciagac na dodatkowe oplaty , zle wystawiane faktury , czy doliczanie oplat za kanaly ktore nie wylaczyli na czas .... 

 

Zycze wam wytrwalosci i samozaparcia a nie tylko GADANIA tu na forum , teraz sa takie mozliwosci w sieci ze nawet nie zdajecie sobie sprawy , wystarczy chociazby zalozyc antyprofil na FB dobrze wiecie ze takie srodki przekazu sa najlepsze w tych czasach , w ten sam sposob abonenci zalatwili kiedys NC+ jak startowala , ale przeciez wy czytacie portale branzowe i wiecie co i jak .... DZIALAJCIE !!!!!!!!!!!!!! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie, proszę o odpowiedź osoby serio znające się na temacie.

W związku z wycofaniem Eurosportów mam determinację, by zrezygnować z Inei, przynajmniej w kwestii TV (ew mogę zawrzeć nowa na sam net).

Oczywiście nie zamierzam płacić kary, bo za co?? I chodzi mi, czy w związku z wycofaniem kanałów mam złożyć wypowiedzenie w styczniu (rozwiązanie umowy z dniem 1 Luty - wycofanie kanałów), czy dopiero po wejściu w życie zmian, czyli wypowiedzenie w lutym (rozwiązanie od marca).

Jestem upartym człowiekiem i nie zamierzam tolerować takiego dziadostwa. Wycofanie dwóch kanałów, będących kwintesencją sportu i w zamian?? Sportklub??? Serio? Eleven Extra... dla maniaka piłki nożnej OK... dla przeciętnego faceta... żadna rekompensata.

Kiedy położono u mnie światłowód, bałem się usług Inei, opinie w necie fatalne. Zaryzykowałem, okazało się OK, net śmiga, jedna krótka awaria na początku, potem rok spokój (przynajmniej żadnej awarii nie zauważyłem, może nie było mnie w domu). Potem dobrałem TV, też OK, ale ta akcja z Eurosport... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UOKiK i UKE nie daly nikomu jasno do zrozumienia ze gdy ktos z WAS wypowie umowe to czy mozecie ja zrobic za free czy inea faktycznie dowali Wam kare , a dlaczego bo NIKT nie napisal i nie pofatygowal sie o to by to zalatwic !!!! na chwile obecna INEA jest gora bo jak zerwiecie umowe to i tak dostaniecie rachunek z kara za zerwanie umowy , poki nie bedzie OFICJALNEGO STANOWISKA sil wyzszych to nic nie zrobicie !! a banda zlodziei z inea beda was doic z kasy !!! 

 

Gdy czytam fb i widze jakie ludzie w wlkp maja problemy to zastanawiam sie gdzie oni mieszkaja i jakiej jakosci okablowania sa w tych miejscach ze ludzie tak mega narzekaja i jakie maja problemy , uwierzcie mi za czasow neostrady i lacza ADSL 256 takich cyrkow nie bylo , jak teraz ludzie miewaja , ja odkad mam swiatlowod a wczesniej wymienili miedziane kable NIE WIEM CO TO AWARIA w kablowce , ale nie znosze jej za podejscie do klienta , za PETARDE z ktorej usuneli ponad 20 kanalow , i za ceny !!!! za [beep]two i za klamstwo w zywe oczy , za balagan jaki maja w dokumentach i ze co miesiac trzeba pilnowac ich by nie odjeXXXX jakiegos babola ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek. Cis:

 

Musisz wysłać wypowiedzenie przed wprowadzeniem zmian (czyli przed 1 lutego).

 

Jakieś dwie strony wstecz (s. 905 tego forum) wkleiłem wzór wypowiedzenia umowy w związku z usunięciem Eurosportów.

 

Możesz z niego skorzystać.

Edytowane przez vojtee
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przekazałem ten dokument do rzecznika i wg regulaminów, zapisów w umowach zerwanie umowy będzie skutkowało tym, że po kilku dniach dostaniecie rachunek z kwotą kary za zerwanie umowy. Dokument jest dobrze napisany ale NIC NIE WNIESIE i nie sprawi że INEA będzie chciała zatrzymać odpływ klientów, ba pozwoli im odejść bo będą mieli z nich kasę za wg. nich NIEPRAWNIE zerwane umowy... Im to na rękę, mega poszło kasy na STADION, więc szukają ratunku w czym się da, i nawet kara UOKiK im nie straszna o czym poinformował mnie konsultant w CC.

Edytowane przez Mr. Orbita
1. Pisownia, 2. Bez epitetów proszę - regulamin.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ciekawe co piszesz, bo półtora roku temu usunęli jeden z moich ulubionych kanałów muzycznych Mezzo TV. Na początku odmawiali mi prawa do wypowiedzenia umowy, ale jak skierowałem sprawę do Rzecznika Praw Konsumentów - zaczęli śpiewać inaczej.

 

Krótko mówiąc - Rzecznik przyznał mi rację i zobowiązał ich do umożliwienia mi wypowiedzenia umowy (bez karnych opłat).

 

Wtedy ostatecznie zostałem, bo w ramach rekompensaty obniżyli mi abonament.

 

Teraz sytuacja jest analogiczna. Więc tym bardziej można rezygnować (nie mają prawa do żadnych kar umownych, bo to oni nie wywiązali się z umowy z abonentem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Płacze z mediów społecznościowych, w tym facebooka w ogóle do nich nie docierają, obsługuje to opłacona agencja - jakaś firma zewnętrzna. Listę nowych kanałów i wszelkie sprawy, o które pytałem, jak się człowiek nie wkur... to załatwialiby do dziś, call center też leży i obsługują to jakieś łebki nie mające pojęcia co się dzieje wewnątrz struktur firmy.

Wnioski wyciągnijcie sami, na pewno poproszą Was o wiadomość, szczegóły sprawy, odczytają Wasze żale i przekażą komu trzeba :)

 

Głupiego .pdfa z rozpiską i numeracją kanałów nie dosłali do dziś i korzystałem z innych źródeł. Nie mieli, czekali na plik... który jak się później okazało, cały czas wisiał na ich stronie do pobrania. Także powodzenia z kopaniem się z jakąś niekumatą agencją marketingową, ktorej kazano mieć wszystko w pompie, a bardziej radykalne posty i konta blokować. Jedyne, co im wychodzi, to zrobienie konkursu raz na jakiś czas, na tym być może się znają... a o kontakt abonenta proszą na pokaz, budując wizerunek firmy przyjaznej klientom, po czym nigdy nic z tego nie wynika.

 

Obecnie skutkuje już tylko wymiana korespondencji za potwierdzeniem odbioru, sporządzonej za radą prawników czy też UOKiK, inaczej szkoda Waszego czasu. Od ponad 3 lat w tej firmie wszystko leży i kwiczy, z obsługą klienta na czele. Kiedyś, na przyzwoitym poziomie była jeszcze korespondencja z rzecznikiem klienta INEA, zwykle sprawy kończyły się pomyślnym rozstrzygnięciem na moją korzyść, ewentualnie pójściem na mały kompromis. Teraz mają politykę: płać, albo spadaj, a rzecznika też już brak :P

 

Pozdrowienia dla wszystkich, którzy wylewają swoje żale na profilach firmy, nie działając jednocześnie w inny sposób, który realnie może uprzykrzać INEII życie w kwestiach prawnych... obawiam się, że jakiejkolwiek reakcji możecie już nie dożyć, większość skarg wysyłacie w próżnię.

Edytowane przez ForzaMilan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic dodać, nic ująć.

Jedno co w tej ostatniej dyskusji wynika, najwięcej strat ponoszą osoby łapiące się na lojalki.

Niestety Inea to nie wyjątek, idziemy do sklepu np. B... , L... itd. przepychanka cenowa, a faktyczna wartość towaru sztucznie wywindowana (wspierają producenta?).

Niestety dajemy przyzwolenie na pakiety nawet 4in1 z ceną tylko ileś % mniejszą. Ja wspominam czasy kiedy nie warto mi było brać lojalki, ale w końcu pojawiła się promocja nie do odrzucenia na jedyne 12 miesięcy, a skutków rolowania umowy nie odczułem, bo rozpoczęli zapaść oferty promocyjnej. Dziś standardowy cennik nie przystaje zbyt do rzeczywistości, a promocyjny ma poważny minus w przewidywaniu przyszłości. Przy takiej konkurencji na Poznańskim, ba Wielkopolskim rynku nawet gdyby wyliczyli na średnią cenę (z zawartych umów) i usunęli lojalkę mieliby nawet stałą promocję i zadowolonych abonentów.

Cóż, trendy korporacyjnego rozwoju pro-klienckiego.

 

Kto ma, lojalkę i alternatywę zmian niech pisze wypowiedzenie, ale niech ubezpiecza się w UOKiK. Jeśli udawało się wcześniej uniknąć kar to zapewne z racji nielicznych wypowiedzeń, przy solidarnym NIE w sprawie Eurosportu może być ciężko bez wsparcia.

Kogo nie trzyma lojalka to z braku dobrej alternatywy do wiosny chyba lepiej się wstrzymać. Nie sądzę, aby Discovery zatrzasnęło drzwi Inei. Aby przez ten czas nie liczyć na gruszki na wierzbie:

Wszyscy tylko tak gadacie jak i tu tak i na FB , tyle osob sie odgraza klapie dziobem i nic z tym nie robicie ,przyjdzie 1 luty i kazdy zrobi wielke gały bo nie ma eurosportow ,  wystarczy zebrac stosowne podpisy abonentow pod zbiorowa skarga do UOKiK i UKE i kablowka ma prze[beep]e ,

 

.... 

 

Zycze wam wytrwalosci i samozaparcia a nie tylko GADANIA tu na forum , teraz sa takie mozliwosci w sieci ze nawet nie zdajecie sobie sprawy , wystarczy chociazby zalozyc antyprofil na FB dobrze wiecie ze takie srodki przekazu sa najlepsze w tych czasach , w ten sam sposob abonenci zalatwili kiedys NC+ jak startowala , ale przeciez wy czytacie portale branzowe i wiecie co i jak .... DZIALAJCIE !!!!!!!!!!!!!! 

właściwie co można innego, chcą sprzedać Nas za funta kłaków, bo Inea właściwie nic nie warta bez Nas. Jeden pozytyw tego forum, temat jest nieprzemilczany.

Edytowane przez @_v
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fakt jest taki:

od 1 lutego INEA zafundowała sobie nezłą podwyżkę, oczywiście dla siebie. Pozbycie sie wydatku za Eurosporty na kilkudziesięciu tysiącach gniazdek stanowi niezły przychód dla firmy. (Podobno ESP jest dośc drogim kanałem, ale za jakośc i zawartośc się płaci)

 

Wrzucenie nam jakichś "ochłapów" typu Eleven Extra czy niszowy ze wzgledu na oferowane dyscypliny Sportklub na 100% nie rekompensuje nam strat z tytułu usunięcia ESP.

 

I teraz tak, czy od 1 lutego amniejsza się nam opłata za usługi TV w sieci INEA? oczywiście pytanie z serii żartów...z mojej strony.

 

A INEA cały czas twierdzi, że nie ma podstaw do zrywania umów bez ponoszenia kar umownych? Większej herezji jeszcze nie słyszałem.

 

Myślę, że firma szykuj sie na sprzedaż i obniża sobie koszty, stąd ten ruch. Jest to więcej niż pewne, zresztą piszemy o tym od wielu tygodni. Wcale bym się nie zdziwił jak za chwilę usuną HBO, Cinemaxy, Filmboxy albo Polsaty "sportowe"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eleven Extra ma w weekend średnio 1 mecz na żywo, a poza tym stare magazyny i powtórki powtórek. Taki awaryjny kanał - zapychacz, jakby raz na jakiś czas trafił się problem z trzema równoległymi transmisjami, a jak nie ma weekendu z F1 i wyścigów, to raczej się nie trafia i nadają najwyżej coś typu "prestiżowy" włoski mecz - 7 drużyna z 15- tą :)

Sportklub to nawet nie wiem co oferuje... to nie są kanały równorzędne do Eurosportów, ani prestiżem, ani treścią.

Edytowane przez ForzaMilan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sportklub to liga austriacka (śmiech), bundesliga ale w piłce ręcznej, copa libertadores i liga hiszpańska ale w koszykówce. Oferta może nie tragiczna ale mam ten kanał na satce i jakość obrazu to kpina, nagrywane kalkulatorem. Co do elevenów to nie oszukujmy się jest to kanał dedykowany fanom piłki nożnej.

Edytowane przez wezyriusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na początku witam wszystkich forumowiczów,
planuję zostać klientem Inei, pakiet internet(światłowód) + tv bez pvr. Z tego co wiem nie mam wpływu na wybór dekodera więc zapewne będzie to arion albo intek lub mogę wybrać moduł CAM (tv samsung ok 2 lata). Co będzie lepszym wyborem? Plusy i minusy jakie sam znalazłem

moduł CAM: + brak dodatkowego urządzenia, +brak dodatkowego pilota, +możliwość nagrywania na TV, -to co nagrywam muszę oglądać (ewentualnie mogę zmieniać kanały w ramach 1 częstotliwości).

Dekoder: +nie ma ryzyka, że coś nie zadziała, -nie mogę nagrywać, -dodatkowe urządzenie, -dodatkowy pilot. W tym wariancie do TV doprowadzę jeszcze tv naziemną i będę mógł nagrywać z tych naziemnych kanałów, dzięki temu mam też możliwość nagrywania czegoś z naziemnej i oglądania z dekodera.
Czy jest coś jeszcze co przemawia za dekoderem albo CAM i co z tych 2 spisuje się lepiej, działa szybciej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś dekodery, teraz tylko moduły CAM w telewizorach. Jeśli tv ma nagrywanie to mogę z tego korzystać to korzystam. Po to kupuje tv mający jakieś opcje by z tego korzystać. Dekoder mnie bardziej ogranicza, dodatkowo zajmuje miejce, kolejne kable i kolejny pilot. Ze swojej strony polecał moduł CAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, to jest największa zaleta, wszystko w 1 TV i z 1 pilota, ale nasłuchałem się, że są problemy bo to zależy jak TV będzie współpracował, przez to mam obawy czy ryzykować. Jeszcze zapytam jak z prędkością przełączania? Porównywalnie z dekoderem czy może jednak cam działa szybciej? Rozumiem, że nie doświadczyłeś jakiś problemów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie CAM jest na Sony i LG, Sharp . Nie ma problemu. Kiedyś tylko miałem komunikat (kanał kodowany / brak dostępu) wył i wł tv pomogło. Widocznie moduł coś nie zaskoczył z telewizorem. Z modułów jestem zadowolony. Do dekodera nie wrócę.

Ps. Co do Samsunga nie mialem styczności z modułem. Jeszcze jedna dla mnie zaleta to wyszukuje wszystkie programy zapisuje na pendrive i układam swoją listę na komputerze (oczywiście tv też ma taką opcję) . Po ułożeniu listy wgrywam z pendrive ułożona listę i gotowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...