Skocz do zawartości

Małynierob

Użytkownik
  • Postów

    49
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Małynierob

Niedoświadczony

Niedoświadczony (1/11)

4

Reputacja

  1. Jeżeli GPON nie wysiądzie to wypowiedzenia nie dostaniesz, ale w przypadku awarii usłyszysz, że tego już nie wspierają i nie serwisują (poza moim znam kolejny taki przypadek z innej dzielnicy Poznania). Dbaj o Nokię, podłącz pod UPSa, żeby tylko się nie popsuła...
  2. Już znalazłem w postach wyżej całą ofertę.
  3. Ja miałem ich router/modem/gpon z którego sygnał TV wychodził przewodem koncentrycznym, antenowym, przed hiway tak podłączali TV, teraz to dla nich stara technologia i nie mają urządzeń na wymianę.
  4. Oni usługi światłowodowe też wypowiadają twierdząc, że nie wspierają "starej technologii" i mam przejść na HIWAY. W skrócie wysiadł ich gpon i twierdzą, że nie mają jak naprawić. Czekam na wypowiedzenie (podobno wysłali), proponują niby zbliżoną ofertę ale miałem moduł CAM, którego już nie będę mógł mieć. Wszystko wskazuje, że to będzie koniec umowy na "przestarzały" światłowód od Inei. Pierwsza lepsza Netia ma lepszą ofertę.
  5. Śmiałego i Sobieskiego też leżą 2 łącza. Najpierw zmienili kolejny raz w ostatnich dniach zewnętrzne IP, następnie padło.
  6. Jeżeli już to Rzecznik Praw Konsumentów albo UKE. UOKiK nie podejmuje indywidualnych spraw i nie występuje w imieniu konkretnych osób.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...