Skocz do zawartości

MTV Unlimited


GrzegorzTS
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

Dzisiaj odebrałem nową kartę MTV i zdrapkę na 90dni i lipa "brak dostępu".....wszystko wpisałem poprawnie - ustawiłem dekoder na MTV Music 24 i po paru godzinach nic.... ktoś ma jakiś pomysł co dalej z tym [beep]em :) ??? Długo się aktywuje to teraz ? Na starych kartach aktywowało mi się szybko...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maila to ja dostałem od razu....a brak dostępu jak była tak jest.... całą noc był dekoder ustawiony na MTV Music 24 i lipa..... Pod jaki numer można zadzwonić żeby sobie z kimś od nich pogadać ??? Wcześniej nie miałem takich problemów z tym....w ciągu 30 min mi się wszystko aktywowało a teraz jakaś lipa........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maila to ja dostałem od razu....a brak dostępu jak była tak jest.... całą noc był dekoder ustawiony na MTV Music 24 i lipa..... Pod jaki numer można zadzwonić żeby sobie z kimś od nich pogadać ??? Wcześniej nie miałem takich problemów z tym....w ciągu 30 min mi się wszystko aktywowało a teraz jakaś lipa........

 

Ale dostałeś maila potwierdzającego przyjęcie danych do aktywacji czy informację, że karta jest już aktywna? Bo to różnica. Ja tego drugiego maila dostałem dopiero o 8:00 rano następnego dnia.

 

EDIT. Chwila.... piszesz, że dostałeś zdrapkę na 90 dni? Ale przecież w tej nowej ofercie nie ma takich zdrapek na 3 miesiące, są tylko na 6 i 12 miesięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry na 6m..... dostałem jednego @ - powinny chyba być dwa.... tego drugiego nie dostałem.... może w TechniSat olewają temat jak się doładowuje w weekend..... jak robiłem to w tygodniu to nie miałem właśnie problemów..... ma ktoś numer tel gdzie mozna zadzwonić i poruszyć tą kwestię ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja rejestrowałem kartę przez stronę http://www.mtv-unlimited.de/index.php?page=mtvticket .

Od razu -dzień roboczy o 18:10 - przyszedł email od noreply@technisat.de o temacie "Freischaltung des MTV unlimited-Paketes". O 19:19 przyszedł email od support.techniradio@technisat.de o temacie " Re: [Ticket#20131007********] Freischaltung des MTV unlimited-Paketes Freischaltung des MTV unlimited-Paketes " -

"Sehr geehrter Herr ****,

 

vielen Dank für Ihre Bestellung des MTV-UNLIMITED Paketes.

 

Die Freischaltung Ihrer TechniSat-Smartcard ist erfolgt. Zur Aktivierung der MTV Programme stecken Sie bitte die TechniSat-Smartcard in die Conax Schnittstelle Ihres Gerätes.

 

Wählen Sie den Sender „MTV Music24“ und verweilen Sie auf diesem Sender. Die Aktivierung erfolgt nun über Satellit und kann bis zu einer Stunde dauern.

 

 

Wir wünschen Ihnen viel Freude an MTV-UNLIMITED."

 

Ale to był dzień roboczy...

Czytać na stronie:

"Für weitere Fragen und Informationen erreichen Sie uns Montag bis Freitag von 8.00 bis 20.00 " :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie ja tego drugiego nie dostałem..... nie przyszło mi do głowy jednak że w kart w weekend nie uaktywniają :) Pierwszego @ dostałem 02/11 o 13:30 i od tego czasu cisza..... dla tego pewnie u mnie nie działają te kanały..... ciekawe czy jutro sobie przypomną o aktywacji dla mnie.... dam znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprzez stronę www należy dokonać rejestracji. Po godzinie powinien przyjść email. Ja też chwilę czekałem, zadzwoniłem na infolinię. Pan oznajmił, że mam być cierpliwy i czekać na emaila.

A czy jest konieczność podawania danych osobowych? Widzę na stronie, że podaje się imię, nazwisko, adres ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki @Mr. Orbita wskoczyło piwko się należy :smile:

 

Przepraszam że jeden za drugim :wink: ale nasunęło mi się pytanie.

Aktywacja karty po otrzymaniu mejla zwrotnego przebiegła bez problemów zaskoczyło mnie jednak to że oscam pchnął uprawnienia tylko do końca bieżącego miesiąca :shock:

Z tego co mnie pamięć nie myli na dawnych zasadach po doładowaniu paczki na określony czas w uprawnieniach widniała data końca odbioru.

Zakupiłem oczywiście zestaw (karta + doładowanie) na 6 miesięcy i tu moje pytanie czy ktoś z użytkowników paczki mógłby sprawdzić jak u niego wygląda sprawa uprawnień odbioru ?

3_zpsf2fda5d2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...