Adam.kaslewicz Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Witam. Mam problem. Mianowicie wchodząc na TV Rachunek nie wyświetla się ostatni okres rozliczeniowy (w tym przypadku za marzec 2021). Wyświetla się luty 2021, mimo iż mama zapłaciła w terminie i na mailu pojawiło się potwierdzenie wpłaty. Czym może być to spowodowane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
connor07 Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 Zaloguj się do Strefy Canal+, tam masz wszystko napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PWojciechowska Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 W dniu 22.03.2021 o 14:30, Adam.kaslewicz napisał(a): Witam. Mam problem. Mianowicie wchodząc na TV Rachunek nie wyświetla się ostatni okres rozliczeniowy (w tym przypadku za marzec 2021). Wyświetla się luty 2021, mimo iż mama zapłaciła w terminie i na mailu pojawiło się potwierdzenie wpłaty. Czym może być to spowodowane? Jak masz potwierdzenie na maila to ok. Ja osobiście nie cierpię tych wyskakujących komunikatów na ekranie i wcale za nimi nie tęsknię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JoeDirt Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2023 Od jakiegoś czasu nie otrzymuję rachunków na dekoder. Można to jakoś naprawić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.