Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, jackpol napisał:

Tacy obeznani jesteście a 3 sekundy w Google i macie adres mail : info@gonet.cz . Ktoś z Was pisał na ten adres , czy odrazu hejcik na forum ?

Wszystko jest zgodne z prawem. Usługodawca dane na usuwa na żądanie klienta. 
W ogóle skąd Wam się wzięło że oni przechowują dane karty ? Pokażcie mi screen ze strony gdzie są Wasze dane karty płatniczej ?. Pod względem programowym wygląda to zupełnie inaczej.

A Ty co teraz obrońca uciśnionych , swoim zdaniem możesz się podzielić i je zachować dla siebie , tu chodzi i czysty prostacki fakt i samoczynne wynikające z własnej chęci usunięcie swojej karty , a nie czekanie dniami i tygodniami na łaskę usunięcia mojego środka płatności z systemu operatora bo tak stworzyli serwis . Na to są zapewne paragrafy regulaminu , a skoro jesteś taki hop do przodu to zrób hop i przestań być hipokryta i siać farmazony . 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, 1pietrek1 napisał:

Płatność jednorazowa kartą nie powoduje jej podpięcia do konta. Płatność dokonywana jest za pośrednictwem operatora zewnętrznego jak np. w popularnym serwisie aukcyjnym.
Natomiast jest też opcja płatności cyklicznych kartą w opcjach, którą można anulować.
 

Czego Wy kurde nie rozumiecie , karta nadal jest w systemie , anulowalismy subskrypcje cykliczna czyli tu akurat co miesiąc pobieranie opłaty za użytkowanie serwisu . Mimo iż anuluje się subskrypcje , i za jakiś czas wróci do opłat karta nadal jest podpięta i nie usuwana ❗❗❗❗

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę?

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tym którzy założyli tam konto to szczerze współczuje. Mam nadzieję że usługa Gonet.tv weźmie się za robotę i zrobi możliwość usunięcia tej karty. A jak nie to zostaje Wam tylko złożyć skargę. Możecie się jakoś zebrać razem i zrobić im małego psikusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, MisterRondel napisał:

Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę?

Jak to co daje? Darmową "reklamę" serwisowi. Skoro zamiast naprawić babola w serwisie wolą przekonywać, że nic się nie dzieje, to jakoś trzeba poinformować ewentualnych klientów o tym, że serwis nie ma podstawowej funkcjonalności, jaką jest usunięcie danych karty z systemu,nieważne, czy z systemu bezpośrednio tego serwisu, czy pośrednika, z którego usług korzysta. Powinno to być możliwe kliknięciem w ich systemie po zalogowaniu. Aktualnie, jako że takiej możliwości nie ma, nawet nie przystąpię do testów serwisu, bo w razie rezygnacji narażam się na niepotrzebne ryzyko utraty pieniędzy. Dziękuję tym, którzy ostrzegają innych.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pawop napisał:


 


Mnie to nie interesuje. Czego nie rozumiesz? Nie mogę odpiąć karty i w każdym momencie może być ona obciążona. Jak masz dalej pisać takie farmazony, to lepiej idź na spacer.
 

Ale karta nie jest podpięta na portalu  :) , zapoznaj się z warunkami umowy i jakie dane są przetwarzane przez Gonet.  Czy wiesz że każda transakcja online zabezpieczana jest 3D Secure ? , więc nie ma mowy że ktoś  bez twojej zgody autoryzuje płatność. 

 Za wyłączenie cykliczny płatności odpowiada użytkownik i tyle w temacie. Operator nie jest zobligowany do tworzenia osobnego panelu płatności bo korzysta z zewnętrznych usług.

Nawet nie umiecie czytać ze zrozumieniem. Czy to takie trudne zajrzeć do dokumentu ? i jakie dane są przetwarzane ? . Wszystko macie jak na tacy . Ale ktoś po prostu leci cały czas w zaparte że karta jest podpięta na portalu i nie ma możliwości jej odpięcia - co jest totalnie bzdurą i pomyleniem pojęć z płatnościami odnawialnymi. 

Ręce opadają. 

Edytowane przez jackpol
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, jackpol napisał:

Tacy obeznani jesteście a 3 sekundy w Google i macie adres mail : info@gonet.cz . Ktoś z Was pisał na ten adres , czy odrazu hejcik na forum ?

Wszystko jest zgodne z prawem. Usługodawca dane na usuwa na żądanie klienta.

 

Pamiętasz to? https://www.gonet.tv/pl/warunki/?type=ou

 

Cytat

Z praw opisanych powyżej, użytkownik może skorzystać na następujące sposoby:

  • osobiście w siedzibie firmy: Úprkova 1/25, Přívoz, 702 00 Ostrava, na podstawie okazania ważnego dokumentu tożsamości;
  • pisemne żądanie opatrzone zweryfikowanym podpisem użytkownika dostarczone na adres siedziby administratora;
  • pocztą elektroniczną z podpisem elektronicznym na podstawie ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez uznany w Czechach urząd certyfikacji.

Czegoś nie zrozumiałeś z tego dokumentu? ;)

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, MisterRondel napisał:

Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę?

Ja napisałem soczystego emaila  i dzwoniłem , Pan podczas rozmowy nie potrafił powiedzieć jak i czemu nie mogę karty . Kazał napisać email , bo on przez telefon tego nie mógł lub nie chciał zrobić . 

 

2 minuty temu, jackpol napisał:

Ale karta nie jest podpięta na portalu  :) , zapoznaj się z warunkami umowy i jakie dane są przetwarzane przez Gonet.  Czy wiesz że każda transakcja online zabezpieczana jest 3D Secure ? , więc nie ma mowy że ktoś  bez twojej zgody autoryzuje płatność. 

 Za wyłączenie cykliczny płatności odpowiada użytkownik i tyle w temacie. Operator nie jest zobligowany do tworzenia osobnego panelu płatności bo korzysta z zewnętrznych usług.

Co nie zmienia faktu , że utrudniają samą banalną sprawę usunięcia środka płatności jakim jest dodana karta . Wszystkie podmioty tak działają jak płacisz kartą ale w każdym takim miejscu bez [beep]oXXXX mogę SAM taką kartę usunąć z systemu , i przy ponownej płatności znów ją ręczni wprowadzić . A skoroś taki chojrak to możesz i skośnookim z Ali podać sekwencje karty wraz z kodem z tyłu karty 🤮

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowym użytkownikiem nie jestem, konto posiadam od stycznia i udzielam się na forum dosyć rzadko. Nigdzie tu nie bronię GONET, bo sam uważam że kartę powinno móc odpiąć w każdym momencie. Zaznaczam tylko, że to była wasza decyzja o podłączeniu karty do tego serwisu. Trzeba zawsze czytać regulaminy, czego 99% internautów nie robi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najlepsze jest to że Panowie tutaj przywołują przykłady wielkich firm Netflix , Amazon że jak to super mieć w systemie płatności web możliwość odpięcia karty , ale jakoś dziwnym trafem zapominają dodać innych szczegółów :) . Jak to jest możliwe że przy odpięciu karty z interfejsu , przykładowo na Amazon z jednego konta i podpięcia tej samej karty na drugim koncie system płatniczy wyświetla magiczny komunikat że skorzystałeś już z tej promocji ?😂

Jakaś magia ? Oczywiście że żadna magia :) , karta zwyczajnie nie wyświetla się w panelu userowi i tyle , nadal jednak jest powiązana z waszym ID.

Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu.

 

  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jackpol napisał:

Najlepsze jest to że Panowie tutaj przywołują przykłady wielkich firm Netflix , Amazon że jak to super mieć w systemie płatności web możliwość odpięcia karty , ale jakoś dziwnym trafem zapominają dodać innych szczegółów :) . Jak to jest możliwe że przy odpięciu karty z interfejsu , przykładowo na Amazon z jednego konta i podpięcia tej samej karty na drugim koncie system płatniczy wyświetla magiczny komunikat że skorzystałeś już z tej promocji ?😂

Jakaś magia ? Oczywiście że żadna magia :) , karta zwyczajnie nie wyświetla się w panelu userowi i tyle , nadal jednak jest powiązana z waszym ID.

Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu.

 

To chyba Tobie takie cuda wianki sie wydarzają , użyłem tej samej karty na koncie siostry i tej samej karty na koncie swoim i kupiłem 2 takie same rzeczy z promocji  :) Więc albo peszek albo mr @jackpol usilnie stara się nam tu wcisnąć ciemnotę że pastwimy się nad sytuacją z @GONET.TV 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odradzam korzystanie z aplikacji. Bezndziejna obsługa klienta. Nie polecam.

 

17 minut temu, jackpol napisał:

Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu.

 

 

GoNet powinien się wypowiedzieć , a od poniedziałku udaje , że nie ma tematu.

Do tego śmieje się i jak to podkreśla " przyda się reklama" usługi....

 

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, patryszq napisał:

To chyba Tobie takie cuda wianki sie wydarzają , użyłem tej samej karty na koncie siostry i tej samej karty na koncie swoim i kupiłem 2 takie same rzeczy z promocji  :) Więc albo peszek albo mr @jackpol usilnie stara się nam tu wcisnąć ciemnotę że pastwimy się nad sytuacją z @GONET.TV 

 

Zapewne użyłeś karty po pewnym okresie czasowym w innym roku rozliczeniowym😜

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie , użyłem karty po 4 dniach by zmieścić się w promocji , i kupić upolowaną rzecz w cenie której chciałem :) udało się :) i tyle 

Kartę wygodnie odpiąłem i nie ma jej w systemie , i czuję się bezpieczniej .

 

Nie to co z @GONET.TV że teraz albo się milczy , albo powołuje na czeskie regulacje bo chce się czuć wobec Waszych zamiarów fair albo abyście WY się @GONET.TV tak poczuwali wobec swoich przyszłych userów . Na to są odpowiednie organy i prędzej czy później zemści się to na Was . Szkoda bo na początku cudownie @GONET.TV brylowałeś tu nawet cały dzień , pieściłeś nas odpowiedziami , ankietami o czym marzymy , jakie są nasze preferencje ... a zapomniano dodać jednej z ważnych ! Odradzam Was już każdemu póki nie zmienicie swojego stanowiska w tej " jednej " kwestii . Tylko i aż tyle . 🤬🎈

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, kingofsouth napisał:

 

 

 

GoNet

Do tego śmieje się i jak to podkreśla " przyda się reklama" usługi....

 

W którym miejscu dało się to zauważyć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zbaczaj chłopie  tematu :), w c+ONLINE  też żonglowałem i inni też kartami i tam nie było nawet zająknięcia by był z tym jakiś problem , a  dyskusja wrze na temat rażącego zaniedbania potencjalnego każdego "NOWEGO" nieświadomego subskrybenta @GONET.TV któremu to robi się dla niektórych tu " komiczne " problemy z udostępnienia jednej prostej funkcjonalności i potencjalnego jej bezpieczeństwa . 

Pisać pisma , skany dokumentu , użerać sie dniami tygodniami bo ktoś z twórców @GONET.TV i dbania o poprawność i przystępność i przejrzystość funkcji PŁATNOŚĆ KARTĄ ot tak uniemożliwił usunięcie jednym kliknięciem bo NIE . Tak będę i ja i inni powtarzać to do znudzenia aż @GONET.TV nie zajmie profesjonalnie stanowiska lub nie otrzymam stosownej informacji emailem od @GONET.TV 

Edytowane przez patryszq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lakiman napisał:

W którym miejscu dało się to zauważyć?

 

W dniu 26.05.2021 o 11:52, GONET.TV napisał:

 jeśli ktokolwiek podejrzewa, że nasza platforma w jakikolwiek problem łamie prawo niech zgłosi to do każdego możliwego urzędu.

 

Jesteśmy pewni o 100% legalności i zgodności z prawem (także RODO) a darmowa reklama bardzo nam się przyda :D

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...