patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 16 minut temu, jackpol napisał: Tacy obeznani jesteście a 3 sekundy w Google i macie adres mail : info@gonet.cz . Ktoś z Was pisał na ten adres , czy odrazu hejcik na forum ? Wszystko jest zgodne z prawem. Usługodawca dane na usuwa na żądanie klienta. W ogóle skąd Wam się wzięło że oni przechowują dane karty ? Pokażcie mi screen ze strony gdzie są Wasze dane karty płatniczej ?. Pod względem programowym wygląda to zupełnie inaczej. A Ty co teraz obrońca uciśnionych , swoim zdaniem możesz się podzielić i je zachować dla siebie , tu chodzi i czysty prostacki fakt i samoczynne wynikające z własnej chęci usunięcie swojej karty , a nie czekanie dniami i tygodniami na łaskę usunięcia mojego środka płatności z systemu operatora bo tak stworzyli serwis . Na to są zapewne paragrafy regulaminu , a skoro jesteś taki hop do przodu to zrób hop i przestań być hipokryta i siać farmazony . 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
1pietrek1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Płatność jednorazowa kartą nie powoduje jej podpięcia do konta. Płatność dokonywana jest za pośrednictwem operatora zewnętrznego jak np. w popularnym serwisie aukcyjnym.Natomiast jest też opcja płatności cyklicznych kartą w opcjach, którą można anulować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Następny znafca...Chce kartę odpiąć, a nie anulować płatność, bo to już zrobiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 16 minut temu, 1pietrek1 napisał: Płatność jednorazowa kartą nie powoduje jej podpięcia do konta. Płatność dokonywana jest za pośrednictwem operatora zewnętrznego jak np. w popularnym serwisie aukcyjnym. Natomiast jest też opcja płatności cyklicznych kartą w opcjach, którą można anulować. Czego Wy kurde nie rozumiecie , karta nadal jest w systemie , anulowalismy subskrypcje cykliczna czyli tu akurat co miesiąc pobieranie opłaty za użytkowanie serwisu . Mimo iż anuluje się subskrypcje , i za jakiś czas wróci do opłat karta nadal jest podpięta i nie usuwana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MisterRondel Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tyrla Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Tym którzy założyli tam konto to szczerze współczuje. Mam nadzieję że usługa Gonet.tv weźmie się za robotę i zrobi możliwość usunięcia tej karty. A jak nie to zostaje Wam tylko złożyć skargę. Możecie się jakoś zebrać razem i zrobić im małego psikusa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gall Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 19 minut temu, MisterRondel napisał: Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę? Jak to co daje? Darmową "reklamę" serwisowi. Skoro zamiast naprawić babola w serwisie wolą przekonywać, że nic się nie dzieje, to jakoś trzeba poinformować ewentualnych klientów o tym, że serwis nie ma podstawowej funkcjonalności, jaką jest usunięcie danych karty z systemu,nieważne, czy z systemu bezpośrednio tego serwisu, czy pośrednika, z którego usług korzysta. Powinno to być możliwe kliknięciem w ich systemie po zalogowaniu. Aktualnie, jako że takiej możliwości nie ma, nawet nie przystąpię do testów serwisu, bo w razie rezygnacji narażam się na niepotrzebne ryzyko utraty pieniędzy. Dziękuję tym, którzy ostrzegają innych. 1 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Pawop napisał: Mnie to nie interesuje. Czego nie rozumiesz? Nie mogę odpiąć karty i w każdym momencie może być ona obciążona. Jak masz dalej pisać takie farmazony, to lepiej idź na spacer. Ale karta nie jest podpięta na portalu , zapoznaj się z warunkami umowy i jakie dane są przetwarzane przez Gonet. Czy wiesz że każda transakcja online zabezpieczana jest 3D Secure ? , więc nie ma mowy że ktoś bez twojej zgody autoryzuje płatność. Za wyłączenie cykliczny płatności odpowiada użytkownik i tyle w temacie. Operator nie jest zobligowany do tworzenia osobnego panelu płatności bo korzysta z zewnętrznych usług. Nawet nie umiecie czytać ze zrozumieniem. Czy to takie trudne zajrzeć do dokumentu ? i jakie dane są przetwarzane ? . Wszystko macie jak na tacy . Ale ktoś po prostu leci cały czas w zaparte że karta jest podpięta na portalu i nie ma możliwości jej odpięcia - co jest totalnie bzdurą i pomyleniem pojęć z płatnościami odnawialnymi. Ręce opadają. Edytowane 2 Czerwca 2021 przez jackpol 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dvbtowiec Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) 2 godziny temu, jackpol napisał: Tacy obeznani jesteście a 3 sekundy w Google i macie adres mail : info@gonet.cz . Ktoś z Was pisał na ten adres , czy odrazu hejcik na forum ? Wszystko jest zgodne z prawem. Usługodawca dane na usuwa na żądanie klienta. Pamiętasz to? https://www.gonet.tv/pl/warunki/?type=ou Cytat Z praw opisanych powyżej, użytkownik może skorzystać na następujące sposoby: osobiście w siedzibie firmy: Úprkova 1/25, Přívoz, 702 00 Ostrava, na podstawie okazania ważnego dokumentu tożsamości; pisemne żądanie opatrzone zweryfikowanym podpisem użytkownika dostarczone na adres siedziby administratora; pocztą elektroniczną z podpisem elektronicznym na podstawie ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez uznany w Czechach urząd certyfikacji. Czegoś nie zrozumiałeś z tego dokumentu? Edytowane 2 Czerwca 2021 przez dvbtowiec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 30 minut temu, MisterRondel napisał: Mam pytanie: czy coś wam daje to bicie piany od kilku stron? Czy w jakiś sposób rozwiązuje wasz problem z tą nieszczęsną kartą? Bo natłukliście już milion postów o tym samym, a temat dalej nie pchnięty do przodu i nic się w tej kwestii nie zmieniło. Czy ktokolwiek z was napisał oficjalnego maila do nadawcy w tej sprawie czy tylko bijecie pianę? Ja napisałem soczystego emaila i dzwoniłem , Pan podczas rozmowy nie potrafił powiedzieć jak i czemu nie mogę karty . Kazał napisać email , bo on przez telefon tego nie mógł lub nie chciał zrobić . 2 minuty temu, jackpol napisał: Ale karta nie jest podpięta na portalu , zapoznaj się z warunkami umowy i jakie dane są przetwarzane przez Gonet. Czy wiesz że każda transakcja online zabezpieczana jest 3D Secure ? , więc nie ma mowy że ktoś bez twojej zgody autoryzuje płatność. Za wyłączenie cykliczny płatności odpowiada użytkownik i tyle w temacie. Operator nie jest zobligowany do tworzenia osobnego panelu płatności bo korzysta z zewnętrznych usług. Co nie zmienia faktu , że utrudniają samą banalną sprawę usunięcia środka płatności jakim jest dodana karta . Wszystkie podmioty tak działają jak płacisz kartą ale w każdym takim miejscu bez [beep]oXXXX mogę SAM taką kartę usunąć z systemu , i przy ponownej płatności znów ją ręczni wprowadzić . A skoroś taki chojrak to możesz i skośnookim z Ali podać sekwencje karty wraz z kodem z tyłu karty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomik1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Pretensje możecie mieć tylko i wyłącznie do siebie. Trzeba było najpierw przeczytać regulamin i zasady płatności w serwisie, a nie teraz narzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Człowiek się uczy na błędach, a tym samym , będę pisał codziennie i ostrzegał ludzi przed tym serwisem. Nie polecam. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Pretensje możecie mieć tylko i wyłącznie do siebie. Trzeba było najpierw przeczytać regulamin i zasady płatności w serwisie, a nie teraz narzekać.Człowieku, z regulaminu nie wynika, że nie odepniesz karty od serwisu. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 @Pawop, pojawia się pytanie , skad nalot nowych userow w obronie serwisu ? Gdzie jest GołNet ? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomik1 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Nowym użytkownikiem nie jestem, konto posiadam od stycznia i udzielam się na forum dosyć rzadko. Nigdzie tu nie bronię GONET, bo sam uważam że kartę powinno móc odpiąć w każdym momencie. Zaznaczam tylko, że to była wasza decyzja o podłączeniu karty do tego serwisu. Trzeba zawsze czytać regulaminy, czego 99% internautów nie robi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Najlepsze jest to że Panowie tutaj przywołują przykłady wielkich firm Netflix , Amazon że jak to super mieć w systemie płatności web możliwość odpięcia karty , ale jakoś dziwnym trafem zapominają dodać innych szczegółów . Jak to jest możliwe że przy odpięciu karty z interfejsu , przykładowo na Amazon z jednego konta i podpięcia tej samej karty na drugim koncie system płatniczy wyświetla magiczny komunikat że skorzystałeś już z tej promocji ? Jakaś magia ? Oczywiście że żadna magia , karta zwyczajnie nie wyświetla się w panelu userowi i tyle , nadal jednak jest powiązana z waszym ID. Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawop Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Oczywiście, że karta jest powiązana z kontem, ale to nie to samo jak jest podpięta i gotowa do użycia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 11 minut temu, jackpol napisał: Najlepsze jest to że Panowie tutaj przywołują przykłady wielkich firm Netflix , Amazon że jak to super mieć w systemie płatności web możliwość odpięcia karty , ale jakoś dziwnym trafem zapominają dodać innych szczegółów . Jak to jest możliwe że przy odpięciu karty z interfejsu , przykładowo na Amazon z jednego konta i podpięcia tej samej karty na drugim koncie system płatniczy wyświetla magiczny komunikat że skorzystałeś już z tej promocji ? Jakaś magia ? Oczywiście że żadna magia , karta zwyczajnie nie wyświetla się w panelu userowi i tyle , nadal jednak jest powiązana z waszym ID. Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu. To chyba Tobie takie cuda wianki sie wydarzają , użyłem tej samej karty na koncie siostry i tej samej karty na koncie swoim i kupiłem 2 takie same rzeczy z promocji Więc albo peszek albo mr @jackpol usilnie stara się nam tu wcisnąć ciemnotę że pastwimy się nad sytuacją z @GONET.TV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) Odradzam korzystanie z aplikacji. Bezndziejna obsługa klienta. Nie polecam. 17 minut temu, jackpol napisał: Więcej nie będę się udzielał bo nie ma to najmniejszego sensu. GoNet powinien się wypowiedzieć , a od poniedziałku udaje , że nie ma tematu. Do tego śmieje się i jak to podkreśla " przyda się reklama" usługi.... Edytowane 2 Czerwca 2021 przez kingofsouth 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 7 minut temu, patryszq napisał: To chyba Tobie takie cuda wianki sie wydarzają , użyłem tej samej karty na koncie siostry i tej samej karty na koncie swoim i kupiłem 2 takie same rzeczy z promocji Więc albo peszek albo mr @jackpol usilnie stara się nam tu wcisnąć ciemnotę że pastwimy się nad sytuacją z @GONET.TV Zapewne użyłeś karty po pewnym okresie czasowym w innym roku rozliczeniowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 Dokładnie , użyłem karty po 4 dniach by zmieścić się w promocji , i kupić upolowaną rzecz w cenie której chciałem udało się i tyle Kartę wygodnie odpiąłem i nie ma jej w systemie , i czuję się bezpieczniej . Nie to co z @GONET.TV że teraz albo się milczy , albo powołuje na czeskie regulacje bo chce się czuć wobec Waszych zamiarów fair albo abyście WY się @GONET.TV tak poczuwali wobec swoich przyszłych userów . Na to są odpowiednie organy i prędzej czy później zemści się to na Was . Szkoda bo na początku cudownie @GONET.TV brylowałeś tu nawet cały dzień , pieściłeś nas odpowiedziami , ankietami o czym marzymy , jakie są nasze preferencje ... a zapomniano dodać jednej z ważnych ! Odradzam Was już każdemu póki nie zmienicie swojego stanowiska w tej " jednej " kwestii . Tylko i aż tyle . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackpol Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 A to widzisz nie była to usługa typowo streamingowa i wszystko zależy od pewnych zależności Jaki serwis Amazon ? Zakładałeś konta w tym samym czasie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 53 minuty temu, kingofsouth napisał: GoNet Do tego śmieje się i jak to podkreśla " przyda się reklama" usługi.... W którym miejscu dało się to zauważyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patryszq Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 (edytowane) Nie zbaczaj chłopie tematu , w c+ONLINE też żonglowałem i inni też kartami i tam nie było nawet zająknięcia by był z tym jakiś problem , a dyskusja wrze na temat rażącego zaniedbania potencjalnego każdego "NOWEGO" nieświadomego subskrybenta @GONET.TV któremu to robi się dla niektórych tu " komiczne " problemy z udostępnienia jednej prostej funkcjonalności i potencjalnego jej bezpieczeństwa . Pisać pisma , skany dokumentu , użerać sie dniami tygodniami bo ktoś z twórców @GONET.TV i dbania o poprawność i przystępność i przejrzystość funkcji PŁATNOŚĆ KARTĄ ot tak uniemożliwił usunięcie jednym kliknięciem bo NIE . Tak będę i ja i inni powtarzać to do znudzenia aż @GONET.TV nie zajmie profesjonalnie stanowiska lub nie otrzymam stosownej informacji emailem od @GONET.TV Edytowane 2 Czerwca 2021 przez patryszq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kingofsouth Opublikowano 2 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2021 1 minutę temu, lakiman napisał: W którym miejscu dało się to zauważyć? W dniu 26.05.2021 o 11:52, GONET.TV napisał: jeśli ktokolwiek podejrzewa, że nasza platforma w jakikolwiek problem łamie prawo niech zgłosi to do każdego możliwego urzędu. Jesteśmy pewni o 100% legalności i zgodności z prawem (także RODO) a darmowa reklama bardzo nam się przyda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.