Skocz do zawartości

GONET.TV


Gość
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gonet oprócz waszego maila nie ma waszych danych. W panelu płatności są dane z bramki płatniczej (Twisto). W momencie realizacji zamówienia W celu jego realizacji automatycznie zgodziliście się na przekazanie danych  i tyle w temacie.

Czego skarga do UODO ma dotyczyć ? Czytanie regulaminu się kłania, ale jak widać czytać trzeba umieć ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego, można uruchomić płatność bez Twojej wiedzy mając aktywne konto i podłączoną kartę płatniczą. Użytkownicy chcą się bronić przed taką ewentualnością. Czego nie rozumiesz?

Skoro karta jest podpięta i subskrypcje na portalu włącza się jednym kliknięciem, to chyba jest problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, dvbtowiec napisał:

Kolego, można uruchomić płatność bez Twojej wiedzy mając aktywne konto i podłączoną kartę płatniczą. Użytkownicy chcą się bronić przed taką ewentualnością. Czego nie rozumiesz?

Skoro karta jest podpięta i subskrypcje na portalu włącza się jednym kliknięciem, to chyba jest problem?

W sensie jak uruchomić ?. Każdy mądry zabezpiecza konto silnym hasłem a nie typu „ 1234!”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, jackpol napisał:

 Każdy mądry zabezpiecza konto silnym hasłem a nie typu „ 1234!”

Czytałeś kiedykolwiek o włamaniach na konto? Poczytaj ile włamów było na Netflixa. Cytowałem to już w tej dyskusji. W jakim świecie żyjesz? Idealnego nie ma. Trzeba zakładać najgorsze scenariusze i stosować rozwiązania profilaktyczne w sieci. Nikt Cie przed kradzieżą pieniędzy z konta lepiej nie uchroni niż Ty sam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

5 minut temu, jackpol napisał:

W sensie jak uruchomić ?

Na przykład takim, kiedy to usługa "przypadkiem" uruchomiła się sama:

 

W dniu 31.05.2021 o 12:29, peniat napisał:

Jakiś czas temu dostałem na maila informację, że moja usługa została aktywowana, stwierdziłem, że to jakaś promocja i dostałem darmowy miesiąc, ale już po sprawdzeniu stanu konta okazało się, że to jednak nie promocja. Po kontakcie z biurem obsługi pieniądze zostały mi zwrócone, ale no jednak bez mojej zgody konto zostało aktywowane.
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, dvbtowiec napisał:

Czytałeś kiedykolwiek o włamaniach na konto? Poczytaj ile włamów było na Netflixa. Cytowałem to już w tej dyskusji. W jakim świecie żyjesz? Idealnego nie ma. Trzeba zakładać najgorsze scenariusze i stosować rozwiązania profilaktyczne w sieci. Nikt Cie przed kradzieżą pieniędzy z konta lepiej nie uchroni niż Ty sam.

Tak , czytałem i większość włamań dotyczyła kont z słabym hasłem . Nieautoryzowane płatności możesz zgłosić do podmiotu wydającego kartę  i tyle w temacie. Ubezpieczenie karty kosztuje 2 zł miesięcznie.

2 minuty temu, vigoo napisał:

 

Na przykład takim, kiedy to usługa "przypadkiem" uruchomiła się sama:

 

Nie ma możliwości technicznej że usługa uruchomiła się sama. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, jackpol napisał:

Ubezpieczenie karty kosztuje 2 zł miesięcznie.

 

O czym ty bredzisz? Szanowny kolego używam

  • Tidal
  • Spotify
  • YouTube Premium/Music
  • Netflix
  • Amazon Prime Video
  • PS Store , PS NOW , EA PLAY , PS PLUS (PS5)
  • Game Passs (Xbox)

Wszędzie tam jeśli mi się znudzi mogę zrezygnować , odpiąć kartę i skasować konto.

Nikogo się prosić o to nie musiałem , bo mam to zagwarantowane.

Ten cały GONET to dla mnie nauczka na przyszłoć. Ważność karty jest do 2022 i mam nadzieje , że nic się w tym czasie nie stanie.

Edit:

Czy ty myślisz , że gdybym wiedział to co już @tyrla napisał, że nie odepnę karty , to bym założyl konto w GONEt? Oczywiście, że bym tego nie zrobił.

 

Edytowane przez kingofsouth
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kingofsouth Jeśli obawiacie włamów na konto to tak jak piszę w przypadku nieautoryzowanych płatności bank zwróci Wam pieniążki.

Dane osobowe w postaci imienia i nazwiska raczej nie posłużą złodziejowi. Banki zresztą same blokują podejrzane transakcje ( tzw.departamenty bezpieczeństwa) , kiedy są one dokonywane z różnych części świata i nie pokrywają się z adresem IP bądź zastosowany jest VPN przy transakcjach online.


Po każdym włamaniu sporządzane są protokoły bezpieczeństwa przez usługodawcę .

Robicie tylko ferment bo usługodawca nie ma takiej funkcjonalności jak w innych serwisach.

 

Też używam wielu serwisów i jakoś nie mam takich obaw jak Wy. Ponadto są inne formy płatności ;). Z ciekawości we własnym zakresie przekonam się jak wyglada procedura usuwania danych i  dam Wam znać :)


 

Godzinę temu, dvbtowiec napisał:

Zacytuj proszę :) Bądź tak uprzejmy.

Gdzie jest napisane że musisz wysłać maila i karta zostanie odpięta.

Odsyłam do linka : tutaj znajdziesz wszystkie informacje do kogo masz się zgłosić :

https://www.gonet.tv/pl/warunki/?type=ou

Edytowane przez jackpol
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@jackpol Zapewne w bardzo wielu wypadkach jest tak jak piszesz. Tylko nadal nie rozumiem, po co ktokolwiek jako konsument ma pisać do banku, do operatora karty, udowadniać że nie to on wykonał transakcję, skoro jest proste rozwiązanie problemu? Czyli operator woli gdy setki użytkowników, a może tysiące piszą do niego maile i musi na nie ręcznie reagować, niż zautomatyzować proces?

Jak sądzisz? Bo ja sądzę że to żadna przyjemność ręcznie takie rzeczy wykonywać. Zatem musi być inny cel, a jaki to chyba nie trudno się domyślić - wielu może się nie chcieć szukać, pisać i zostaną. Prawda?

 

Cytat z załączonego przez Ciebie linka do dokumentu

Cytat

Użytkownikowi przysługują następujące prawa:

  • prawo do dostępu do swoich danych osobowych;
  • prawo do zmiany i poprawienia swoich danych osobowych;
  • prawo do usunięcia swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do przeniesenia danych osobowych;
  • prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych;
  • prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
  • prawo do niepodlegania zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowania.

 

Cytat

Z praw opisanych powyżej, użytkownik może skorzystać na następujące sposoby:

  • osobiście w siedzibie firmy: Úprkova 1/25, Přívoz, 702 00 Ostrava, na podstawie okazania ważnego dokumentu tożsamości;
  • pisemne żądanie opatrzone zweryfikowanym podpisem użytkownika dostarczone na adres siedziby administratora;
  • pocztą elektroniczną z podpisem elektronicznym na podstawie ważnego kwalifikowanego certyfikatu wydanego przez uznany w Czechach urząd certyfikacji.

 

Ja z tego dokumentu widzę jedną możliwość

Osobista wizyta w siedzibie firmy w Czechach :)

 

@jackpol Ty na serio dajesz ludziom taką propozycję? 🤣

 

Edytowane przez dvbtowiec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co @GONET.TV sam nawarzył piwa a pijemy je MY  , a my go podsyciliśmy i prosimy tylko o prostsze warunki usunięcia podpiętej karty niż przebijanie sie emailami do firm pośrednich by usuwać to czego nie możemy  czyli karty płatniczej - tak jak pisze @kingofsouth wszelakie serwisy i wiele wiele innych nawet niszowych na rynku pozwalają bez dodatkowych " żebrających " próśb odpinać , żonglować kartami wg własnego widzimisię , a jak widzimy @GONET.TV od tygodnia gdy wybuchała gorąca dyskusja ani słychu ani widu ?? Brak argumentów , wstyd , czy nie podejmuje dyskusji i znika z wokandy ??

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisanie maila z prośbą o usunięcie konta, czy karty z serwisu to też byłoby wyjście, ale jak czytam, to z tym też jest problem, bo chyba nie do końca wiadomo do kogo pisać...Jeśli nawet takiej opcji nie przewidziano, to uważam, że to przegięcie.

Zdarzyło mi się wykupywać subskrypcje na programy komputerowe, gdzie po roku o nich zapominałem i nagle "odzywał się" mailowo automat po angielsku, że zamierzają mi "coś przedłużyć i obciążyć opłatą", natomiast zawsze w takiej sytuacji w tym mailu miałem albo odnośnik, albo informację, że w formie maila zwrotnego mogę anulować subskrypcję / usunąć konto. 

Co ciekawe i jednocześnie zastanawia profil GONET bardzo tutaj aktywny, ostatnio zamilkł, więc chyba czują, że wątpliwości są uzasadnione. W przeciwnym wypadku można byłoby przecież dać info : "pracujemy nad zmianą regulaminu, wkrótce wprowadzimy stosowne zmiany i funkcjonalności".

A tak? Wygląda na to, że fajnie jest wtedy jak ludzie płacą nie pytając o szczegóły... 

Edytowane przez Toma441
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Wodnik Szuwarek
44 minuty temu, Toma441 napisał:

Co ciekawe i jednocześnie zastanawia profil GONET bardzo tutaj aktywny, ostatnio zamilkł, więc chyba czują, że wątpliwości są uzasadnione. W przeciwnym wypadku można byłoby przecież dać info : "pracujemy nad zmianą regulaminu, wkrótce wprowadzimy stosowne zmiany i funkcjonalności".

To tylko zwykły naganiacz na usługę. Drugim jest KiriKiri wklejający gotowe teksty z translatora, czyli pewnie jest Czechem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, dvbtowiec napisał:

Wiadomo że nie Twoja wina, ale od kilku postów starasz się użytkowników forum przekonać, jak prosto jest odpiąć kartę, wystarczy tylko napisać. Chyba jednak nie tak prosto ;)

Ja mój wpis odnosiłem do użytkowników którzy sugerują łamanie prawa , sporządzanie wniosków do UODO itp. I sugerowałem  kontakt z supportem, jeden z użytkowników wstawił wiadomość od nich z której jasno wynika że nie ma danych karty płatniczej i to jest prawda.

 Z ciekawości zarejestrowałem się na portalu i nie widzę danych karty płatniczej , więc nie wiem o co wam chodzi !. Za pomoc przycisku można odłączyć i ponownie włączyć usługę(zastosowano przekierowanie do szyfrowanej bramki płatniczej Twisto ). Odnawialne płatności można wyłączyć jednym kliknięciem. 

 

Zapewne nikt nie zgłosił chęci wprowadzenia takiej funkcjonalności , tylko od razu zamieścił wpis na forum i robi wielką aferę bo nie może dodać nowej karty.

Moje osobiste przypuszczenia są takie że usługodawca celowo wprowadził takie rozwiązania żeby ludzie nie tworzyli multi kont za pomocą wirtualnych kart. Zastosował ID płatność do danego konta- który to jest powiązany z kartą i tyle :).  Jeśli się mylę to poprawcie mnie, czy nie jest wymagane  przy płatności dodatkowo 3D secure ? Jeśli tak tzn. że użytkownik z pełną świadomością dokonuje przedłużenia subskrypcji i nie ma mowy o żadnym przypadkowym działaniu .

Ewentualnie drugą kwestią jest fakt że są małym podmiotem i zbudowanie od podstaw całego systemu płatności dla 3 krajów  nie jest takie proste jak Wam się zdaje i po prostu korzystają z zewnętrznej firmy która obsługuje płatności i je księguje. 

 

Swego czasu @kingofsouthtak się ładnie chwaliłeś "darmowymi miesiącami Canal + Online :D , ile wtedy nabiłeś miesięcy za free ,? I te twoje tłumaczenie korzystam bo nie zabezpieczyli się  a co mi tam..... i doskonale wiesz że takich kombinatorów jest bardzo dużo.   

A teraz jakieś dziwne pretensje...  Klauzule niedozwolone, UODO, ludzie opamiętajcie się... Można to w normalny kulturalny sposób napisać że chcielibyście się dowiedzieć jak są przetwarzane Wasze dane osobowe i preferowalibyście żeby w panelu płatności była możliwość dodania , wybranej formy płatności i jej modyfikowania. 

Jeśli macie obawy :

Zawsze możecie skontaktować się z bankiem i zablokować płatności odnawialne dla danego podmiotu jakby przez "przypadek"  nie odznaczyła Wam się rezygnacja

Edytowane przez jackpol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, jackpol napisał:

 

Swego czasu @kingofsouthtak się ładnie chwaliłeś "darmowymi miesiącami Canal + Online :D , ile wtedy nabiłeś miesięcy za free ,? I te twoje tłumaczenie korzystam bo nie zabezpieczyli się  a co mi tam..... i doskonale wiesz że takich kombinatorów jest bardzo dużo.   

 

To nie ma nic do tego , że moja karta jest w tej usłudze wbrew mojej woli.

Korzystam z wielu usług streamingowych za które płacę i nie chce mieć nic wspólnego z GONET.  Czy ty tego nie rozumiesz???

Za GO NET zapłaciłem 1 zł + 29 za drugi miesiąc i nie chcę mieć z nimi więcej do czynienia. I radzę ci zbastuj z słowem kombinator, nie ten adres koleżko

Dziękuje , że utwierdziłeś mnie w przekonaniu, że co 24 godziny będę tu pisał posta , że GONet to krętacze. Chca reklamy to ja im zrobię reklamę w bardzo kulturalny sposób.  Do zobaczenia w tym dziale za 24 godziny......

W dniu 26.05.2021 o 11:52, GONET.TV napisał:

 jeśli ktokolwiek podejrzewa, że nasza platforma w jakikolwiek problem łamie prawo niech zgłosi to do każdego możliwego urzędu.

 

Jesteśmy pewni o 100% legalności i zgodności z prawem (także RODO) a darmowa reklama bardzo nam się przyda :D

Gdzie jest ten kto to napisał?Śmieszy cię to?

Edytowane przez kingofsouth
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...