Skocz do zawartości

Samsung DSB-H370G


mh_misiek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jeżeli jesteś abonentem

Abonentem...no chyba każdy jest :oops: Co miesiąc im w końcu płacę :brawo:

 

No właśnie nie chciałbym za bardzo wymiany, bo np. ten HD7000 to straszna lipa według mnie, dlatego nie uśmiecha mi się wymiana mojego H370G.

Powiedzcie mi czy np. mogę kupić jakiś używany dekoder i wsadzić moją obecną kartę? Bedzie to działało?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Od wczoraj na dekoderze Samsung HD występują problemy z odbiorem niektórych programów z TP 10758 i 10911. Początkowo wyświetla się komunikat brak dźwięku a następnie brak sygnału video/audio. Proszę o pomoc w interwencji do CP. Dziękuję.

Witam kolegę. U mnie to samo na samsungu hd. Dodam, że w CP twierdzą iż jest to wina instalacji antenowej, konwentera itp. - czyli bajki jak zawsze z ich strony. Wszystko dzisiaj posprawdzałem - używając profesjonalnego sprzętu i jest ok, czyli u nich coś jest nie tak lub na satelicie transpondery siadają - także epg znów się sypie od dwóch dni.

Dzwonić i atakować ich; niech się do roboty biorą, najlepiej prosić o połączenie z technikiem. :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzwoniłem do CP poprosiłem o rozmowę z technikiem , połączyli technik nic nie wie o awarii ,nikt nie zgłaszał poza mną. Jak zwykle śpiewka że to u mnie coś.Ręce opadają. O EPG też pierwsze słyszy. DZWONIĆ SKŁADAĆ REKLAMACJE prosić dział techniczny ,może ktoś kumaty weźmie ich do roboty :evil::evil::evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie te same objawy. Czas chyba jednak pomyśleć o wymianie dekodera, bo z ich strony nie ma co liczyć, że coś z tym zrobią (cały czas ta sama śpiewka, sprawdzić ustawienie anteny, udać się do punktu w celu sprawdzenia dekodera itp.). A tak przy okazji-jaki dekoder polecalibyście na wymianę. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samsung 370g hd od CP jest najlepszym dekoderem (moim zdaniem), poczytaj posty na temat dekoderów produkcji własnej CP na tym forum. Zarówno ja, jak i moi znajomi powymienialiśmy dekodery na Samsungi hd lud Echostar hd. Problem tkwi nie w dekoderach, tylko w ciągłym, nieudolnym grzebaniu w parametrach sygnału i przesyłu danych audio-video i kodowaniu przez wspaniałych techników z CP. Jedynym wyjściem jest zgłaszanie do CP - oczywiście z nadaniem numeru reklamacji - i nie przyjmowanie do wiadomości, że to wina instalacji sat, konwerter czy nakazanie przywrócenia ustawień fabrycznych dekodera, bo to u nich standard z instrukcji. Moim zdaniem tylko zgłoszenia zarejestrowane w systemie CP mogą coś zmienić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze o tym wiem i zgłaszam to jako reklamacje. Ale oni tak, jak piszesz podają standardową formułkę. Chcą nas zmusić do przejścia na ich dekodery. Trzeba się jednak z tym pogodzić, że z dla tego dekodera nie zrobią już nic, jeżeli chodzi o wsparcie techniczne.

Ps. Problem epg zgłaszałem bodajże sześciokrotnie, ostatnie problemy z niektórymi kanałami 2 razy i co... mają to niestety gdzieś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwna sprawa z moim Samsungiem DSB-H370G, wycofałem wypowiedzenie umowy w związku z brakiem kanału Love. Umowa na pakiet Familijny HD z możliwością zmiany na pakiet Rodzinny HD, zauważyłem, że nadano już nowe uprawnienia ale na kilku kanałach m.in. TVR HD, TLC HD i kilku innych obraz się zatrzymuje i pojawia się informacja "Dostęp do kanału został zablokowany", gdy wrócę pilotem do tyłu i ponownie włączę ten kanał wszystko jest dobrze. Z czego wynika taka nieprawidłowość?

 

Zauważyłem, że dzieje się to na dwóch TP: 10911V i 10758V

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TVR HD również dzisiaj mam zablokowany w pakiecie Familijnym HD.

A jeśli chodzi o EPG to 4 dni działało nieprawidłowo, dzisiaj jest ok. Wczoraj jednak dzwoniłem na infolinię i najpierw było sprawdzanie siły sygnału,przywracanie ustawień fabrycznych,odkręcanie wtyczki antenowej :shock: ,z powodu braku pozytywnych efektów połączono mnie z technikiem i tu dowiedziałem się że EPG jest teraz nadawane tylko z częstotliwości 12284 H i jak nie oglądam kanałów z tego transpondera to są problemy z EPG . Dla mnie to bardzo dziwna przyczyna i chyba powinno być tak że EPG działa niezależnie od tego co się ogląda. A na koniec rozmowy oczywiście zaproponowano wymianę na inny dekoder gdyby problemy nie ustępowały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie blokują się wszystkie kanały z TP 10911V i 10758V, jak dam jeden w tył lub w przód i wrócę do tego kanału to jest wszystko dobrze. Sprawdzalem, bo mam aktualnie czynne dwa DSB-H370G i ten sam problem jest na jednym i drugim. Zaczłaem już regulować skręt konwentera ale nic nie dało. Widzę, że to problem po stronie CP a nie mojej.

 

Sprawdź na kanałach:

 

10758V

E!,

Da Vinci Learning,

Sundance,

CBS Action,

Fight Club,

TVP Rozrywka,

TV Republika,

 

10911V

Sundance HD,

Polsat Film HD,

Stars TV,

Universal HD,

TLC HD,

TVR HD.

 

U mnie właśnie na tych się blokuje, na niekodowanych Stars TV i TVR HD jest komunikat "Dostęp do programu został zablokowany" a na kodowanych brak wartości w parametrach "VID_PID=----, AUDIO_PID=---- i później się wyświetla Brak sygnału video/audio.

 

Czy może ktoś jeszcze sprawdzić i potwierdzić czy u niego też się tak dzieje?

Wygląda na to, że to początek końca wsparcia dla tych dekoderów ze strony CP, zaczęło się od EPG a teraz kanały szwankują.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy teraz, bo rano jak wychodziłem to się blokowały. Chciałem wymiany na moduł CI+ ale mi odmówili a innego szrota z CPT nie chcę.

Odbierać to i ja odbieram ale przy pierwszym włączeniu na opisane kanały następuje "zwiecha" pomaga oczko wyżej w górę lub w dół i powrót do wybranego kanału i wtedy działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...