Skocz do zawartości

platforma "n" - pytania początkującego


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ważny jest oczywiście status prawny tych punktów sprzedaży, ale najistotniejsza jest praktyka stosowana przez danego operatora telekomunikacyjnego. Bo co z tego, że masz prawo do odstąpienie od umowy, skoro aby z niego w pełni skorzystać, musisz z daną firmą wygrać sprawę w sądzie?

 

I o to mi chodziło, bo zgodnie z ustawą (http://www.abc.com.pl/serwis/du/2000/0271.htm) którą każdy sprzedawca musi respektować to tylko sprzedaż poza lokalem przedsiębiorstwa do zwrotu w ciągu 10 dni. Czy punkty Ery czy nki są traktowane jako lokale przedsiębiorstwa? Raczej tak, tym bardziej, że nigdzie nie pisze, że lokal przedsiębiorstwa musi należeć do tego przedsiębiorstwa z którym umowę zawieramy.

Wydaje mi się, że jeśli umowę zawarą w lokalu przedsiębiorstwa można zerwać w ciągu 10 dni to jest to tylko dobra wola n-ki.

 

@Rivam - turbosoft ma praktycznie tylko jeden wkurzający bug - nbox zasypia po kilkudziesięciu min., a efektem tego jest to, że jak chcesz włączyć np.kanał 5 to musisz nacisnąć 55.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

APS jest traktowany jako siedziba firmy... Prawo do odstąpienia w ciągu 10 dni ze względu na umowę zawartą na odległość przysługuje gdy nie masz fizycznego kontaktu (osobistego kontaktu) z osobą z która sporządzasz umowę np. poprzez Infolinię lub stronę www. Jeśli podpisujesz w APS to takie prawo Ci nie przysługuje. Ale jest inna możliwość bo możesz odstąpić od umowy z powodu braku możliwości technicznych ale wtedy potrzebujesz potwierdzenie od dowolnego "montera" na piśmie że takich warunków u Ciebie w lokalu nie ma i wtedy odstępujesz od umowy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam do was pytanie - podpisałem umowę na N i miałem dostać 3 miesiące free vod picturebox i nseriale ale Pan który ze mną podpisywał umowę nie wpisał mi tego do umowy (powiedział że tak ma być i że sam muszę tylko z tego zrezygnować bo nie wyłączą mi tego automatycznie i po 3 miesiącach będę musiał płacić. Do dziś nie miałem tego aktywnego więc zadzwoniłem do N a oni mi mówią że nie mam tego w umowie i moge pocałować sie w d... - czy jest jakaś możliwość wygrać z nimi gratis który mi sie należy ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może niech najpierw zamówi nkę, otrzyma nboxa, podłączy i dopiero wtedy zabierze się za regulacje, bo co sprzęt to inaczej % pokazuje. Nawet w nce na starym nboxie miałem 70%, a nowy pokazuje 100% i poziom spada dopiero podczas śnieżycy/ulewy. Problemów przy standardowej 60 cm antenie nie powinno być, ale regulacja może wymagać ze 2h.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie nie związane z instalacją. Czy wgrywane filmy usługi VOD, zajmują tą pamięć dekodera, która jest do dyspozycji abonenta, czy są wgrywane na ukrytą pojemność dyskową?

2 pytanie: czy w usłudze nSeriale odcinki pojawiają się zawsze raz w tygodniu i są dostępne przez jakiś okres, czy od razu wgrywany jest cały sezon?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mogę Ci odpowiedzieć tylko na pytanie nr 1 bo sam jestem w podobnej sytuacji do Twojej jeśli chodzi o pytanie nr 2. Więc filmy z VOD nagrywają się na zabezpieczoną część dysku (partycji dysku) na którego zawartość i edycję ma prawo tylko n-ka. Ty masz do dyspozycji drugą część dysku, którą możesz wykorzystać na swoje prywatne nagrania :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W starym nboxie z dyskiem 250 GB do dyspozycji abo było 80 GB, a 170 GB było na VOD, w nowym turboboxie z dyskiem 500 GB na VOD pozostało tyle samo, a do dyspozycji abonenta jest 330 GB.

Odcinki seriali zastępują poprzednie, ale zawsze są dostępne 2-3 odcinki. Np. dzisiaj pojawia się odc.1, 2 i 3. Za tydzień jest już odc.2, 3, 4. Cały sezon nigdy nie jest udostępniany w całości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi, jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło, po przeglądaniu tego forum. Chodzi o częsty powód narzekań, czyli sposób dostarczania dokumentu płatniczego. Czy na każdym dokumencie jest jakiś oddzielny numer faktury, który należy wpisać w polu "tytułem" w przelewie, oraz co jeżeli dokument nie zostanie dostarczony na dekoder? Czy wgląd w dokumenty za poszczególne miesiące jest dostępny w ica czy widoczne jest tylko saldo, innymi słowy czy niedostarczenie dokumentu płatniczego na dekoder oznacza że nie możemy zapłacić za dany miesiąc i musimy dzwonić do BOKu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pole TYTUŁEM jest nie ważne, bo każdy klient ma swój własny nr konta. Ja w pole TYTUŁEM wpisałem na stałe nr klienta i tak płacę od 1,5 roku.

Dokumenty płatnicze jako tako przychodzą, a jak nie przyjdą to jeśli dobrze pamiętam Twoim obowiązkiem jest skontaktowanie się z nką (bo ICA od 2 m-cy jest modyfikowane i nie widać w nim płatności - reszta działa) celem wyjaśnienia sprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodam również że w umowie, którą podpisujesz masz podane tzw. konto wirtualne i to jest Twój nr rachunku na który wpłacasz pieniądze. Ja nie czekam na ich faktury tylko co miesiąc opłacam abonament kwotą, którą jestem związany umową na w/w rachunek (czyt. konto wirtualne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...