Skocz do zawartości

Wymiana kart Cyfry+


szwyr
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Kilka dni temu wymieniłem swoją kartę w Mediasacie bez problemu. Wczoraj wymieniałem kartę u kuzyna (ma starego Philipsa 3010). Po godzinie pojawiła się u niego plansza, że karta jest aktywna. Jednak ciągle ma dostęp jedynie do kanałów z pakietu Powitalnego. Ma wykupiony pełny pakiet!

Co powinienem zrobić? Ponowna aktywacja karty przez Internet - uprawnienia? Telefon do CTA, czy jest jakiś "domowy" sposób, żeby aktywna karta zadziałała?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam philipsa PVR i pełny pakiet,zrobiłem wszystko wg instrukcji wymiany karty i już po kilku minutach pokazała się plansza że wymiana karty zakończyła się sukcesem.Dopiero dziś sprawdziłem czy działają wszystkie i niestety nie działają i HBO Digital nieaktywne (odczekałem ponad 12 godzin). :(( Do Centrum telefonicznego abonenta nie można się na żaden numer dodzwonić. :(( Wreszcie wysłałem e-maila i otrzymałem wiadomość: Szanowny Panie,

 

odpowiadając na e-mail, uprzejmie informuję, że w opisanym przez Pana przypadku, konieczna może okazać się dodatkowa aktualizacja uprawnień zapisanych na karcie abonenckiej.

Proszę o uruchomienie na najbliższą godzinę dekodera na TVP1. Po upływie tego czasu, odbiór programów, wg posiadanego pakietu, powinien zostać odzyskany.

 

Z przyczyn zależnych od nadawców programów, utrudnienia w dostępie mogą się utrzymać jedynie, na pojedynczych programach np. TVN-y, czy kanały dla dzieci. W godzinach popołudniowych prawidłowy odbiór powinien zostać przywrócony.

 

W razie pojawienia się pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z działem technicznym Centrum Telefonicznego Abonentów pod numerem 0 801 066 066 lub 022 310 45 45.

A najlepsze jest to że to już dziś zrobiłem przez ICA i nic. :(:(:(:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie PROBLEM, PROBLEM, PROBLEM!!!

 

Mam Fergusona AF 7318 UCI z najnowszym softem dostępnym na stronie producenta.

 

1. Przeprogramowałem tuner, wyszukałem kanał 'Wymiana kart', wyłączyłem, wymieniłem kartę, włączyłem, zostawiłem na noc - i już tak 3 razy. I NIC !

 

2. Potem zrobiłem to samo, tylko zostawiłem tuner na TVP 1. I też NIC !

 

3. Potem jeszcze raz zrobiłem to samo, tylko wysłałem sobie aktywację z ICA. No i znowu NIC !

 

Co dziwne, na tym kanale 'Wymiana kart' nie mam obrazu, tylko komunikat 'Serwis niedostępny'.

 

Bardzo proszę o pomoc osoby, które mają taki sam tuner. Niech napiszą, jaki mają soft, na jakim kanale u nich jest ta wymiana kart, ile to trwało i o jakiej porze dnia lub nocy no i w ogóle wszystko, co mogłoby mi pomóc. Boję się, że od jutra będę oglądał tylko TV Trwam.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! Wymieniłem kartę na nową, oczywiście także przeprogramowałem dekoder, jak to zalecali w liście.

No i tu pojawiły się problemy. Mam Pioneer 1430, bo dostałem go niby w ramach gwarancji, gdyż w starszym 1330 padło gniazdo audio. Póki nie przeprogramowałem dekodera działało wszystko, opłacone kanały, info+ (kanał 160), cyfra+ gry, radio music choice. a teraz nie działają ani info+. ani gry, ani music choice. :(

Czy ktoś miał to samo? I wie czemu tak jest?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam Fergusona 7318 i soft oryginalny ten ze strony ferguson.pl(ten nie testowy tylko ten zwykły). Też miałem problem z aktywacją (mam multipakiet c+)-aktywowałem i multipakiet nie działał, ale działał cały pakiet powitalny. Zadzwoniłem do centrum telefonicznego abonentów (nie mam dostępu do ica). Paowiedział mi żebym wyłączył z sieci ferdka wyłożyć kartę (poprosił mnie o numer karty) włożyć jeszcze raz włączyć na programie canal+ i aktywowało się po 10 minutach na tym programie.Jeszcze jedno część programów już dzisiaj działa wyłącznie w nowym systemie więc ci co mają pvr niech sprawdzą czy kanały działają (np.discovery). Nie wiem co u mnie będzie jutro bo będą wysyłane pewnie nowe uprawnienia, ale zobaczymy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie można się dalej dodzwonić na centrum telefonicznego :( Część kanałów jest ale nie ma wszystkich discovery, radiowych i innych :( Oczywiście HBO Digital nie jest aktywne na nowej karcie :( Szok. Powoli cierpliwość się moja już kończy. Wszystko robiłem i nic :( :( :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krys19, dziwisz się że nie można się dodzwonić? Skoro kilkanascie tysięcy abonentów w jednym momenie próbuje się dodzwonić i pyta o to samo to niestety tak sytuacja wygląda... Mogę Ciebie jak i innych użytkowników C+ zapewnić że Cyfra robi teraz wszystko żeby obsłużyć jak najwięcej abonentów telefonicznie. Na obsłudzę telefonicznej pracuje w ostatnich dniach około trzy razy więcej osób niż zazwyczaj, a nawet osoby które normalnie zajmują się zupełnie innymi sprawami w dziale relacji z abonentami. Wyobraź sobie że dzwoni abonent, który nie wie jaki ma dekoder i pyta o to żeby wiedział wg której intrukcji wyszukiwania kanałów ma postępować, albo mimo posiadania tej dokładnej instrukcji sam nie potrafi wyszukac kanałów i wymaga od Ciebie żebyś krok po kroku mu mówił co ma robić, co zazwyczaj trwa ok.10 minut. Policz sobie ile w takim tempie można obsłużyć klientów.

 

Ja mam UPC i zdarzały się sytuacje że przez większość część dnia nie było sygnału i nigdy w tej sprawie nie dzwoniłem do Call Center bo po pierwsze wiem że bede czekać godzinę na połączenie a po drugie nic innego się nie dowiem oprócz tego że jest usterka i czekają na usunięcie. Po co się denerwować i stresować? Skoro przeprowadziłeś aktywację karty prawidłowo (plansza WYMIANA KARTY ZAKOŃCZONA SUKCESEM) i dalej nie masz kanałów, to zresetuj dekoder, wyszukaj ponownie kanały i poczekaj cierpliwie. Do wieczora powinno wszystko działać. Na konferencji powiedziano że do 1 października (czyli do jutra) wszystko ma już działać.

 

I tak z ciekawości zapytam - stara karta odbiera jeszcze wogóle? Czy to na PVR czy na zwykłych Philipsach albo Medisatach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy jest kiepska to rzecz względna. To czemu teraz wygląda to tak jak wygląda już wyjaśniłem. Ja natomiast wiele razy spotkałem się z opinią dzwoniących abonentów, którzy mówili mi, że jak do nas dzwonią to zawsze wszystko od razu mogą załatwić i że z kompetentymi osobami mają do czynienia w przeciwieństwie do Polsatu, gdzie załatwić nic się nie da... 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się z Tobą o wiele lepiej można wszystko załatwić i są kompetentne osoby niż w Polsacie(niestety ze wszystkim są problemy). Ale jeśli jest zmiana to powinno być wszystko w najlepszym porządku. Wiem nie łatwo jeśli jest tyle osób. Wiesz zawsze dla mnie Cyfra była na najwyższym poziomie. A można było w liście napisać że będzie trwać 24 godziny, a nie od 8 do 10. Dzięki za radę i pozdrawiam :) :) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj się abonenta jakiejkolwiek firmy czy obsługa klienta jest dobra.....

 

Na infolinie dzwonią tylko sfrustrowani/zaniepokojeni/nieumiejący czytac/cały czas narzekający na wszystko/podnieceni zniżkami lub nowościami klienci. Najgorszą kategorią są klienci którzy lubią się powyżywac. Dzwonią i przerywają wpół zdania bo "nie działa" a oni płacą. Są też klienci którzy myślą że odkryli teorię spiskową i że dana firma specjalnie to robi bo... 'cośtam' i dzwonią tylko poinformowac że sprawę przekażą telewizji/wyborczej/prokuraturze etc :D Zdarza się też że na infolinię techniczną dzwonią nieogarnięte 'technicznie/mechanicznie/elektronicznie' osoby które myślą że jak zadzwonią do tego działu to konsultant im magiczną różdżką wszystko włączy ;) Rzadko się zdarza że ktoś w ważnej sprawie dzwoni żeby coś załatwic.

 

Ogólnie mówiąc na infolinii jest wesoło :D

 

Ps. Nie pracuje w cyfrze ale jestem ciekaw jaki kocioł tam teraz mają konsultanci. Pewnie po nocach im się te rozmowy śnią :D

 

A co do wymiany kart to na moim pionnerku po aktywacji wszystko hula, tuż po aktywacji nie miałem wszystkich kanałów ale po wyjęciu i włożeniu ponownie karty mam już cały pakiet. Wystarczylo troche pokombinowac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem ciekaw jaki kocioł tam teraz mają konsultanci. Pewnie po nocach im się te rozmowy śnią :D

 

Żebyś wiedział! Najgorsze jest to że non stop wałkujesz to samo - "proszę wyłączyć dekoder od prądu, wyciągnąć kartę, włożyć ponownie i poczekać ok. 20 sekund... działa? no widzi Pan, wystarczyło zresetować dekoder" albo sposób wyszukiwania kanałów, powtarzanie 3 razy tego co jest w instrukcji i upominanie posiadaczy PVRów żeby do 30 września korzystali ze starej karty. i tak cały czas. Mi się kilka razy rzeczywiście w nocy majaczyła ta monotematyczna gadanina...

 

Fajni natomiast są abonenci, którzy kończa rozmowę przepraszając że są "takimi jeleniami że muszą dzwonić i nas męczyć". 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Punkt widzenia zawsze zależy od punktu siedzenia. Jakby rozmowy były takie standardowe to zamiast inwestować w CTA to by postawili IVR i klient by sobie sam dobrze robił.

Swoją drogą jestem w stanie zrozumieć, że teraz to konsultanci C+ łatwo nie mają, ale i tak mnie osobiście szlag jasny trafia kiedy to próbując dodzwonić się do CTA słyszę komunikat Obecnie wszyscy Agenci są zajęci, prosimy o kontakt w późniejszym terminie, po czym bezpardonowo jestem zrzucany... (a impulsy lecą).

Nie rozumiem, czemu wyłączono kolejkowanie ??? Przynajmniej wiedziałbym, że jak chcę się wyżalić to musze poczekać 15 minut czy tez godzinę.

 

A wracając do tematu to na moim PVR też w większości czarno, a wszystkie te "złote rady" (reset dekodera, wyjęcie karty, ponowna zmiana listy programów) zastosowałem już dzisiaj wielokrotnie :censored:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!!

Jetem posiadaczem PVR-a i oczywisie problem ( brak uprawnien do programow z pakieu) dobrze ,ze spojzałem na forum bo na Infolinię ani kontakt milowy próżno czekać .Mam uruchomiony dekoder na 1TVP i czekam , zgodnie ze wkazówką pana z Cyfry z samgo rana.Miało być pieknie ,wyszło inaczej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie osobiście szlag jasny trafia kiedy to próbując dodzwonić się do CTA słyszę komunikat Obecnie wszyscy Agenci są zajęci, prosimy o kontakt w późniejszym terminie, po czym bezpardonowo jestem zrzucany... (a impulsy lecą).

Nie rozumiem, czemu wyłączono kolejkowanie ??? Przynajmniej wiedziałbym, że jak chcę się wyżalić to musze poczekać 15 minut czy tez godzinę.

 

Jest kolejkowanie, jak najbardziej. Wyobrażasz sobie jednak sytuację, że wpuszczane jest do tej kolejki kilka tysięcy osób, które w jednym momencie dzwonią i cały czas przybywa kolejnych w niewyobrazalnym tempie? Czas oczekiwania wynosiłby kilka godzin a ten podany w słuchawce brzmiałby "ponad 10 minut". Nie wiem czy jest to lepsze rozwiązanie...

 

Co do dalszego braku kanałów... Niektórzy piszą że kanały sukcesywnie się pojawiają. Do jutra wszystko powinno już na PVR działać. Jeśli po standardowych czynnościach typu reset i wyszukiwanie kanałów dalej nie ma, to wyśliście sobie przez ICA reaktywację na kanale 1.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy u mnie jest podobnie jak u innyh uzytkonikow PVR ale obawiam sie ze nie dokonala sie u mnie wymiana kart w nocy dziwne uprawninia odbioru Cyfra + 1990 rok Cyfra2 1991 probować cos robic czy czekac cierpliwie? Brak uprawnien na wszystkich kanałach z pakietu , żadne resetowanie nie pomaga.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hugo, bardzo współczuję pracownikom callcenter, ale szczerze mówiąc guzik mnie obchodzą problemy logistyczne Cyfry. Kupiłem konkretną usługę, za którą solidnie, terminowo płacę i oczekuję, w zamian równie solidnie świadczonej usługi. Tymczasem od paru miesięcy muszę się męczyć z dekoderem (PVR), który w obecnym stanie nie powinien być oferowany klientom, a o profesjonalizmie przeprowadzenia wymieny kart nie będę się już nawet wypowiadał. Ciekawe jaką wyrozumiałością wykazałaby się Cyfra gdybym zalegał z płatnościami...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauważyłem, że kanały na których wyłączono już Mediaguard 2, szybciej się dekodują.

Obecnie wszyscy Agenci są zajęci, prosimy o kontakt w późniejszym terminie

Skarżę się na to samo, ale chcę zadzwonić do Cyfry w innej sprawie - na temat szczegółów dotyczących nowych pakietów dla dotychczasowych abonentów (wszyscy dzwonią i pytają się o to samo albo skarżą się, że dalej mają problemy z aktywacją nowych kart).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest kolejkowanie, jak najbardziej. Wyobrażasz sobie jednak sytuację, że wpuszczane jest do tej kolejki kilka tysięcy osób, które w jednym momencie dzwonią i cały czas przybywa kolejnych w niewyobrazalnym tempie? Czas oczekiwania wynosiłby kilka godzin a ten podany w słuchawce brzmiałby "ponad 10 minut". Nie wiem czy jest to lepsze rozwiązanie...

 

Podsumowując: Chcieli dobrze, a wyszło jak zwykle...

A kto za to płaci ? Pan płaci, Pani płaci...

:roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...