Arek1970 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Tak wszystko pokazuje jak powinno tylko cena bez rabatu aha a konsultant sie mnie zapytal ood kiedy chce miec nowa opcje to powiedzialem ze od teraz i w ciagu 15 minut kanaly byly.Migrowalem z C+optimum na opcje platinium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Mi przed chwila konsultant powiedział, że kurier dostarczy mi nowe karty z dekoderami... Z kolei dealer u którego podpisywałem umowę na przejście z superpremium na all inc. dorobił mi kartę do MR i zaprosił po dekodery we wtorek... Dostępu do nowych kanałów mi nie włączyli bo podobno nie będę ich mógł odbierać na dotychczasowym sprzęcie.... W ICA żadnych zmian pomimo podpisanej umowy... Ręce mi opadły na poziom wiedzy konsultanta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek1970 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Ia tez ma MR dwie karty .pacehd i ariwe i wszystko chodzi wiec dziwne troche tym sprzetem........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 ja migrowałem do All Inclusive z MR Premium i tu chyba jest problem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mooleda Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 A czy ktoś kto migrował z C+ i wziął teraz nowy multiroom, ale jeszcze nie dostał nowych dekoderów, odbiera już wykupioną ofertę ? Czy kanały zaczną świecić dopiero po podłączeniu nowych dekoderów ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin26 Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 No ja niestety migrowałem z nowym multiroomem, kanałów nie będziemy odbierać dopóki nie podłączymy nowych dekoderów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hys Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 Nie odbieram żadnych nowych kanałów. Konsultant powiedział, że będą dopiero z nowymi dekoderami i sparowanymi kartami... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mooleda Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 dzięki wielkie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Waldini Opublikowano 24 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2013 "nieprawidłowy kod błędu" No przecież krew człowieka zaleje. Po [beep]ę wzięli się za bawienie w fuzje, jak nawet takich podstaw nie mają ogarniętych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oracz Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 też tak miałem ale zrobiłem rejestrację od nowa i wszystko jest ok pesel wiadomo ten sam a hasło przy rejestracji wybrałem takie jak wcześniej i można się logować do woli Powiedz jak to zrobiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
florekmaster Opublikowano 25 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 Nie raz jak ICA nie działa prawidłowo zmienicie przeglądarkę lub usuncie dane cookie w moim wypadku to pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 25 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2013 próbowałem, na czystym IE i wyczyszczonym Chrome i nadal qpa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cien Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Czy ktoś też ma tak że trzeba dwa razy się logować i dopiero za drugim razem poprawnie loguje ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gurek Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobi666 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Ja też dopiero za drugim naciśnięciem logowania. Po lewej masz utwórz konto - wpisujesz swoje dane , potwierdzasz i logujesz się do woli bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giede Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Jest gdzieś formularz kontaktowy?,nie mogę znaleźć. https://goliat.cplus.com.pl/abo_form/abo_form.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Może ci dostaną list mają zablokowane ICA. A reszta ma ICA i telefony od nC+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zuk87 Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 u mnie ICA działa prawidłowo. czasem w ogóle strony nie wczytuje ale ogólnie korzystać się da. posiadam C+ Optimum HD z HBO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
weeman Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Po migracji do nc+ działa mi ICA N (bo tak się do nc+ mogę logować), jak i ICA C+ na stary numer abonenta. Podejrzewam, że dzieje się to dlatego gdyż nie zdałem jeszcze sprzętu Cyfry+. W każdym razie zero problemów z logowaniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szemi Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 U mnie ICA działa prawidłowo, no prawie prawidłowo. Podwójne logowanie, aby się zalogować. W Danych nie mogę zmienić adresu mailowego, mimo, że jest formularz, który to niby umożliwia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diabetique Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Miałem ten sam problem, podczas logowania komunikat: "Nieprawidłowy kod błędu". Napisałem o problemie poprzez e-mail, zadzwonił do mnie konsultant i podał rozwiązanie. Trzeba założyć na nowo konto, w polu "Numer Abonenta" posiadając numer 1234567-89, należy podać tylko cyfry "do kreski" tj. 1234567. Dla mnie takie rozwiązanie przywróciło możliwość korzystania z ICA. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DamPrz Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 A no działa teraz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4ciek Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 ooo faktycznie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamix Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Panowie miałem wcześniej C+ - logowanie do ICA C+ działa. Migrowałem do nc+ - pytanie: do którego ICA powinienem się zalogować? Czy jeśli dalej do ICA C+ to powinienem mieć napisany nowy pakiet? Czy jeśli do ICA n to co muszę wpisać w numerze klienta (PESEL czy nr umowy z c+)?? Hasło literowe nadał mi konsultant przy migracji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mooleda Opublikowano 26 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 www.ica.ncplus.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.