Skocz do zawartości

Polsat Box - dyskusja ogólna


Gość Vsat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Kiler napisał:

@kosmo1987: chodzi ci o kanały oglądane przez internet czy satelitę? Jeśli chodzi o satelitę to nie ma opcji wyboru jakości. ;)

przez internet, chciałem po za domem pooglądać gdzie mam tylko możliwość skorzystać z internetu przez hotspot , dlatego interesuje mnie czy kanały polsatu sport premium maja możliwość wyboru jakości transmisji ?

Edytowane przez kosmo1987
error
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, teson napisał:

Problem z aplikacją Polsat Box Go.

ICOK też nie działa ,lub działa wybiórczo.

Nie wiem czy tylko u mnie ?

Był problem ale teraz zmienili wchodzisz tu https://logowanie.polsatbox.pl/usergui-cp/   i wybierasz daną usługę. Mi system zawołał numer telefonu przy logowaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W aplikacji POLSATBOX na smartfony można zamówić na miesiąc za darmo pakiet VOD. Po miesiącu opłata wzrasta do 15 zł. Opcja promocyjna nie jest dostępna podczas korzystania z POLSATBOX.PL w przeglądarce internetowej.

 

Osoby posiadające niższe pakiety mają za 0 zł możliwość zakupienia takich kanałów jak Eleven, HBO, Filmbox czy CANAL+ SPORT3 i 4 i Polsat Sport Premium. Promocją za 0 zł objęto także paczkę Rozrywka z kanałami dla widzów dorosłych. Oczywiście promocja na miesiąc. Potem dodatkowa opłata.

 

 

 

307130951_176773174865572_39310297395406

Edytowane przez Urkisat
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tweed77 według infolinii każdy dodatkowy pakiet można jeden raz włączyć w dowolnym momencie okresu rozliczeniowego i opłata zostanie naliczona dopiero od drugiego okresu rozliczeniowego. Każde następne włączenie może nastąpić tylko w kolejnym okresie rozliczeniowym i opłata standardowo według cennika. Takie podejście tłumaczą tym że jeśli by było włączenie w bieżącym okresie rozliczeniowym to rezygnując pod koniec okresu rozliczeniowego byłoby za darmo i dlatego nie można. Rozumiem to w ten sposób że ich system nie potrafi przeliczyć ceny proporcjonalnie do końca bieżącego okresu rozliczeniowego od momentu włączenia opcji dodatkowej. Stąd naliczają tylko za pełny okres rozliczeniowy według cennika opcji dodatkowych. Jak widać nie dorośli jeszcze do tego żeby było tak jak np. w Canal+.

Edytowane przez opensource
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...