Skocz do zawartości

iPolsat Box - Internetowe Centrum Obsługi Klienta


andrzejnet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja też mam prepaid w CP i to jest tak że jak się złoży deklaracje zmiany opcji programowej to rzeczywiście znikają wszystkie pakiety w opcji płatności elektroniczne,nie można niczego opłacić poprzez te płatności w iCOK.Dopiero ponownie od nowego okresu rozliczeniowego pojawjają się opcje pakietów które można opłacić w płatnościach elektronicznych,ale tylko te które się zamówiło.Według mnie to jest dziwne,bo jak się będzie chciało dokupić dodatkowy pakiet to nie ma takiej opcji w płatnościach elektronicznych w iCOK żeby za ten pakiet zapłacić,i niestety trzeba iść do banku z blankietem wpłat albo płacić poprzez normalne konto internetowe.Ja zmieniałem opcje pakietów pare razy i tak zawsze miałem,musiałem robić wpłaty poprzez własne konto internetowe a nie poprzez iCOK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam! Ja zawarłam nową umowę z Cyfrowym Polsatem, jeszcze 20.12.10. Pakiet Familijny z możliwością zejścia do końca 3 m-ca do Pakietu Mini Max lub Mini. Nauczona doświadczeniem, że na innych kontach mam wszystko aktualizowane "od ręki" - tzn jeszcze na 2 kontach, w styczniu, monitowałam czemu dane nie są zaktualizowane. Wyjaśniono mi, że skoro jestem w okresie darmowym, to oni "mają jeszcze czas". Do tej pory dane mam jeszcze z okresu wakacyjnego, gdzie korzystałam z Wakacji z Polsatem. Nie ma żadnej wzmianki o nowych płatnościach i nowej umowie. Przez brak harmonogramu płatności, w styczniu zapłaciłam już z "góry" za kwiecień...;. Szkoda, bo do tej pory chwaliłam szybkość aktualizowania danych w ICOK. Ale widocznie nie w tym przypadku...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ustawienia pewnych funkcji czy przyzwyczajeń są w iCOK CP nierefolmowalne. Płatność za usługi mam ustaloną 26 dzień każdego miesiąca. Natomiast jeżeli w 21 dniu danego m-ca nie mają w swoim systemie zarejestrowanej mojej płatności, to tego dnia po godz. 20-tej, pojawia się komunikat o obowiązku uregulowania płatności. Kiedyś nawet straszyli uruchomieniem procedur windykacyjnych. Na 5 dni przed nie dokonanym przestępstwem!. Kilka m-cy wstecz dzwoniłem w tej sprawie na info.Ostatnią wpłatę dokonałem 20 b.m przez Inteligo. Nie pomogło. ....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 lutego br. rozwiązałem umowę z CP i dostałem pismo w tej sprawie. Jest tam taki fragment:

 

Po rozwiązaniu umowy moduł umożliwia odbiór kanałów ogólnodostępnych bez konieczności wnoszenia opłat abonamentowych. Jednocześnie ma Pan możliwość korzystania z płatnej oferty programowej w wybranych przez siebie miesiącach, po złożeniu deklaracji drogą pisemną, telefoniczną bądź za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego dostępnego na iCOK

 

i z racji tego, że na koncie ma jeszcze pieniądze chciałbym je wykorzystać i oglądać przez miesiąc pakiet familijny. I teraz pytanie gdzie jest ten formularz zgłoszeniowy na iCOK bo nigdzie go nie mogę znaleźć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...