Skocz do zawartości

Brak kanału TVP 1 platforma CANAL+


lukaszmarchewa
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, lukaszmarchewa napisał:

Co może być przyczyną braku tego kanału?

Miernik :)

To tak półżartem, półserio.

A tak na poważnie na

11449 H 27500 3/4

są jeszcze nSport, Discovery. Odbierasz te kanały?

A co pokazuje tuner? Jakość/siła jakie mają wskazania?

15 minut temu, lukaszmarchewa napisał:

Posiadam także dekoder po N - nbox i ten program odbiera.

Ta sama instalacja?

Zamień dekodery i sprawdź czy jest TVP1.

Jaką masz instalację sat?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, an10ka napisał:

Miernik :)

To tak półżartem, półserio.

A tak na poważnie na

11449 H 27500 3/4

są jeszcze nSport, Discovery. Odbierasz te kanały?

A co pokazuje tuner? Jakość/siła jakie mają wskazania?

Ta sama instalacja?

Zamień dekodery i sprawdź czy jest TVP1.

Jaką masz instalację sat?

 

Posiadam instalacje indywidualną domek jednorodzinny. Zamieniałem dekodery i tam gdzie Pace nie odbierał TVP 1 nbox działa bez problemu, gdzie był podłączony nbox podłączyłem Pace i TVP 1 brak. Jakość sygnału prawie 4. Discovery odbieram na Pace bez problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam podobny problem z odbiorem TVP1 HD. Od kilku dni praktycznie nie działa mi ten kanał, ciągle dostaje informacje, że jest zakodowany. Sygnał jest ok, wszystkie inne kanały bez wyjątku działają bez problemu. Posiadam Camela w blokerze włożonego w spliter DIVISO, rozdziela sygnał na 3 Arivy, w każdej taki sam problem. Camel z blokerem włożony bezpośrednio do dekodera i sytuacja taka sama, nie może załapać TVP1 HD. Uprawnienia do karty aktualizowane kilkukrotnie. Po włożeniu karty TNK TVP1 HD startuje bez problemu. 

Usuwałem już kanał z listy i wyszukiwałem ponownie, pomagało ale po kilku dniach znowu problem wracał, TVP1 koduje się i trzeba od nowa usuwać i wyszukiwać. 

Jaka może być tego przyczyna? Już nie wiem co mogę jeszcze sprawdzić. Na papierze wszystko jest ok a kanał nie chce działać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie może to problem z uprawnieniami karty? Może warto wyłączyć i włączyć dekoder, wyjąć i ponownie włożyć kartę i ponowić uprawnienia do odbioru przez infolinię lub po zalogowaniu do Strefy Canal+.

Edytowane przez Barti
Usunięto fragment postu - nawiązywanie do polityki.
  • Popieram 1
  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...