Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyłączyć pracę dysku twardego ktory co jakiś czas sie włącza i mieli i mnie doprowadza do nerwicy w nocy jak dysk pracuje słychać szum talerzy i cykanie 

 

Canal+ kto to wymyślił za [beep] zeby dekoder coś tam sobie pobierał ciągle !!! Ja nie uzywam VOD i chce mieć totalną ciszę !!! 

 

Dajcie opcję wyłączenia pracy dysku dla VOD, ja tego nie chce, dysk chce tylko i wyłączenie do nagrywania !!! 

Jak chcecie zeby pobierał non stop coś z satelity to dajcie tam bezgłosny dysk SSD

 

Odłączyłem badzieiwe talerzowe, bo nie idzie spać, dlatego np. serwer NAS trzymam w innym pokoju, bo bym chyba zwariował od szumiącego chrobotania dysku talerzowego.

Edytowane przez PeterMac83
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj pierwszy raz zauważyłem że z dekodera podczas meczu na kanale TVP4K mój soundbar (q950t) rozpoznał że idzie dźwięk Dolby Atmos - dziwna sprawa bo ten dekoder niby nie daje dźwięku DA.. sprawdzał ktoś to może u siebie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jakby szło samo 5.1 to by nie wystarczyło, aby leciał Dolby Atmos, muszą dodawać dodatkowo jeszcze przynajmniej dwie ścieżki więcej. Na C+ 4K nie widziałem, aby szło Dolby Atmos... wydawało mi się, ze ten dekoder nie ma takiej możliwości.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie, dokładnie tak jak piszesz.. nie wiem czy jak DD+ idzie czy ten mój soundbar nie traktuje tego jako Dolby Atmos.. muszę to sprawdzić, bo dziwne że pokazuje że DA leci.. szczególnie że wcześniej tego nie widziałem, aby pokazywał, że idzie Dolby Atmos.

Edytowane przez gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, goofy napisał:

Witam, czy po włączeniu dekodera też wam się wyświetla od dziś info POLECAMY FILOWE NOWOSCI

Przed chwilą włączyłem dekoder i nic takiego się nie pojawiło, może następnym razem. Pamiętam że kiedyś pojawiały się reklamy, pomimo że miałem wszystkie opcje wyłączone, ale od paru miesięcy jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czym się różnią kable. 

Tłumacz to innym, bo

chodziło mi  tylko o śmieszną nazwę ,,Premium,, aby tylko wydrzeć więcej kasy.

Nazwa marketingowa i nic więcej. 

Ty chyba nie zrozumiałeś pytania, albo do kogoś innego kierowałeś swoją wypowiedź. Nie pytałem w moim poście o różnicę kabli. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ta "śmieszna" twoim zdaniem nazwa "Premium" jest częścią standardu i certyfikacji:

HS_Label_150x323-96i_QR_sample.png

https://www.hdmi.org/spec/premiumcable

 

A pytałeś co oznacza "Premium", więc ci wyjaśniłem:

4 godziny temu, ircios napisał:

A Premium co oznacza? Bo hhyba tylko cenę za kawałek przewodu. 

Edytowane przez Dr.STech
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć! Mam pytanie do osób orientujących się w tematach programistycznych. Czy Ultrabox+4K (ADB) ma możliwości techniczne do tego, by po likwidacji NC+GO, podmienić w nim aplikację NC+GO TV na CANAL+online i w pełni zintegrować ją z aplikacją mobilną CANAL+online? Pytanie to kieruję także do forumowiczów pracujących w CANAL+, czy w ogóle taka pełna integracja usługi CANAL+online jest planowana?

Edytowane przez CashBackPlease
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wkrótce zmiana będzie z nc+ Go Tv na Canal+ Go TV i po problemie.

W sumie jakieś dziwne pytania zadajesz. nc+ go tv, a nc+ go na urządzenia mobilne to wielka różnica. 

A Canal+ Online to już w ogóle odstaje od tego.

W dekoderze masz kanały na żywo z sat,  więc nie potrzeba aplikacji Canal+. Jak Ci zgasną kanały sat np przez burzę,  zawsze możesz odpalić aplikacje C+ z urządzenia mobilnego i udostępnić na TV.

 

Edytowane przez ircios
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, proszę o pomoc bo zaraz szału dostanę.

 

Posiadam dekoder Ultrabox+ i ze[beep] się on już drugi raz w ten sam sposób.

A mianowicie zapętla się na aktualizacji oprogramowania.


1. Proponuje aktualizację bo podobno jest nowa wersja
2. ja mu "Aktualizuj"
3. on ją robi, po czym sprawdza ponownie i... wracamy do punktu 1.

 

Próbowałem już chyba wszystkiego. Odłączałem dekoder od prądu. Uruchamiałem bez karty. Zresetowałem nawet do defaultu (@#$!#@$Q#$%Q!#$!!!)

 

Jakiś rok temu miałem już dokładnie taką samą akcję. Wtedy (jeszcze chyba NC+) był na tyle miły wobec swoich własnych klientów, że udostępniał im numer telefonu do BOK, gdzie można było zadzwonić i poprosić o wsparcie telefoniczne. A w tej chwili, z tego co widzę, Canal+ ma swoich klientów kompletnie w [beep]ie, pozostawiając im tylko mało użyteczne poradniki i FAQ (tzw. "[beep]-U"). Można też porozmawiać na czacie z robotem, który nigdy nie ma właściwych odpowiedzi. No jakość obsługi klienta rodem z Aliexpress, naprawdę.

 

Więc rok temu gdy jeszcze dane mi było porozmawiać z człowiekiem, to kazał mi on cośtam ponaciskać na dekoderze podczas startu i wtedy to pomogło. Niestety zresetowało mi to też wtedy ustawienia do defaultu i wszystkie listy programów musiałem ustawiać od nowa (@#$%@#$@!#$!@#$).

 

Nie zapamiętałem jednak tych magicznych sztuczek i teraz nie wiem co robić.

 

A i jeszcze ciekawostka. Zarówno rok temu jak i teraz, przy tego typu awarii dekodera, wydaje on z siebie jakieś dziwne piski. Przy każdym reboocie - jeden krótki dość głośny pisk (jakby ktoś małego kurczaka kopnął w d....ę).

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, ircios napisał:

Wkrótce zmiana będzie z nc+ Go Tv na Canal+ Go TV i po problemie.

W sumie jakieś dziwne pytania zadajesz. nc+ go tv, a nc+ go na urządzenia mobilne to wielka różnica. 

A Canal+ Online to już w ogóle odstaje od tego.

W dekoderze masz kanały na żywo z sat,  więc nie potrzeba aplikacji Canal+. Jak Ci zgasną kanały sat np przez burzę,  zawsze możesz odpalić aplikacje C+ z urządzenia mobilnego i udostępnić na TV.

 

@irci0s, uporządkujmy parę kwestii :)

Po pierwsze, wiem, że usługi nc+GO i nc+GO TV to dwie różne usługi.

Po drugie, wiem, że na dekoderze mam kanały satelitarne i że w razie burzy mogę odpalić CANAL+online.

Po trzecie, nie odniosłeś się w żaden sposób do mojego pytania, które wcale nie uważam za dziwne.

 

Moje pytanie dotyczy tego czy CANAL+, po likwidacji usług z "nc+" w nazwie, jest w stanie dokonać podmianki usługi nc+GO TV w dekoderze na CANAL+online i tym samym doprowadzić do pełnej integracji usługi w dekoderze z usługą mobilną CANAL+online? - tego dotyczyło moje pytanie, a nie tego, jak sobie radzić w trakcie burzy ;)

Moim zdaniem, taka integracja byłaby nie tylko logiczna z punktu widzenia CANAL+ i abonentów, ale także zapewniłaby większą przejrzystość oraz możliwość np. zapauzowania filmu z VOD na dekoderze, a następnie wznowienia go w aplikacji na smartfonie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...