PeterMac83 Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 (edytowane) Jak wyłączyć pracę dysku twardego ktory co jakiś czas sie włącza i mieli i mnie doprowadza do nerwicy w nocy jak dysk pracuje słychać szum talerzy i cykanie Canal+ kto to wymyślił za [beep] zeby dekoder coś tam sobie pobierał ciągle !!! Ja nie uzywam VOD i chce mieć totalną ciszę !!! Dajcie opcję wyłączenia pracy dysku dla VOD, ja tego nie chce, dysk chce tylko i wyłączenie do nagrywania !!! Jak chcecie zeby pobierał non stop coś z satelity to dajcie tam bezgłosny dysk SSD Odłączyłem badzieiwe talerzowe, bo nie idzie spać, dlatego np. serwer NAS trzymam w innym pokoju, bo bym chyba zwariował od szumiącego chrobotania dysku talerzowego. Edytowane 27 Czerwca 2021 przez PeterMac83 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 27 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2021 Jedyna opcja wyłączenia dysku, aby nie pobierał VOD, to odłączenie jego od dekodera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Wczoraj pierwszy raz zauważyłem że z dekodera podczas meczu na kanale TVP4K mój soundbar (q950t) rozpoznał że idzie dźwięk Dolby Atmos - dziwna sprawa bo ten dekoder niby nie daje dźwięku DA.. sprawdzał ktoś to może u siebie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 28 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2021 Działa od początku, pod warunkiem, że wybierze się ścieżkę 5.1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Ale jakby szło samo 5.1 to by nie wystarczyło, aby leciał Dolby Atmos, muszą dodawać dodatkowo jeszcze przynajmniej dwie ścieżki więcej. Na C+ 4K nie widziałem, aby szło Dolby Atmos... wydawało mi się, ze ten dekoder nie ma takiej możliwości.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 Dekoder nie obsługuje Dolby Atmos. Audio: • AAC-LC, AAC-HE • Dolby Digital, Dolby Digital Plus • MPEG-1 layers 1,2,3 (MP3) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 (edytowane) No właśnie, dokładnie tak jak piszesz.. nie wiem czy jak DD+ idzie czy ten mój soundbar nie traktuje tego jako Dolby Atmos.. muszę to sprawdzić, bo dziwne że pokazuje że DA leci.. szczególnie że wcześniej tego nie widziałem, aby pokazywał, że idzie Dolby Atmos. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez gość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 29 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2021 (edytowane) Dekoder nie dekoduje Atmosa, bo nie ma wyjścia na zestaw audio, który to odtworzyć więc przepuszcza passthrough. Oczywiście pod warunkiem, że w menu ustawisz DolbyDigital na Tak. Edytowane 29 Czerwca 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goofy Opublikowano 4 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2021 Witam, czy po włączeniu dekodera też wam się wyświetla od dziś info POLECAMY FILOWE NOWOSCI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 5 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2021 21 godzin temu, goofy napisał: Witam, czy po włączeniu dekodera też wam się wyświetla od dziś info POLECAMY FILOWE NOWOSCI Przed chwilą włączyłem dekoder i nic takiego się nie pojawiło, może następnym razem. Pamiętam że kiedyś pojawiały się reklamy, pomimo że miałem wszystkie opcje wyłączone, ale od paru miesięcy jest spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 czy LG OLED55C1 będzie dobry do ultraboxa i czy potrzeny bedzie kabel HDMI 2.1 Premium ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 A Premium co oznacza? Bo hhyba tylko cenę za kawałek przewodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robert451 Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Kabel VIGGO DESIGN HDMI 2.1 PREMIUM CINEMA 8K VRR EARC DHDR 2m z neo-net Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) A czym się różni od kabla za 10 zł? To wam odpowiem. Niczym to chwyt marketingowy Edytowane 7 Lipca 2021 przez PawelTSW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Tym, że ma przepustowość 48Gbps a nie 10. Dla 4k ultraboxa wystarczy kabel "Premium", który ma przepustowość do 18Gbps. @ircios już wiesz czym się różni? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Ja wiem czym się różnią kable. Tłumacz to innym, bo chodziło mi tylko o śmieszną nazwę ,,Premium,, aby tylko wydrzeć więcej kasy. Nazwa marketingowa i nic więcej. Ty chyba nie zrozumiałeś pytania, albo do kogoś innego kierowałeś swoją wypowiedź. Nie pytałem w moim poście o różnicę kabli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 (edytowane) Ta "śmieszna" twoim zdaniem nazwa "Premium" jest częścią standardu i certyfikacji: https://www.hdmi.org/spec/premiumcable A pytałeś co oznacza "Premium", więc ci wyjaśniłem: 4 godziny temu, ircios napisał: A Premium co oznacza? Bo hhyba tylko cenę za kawałek przewodu. Edytowane 7 Lipca 2021 przez Dr.STech Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Dopiero teraz wyjaśniłeś, a nie wtedy. I to jest konkretna odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.STech Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Wyjaśniłem, że nie tylko ceną, o której wspomniałeś. Podałem konkretne różnice techniczne, które są potwierdzane przez certyfikację. Widzę, że lubisz mieć ostatnie słowo, więc czekam na twoją ripostę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 7 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2021 Napisałem. Post nad Twoim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CashBackPlease Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 (edytowane) Cześć! Mam pytanie do osób orientujących się w tematach programistycznych. Czy Ultrabox+4K (ADB) ma możliwości techniczne do tego, by po likwidacji NC+GO, podmienić w nim aplikację NC+GO TV na CANAL+online i w pełni zintegrować ją z aplikacją mobilną CANAL+online? Pytanie to kieruję także do forumowiczów pracujących w CANAL+, czy w ogóle taka pełna integracja usługi CANAL+online jest planowana? Edytowane 15 Lipca 2021 przez CashBackPlease Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 15 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2021 (edytowane) Wkrótce zmiana będzie z nc+ Go Tv na Canal+ Go TV i po problemie. W sumie jakieś dziwne pytania zadajesz. nc+ go tv, a nc+ go na urządzenia mobilne to wielka różnica. A Canal+ Online to już w ogóle odstaje od tego. W dekoderze masz kanały na żywo z sat, więc nie potrzeba aplikacji Canal+. Jak Ci zgasną kanały sat np przez burzę, zawsze możesz odpalić aplikacje C+ z urządzenia mobilnego i udostępnić na TV. Edytowane 15 Lipca 2021 przez ircios 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekWaw Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Panowie, proszę o pomoc bo zaraz szału dostanę. Posiadam dekoder Ultrabox+ i ze[beep] się on już drugi raz w ten sam sposób. A mianowicie zapętla się na aktualizacji oprogramowania. 1. Proponuje aktualizację bo podobno jest nowa wersja 2. ja mu "Aktualizuj" 3. on ją robi, po czym sprawdza ponownie i... wracamy do punktu 1. Próbowałem już chyba wszystkiego. Odłączałem dekoder od prądu. Uruchamiałem bez karty. Zresetowałem nawet do defaultu (@#$!#@$Q#$%Q!#$!!!) Jakiś rok temu miałem już dokładnie taką samą akcję. Wtedy (jeszcze chyba NC+) był na tyle miły wobec swoich własnych klientów, że udostępniał im numer telefonu do BOK, gdzie można było zadzwonić i poprosić o wsparcie telefoniczne. A w tej chwili, z tego co widzę, Canal+ ma swoich klientów kompletnie w [beep]ie, pozostawiając im tylko mało użyteczne poradniki i FAQ (tzw. "[beep]-U"). Można też porozmawiać na czacie z robotem, który nigdy nie ma właściwych odpowiedzi. No jakość obsługi klienta rodem z Aliexpress, naprawdę. Więc rok temu gdy jeszcze dane mi było porozmawiać z człowiekiem, to kazał mi on cośtam ponaciskać na dekoderze podczas startu i wtedy to pomogło. Niestety zresetowało mi to też wtedy ustawienia do defaultu i wszystkie listy programów musiałem ustawiać od nowa (@#$%@#$@!#$!@#$). Nie zapamiętałem jednak tych magicznych sztuczek i teraz nie wiem co robić. A i jeszcze ciekawostka. Zarówno rok temu jak i teraz, przy tego typu awarii dekodera, wydaje on z siebie jakieś dziwne piski. Przy każdym reboocie - jeden krótki dość głośny pisk (jakby ktoś małego kurczaka kopnął w d....ę). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek357 Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 Zanieś go do punktu i wymień. Szkoda nerwów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CashBackPlease Opublikowano 16 Lipca 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2021 10 godzin temu, ircios napisał: Wkrótce zmiana będzie z nc+ Go Tv na Canal+ Go TV i po problemie. W sumie jakieś dziwne pytania zadajesz. nc+ go tv, a nc+ go na urządzenia mobilne to wielka różnica. A Canal+ Online to już w ogóle odstaje od tego. W dekoderze masz kanały na żywo z sat, więc nie potrzeba aplikacji Canal+. Jak Ci zgasną kanały sat np przez burzę, zawsze możesz odpalić aplikacje C+ z urządzenia mobilnego i udostępnić na TV. @irci0s, uporządkujmy parę kwestii Po pierwsze, wiem, że usługi nc+GO i nc+GO TV to dwie różne usługi. Po drugie, wiem, że na dekoderze mam kanały satelitarne i że w razie burzy mogę odpalić CANAL+online. Po trzecie, nie odniosłeś się w żaden sposób do mojego pytania, które wcale nie uważam za dziwne. Moje pytanie dotyczy tego czy CANAL+, po likwidacji usług z "nc+" w nazwie, jest w stanie dokonać podmianki usługi nc+GO TV w dekoderze na CANAL+online i tym samym doprowadzić do pełnej integracji usługi w dekoderze z usługą mobilną CANAL+online? - tego dotyczyło moje pytanie, a nie tego, jak sobie radzić w trakcie burzy Moim zdaniem, taka integracja byłaby nie tylko logiczna z punktu widzenia CANAL+ i abonentów, ale także zapewniłaby większą przejrzystość oraz możliwość np. zapauzowania filmu z VOD na dekoderze, a następnie wznowienia go w aplikacji na smartfonie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.