sławek72 Opublikowano 6 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2023 @Hycel pisałem w moich wcześniejszych postach, teraz rodzinka obserwuje bo ja jestem na nocce w pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Jaka jest wersja nowego softu bo niby dzisiaj aktualizacje miałem a w zakładce ROZDZIELCZOŚĆ OBRAZU nie mam żadnych nowych opcji o HDR.Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @miniupiniu u mnie to samo po aktualizacji. Uruchamiałem dekoder ponownie po aktualizacji i nie widzę nic odnośnie tego HDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
catnip Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 dekodery, ktore dostaja aktualizacje znajduja ja same. proba wciskania +/- nic nie da, bo do kogo nie leci to nie leci i koniec. po wgraniu jest c3.0.14, pisalo juz pare osob. nie ma c3.0.14 tylko c2.0.15.1, nie ma softu, spokojnie czekamy na swoja kolej. dekoder sam pobierze w odpowiednim momencie co trzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @catnip człowieku nie opowiadaj bzdur bo chyba sam nie wiesz o czym mówisz. Sam dziś wymusiłem aktualizację poprzez wcześniejsze odłączenie od prądu i późniejsze przytrzymanie przycisków + i - na dekoderze. Próba wyszukania aktualizacji przed tym zabiegiem u mnie kończyła się niepowodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 (edytowane) No ja u siebie też zrobiłem+ - . Obserwowałem ekran podczas "aktualizacji" i sypało tam kilka razy błędami. I po aktualizacji mam starą wersję softu. Edytowane 7 Lipca 2023 przez Kiler Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @miniupiniu u mnie na szczęście soft wgrał się bez problemu. Po powrocie z pracy będę go testował i napiszę jak to u mnie wygląda. Czy jest poprawa czy nadal pikseloza i zaniki dzwięku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 2 godziny temu, miniupiniu napisał(a): Jaka jest wersja nowego softu bo niby dzisiaj aktualizacje miałem a w zakładce ROZDZIELCZOŚĆ OBRAZU nie mam żadnych nowych opcji o HDR. Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka Słabo szukałeś. Wczoraj dostałem nowy soft i jest możliwość ustawiania HDR: adaptacyjny, zawsze włączony i wyłączony. U mnie przy zawsze włączony obraz prezentuje się lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @Claudio skoro kolega @miniupiniu ma taki soft jaki przedstawił na zdjęciu powyżej to nie ma czego szukać gdyż w zakładce Rozdzielczość też znajdzie tylko to co również na zdjęciu powyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Serio tak bardzo przebieracie nogami i wyczekujecie nowego softu który nie naprawił nic? To chyba tylko dla sportu, żeby mieć najnowszy, pal sześć że nic nie robi. Ja aktualizacji nie mam, a jakoś daje radę. Nawet film wczoraj obejrzałem. Jakby były informacje że naprawili wszystko, to bym czekał z niecierpliwością, ale teraz..?? Mniej spiny, panowie, bo i tak po aktualizacji będziecie czekać na aktualizację aktualizacji, która być może, jakimś cudem naprawi błędy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Ja odnoszę nieodpate wrażenie że od wczoraj w tym wątku piszą ludzie pracujący w Canal+ sam wyłapałem już 3 osoby które dziwnym trafem aktywne stały się właśnie od wczoraj w tym wątku. Nie wiem jaki mają w tym cel. Ale wnioskuję że w centrali muszą jednak brać pod uwagę te nic nie znaczące 200 przypadków na wypadek gdyby te 200 osób masowo pisało donosy do UOKiK-u 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 (edytowane) 9 minut temu, kodif napisał(a): Serio tak bardzo przebieracie nogami i wyczekujecie nowego softu który nie naprawił nic? To chyba tylko dla sportu, żeby mieć najnowszy, pal sześć że nic nie robi. Ja aktualizacji nie mam, a jakoś daje radę. Ale jak dostanę aktualizację która nic nie wnosi i niczego nie naprawia to będę mieć podstawę do składania kolejnych reklamacji. I nie będą się ze mną przepychać i bawić w ciuciu babkę. Edytowane 7 Lipca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 (edytowane) 17 minut temu, miniupiniu napisał(a): Ale jak dostanę aktualizację która nic nie wnosi i niczego nie naprawia to będę mieć podstawę do składania kolejnych reklamacji. Ok, taki argument przyjmuję. Ale czy reklamacja wysłana kilka dni później cokolwiek zmieni? 21 minut temu, wally79 napisał(a): te nic nie znaczące 200 przypadków na wypadek gdyby te 200 osób masowo pisało donosy do UOKiK-u Tych przypadków jest na pewno więcej niż 200, bo mnóstwo abonentów ma sieczkę na ekranie, ale nie napisało (jeszcze) reklamacji. Edytowane 7 Lipca 2023 przez Kiler Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 (edytowane) Zmieni to że nie będę płacił całego abonamentu. Edytowane 7 Lipca 2023 przez Kiler Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 @kodif oczywiście że pisanie reklamacji ma sens. Ja sam napisałem dwie reklamacje w jednym miesiącu. Jedną mi nie uznali ale w ramach dobrej współpracy wyksiegowali mi opłatę za multiroom. W drugim zgłoszeniu reklamację rozpatrzyli pozytywnie i dali rabat 50% na abonament w miesiącu lipcu. Czyli da się... 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kodif Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Wcale nie pisałem że nie ma sensu. Sam napiszę reklamację po otrzymaniu nowego softu, ale nie chce mi się podniecać tym kiedy go dostanę. Będzie soft, to będzie i reklamacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Claudio Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 44 minuty temu, sławek72 napisał(a): @Claudio skoro kolega @miniupiniu ma taki soft jaki przedstawił na zdjęciu powyżej to nie ma czego szukać gdyż w zakładce Rozdzielczość też znajdzie tylko to co również na zdjęciu powyżej. Mam ten sam soft. Wchodzi się chyba przez inną zakładkę, trzeba poszukać (nie jestem przy dekoderze, to w tej chwili nie powiem gdzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel24 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 22 minuty temu, kodif napisał(a): Wcale nie pisałem że nie ma sensu. Sam napiszę reklamację po otrzymaniu nowego softu, ale nie chce mi się podniecać tym kiedy go dostanę. Będzie soft, to będzie i reklamacja Kiedy będę miał aktualizacje na 4kultrabox+ serio Jada ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 (edytowane) 19 minut temu, Claudio napisał(a): Mam ten sam soft. Wchodzi się chyba przez inną zakładkę, trzeba poszukać (nie jestem przy dekoderze, to w tej chwili nie powiem gdzie). Na pewno nie masz tego samego softu co kolega bo nie miałbyś trybu ustawień HDR/HLG, a wchodzi się w nie z zakładki Rozdzielczość, a nie z jakiejś innej, wiem co piszę mam nowy soft od wczoraj godzina 14. Jak nie jesteś pewien to nie wprowadzaj w błąd. Edytowane 7 Lipca 2023 przez sławek72 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Chaos to mało powiedziane. Na 5 dekoderów multiroom 2 pobrały sobie aktualizację w sposób narzucony przez operatora (nie zmuszałem i nie wymuszałem dekodera do podjęcia aktualizacji). Trzeci dekoder zmusiłem do aktualizacji i w formatce rozdzielczość nie widzę możliwości ustawienia HDR. W dwóch ostatnich dekoderach aktualizacji jeszcze nie ma (operator nie udostępnił na nie aktualizacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Villemo666H Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Czasami jest tak, jak u mnie: wczoraj ok. godziny 14 dekoder zaczął sam z siebie pobierać nowy soft, ale coś poszło nie tak i ostatecznie soft nie został wgrany (za to coś się uszkodziło i dekoder samoczynnie przerywał nagrywanie). Więc postanowiłam wymusić ponowną próbę aktualizacji, ale zanim to zrobiłam,przywróciłam dekoder do ustawień fabrycznych. I tym razem się udało. Nowy soft powinien mieć nr C3.0.14, jeśli z przodu jest 2, a nie 3 to stara wersja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 U mnie PIKSELOZĄ znikła ,raczej znikła albo jest minimalna a w zakładce rozdzielczość obrazu mam tryb HDR I ON JEST PODSTAWĄ żeby PIKSELOZĄ znikła,przynajmniej unie tak jest,proszę żeby ktoś napisał czy z ta zakładka HDR MA DALEJ PIKSELOZE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Wiem że to dziwne ale dziś cały dzień oglądam tenis na deku i nie ma pikselozy. Nie licząc tej przy zmianie kanałów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hycel Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Widzew powiedz czy miałeś aktualizacje i czy masz nowy tryb HDR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kocik89 Opublikowano 7 Lipca 2023 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2023 Dostałem wczoraj, cofnij się parę postów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.