_Artek_ Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 _Artek_ zgadzam się z tobą, ja tak zrobiłem. Poszedłem i wymieniłem ADB na ITCA. Teraz mam spokój z pikselowaniem.Ja nie wymieniam bo bez sensu wymieniać co aktualizacje, po za tym na technicolrze miałem 65% jakości tu mam około 15% więcej na każdym kanale. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 @_Artek_ na niektórych kanałach mam 98% jakości Nigdy takich wartości nie widziałem na ITCA. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) Pisać tyle razy o jakości i wskaźnikach w dekoderach...a wy się jaracie cyferkami...im wieksza tym lepsza...Co nie przekłada się na odbiór. Grunt, że w główce na psyche działa. Jeden dekoder będzie miał 50% jakości, inny 99 i na tym drugim może sygnał szybciej zginąć przy złej pogodzie niż w tym pierwszym. Edytowane 1 Marca 2023 przez ircios Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Na odbiór nie ale na „rezerwę pogodową” już tak.Nie chodzi o cyferki tylko o to przy jakiej pogodzie to jeszcze działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 (edytowane) 6 godzin temu, miniupiniu napisał(a): Ludzie. Przestańcie snuć te teorie spiskowe. Jeśli nasze dociekania, w jakich konfiguracjach pikseloza po aktualizacji występuje, a w jakich przestaje, nazywasz teoriami spiskowymi, to ciekawy jestem jak nazywasz sugestie jakie abonenci uzyskują na infolinii technicznej? Sugestie dające się streścić tak: wraz z aktualizacją chyba nieco mocniej zawiało i użytkownikom ultraboxów produkcji ADB poprzestawiały się anteny... trzeba je od nowa wyregulować. Cytat Robi się tu wielki syf w tym wątku. Problem jest, występuje. Czekajmy cierpliwie aż to naprawią. Ale zdajesz sobie sprawę, że to może potrwać kilka miesięcy lub nawet za rok, bo tyle z reguły mija czasu pomiędzy kolejnymi update'ami? No chyba, że operator uzna, że rozwiązaniu problemu trzeba przyznać najwyższy priorytet. Poza tym sugestie z tego forum dają szansę wielu z nas doczekać do momentu update'u w miarę komfortowo. U mnie wystarczyło przekonfigurowanie dekodera w tryb jednej (zamiast dwóch) anten. Cytat A jak już tak bardzo chcecie pisać na ten temat do piszcie do c+ tam ich nękajcie bo tu waszych [beep]n nikt nie czyta. Moje doświadczenie w takich sprawach jest wręcz odwrotne. Jak pojedyncze osoby zgłaszają do jakiejś instytucji problem jaki spowodowała, to z reguły każdemu sugeruje się, że jest odosobnionym przypadkiem i, że problem leży najprawdopodobniej po jego stronie. Naprawie problemu nadaje się niski priorytet. Ale jak opis problemu, jaki występuje u dużej grupy odbiorców, pojawia się na publicznie dostępnym forum, to pracownicy odpowiedzialni za jego rozwiązanie bardzo skrupulatnie czytają takie forum (abonenci, którym zepsuto odbiór programów są znacznie lepszym źródłem informacji o problemie, niż wewnętrzni testerzy), a instytucja staje się bardzo zmotywowana, aby jak najszybciej problem rozwiązać. Edytowane 1 Marca 2023 przez Jacek3 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 1 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2023 Poza tym nawiązując do powyższego postu po to jest ten wątek na forum kolego @miniupiniu aby pisać o problemach z dekoderem serii JADA, a "syf" jak to nazwałeś byłby gdybyśmy o tych problemach pisali w innym wątku np. serii ITCA. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
worldremaker Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 W dniu 27.02.2023 o 20:21, worldremaker napisał(a): Dodzwoniłem się do boku i po kilku chwilach boju z botem połączyłem się z konsultantem. Na wstępie napiszę, że mam DiseqC na Hot Bird i Astra z wykorzystaniem jednego gniazda SAT w tunerze. Dlaczego to piszę? Pierwsze pytanie było właśnie o DiseqC i potem poproszono mnie o jego wyłączenie (wykorzystanie wyłącznie Hot Bird): 1. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, pobrało listę kanałów, itd. 2. Włączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony niepowodzeniem. 3. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, i tu znowu pobrało listę kanałów, itd. Po tym chłopak z infolinii powiedział, że wina może być po stronie instalacji antenowej i aby ją sprawdzić. Póki co na samym Hot Bird wszystko działa normalnie. Zobaczymy, jak będzie dalej i dam znać. Pozdrawiam! No i działa bez zarzutu - ale jeden kabel, jeden LNB, tylko Hot-Bird. Inne konfiguracje nie zdają testów, a dekoder wyprawia potem cyrki. Trzeba czekać na aktualizację oprogramowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 (edytowane) U mnie pozostawienie sygnałów z obu satelitów (Astry i Hotbirda) przy ograniczeniu instalacji do jednoantenowej działa bez zarzutu. Edytowane 2 Marca 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saturn45 Opublikowano 2 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2023 1 godzinę temu, worldremaker napisał(a): No i działa bez zarzutu... Nie u wszystkich. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 U mnie jedyne co działa to przełączenie kanału w górę lub w dół i powrót do oglądanego kanału..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
franek555 Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Witam. Mam pytanie chciałbym wymienić dekoder na nowy ten juz mam 5 lat. Jaki dekoder polecacie na chwile obecna i czy bede musiał cos zaplacic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ircios Opublikowano 3 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2023 Wyboru nie masz zbytnio. Dualbox 4k bez dysku 5 i z dyskiem kolejne 5. Aktywacja 49,99. Przy aneksowaniu aktywacja za free. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zibi03 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Potwierdzam to co ktoś napisał wcześniej, po odłączeniu jednego kabla pikseloza znika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lakiman Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) @Zibi03 od początku mam podłączony 1 kabel do dekodera. Nigdy nie było i obecnie nie ma pikselozy. Edytowane 5 Marca 2023 przez lakiman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Teraz, lakiman napisał(a): mam podłączony 1 kabel No i? To już było pisane przeze mnie wielokrotnie, że na 1 kablu brak pikselozy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) Nie wiem po co znów wałkować to samo A propos, też mam instalację jednokablową i w gratisie pikselozę. Edytowane 5 Marca 2023 przez sławek72 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Napisałem jedyne co pomaga to przełączenie na inny kanał i powrót do oglądanego ale też nie zawsze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miniupiniu Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 Nie no [beep] rozwiązanie. Nic tylko używać. Wysłane z mojego IN2025 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 A czy ja napisałem że to dobre rozwiązanie? Nie ale póki co jedyne dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 (edytowane) 9 godzin temu, sławek72 napisał(a): A propos, też mam instalację jednokablową i w gratisie pikselozę. Ale z tego co wcześniej pisałeś, masz konwerter Unicable co oznacza, że Twój jeden kabel w pełni zastępuje dwa kable ze zwykłego konwertera. Twoja konfiguracja nie jest równoważna instalacji jednokablowej opartej na zwykłym konwerterze, a tylko w takiej konfiguracji pikseloza spowodowana styczniowym uaktualnieniem nie występuje. Edytowane 5 Marca 2023 przez Jacek3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sławek72 Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 @Jacek3 masz rację, ale jest to instalacja zalecana do tego dekodera, nie po to jak wymieniłem turbacza na ultra zainwestowałem w modernizację całej instalacji (antena, konwenter, kabel) aby teraz nie móc w pełni z niej korzystać bo "informatycy" z C+ skopali soft. Według mnie powinna w tym przypadku być możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu, która to nie powodowała takich problemów, obecną niech sobie testują i naprawiają ci co ją wypuścili, a nie robią z abonentów betatesterów swojego nieudacznictwa. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 Twój jeden kabel w pełni zastępuje dwa kable ze zwykłego konwertera. Jeśli wybrał tryb jednokablowy to Unicable nie powinien mieć nic do tego i działać jako jednokablowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Artek_ Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 11 godzin temu, Jacek3 napisał(a): Ale z tego co wcześniej pisałeś, masz konwerter Unicable co oznacza, że Twój jeden kabel w pełni zastępuje dwa kable ze zwykłego konwertera. Twoja konfiguracja nie jest równoważna instalacji jednokablowej opartej na zwykłym konwerterze, a tylko w takiej konfiguracji pikseloza spowodowana styczniowym uaktualnieniem nie występuje. Nieprawda ....mam dekoder multiroom na jednym zwykłym złączu antenowym i też jest pikseloza......rzadziej niż u mnie ale jednak. 37 minut temu, sławek72 napisał(a): @Jacek3 masz rację, ale jest to instalacja zalecana do tego dekodera, nie po to jak wymieniłem turbacza na ultra zainwestowałem w modernizację całej instalacji (antena, konwenter, kabel) aby teraz nie móc w pełni z niej korzystać bo "informatycy" z C+ skopali soft. Według mnie powinna w tym przypadku być możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu, która to nie powodowała takich problemów, obecną niech sobie testują i naprawiają ci co ją wypuścili, a nie robią z abonentów betatesterów swojego nieudacznictwa. Wysłałem taką sugestie do techników c+ żeby dali poprzednią wersje softu z nowym wyższym numerem ale jak widać póki co jest cisza. mam jeszcze taki pomysł żeby zamiast 4 sygnałów z menu anteny wybrać 3 lub 2 ale tak jak piszesz jest to ograniczenie funkcjonalności dekodera..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek3 Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 12 minut temu, PawelTSW napisał(a): Jeśli wybrał tryb jednokablowy to Unicable nie powinien mieć nic do tego i działać jako jednokablowy Dla konwertera Unicable nie ma w dekoderze możliwości wyboru konfiguracji jedno lub dwukablowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PawelTSW Opublikowano 6 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2023 No a jak wybierze instalację 1 kablową zwykłą? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.