Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisać tyle razy o jakości i wskaźnikach w dekoderach...a wy się jaracie cyferkami...im wieksza tym lepsza...Co nie przekłada się na odbiór. Grunt, że w główce na psyche działa. 

Jeden dekoder będzie miał 50% jakości,  inny 99 i na tym drugim może sygnał szybciej zginąć przy złej pogodzie niż w tym pierwszym. 

Edytowane przez ircios
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, miniupiniu napisał(a):

Ludzie. Przestańcie snuć te teorie spiskowe.

 

Jeśli nasze dociekania, w jakich konfiguracjach pikseloza po aktualizacji występuje, a w jakich przestaje, nazywasz teoriami spiskowymi, to ciekawy jestem jak nazywasz sugestie jakie abonenci uzyskują na infolinii technicznej? Sugestie dające się streścić tak: wraz z aktualizacją chyba nieco mocniej zawiało i użytkownikom ultraboxów produkcji ADB poprzestawiały się anteny... trzeba je od nowa wyregulować.
 

Cytat

Robi się tu wielki syf w tym wątku. Problem jest, występuje. Czekajmy cierpliwie aż to naprawią.


Ale zdajesz sobie sprawę, że to może potrwać kilka miesięcy lub nawet za rok, bo tyle z reguły mija czasu pomiędzy kolejnymi update'ami? No chyba, że operator uzna, że rozwiązaniu problemu trzeba przyznać najwyższy priorytet.

 

Poza tym sugestie z tego forum dają szansę wielu z nas doczekać do momentu update'u w miarę komfortowo. U mnie wystarczyło przekonfigurowanie dekodera w tryb jednej (zamiast dwóch) anten.

 

Cytat

A jak już tak bardzo chcecie pisać na ten temat do piszcie do c+ tam ich nękajcie bo tu waszych [beep]n nikt nie czyta.


Moje doświadczenie w takich sprawach jest wręcz odwrotne. Jak pojedyncze osoby zgłaszają do jakiejś instytucji problem jaki spowodowała, to z reguły każdemu sugeruje się, że jest odosobnionym przypadkiem i, że problem leży najprawdopodobniej po jego stronie. Naprawie problemu nadaje się niski priorytet.

 

Ale jak opis problemu, jaki występuje u dużej grupy odbiorców, pojawia się na publicznie dostępnym forum, to pracownicy odpowiedzialni za jego rozwiązanie bardzo skrupulatnie czytają takie forum (abonenci, którym zepsuto odbiór programów są znacznie lepszym źródłem informacji o problemie, niż wewnętrzni testerzy),  a instytucja staje się bardzo zmotywowana, aby jak najszybciej problem rozwiązać. 

Edytowane przez Jacek3
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.02.2023 o 20:21, worldremaker napisał(a):

Dodzwoniłem się do boku i po kilku chwilach boju z botem połączyłem się z konsultantem.

 

Na wstępie napiszę, że mam DiseqC na Hot Bird i Astra z wykorzystaniem jednego gniazda SAT w tunerze. Dlaczego to piszę? Pierwsze pytanie było właśnie o DiseqC i potem poproszono mnie o jego wyłączenie (wykorzystanie wyłącznie Hot Bird):

 

1. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, pobrało listę kanałów, itd.

2. Włączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony niepowodzeniem.

3. Wyłączyłem DiseqC - test konfiguracji zakończony powodzeniem, i tu znowu pobrało listę kanałów, itd.

 

Po tym chłopak z infolinii powiedział, że wina może być po stronie instalacji antenowej i aby ją sprawdzić. Póki co na samym Hot Bird wszystko działa normalnie. Zobaczymy, jak będzie dalej i dam znać.

 

Pozdrawiam!

No i działa bez zarzutu - ale jeden kabel, jeden LNB, tylko Hot-Bird. Inne konfiguracje nie zdają testów, a dekoder wyprawia potem cyrki. Trzeba czekać na aktualizację oprogramowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, sławek72 napisał(a):

A propos, też mam instalację jednokablową i w gratisie pikselozę.


Ale z tego co wcześniej pisałeś, masz konwerter Unicable co oznacza, że Twój jeden kabel w pełni zastępuje dwa kable ze zwykłego konwertera. Twoja konfiguracja nie jest równoważna instalacji jednokablowej opartej na zwykłym konwerterze, a tylko w takiej konfiguracji pikseloza spowodowana styczniowym uaktualnieniem nie występuje.  

Edytowane przez Jacek3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Jacek3 masz rację, ale jest to instalacja zalecana do tego dekodera, nie po to jak wymieniłem turbacza na ultra zainwestowałem w modernizację całej instalacji (antena, konwenter, kabel) aby teraz nie móc w pełni z niej korzystać bo "informatycy" z C+ skopali soft. Według mnie powinna w tym przypadku być możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu, która to nie powodowała takich problemów, obecną niech sobie testują i naprawiają ci co ją wypuścili, a nie robią z abonentów betatesterów swojego nieudacznictwa.

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Jacek3 napisał(a):


Ale z tego co wcześniej pisałeś, masz konwerter Unicable co oznacza, że Twój jeden kabel w pełni zastępuje dwa kable ze zwykłego konwertera. Twoja konfiguracja nie jest równoważna instalacji jednokablowej opartej na zwykłym konwerterze, a tylko w takiej konfiguracji pikseloza spowodowana styczniowym uaktualnieniem nie występuje.  

Nieprawda ....mam dekoder multiroom na jednym zwykłym złączu antenowym i też jest pikseloza......rzadziej niż u mnie ale jednak. 

37 minut temu, sławek72 napisał(a):

@Jacek3 masz rację, ale jest to instalacja zalecana do tego dekodera, nie po to jak wymieniłem turbacza na ultra zainwestowałem w modernizację całej instalacji (antena, konwenter, kabel) aby teraz nie móc w pełni z niej korzystać bo "informatycy" z C+ skopali soft. Według mnie powinna w tym przypadku być możliwość powrotu do poprzedniej wersji softu, która to nie powodowała takich problemów, obecną niech sobie testują i naprawiają ci co ją wypuścili, a nie robią z abonentów betatesterów swojego nieudacznictwa.

Wysłałem taką sugestie do techników c+ żeby dali poprzednią wersje softu z nowym wyższym numerem ale jak widać póki co jest cisza.
mam jeszcze taki pomysł żeby zamiast 4 sygnałów z menu anteny wybrać 3 lub 2 ale tak jak piszesz jest to ograniczenie funkcjonalności dekodera.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...