Skocz do zawartości

4K UltraBox+ |G9| (ADB NCP-3670SF, JADA)


g0nz0s
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

dekodery, ktore dostaja aktualizacje znajduja ja same. proba wciskania +/- nic nie da, bo do kogo nie leci to nie leci i koniec.

po wgraniu jest c3.0.14, pisalo juz pare osob.

nie ma c3.0.14 tylko c2.0.15.1, nie ma softu, spokojnie czekamy na swoja kolej.

dekoder sam pobierze w odpowiednim momencie co trzeba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@catnip człowieku nie opowiadaj bzdur bo chyba sam nie wiesz o czym mówisz. Sam dziś wymusiłem aktualizację poprzez wcześniejsze odłączenie od prądu i późniejsze przytrzymanie przycisków + i - na dekoderze. Próba wyszukania aktualizacji przed tym zabiegiem u mnie kończyła się niepowodzeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ja u siebie też zrobiłem+ - . Obserwowałem ekran podczas "aktualizacji" i sypało tam kilka razy błędami. I po aktualizacji mam starą wersję softu.
 

Edytowane przez Kiler
Proszę wyłączyć w aplikacji Tapatalk automatyczne dopisywanie do postu informacji o posiadanym urządzeniu mobilnym
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, miniupiniu napisał(a):

Jaka jest wersja nowego softu bo niby dzisiaj aktualizacje miałem a w zakładce ROZDZIELCZOŚĆ OBRAZU nie mam żadnych nowych opcji o HDR.45eff18fa7a111623d43ba826f0966dd.jpg66c66ba60e88d223030f8c55dfc78b8c.jpg

Wysłane z mojego CPH2449 przy użyciu Tapatalka
 

Słabo szukałeś.

Wczoraj dostałem nowy soft i jest możliwość ustawiania HDR: adaptacyjny, zawsze włączony i wyłączony.

U mnie przy zawsze włączony obraz prezentuje się lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serio tak bardzo przebieracie nogami i wyczekujecie nowego softu który nie naprawił nic?

To chyba tylko dla sportu, żeby mieć najnowszy, pal sześć że nic nie robi.

 

Ja aktualizacji nie mam, a jakoś daje radę. Nawet film wczoraj obejrzałem. Jakby były informacje że naprawili wszystko, to bym czekał z niecierpliwością, ale teraz..??

Mniej spiny, panowie, bo i tak po aktualizacji będziecie czekać na aktualizację aktualizacji, która być może, jakimś cudem naprawi błędy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja odnoszę nieodpate wrażenie że od wczoraj w tym wątku piszą ludzie pracujący w Canal+ sam wyłapałem już 3 osoby które dziwnym trafem aktywne stały się właśnie od wczoraj w tym wątku. Nie wiem jaki mają w tym cel. Ale wnioskuję że w centrali muszą jednak brać pod uwagę te nic nie znaczące 200 przypadków na wypadek gdyby te 200 osób masowo pisało donosy do UOKiK-u

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, kodif napisał(a):
Serio tak bardzo przebieracie nogami i wyczekujecie nowego softu który nie naprawił nic?
To chyba tylko dla sportu, żeby mieć najnowszy, pal sześć że nic nie robi.
 
Ja aktualizacji nie mam, a jakoś daje radę. 

Ale jak dostanę aktualizację która nic nie wnosi i niczego nie naprawia to będę mieć podstawę do składania kolejnych reklamacji. I nie będą się ze mną przepychać i bawić w ciuciu babkę.
 

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, miniupiniu napisał(a):

Ale jak dostanę aktualizację która nic nie wnosi i niczego nie naprawia to będę mieć podstawę do składania kolejnych reklamacji.

 

Ok, taki argument przyjmuję. Ale czy reklamacja wysłana kilka dni później cokolwiek zmieni?

 

21 minut temu, wally79 napisał(a):

te nic nie znaczące 200 przypadków na wypadek gdyby te 200 osób masowo pisało donosy do UOKiK-u

 

Tych przypadków jest na pewno więcej niż 200, bo mnóstwo abonentów ma sieczkę na ekranie, ale nie napisało (jeszcze) reklamacji.

Edytowane przez Kiler
Nie cytujemy ostatniej wypowiedzi w całości.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kodif oczywiście że pisanie reklamacji ma sens. Ja sam napisałem dwie reklamacje w jednym miesiącu. Jedną mi nie uznali ale w ramach dobrej współpracy wyksiegowali mi opłatę za multiroom. W drugim zgłoszeniu reklamację rozpatrzyli pozytywnie i dali rabat 50% na abonament w miesiącu lipcu. Czyli da się...

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

44 minuty temu, sławek72 napisał(a):

@Claudio skoro kolega @miniupiniu ma taki soft jaki przedstawił na zdjęciu powyżej to nie ma czego szukać gdyż w zakładce Rozdzielczość też znajdzie tylko to co również na zdjęciu powyżej.

Mam ten sam soft.

Wchodzi się chyba przez inną zakładkę, trzeba poszukać (nie jestem przy dekoderze, to w tej chwili nie powiem gdzie).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, kodif napisał(a):

Wcale nie pisałem że nie ma sensu.

Sam napiszę reklamację po otrzymaniu nowego softu, ale nie chce mi się podniecać tym kiedy go dostanę. Będzie soft, to będzie i reklamacja :D

Kiedy będę miał aktualizacje na 4kultrabox+ serio Jada ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 minut temu, Claudio napisał(a):

Mam ten sam soft.

Wchodzi się chyba przez inną zakładkę, trzeba poszukać (nie jestem przy dekoderze, to w tej chwili nie powiem gdzie).

Na pewno nie masz tego samego softu co kolega bo nie miałbyś trybu ustawień HDR/HLG, a wchodzi się w nie z zakładki Rozdzielczość, a nie z jakiejś innej, wiem co piszę mam nowy soft od wczoraj godzina 14. Jak nie jesteś pewien to nie wprowadzaj w błąd.

Edytowane przez sławek72
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chaos to mało powiedziane. Na 5 dekoderów multiroom 2 pobrały sobie aktualizację w sposób narzucony przez operatora (nie zmuszałem i nie wymuszałem dekodera do podjęcia aktualizacji). Trzeci dekoder zmusiłem do aktualizacji i w formatce rozdzielczość nie widzę możliwości ustawienia HDR. W dwóch ostatnich dekoderach aktualizacji jeszcze nie ma (operator nie udostępnił na nie aktualizacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasami jest tak, jak u mnie: wczoraj ok. godziny 14 dekoder zaczął sam z siebie pobierać nowy soft, ale coś poszło nie tak i ostatecznie soft nie został wgrany (za to coś się uszkodziło i dekoder samoczynnie przerywał nagrywanie).

Więc postanowiłam wymusić ponowną próbę aktualizacji, ale zanim to zrobiłam,przywróciłam dekoder do ustawień fabrycznych.

I tym razem się udało.

Nowy soft powinien mieć nr C3.0.14, jeśli z przodu jest 2, a nie 3 to stara wersja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie PIKSELOZĄ znikła ,raczej znikła albo jest minimalna a w zakładce rozdzielczość obrazu mam  tryb HDR I ON JEST PODSTAWĄ żeby PIKSELOZĄ znikła,przynajmniej unie tak jest,proszę żeby ktoś napisał czy z ta zakładka HDR MA DALEJ PIKSELOZE.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...