Skocz do zawartości

Nowe kanały (C+)


fercom1
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość PawelU1981

Jakoś widząc postępowanie Polsatu nie wydaje mi się, że udostępnią PN innym platformom... Co najwyżej kablówki będą mieć ten kanał...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

W UPC Polska Polsat News już podobno jest.

Jeśli chodzi o inne platformy, to przecież na razie jest FTA więc można byłoby samemu sobie wyszukać i dodać do listy. Przecież to nie jest wina CP, że macie ,,nowoczesne dekodery", które na to nie pozwalają. :D:wink::wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś tu zastój, to pobudzę waszą wyobraźnię :]

 

Na 10,719 GHz, pol. V SR=27500 FEC=3/4 pojawiło się coś o wdzięcznej nazwie 4405, ale z pewnej przyczyny nie podejrzycie co tam jest, choćbyście niewiem co kombinowali, bo zamiast Seca MediaGuard 2 jest... (nie, to nie Seca 3, czy cokolwiek innego) Viaccess PC 3.0 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba nam się wyjaśniło wszystko po niusie na stronie głównej. Wiecie może czy można będzie łączyć ofertę C+ z Orange TV ? Jak to będzie wyglądało ? Czy mają to być całkowicie odmienne oferty, czy pomieszane czy oferowane razem, wspólnie czy całkowicie osobno ? Ciekaw jestem jaką ofertę bedzie miała Orange TV i jakie kanały tam zagoszczą. W sumie to niewiele do podziału pozostało chyba na polskim rynku ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Warszawa, 18.06.2008 r.

 

RUSZA DOMO.TV

Po wakacjach wystartuje Domo.tv. Producentem i nadawcą kanału jest spółka CANAL+ Cyfrowy.

 

Domo.tv to propozycja dla osób zainteresowanych budowaniem, remontowaniem, aranżacją wnętrz, designem i architekturą, a także projektowaniem i pielęgnowaniem zieleni. Na antenie oprócz serii poradnikowych gościć będą filmy dokumentalne, programy rozrywkowe i serie reality oraz filmy fabularne. Stacja realizować będzie też własne produkcje we współpracy z ekspertami rynku budowlanego i dekoracyjnego.

 

„W Polsce, gdzie zima trwa co najmniej pół roku, ludzie spędzają większość czasu w domu, dlatego też wszystko, co jest z nim związane, staje się bardzo istotnym elementem życia.” ­ mówi Małgorzata Seck, Dyrektor Zarządzająca Domo.tv

 

Grupa docelową Domo.tv są kobiety i mężczyźni 25+ poszukujący inspiracji dla domu i ogrodu, osoby, które cenią piękno otoczenia i funkcjonalność przestrzeni.

 

Dyrektor Zarządzającą Domo.tv jest Małgorzata Seck, stanowisko Brand Managera objęła Joanna Albin, a PR-em zajmuje się Anna Pietraszek-Milewicz (Agencja Pi-aR+).

 

Domo.tv będzie nadawany od września, początkowo w godzinach 7:00–01:00, docelowo planowana jest emisja całodobowa.

 

W momencie startu kanał będzie dostępny na platformie cyfrowej CYFRA+ w pakiecie podstawowym i w wybranych sieciach kablowych.

 

Domo.tv współpracuje z agencją brandingową Mamastudio, która jest autorem nazwy i logotypu kanału oraz będzie odpowiedzialna za branding i kampanię reklamową wprowadzającą kanał na rynek. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MPG, zaś sprzedażą czasu reklamowego Domo.tv zajmie się dom sprzedaży ATMedia, obsługujący również pozostałe kanały spółki.

Źródło: Cyfra+

 

Miało być "Dom z ogrodem" a będzie "Domo.TV" :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...