SatExpert Opublikowano 16 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2019 Dużym plusem tej oferty jest mały dekoder, który można schować do biurka i na zawsze o nim zapomnieć, jak ktoś się mocno zdenerwuje na tą ofertę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 miałem okazję w weekend znowu trochę pooglądać polsatowe IPTV i trochę miłych zaskoczeń, bardzo poprawiła się jakość na niektórych kanałach, np. Eska wygląda o wiele lepiej niż na DVB-T i na satelicie (mimo, że to wersja SD), nie wiem czy jakiś lepszy kodek czy co, ale przełączenie na Eska extra która leci po staremu pokazuje ładnie różnice wystarczy popatrzeć na logo... to samo z TVP seriale, polonia, rozrywka itp. przestały też zdarzać się przebicia jakości na niższą na Polsacie sport. widać, że userzy to trochę betatesterzy tej usługi, ale z drugiej strony, że jednak ktoś nad tym pracuje i poprawia :)... Aaa i jeszcze warto dodać, że nie ma w ogóle opóźnienia (czyli wbrew temu co tutaj niektórzy piszą to nie jest to samo źródło co dla netii czy ipla...). Kanały idą równo z satelitą, TVP z DVB-T jest jakies 2 sek. wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 25 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2019 zmiany, zmiany! :P do oferty dołączyły TV Okazje... przydałby się Puls i Stars. pauza i timeshift znowu działa na TVP i TVN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 26 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2019 W dniu 25.07.2019 o 13:40, neblyn napisał: zmiany, zmiany! do oferty dołączyły TV Okazje... przydałby się Puls i Stars. pauza i timeshift znowu działa na TVP i TVN i już nie działa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 9 godzin temu, neblyn napisał: i już nie działa Jakbyś nie przypominał chwile wcześniej to może by dalej działało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 3 godziny temu, hupatek napisał: Jakbyś nie przypominał chwile wcześniej to może by dalej działało... a co ma do rzeczy moje przypominanie, skoro w cp go tvny mają te funkcję zawsze, a na dekoderze losowo? jednego dnia pauza działa na kanale X, innego Y.. problem na różnych forach i FB zgłasza od dawna kilka (wszyscy?? ) użytkowników i wytłumaczenie to prawa autorskie, raz są, raz nie najwidoczniej... w dodatku na telepolis jeden user pisał, że jemu działało już 22 lipca, u mnie zaczeło 25. tak więc wbrew temu co sugerujesz nie doszukiwałbym się w tym jakiegoś sensu.. są na to inne nazwy... tak samo jak na to, że na stronie cyfrowypolsat.pl od pół roku oferta premium max nie ma np MTV, a ta niższa już tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 27 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2019 Z sensem czy nie, niestety w umowie CP zaznacza sobie, że usługa ma "charakter zmienny w czasie" i dostępność zależy od decyzji nadawcy danego programu i zasadniczo nie dają żadnych gwarancji - ale to w związku z tym opłata za nią też powinna być zmienna w czasie ;). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebap Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Czy telewizję po IP można oglądać poprzez internet u obojętnie jakiego operatora czy tylko u wskazanych na stronie CP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 10 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2019 Usługa OTT działa na dowolnym łaczu. IPTV Netia/Orange/Plus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Czy to normalne, że CP nie chce zarabiać więcej na kliencie? Mam IPTV Rodzinny IP/Familijny IP (20/40 zł) wzięty niejako na próbę (20 zł miesięcznie to przecież drobiazg). Usługa mi się spodobała, chodzi świetnie i chciałem zwiększyć pakiet najlepiej do Familijnego MAX IP + Film + Sport (60 zł). Na co CP odpowiedziało mi, że nie ma takiej możliwości, nawet aneksem do umowy (po 6 miesiącach obecnej umowy). Potwierdzone zarówno w punkcie jaki i przez iCOK. Klient CHCE płacić 3 razy więcej, a oni nie chcą takiego skarbu? Dziwne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bgmnt Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 A co masz w umowie? Bo w tej co ja widziałem (warunki IPTV z 25.03.2019) jest zapis: "Elastyczność – mechanizm Oferty umożliwiający Klientowi dokonywanie, w trakcie obowiązywania Umowy Abonenckiej, wielokrotnych zmian - w ramach zawartej Umowy Abonenckiej - zakresu wybranych Pakietów objetych Zobowiązaniem na start, przy zachowaniu Pakietów określonych w Umowie jako Minimalne Podstawowe", więc zmiany pakietów nie w górę nie powinny być problemem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 16 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2019 Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy. Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy. Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 W dniu 16.09.2019 o 18:00, Mruczek napisał: Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy. Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy. Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować? Witam, przepraszam za długi czas oczekiwania. Abym mógł zweryfikować sytuację, potrzebuję więcej danych. Proszę, napisz mi w wiadomości prywatnej numer modułu. Sprawdzę dostępne opcje i wrócę z odpowiedzią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zz292 Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 (edytowane) Witam wszystkich. Za 6 miesięcy kończy mi się umowa. Chcę przedłużyć umowę ale chciałbym też zmienić dekoder. Mam HD6000 a chciałbym przejść na telewizję IPTV. Czy będzie to możliwe czy muszę podpisać nową umowę. Może Specjalista Cyfrowy Polsat coś doradzi. Pozdrawiam Edytowane 21 Września 2019 przez zz292 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Specjalista Polsat Box Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Witam,nie ma możliwości, by przedłużyć umowę telewizji satelitarnej na IP TV. Są to dwie zupełnie różne usługi. Jeśli nie potrzebujesz dwóch zobowiązań, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności wypowiedział starą umowę, a później zawarł nową. Pamiętaj, że IP TV działa w połączeniu z dostawcami Internetu od Plusa, Orange oraz Netii. Rekomendowana przepustowość łącza to 8 Mb/s. Jeśli będziesz zainteresowany nowym kontraktem, to napisz do mnie wiadomość prywatną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zz292 Opublikowano 21 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2019 Dziękuję bardzo. Poczekam do końca umowy i zdecyduje się na nową IPTV. Internet mam z Netii. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 25.07.2019 o 13:40, neblyn napisał: zmiany, zmiany! do oferty dołączyły TV Okazje... przydałby się Puls i Stars. Pełnia szczęścia - Puls HD na 157 właśnie ruszył Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 @hupatek taaa .. Znowu: "tego kanału..." . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 18 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2019 dziś "Polska Filmowa" na Travel Channel niedostępna na IPTV z powodu braku zgody nadawcy... jaki jest sens tej usługi przypisanej do operatora i z umową, skoro jest tak samo pocięta jak OTT?! Pomijam już to, że oglądałem ten program w zeszłym tygodniu i wszystko działało... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 kolejne newsy od chyba jedynego usera usługi na forum :P. było już dobrze ze stabilnością IPTV ale coś się od wczoraj sypie... wczoraj czarny ekran co chwilę na TVP1 (Kamerdynera nie szło obejrzeć), dziś to samo, ale zamiast czarnego ekranu pokazuje się plansza CP o problemach technicznych ;)... z kolei na paru innych kanałach artefakty jak przy słabym sygnale z satelity... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mruczek Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 (edytowane) 2 godziny temu, neblyn napisał: kolejne newsy od chyba jedynego usera usługi na forum :P. Ja jestem drugi, ale nie korzystam aktywnie z dwóch powodów. Pierwszy to ten o którym piszesz. Dziwne "braki zgody nadawcy" na różnych kanałach itp. Drugi to fakt, iż mimo zapewnień podczas zakupu, nie mogę zwiększyć pakietu podczas trwania umowy i wybór kanałów mało się różni od naziemnej. Edytowane 2 Listopada 2019 przez Mruczek 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 ja trafiłem na brak zgody raz na "Polsce Filmowej" na Travel, potem widziałem że pare razy leciało normalnie i wczoraj znów był przekreślony telewizorek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djadijos Opublikowano 2 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 Z tego co pamiętam to IPTV Dialog też na początku miało problemy z licencjami pomimo klasycznego IPTV (multicast, osobny vlan) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hupatek Opublikowano 2 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2019 11 godzin temu, neblyn napisał: TVP1 (Kamerdynera nie szło obejrzeć), dziś to samo, ale zamiast czarnego ekranu pokazuje się plansza CP o problemach technicznych ;)... z kolei na paru innych kanałach artefakty jak przy słabym sygnale z satelity... Coś musiało sie zmienić w sygnale z TVP. Zaczelo się równo z początkiem właściwego materiału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neblyn Opublikowano 3 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2019 @hupatek dokładnie, dziwne to było :). skończyły się reklamy, zaczeły plansze kto wyprodukował film i rwało po każdej sygnał z komunikatem o błędzie video ;). Dziś coś tam po południu i też to samo, początek programu i zaczęło ciąć, tylko już wskakiwała plansza CP (jeszcze takiej nie widziałem )... Ale, żeby nie było, że tylko narzkeam to skończyły się skoki jakości na kanałach sportowych... ładnie trzyma najwyższy profil... gdyby jeszcze STARSa dało sie podciągnąć do "pełnego SD", bo teraz to jest słabo w porównnaiu do 4funów czy Esek ten sam efekt jakiegoś lipnego deinterlace jest bardzo widoczny na kanale "dla abonentów"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.