Skocz do zawartości

Polsat Box - oferta IPTV


djadijos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  • 4 tygodnie później...

miałem okazję w weekend znowu trochę pooglądać polsatowe IPTV i trochę miłych zaskoczeń, bardzo poprawiła się jakość na niektórych kanałach, np. Eska wygląda o wiele lepiej niż na DVB-T i na satelicie (mimo, że to wersja SD), nie wiem czy jakiś lepszy kodek czy co, ale przełączenie na Eska extra która leci po staremu pokazuje ładnie różnice wystarczy popatrzeć na logo...

to samo z TVP seriale, polonia, rozrywka itp.

przestały też zdarzać się przebicia jakości na niższą na Polsacie sport. widać, że userzy to trochę betatesterzy tej usługi, ale z drugiej strony, że jednak ktoś nad tym pracuje i poprawia :)... 

Aaa i  jeszcze warto dodać, że nie ma w ogóle opóźnienia (czyli wbrew temu co tutaj niektórzy piszą to nie jest to samo źródło co dla netii czy ipla...). Kanały idą równo z satelitą, TVP z DVB-T jest jakies 2 sek. wcześniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
3 godziny temu, hupatek napisał:

Jakbyś nie przypominał chwile wcześniej to może by dalej działało... :)

a co ma do rzeczy moje przypominanie, skoro w cp go tvny mają te funkcję zawsze, a na dekoderze losowo? jednego dnia pauza działa na kanale X, innego Y.. ?

problem na różnych forach i FB zgłasza od dawna kilka (wszyscy?? ?) użytkowników i wytłumaczenie to prawa autorskie, raz są, raz nie najwidoczniej... w dodatku na telepolis jeden user pisał, że jemu działało już 22 lipca, u mnie zaczeło 25.

tak więc wbrew temu co sugerujesz nie doszukiwałbym się w tym jakiegoś sensu.. są na to inne nazwy... tak samo jak na to, że na stronie cyfrowypolsat.pl od pół roku oferta premium max nie ma np MTV, a ta niższa już tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z sensem czy nie, niestety w umowie CP zaznacza sobie, że usługa ma "charakter zmienny w czasie" i dostępność zależy od decyzji nadawcy danego programu i zasadniczo nie dają żadnych gwarancji - ale to w związku z tym opłata za nią też powinna być zmienna w czasie ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy to normalne, że CP nie chce zarabiać więcej na kliencie?

 

Mam IPTV Rodzinny IP/Familijny IP (20/40 zł) wzięty niejako na próbę (20 zł miesięcznie to przecież drobiazg). Usługa mi się spodobała, chodzi świetnie i chciałem zwiększyć pakiet najlepiej do Familijnego MAX IP + Film + Sport (60 zł). Na co CP odpowiedziało mi, że nie ma takiej możliwości, nawet aneksem do umowy (po 6 miesiącach obecnej umowy). Potwierdzone zarówno w punkcie jaki i przez iCOK.

 

Klient CHCE płacić 3 razy więcej, a oni nie chcą takiego skarbu? Dziwne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co masz w umowie? Bo w tej co ja widziałem (warunki IPTV z 25.03.2019) jest zapis:

"Elastyczność – mechanizm Oferty umożliwiający Klientowi dokonywanie, w trakcie obowiązywania Umowy Abonenckiej, wielokrotnych zmian - w ramach zawartej Umowy Abonenckiej - zakresu wybranych Pakietów objetych Zobowiązaniem na start, przy zachowaniu Pakietów określonych w Umowie jako Minimalne Podstawowe", więc zmiany pakietów nie w górę nie powinny być problemem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy.

Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy.

Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.09.2019 o 18:00, Mruczek napisał:

Akurat w umowie nie mam elastyczności. Mam start na Familijnym IP (zobowiązanie na start) i możliwość zejścia do Rodzinnego IP (zobowiązanie minimalne), ale przecież co by nie było zapisane w umowie _zawsze_ istnieje możliwość jej zmiany za porozumieniem stron. Zwłaszcza, że stałaby się bardziej opłacalna dla usługodawcy.

Zresztą nawet podczas jej zawierania usłyszałem, że jak chcę płacić więcej, to czemu mieli by robić problemy.

Widać jednak, że to chyba ja dziwnie pojmuję nowoczesny biznes. Ciekawe co na to @Specjalista Cyfrowy Polsat, że tak pozwolę sobie "go" otagować?

 

Witam,

przepraszam za długi czas oczekiwania.

Abym mógł zweryfikować sytuację, potrzebuję więcej danych.

Proszę, napisz mi w wiadomości prywatnej numer modułu.

Sprawdzę dostępne opcje i wrócę z odpowiedzią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Za 6 miesięcy kończy mi się umowa. Chcę przedłużyć umowę ale chciałbym też zmienić dekoder. Mam HD6000 a chciałbym przejść na telewizję IPTV. Czy będzie to możliwe czy muszę podpisać nową umowę. Może Specjalista Cyfrowy Polsat coś doradzi. Pozdrawiam 

Edytowane przez zz292
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Witam,
nie ma możliwości, by przedłużyć umowę telewizji satelitarnej na IP TV. Są to dwie zupełnie różne usługi. Jeśli nie potrzebujesz dwóch zobowiązań, to sugeruję, abyś w pierwszej kolejności wypowiedział starą umowę, a później zawarł nową. Pamiętaj, że IP TV działa w połączeniu z dostawcami Internetu od Plusa, Orange oraz Netii. Rekomendowana przepustowość łącza to 8 Mb/s. Jeśli będziesz zainteresowany nowym kontraktem, to napisz do mnie wiadomość prywatną.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

kolejne newsy od chyba jedynego usera usługi na forum :P.

było już dobrze ze stabilnością IPTV ale coś się od wczoraj sypie... wczoraj czarny ekran co chwilę na TVP1 (Kamerdynera nie szło obejrzeć), dziś to samo, ale zamiast czarnego ekranu pokazuje się plansza CP o problemach technicznych ;)... z kolei na paru innych kanałach artefakty jak przy słabym sygnale z satelity...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, neblyn napisał:

kolejne newsy od chyba jedynego usera usługi na forum :P.

Ja jestem drugi, ale nie korzystam aktywnie z dwóch powodów. Pierwszy to ten o którym piszesz. Dziwne "braki zgody nadawcy" na różnych kanałach itp.

Drugi to fakt, iż mimo zapewnień podczas zakupu, nie mogę zwiększyć pakietu podczas trwania umowy i wybór kanałów mało się różni od naziemnej.

Edytowane przez Mruczek
  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, neblyn napisał:

TVP1 (Kamerdynera nie szło obejrzeć), dziś to samo, ale zamiast czarnego ekranu pokazuje się plansza CP o problemach technicznych ;)... z kolei na paru innych kanałach artefakty jak przy słabym sygnale z satelity...

 

 

Coś musiało sie zmienić w sygnale z TVP. Zaczelo się równo z początkiem właściwego materiału. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@hupatek dokładnie, dziwne to było :). skończyły się reklamy, zaczeły plansze kto wyprodukował film i rwało po każdej sygnał z komunikatem o błędzie video ;). Dziś coś tam po południu i też to samo, początek programu i zaczęło ciąć, tylko już wskakiwała plansza CP (jeszcze takiej nie widziałem :P)... 

Ale, żeby nie było, że tylko narzkeam to skończyły się skoki jakości na kanałach sportowych... ładnie trzyma najwyższy profil... gdyby jeszcze STARSa dało sie podciągnąć do "pełnego SD", bo teraz to jest słabo w porównnaiu do 4funów czy Esek :)

ten sam efekt jakiegoś lipnego deinterlace jest bardzo widoczny na kanale "dla abonentów"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...