jonbob Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 witam. prosze o pomoc. mimo że żona zapłaciła abonament to polsat zablokował nam kanały, no i do nich się nie idzie dodzwonic , wszedzie odbiera automat. co trzeba zrobic żeby połączyc sie z normalnym człowiekiem. jest problem i nawet go nie idzie zgłosic , to jak oni sie o tym dowiedzą? jak wszędzie odbiera automat. abonament jest opłacony a my nie możemy ogladąc tv. proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzystencjalny Paw Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Nie w tym miejscu ,ale odpowiem. Dzwoń pod 0 801 08 08 08 i wciśnij 0 gdy odezwie się "automat" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 3 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2008 Może nie doszła opłata abonamentu i zablokowali?Ja też tak kiedyś miałem.Wejdź na icok zaloguj się i zobacz czy doszła opłata.Jeśli nie jesteś zarejestrowany to się najpierw zarejestruj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Najłatwiej to telefonem a tak poważnie to na nr.0 801 08 08 08 i posłuchaj przez chwilę tego "automatu" - wciśnij "0" jak usłyszysz że zostaniesz połączony z konsultantem to cierpliwie czekaj. ps. przygotuj sobie nr. karty i ewent nr. abonenta ( masz go m.in. na przekazie opłat) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitter Opublikowano 4 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2008 Jak to w tym starym dowcipie. Zaczepia gość przechodnia: - przepraszam, jak się dostać do filharmonii? - ćwiczyć, ćwiczyć i jeszcze raz ćwiczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guptas Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Cześć jestem tu nowy i "zielony" ale mam taką sprawe mój tata zapłacił abonament ale po starych cenach i zablokowali mi dekoder teraz siedze przy telefonie już 20 min. i nic... Możecie mi powiedzieć co jest???? Ja chce sobie dzisiaj coś w telewizji obejrzeć ale nie moge PROSZE O POMOC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fezuj Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Myślę że do tej pory już ktoś odebrał Spokojnie tak tam czasami bywa - jednym razem czeka się minutę/ dwie a innym razem "wisi się jak małpa na drucie" kilkanaście i więcej minut Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
media Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 po wysluchaniu powitania nalezy wcisnąć ''0''-połączenie z konsultantem.Jeśli po wciśnięciu ''0'' w dalszym ciągu słyszysz komunikat powitalny wciskaj ''0'' do chwili usłyszenia właściwego komunikatu , dla mnie jedyna metoda tam sie połączyc pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 witam.prosze o pomoc. mimo że żona zapłaciła abonament to polsat zablokował nam kanały, no i do nich się nie idzie dodzwonic , .... A jaka stawke zaplaciles stara czy nowa 37,9 (za familijny), jak stara to doplac i dopiero dwon ze doplaciles i nie wlacza. Dzwonisz na info + magiczne cyferki + podajesz nr karty i czekasz - duzo cierpliwosci musisz miec bo duzo zlych klientow co nie moga ogladac po podwyzce abo do CP dzwoni zeby uslyszec ze CP wyslal pismo z info o zwyzce abo, a oni "nieuki jedne" zaplacili postarej stawce, i chcieli CP "okrasc" narazic na straty . Na twoim dzwonieniu i wiszeniu na tel. z 50 min ktos zarabia i to niezle. I tak sie interes kreci. W dawych czasach instytucje milały przedstawicieli gdzie mozna bylo isc zlozyc reklamacje (obsluga twarza w twarz) i sprawa byla zalatwoiona, bez dodatkowych kosztow dla abo. A dzis mamy nowoczesnie telefoniczne biura, tylko czemu mamy za to placic. Ja zlozylem reklamacje na pismie, bo nie dostalem pisma i oni CP w tym momencie zlamali umowe. Wiec maja wloczyc po starych cenach (pewnie nie wlacza) i udowodnic mi ze wyslai do mnie pismo (list zwykly ) , ach takie pismo zlozylem do UOKiK, to sa dzialania monopolistyczne, gdzie o pogwalceniu dobych obyczajow nie wspomne. ale mam taką sprawe mój tata zapłacił abonament ale po starych cenach i zablokowali mi dekoder teraz siedze przy telefonie już 20 min to samo co powyzej. Pewnie oplacasz sam familijny, zawsze bezpieczniej do famil dodac jakis dodatkowy np muzyka 4,90 przy takich akcjach przynajmniej podstawowy masz czynny. Pokrzywdzeni (pozbawieni sygnalu) przez CP Laczmy sie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
media Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 jeśli komuś cp wyłączyl sygnał a opłacił abonament po starej cenie,nie dostal info o podwyżce....to wina poczty.Należy wtedy pójsc do najbliższego APS cp zgłosić reklamacje podać num karty,imie nazwisko i num tel.ponoć załatwią to do 12 godz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nemo111 Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 a ja w niedziele dzwonilem do COK i nie uznali reklamacji, podobno wyslali w listopadzie, i co listonosz zjadl list, a czy wogole wyslali?? moze teraz dopiero wysylaja i robia scieme ze poczta. O podwyzce zadecydowali dawno temu, i dawno temu powinni rozpoczac akcje. A widzialem na poczcie teraz duuzzoo listow od CP. To poczta przetymala listy 3 m-c. To po co wysylaja poczta listem zwyklym, a jak wiedza ze poczta ma problemy, maja taka "wspaniala technike", zachety na badziewiane promocje wysylaki via statelita przy pomocy komunikatow wyswietlanych na TV, a informacji o podwyzce i ze wyslali pisma nie potrafia wyslac, OJ cosik operator CP mocno kreci, Spiskowa teoria jest taka, wiekszosc abo ma 3 m-c na wypowiastke umowy, a przy waznych zmianach w umowie a taką jest podwyzka abo dostajemy 14 - dni na rozwiazanie umowy. Pocztaj REGULAMIN. Jeszcze off top. Zachysneli sie chyba sukcesem jaki osiagneli w poprzednim roku 1,2 mln nowych abo co daje im 2,1 mln abo. i jakie dochody. I woda sodowa do glowy uderzyla, i zapomieli ze w kompach wpisali podwyzke, a nie rozeslai info, a jak zdenerwowani klienci dzwonia od COK przypomialo im sie. Za takie traktowanie powinni pokrzywdzonym abo (po zaplaceniu samego abo na famil = brak sygnalu) dac 3 miechy darmowego ogladania stac ich na to nawet tego nie odczuja, Ladne zyski osiagneli, poczytajcie na satkurier dzisiejszy artykul. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas_k Opublikowano 15 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2008 Mogli inaczej informować o podwyżkach.Mogli dzwonić do abonentów,którzy mają od familijnego w góre albo zamieścić info na stronie głównej CP @nemo111 Nie pisz posta pod postem tylko wybierz funkcje edytuj przy poprzednim poście i dopisz co chcesz napisać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 Witam.Nie moge sie dodzwonic teraz do CP na numer dla dzwoniacych z telefonow komorkowych, jest jeden sygnal pozniej jakies piski itd. Dlatego zapytam tutaj moze wy bedziecie mogli mi pomoc, jakis rok temu zrezygnowalem z CP, ale byla taka mozliwosc ze w kazdej chwili moge sobie wykupic na miesiac jakis pakiet i pzrez ten miesiac ogladac, a pozniejmoge juz nei placic, teraz tez tak mozna zrobic? chodzi mi o wykupienie abonamentu na zcas ME 2008. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inside Opublikowano 11 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2008 Możesz wykupić Familijny za 42,90zł plus sport za 13,90zł. Dla tych, którzy nie mogą się dodzwonić – większość spraw można załatwić logując się na http://www.icok.cyfrowypolsat.pl – od wydrukowania druków, przez sprawdzenie wpłat i wysokości abonamentu na ponowieniu sygnału kończąc. Procedura jest dość prosta: 1 Sprawdzasz czy masz opłacony abonament. 2 Odłączasz dekoder od prądu i ponownie podłączasz (czasem dobrze wykonać powrót do ustawień fabrycznych, jeśli nie masz utworzonych list ulubionych) 3 Ponawiasz sobie sygnał za pośrednictwem podanej strony 4 Zostawiasz dekoder włączony na kanale 10 („dla abonentów”) 5 maksymalnie do godziny powinien się zaktywować, chyba że jest bardzo dużo zgłoszeń tego typu lub masz komunikat na ekranie związany ze złym ustawieniem anteny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 24 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2008 Jak się dodzwonić ? normalnie. Wystarczy posłuchać muzyczki 10 minut i już. Ale ja ostatnio dzwoniłem w niedziele rano i ...... konsultant odebrał po pierwszym sygnale !! I do tego jeszcze że nie słuchałem muzyki, bo połączenie było tak szybkie. Ale nie dzwońcie wtedy, bo ja się nie dodzwonię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neo_patryk Opublikowano 27 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2008 Dostałem wczoraj gazetkę od CP i jest tam ciekawy artykuł o COK. Piszą, że najtrudniej jest się dodzwonić do CP rano i późnym popołudniem, od godziny 17:00. Dlatego najlepiej jest dzwonić poza tymi godzinami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 ja dzwonie od godziny 18 do teraz i nic! coś koło 20 byłem nawet 50 w kolejce, za jakiś czas bylem 7 ale i tak mi się nie udało połączyć teraz dzwonie i też nic. Mam do nich pewną sprawe może napisze tutaj i mi pomożecie, kiedyś pytałem na infolini jakiejś kobiety kiedy mam wpłacić kase żeby móc oglądać EURO 2008 czyli od 7 czerwca, wyjaśniłem, że rok temu byłem aktywnym abonentem CP teraz już nie jestem, kazała mi wpłacić 31 maja tj. dzisiaj, ale dla pewności i z powodu innego pytania zadzwoniłem jeszcze dzisiaj po 15 pytam gościa o to samo i on twierdzi, że kanały które opłace zostaną włączone doppiero 10 czerwca bo 10 dnia miesiąca podpisywałem umowe 2 lata temu, pózniej zaczął coś mówić o jakiejś nadpłacie żebym zrobił i wtedy może mi włączą wcześniej Może mi ktoś wyjaśnić jak jest naprawde? Jeszcze powiedzcie mi co mam napisać w rubryce "tytułem" na blankiecie do przelewu, wystarczy takie coś: abonament za pakiet famijijny+pakiet sport i do tego jeszcze nr. katy? bo w drukach które dawał polsat były zawsze jakieś numery identyfikacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 W tycch blankietach co od Cp dostajesz to masz w tej rubryce kod kreskowy dzięki, któremu np. na poczcie nie muszą ręcznie wklepywać wszystkiego ;] możesz tam wpisać obojętnie co - nawet "Pozdrowienia z Moskwy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Zaplac jak najszybciej jesli chcesz ogladac Euro2008 bowiem kanaly za ktore dokonasz wplaty zostana aktywowane natychmiast w momencie zaksiegowania pieniedzy na rachunku CP jesli natomiast CP bedzie opoznial aktywacje dokonaj tego sam przez ICOK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 A gdzie lepiej wpłacić żeby pieniądze dostali najszybciej? w PKO, na poczcie(chyba nie) czy może poprzez sieci:"Moje rachunki" lub "VIA"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Puszczyk076 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Jasne ze w banku gdyz juz nastepnego dnia pieniazki sa na koncie CP i moga byc zaksiegowane i nie wierz w 100% konsultantom na infoliniitylko wez sprawy we wlasne rece...poza tym mozesz tez dokonac przelewu poprzez internet... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekb1976 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Najlepiej płacić w banku poprzez konto internetowe. W tytule przelewu ten długi numer z kodu kreskowego. Ale i tego nie trzeba wpisywać. Ważny jest tylko Twój indywidualny numer konta bankowego. Zawsze na trzeci dzień po wpłacie loguje się do icok i już wpłata jest zatwierdzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Jasne ze w banku gdyz juz nastepnego dnia pieniazki sa na koncie CP Jeśli wpłacisz do godziny 11:00, to pieniążki bedą na koncie CP jeszcze tego samego dnia. tez dokonac przelewu poprzez internet... W tym przypadku jest najlepiej, kasa natychmiast jest na koncie CP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekJaw Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Wpłaciłem dzisiaj w agencji PKO i babka mówiła, że będzie na koncie CP w poniedziałek pod koniec dnia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bogdan425 Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Prawdę powiedziała. Trzeba było wpłacić bezpośrednio w banku PKO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.