Skocz do zawartości

Disney+ kwestie techniczne


swordfish
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A jakie to normalne oglądanie? Przy obiedzie.. z 5 metrów.. na telefonie.. rozmawiamy o jakośc,i a nie czyich wrażeniach.. jak ktoś ma słaby wzrok lub kiepski sprzęt to nawet nie ma znaczenia czy mu leci w HD czy w UHD.. a co dopiero z jakim bitratem... nie mówiąc o tym że ludzie zachwyceni są jakością 720p w viaplay, gdzie wcześniej mieli możliwość oglądania w UHD.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie to normalne oglądanie? Przy obiedzie.. z 5 metrów.. na telefonie.. rozmawiamy o jakośc,i a nie czyich wrażeniach.. jak ktoś ma słaby wzrok lub kiepski sprzęt to nawet nie ma znaczenia czy mu leci w HD czy w UHD.. a co dopiero z jakim bitratem... nie mówiąc o tym że ludzie zachwyceni są jakością 720p w viaplay, gdzie wcześniej mieli możliwość oglądania w UHD.. 
Normalne oglądanie to takie o jakim napisał @Arkon , a nie gapienie się z 50 cm czy przypadkiem nie widać jakiś pikseli, albo ciągłe sprawdzanie bitratu
  • Popieram 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisałem.. niektórym wystarcza 720p w viaplay.. ciężko dyskutować wtedy o jakości.. jeśli nie widzisz różnicy to tylko się cieszyć.. ale niektórym jak widać nie przeszkadza utrata jakości podczas ruchu/akcji… czy tez gorsza jakość głębi lub dalszego planu.. tylko tutaj dyskutujemy o jakości gdzie D+ uplasował się obecnie pomiędzy Netflix a iTunes.. a skoro Ty nie widzisz różnicy to dyskusja jest dla tych co ta różnice widzą… 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, Delta21 napisał:

Predator Prey

 

366-ECBCF-499-D-4132-ACCC-C22-A35-EADDD6

Na Apple to maks co można wyciągnąć z Disney+. Szału nie ma. Z tym, że różnica jest głównie taka, że Hulu pozwala oglądać 4K na niecertyfikowanych urządzeniach, a Disney+, nie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam teraz jak sprawdzić czy w D+ można opcjonalnie zaniżyć jakość do porównania aby zobaczyć różnicę w obrazie. Na pewno można to zrobić na koncie netflixa i sztywnie ustawić HD, potem fhd a następnie uhd i wtedy można najłatwiej dostrzec różnicę w scenach dynamicznych albo głębie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, ircios napisał:

Tego nie wiesz ilu z tych 95% miało okazje widzieć obraz w super cyferkach, ale na 100% odpowiada to co jest. 

Skoro dla Ciebie nie ma różnicy, a ta dyskusja jest dla tych, którzy widzą różnicę w jakości jaka idzie w D+ i z jakim bitratem, to daruj sobie komentarze w stylu, że jak Tobie odpowiada tak jak jest, to reszcie też.... 

 

26 minut temu, Gizior89 napisał:

Nie mam teraz jak sprawdzić czy w D+ można opcjonalnie zaniżyć jakość do porównania aby zobaczyć różnicę w obrazie. Na pewno można to zrobić na koncie netflixa i sztywnie ustawić HD, potem fhd a następnie uhd i wtedy można najłatwiej dostrzec różnicę w scenach dynamicznych albo głębie 

Na Apple TV możesz wprowadzić dokładnie jaki ma być transfer dla streamingu i porównać sobie różnice w jakości na dobrym materiale, co się dzieje gdy spada bitrate.. 

 

28 minut temu, Zuzia napisał:

Na Apple to maks co można wyciągnąć z Disney+. Szału nie ma. Z tym, że różnica jest głównie taka, że Hulu pozwala oglądać 4K na niecertyfikowanych urządzeniach, a Disney+, nie.

Szkoda, że D+ zszedł z ~25Mbps do 15-17Mbps.. myślałem, że przynajmniej przy wersjach iMax lub swoich zachowa takki wysoki bitrate.. 

Edytowane przez escapers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, escapers napisał:

Szkoda, że D+ zszedł z ~25Mbps do 15-17Mbps.. myślałem, że przynajmniej przy wersjach iMax lub swoich zachowa takki wysoki bitrate.. 

Zjazd w dół jest spory, ciekawe, czy w wersji amerykańskiej też tak obcięli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, escapers napisał:

Skoro dla Ciebie nie ma różnicy, a ta dyskusja jest dla tych, którzy widzą różnicę w jakości jaka idzie w D+ i z jakim bitratem, to daruj sobie komentarze w stylu, że jak Tobie odpowiada tak jak jest, to reszcie też.... 

Daruję sobie dyskusje z Tobą, bo nie umiesz czytać. Ja nie napisałem, że ja nie widzę różnicy. Tyle w temacie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam pewien problem dotyczący korzystania z apki Disney+, oraz HBO Max na Android TV.

Sprawa dotyczy treści 5.1 i polega na tym, że w soundbarze Samsung HW- N650 ( 5.1) jest przerywany dźwięk. Co jakiś czas jest sekundowy zanik dźwięku- np gdy jest głośny wybuch, dłużej jest odtwarzana muzyka.

Tak jest tylko na tych aplikacjach.

Netflix, Prime Video czy treści z ultraboxa + są odtwarzane prawidłowo.

Przełączając na głośniki z telewizora jest ok.

Gdy korzystam z Apple TV 4K nie ma żadnych problemów i dźwięk jest rewelacyjny na Disney+ , HBO Max i pozostałych aplikacjach.

Kabel HDMI markowy i podłączony do wejść  ARC.

System Android TV 7 Sony Bravia 55 XD9305.

Aplikacje są zaktualizowane.

Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tej sprawy?

Z góry dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.08.2022 o 16:11, escapers napisał:

Szkoda, że D+ zszedł z ~25Mbps do 15-17Mbps.. myślałem, że przynajmniej przy wersjach iMax lub swoich zachowa takki wysoki bitrate...


To samo stało się z Amazonem. Wszyscy widzę zaczynają obniżać do tego 15-17 Mb/s. W tym momencie trzeba pochwalić Netflix bo ich kodowanie przebija wszystkich i przy tym bitrate 4K wygląda naprawdę dobrze. Na Disney i Amazon czasem (w zależności od detali) wygląda to 4K bardzo słabo - a już w szczególności na Amazon.

  • Popieram 1
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie Amazon ostatnio się poprawił, szczególnie w swoich produkcjach.. pozostałe dalej wyglądają gorzej niż u konkurencji i tutaj D+ wypada o wiele lepiej, no i w większości brak Dolby Atmos co dzisiaj jest już powoli porażką.. co do nowego kodeka w netflixie to nie jestem tak bardzo nim podekscytowany, bo pierwsze wrażenia robiły efekt, ale potem szczególnie przy dużej dynamice, szybkich akcjach/ruchu kamery, czy też głębi na drugim i dalszym planie jest niestety gorzej.. ten nowy kodek idealnie sprawdza się w sitcomach i tytułach animowanych, ale to bardziej wynika ze specyfiki kodeka.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Pawop napisał:

Bo nie wygląda słabo. Niektórzy mają obsesje cyferek.


Są ludzie na forum co mają problem ze wzrokiem co udowodniłem wielokrotnie... nic na to nie poradzę - taki wybrakowany produkt. Włącz sobie jeden z drugim serial [The Underground Railroad] momenty gdzie są sceny jak jadą przez las (podawane przykłady w temacie Amazona). Pomimo bitrate podobnego do Netflix to Amazon ze swoim kodowaniem wygląda w takich momentach mizernie. Na Netflix nie ma takich sytuacji ale to dzięki temu że oni maja swoje profile własne kodowania. 

  • Popieram 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 30.08.2022 o 07:25, lakiman napisał:

Mam pewien problem dotyczący korzystania z apki Disney+, oraz HBO Max na Android TV.

Sprawa dotyczy treści 5.1 i polega na tym, że w soundbarze Samsung HW- N650 ( 5.1) jest przerywany dźwięk. Co jakiś czas jest sekundowy zanik dźwięku- np gdy jest głośny wybuch, dłużej jest odtwarzana muzyka.

Tak jest tylko na tych aplikacjach.

Netflix, Prime Video czy treści z ultraboxa + są odtwarzane prawidłowo.

Przełączając na głośniki z telewizora jest ok.

Gdy korzystam z Apple TV 4K nie ma żadnych problemów i dźwięk jest rewelacyjny na Disney+ , HBO Max i pozostałych aplikacjach.

Kabel HDMI markowy i podłączony do wejść  ARC.

System Android TV 7 Sony Bravia 55 XD9305.

Aplikacje są zaktualizowane.

Ma ktoś jakiś pomysł na rozwiązanie tej sprawy?

Z góry dziękuję za pomoc.

Sprawa wróciła do punktu wyjścia.

Samsung odpisał, że skoro na innych apkach/ Apple TV jest dobrze,sprzęt jest zaktualizowany należy zwrócić się do producenta telewizora czyli Sony.

Sony odpisał , że błąd leży po stronie operatorów usług streamingowych.

HBO już mi w czerwcu odpisało, że sprawa została skierowana do działu technicznego.Od tamtego czasu żadnej informacji już nie mam.

A Disney+ z tego co widzę ma wsparcie techniczne tylko telefoniczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, lakiman napisał:

A Disney+ z tego co widzę ma wsparcie techniczne tylko telefoniczne?

Jeszcze się nie dorobili innych kanałów wsparcia. W Polsce, bo w innych europejskich wersjach i w USA bardziej bogato pod tym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No cóż trzeba będzie zadzwonić, bo może uzyskam w ten sposób informację dlaczego jest taka sytuacja. Nie wiem może są  jakieś inne bardziej nowoczesne  kodeki  dźwięku w apkach albo jest jakiś błąd między telewizorem- soundbarem..niż w innych apkach przez Android TV..

(Tylko gdy są treści 5.1.)

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Są ludzie na forum co mają problem ze wzrokiem co udowodniłem wielokrotnie... nic na to nie poradzę - taki wybrakowany produkt. Włącz sobie jeden z drugim serial [The Underground Railroad] momenty gdzie są sceny jak jadą przez las (podawane przykłady w temacie Amazona). Pomimo bitrate podobnego do Netflix to Amazon ze swoim kodowaniem wygląda w takich momentach mizernie. Na Netflix nie ma takich sytuacji ale to dzięki temu że oni maja swoje profile własne kodowania. 
To wynika z błędów w kodowaniu, a nie z obniżenia jakości przesyłu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoniłem do Disney+ w mojej sprawie.

Okazuje się, że mój soundbar nie jest wspierany przez Disney+ w przypadku Dolby.

A dlatego dobrze działa z Apple bo jest już wtedy urządzeniem trzecim.

 

Jak najbardziej mógłby być wspierany, ale chodzi o umowy licencyjne między Samsungiem a Disney+.

Mogę jedynie poprosić w formularzu opinii na help desk o dodanie urządzenia...

 

 

Edytowane przez lakiman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...