Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Można, ale po wysłanym listem poleconym i zarejestrowanym w systemie wypowiedzeniu, dużo zależy też od Konsultanta na którego się trafi, jest też zasada po wysłanym wypowiedzeniu nigdy nie dzwonić do nich pierwszemu więcej w wątku o przedłużaniu umów...W sumie wychodzi na to że MR miałeś od początku (62+15=77) skąd ta podwyżka? :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli zaproponuję mi ceny z podwyżka, to ich zaszantażuję :)

Powiem, że po podwyżce w ramach obecnej umowy będę płacić 83 zł,

więc jeżeli zgodzą się żebym przeszedł na Canal+ Optimum i opcję HD OPTIMUM PROMO

po starych cenach, to wówczas będę płacił 91 zł, czyli zarobią na mnie więcej w każdym miesiącu o 8 zł,

ale jeżeli nie zgodzą się po starych cenach, to wówczas nic na mnie więcej nie zarobią :)

 

A co do podwyżki - to prawda, że od początku umowy płaciłem za MR 15 zł,

a teraz po prostu zaśpiewali sobie jeszcze więcej, czyli 20 zł :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj ich czy jeśli masz gwarantowaną cenę C+Kompakt, ile zapłaciłbyś po przejściu na Canal+Optimum i czy tak jak w przypadku obecnego pakietu jest to stała gwarantowana cena, żeby Cię nie zwałowali, i od marca 86 za Optimum żebyś nie płacił :)

Generalnie z nimi trzeba grzecznie i konkretnie, w przypadku przedłużania umów konsultanci zapisują na czym rozmowa stanęła czy klient jest uprzejmy itp potem łatwiej coś wynegocjować... oczywiście w takich standardowych dzwonieniach na infolinię nikt się w takie rzeczy nie bawi :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takich sprawach telefon najlepszy będzie, można również w ICA samemu zmienić pakiet z tym że w Twoim przypadku właśnie lepiej się dopytać telefonicznie o tę stałą cenę. Punkt odpada oni tylko sprzedają cyfrę, dekodery nic Ci nie mogą włączyć ani wyłączyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy zwiększyłbym swoje szanse na to, że pójdą mi na rękę, jeżeli powiedziałbym, że jeżeli będę mógł przejść na wyższy pakiet po starych cenach, to jestem skłonny na wydłużenie umowy z obecnych 10 miesięcy które mi zostały do np. 20 miesięcy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oni w systemie maja zapisane że masz umowę do listopada i tu nic modyfikować nie można, choć mogłoby to być dla nich nawet korzystne generalnie w przypadku dzwonienia na infolinie, zmiany pakietów, dodawania kanałów itp jest jak w sklepie coś kosztuje tyle i tyle i negocjować się nie da... dopiero przy przedłużaniu umowy, ale tam konsultanci również ograniczeni są skryptami i pewnymi schematami, jakimi to można przeczytać w wątku przedłużeniowym, gdzie często sami konsultanci się udzielają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój znajomy również chciałby w lutym wziąć pakiet Canal+ Optimum oraz opcję HD OPTIMUM PROMO.

Dodam, że on jest nowym klientem - do tej pory nigdy nie miał Cyfry+.

Jako nowego klienta te podwyżki od marca chyba go nie dotyczą?

No bo jakby to wyglądało - idzie do punktu Cyfry+ i zamawia wspomniane pakiety wg. cennika.

A za kilkanaście dni przychodzi mu pismo o podwyżce?

Ciekawe co taki nowy klient mógłby sobie wtedy pomyśleć o Cyfrze+? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak weźmie od marca będzie drożej, więc powinien się teraz zdecydować, jeśli oczywiście obecnie będzie miał gwarancję stałej ceny na pakiet i opcję z HD. Z tego co się orientuję ludzie kupowali w grudniu cyfrę, w styczniu przychodził aneks o podwyżce i po miesiącu bycia abonentami pisali wypowiedzenie, oczywiście wówczas dzwonili z cyfry i proponowali coś taniej. Zawsze można wypowiedzieć umowę jeżeli zdrożeje pakiet a nie masz gwarancji stałej ceny lub jak wyłączą jakikolwiek kanał z tych które pojawiają się na stronce cyfry w symulacjach pakietów, a który był dostępny w momencie podpisania umowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytaj ich czy jeśli masz gwarantowaną cenę C+Kompakt, ile zapłaciłbyś po przejściu na Canal+Optimum i czy tak jak w przypadku obecnego pakietu jest to stała gwarantowana cena, żeby Cię nie zwałowali, i od marca 86 za Optimum żebyś nie płacił :)

 

Nie jestem pewien czy w obecnej umowie mam gwarantowaną ceną na C+Kompakt.

Czy taki zapis:

cyfra5.jpg

nie świadczy o tym, że jednak nie mam gwarantowanej stałej ceny C+ Kompakt?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł aneks tylko do Multiroomu także spokojna głowa, tu jest mowa o MODYFIKACJI póki co nic nie modyfikowałeś także jutro dzwoń na infolinię i dowiedz się jak to ze zmianą pakietu na Canal+ Optimum będzie wyglądało, powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK, wielkie dzięki za pomocne rady.

Dowiedziałem się, że sprawa wygląda tak, że pakiet C+ Optimum płaciłbym po starych cenach, ale niestety Multiroom płaciłbym tak jak po podwyżce:

- pakiet CANAL+Optimum - 78 zł

- Multiroom od 1 marca 2012 roku - 20 zł

- opcja HD Optimum Promo - 8 zł

Razem 106 zł - jak dla mnie za drogo, więc zrezygnowałem, ale zastanawiam się jeszcze nad zostaniem przy moim obecnym pakiecie C+ Kompakt i wzięciu opcji HD KOMPAKT - 6 KANAŁÓW.

Czy jeżeli Cyfra+ usunie jakieś kanały ze swojej oferty, to może to być podstawa do rozwiązania umowy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ogólne pytanie - nie jestem teraz w tematach związanych z platformami sat w ogóle związany, więc nie wiem. Kuzyn ma 2 dekodery SD z pakietem Optimum - umowa jest do maja. Czy mógłby już teraz przejść na jakąś nową ofertę promocyjną, przy której miałby dekodery HD bądź PVR, czy musi czekać do tego maja. Ja mu powiedziałem, że jeśli weźmie jakąś ofertę nieco droższą od obecnej, to pewnie mógłby to zrobić już teraz, ale stwierdziłem tak tylko na podstawie tego co jest możliwe w mojej kablówce. Jak jest w Cyfrze? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ogólne pytanie - nie jestem teraz w tematach związanych z platformami sat w ogóle związany, więc nie wiem. Kuzyn ma 2 dekodery SD z pakietem Optimum - umowa jest do maja. Czy mógłby już teraz przejść na jakąś nową ofertę promocyjną, przy której miałby dekodery HD bądź PVR, czy musi czekać do tego maja. Ja mu powiedziałem, że jeśli weźmie jakąś ofertę nieco droższą od obecnej, to pewnie mógłby to zrobić już teraz, ale stwierdziłem tak tylko na podstawie tego co jest możliwe w mojej kablówce. Jak jest w Cyfrze? :)

Ja tak zrobiłem przechodząc z C+ Kompakt. Ale uprzedzam, że nie było lekko. Ponieważ dekoder HD koniecznie chciałem na wynajem w bezpłatnym użyczeniu. Ale się udało. Umowa C+ Optimum za 57 zł na okres Minimalny Umowy do 30 września 2012 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyszedł aneks tylko do Multiroomu

 

moim zdaniem umowa o multi jest umową powiązaną z umową główną, w takiej sytuacji jeśli operator chce dokonywać zmian w umowie powiązanej których nie akaceptujesz powinien Ci dać możliwość wypowiedzenia również umowy głównej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W związku z otrzymanym w styczniu pismem o podwyżce, wypowiedziałem umowę z Cyfrą z końcem lutego. W ostatni piątek zadzwonił do mnie konsultant z Cyfry i dałem się namówić na pakiet Canal+optimum i HD optimum za 96 zł. Wiązało się to oczywiście z cofnięciem wypowiedzenia. W poniedziałek zobaczyłam że jest nowa oferta i bardziej by mi odpowiadał pakiet Canal+Superpremium HD. Zatelefonowałem do Cyfry, lecz konsultantka po konsultacji z Kierownikiem oznajmiła mi, że jest to niemożliwe bo wyraziłem już zgodę na inną umowę.Odpowiedziałem jej, że w takim razie mam 10 dni na rozwiązanie takiej umowy, bo była ona zawarta przez telefon, poza siedzibą firmy. Na to ona stwierdziła że nie było to zawarcie nowej umowy, lecz przedłużenie starej już istniejącej i nie mam prawa jej bezkarnie rozwiązać.

W związku z tym mam pytanie do wszystkich, czy tak jest naprawdę i czy konsultantka nie wprowadziła mnie w błąd. Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w połowie stycznia wycofałem rezygnację i zgodziłem sie na takie warunki w lutym kompakt+ 54 zł , HBO 27 zł , pace PVR za najem 10 zł miesięcznie od marca miało dojść 6 złoty podwyżki za kompakt . Wczoraj patrze na rachunek TV i krew mnie zalewa najem dekodera 20 zł cały rachunek 101 a miało0 być 91 zł . dzwoniłem do nich i kazali mi napisać reklamacje . Jestem pewien jak się umawiałem 10 zł najem. Jak mi tego nie uwzględnia kieruje swe kroki do rzecznika praw konsumenta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...