Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Właśnie sie teraz doczytałem, ze trzeba wysłać wypowiedzenie bo automatycznie BEZ tego przedłużają na 3 miesiące!!! Umowa kończy mi sie jak [pisałem 31 marca które wypowiedzenie mam wysłać??

1.Wzór rezygnacji dla osób, które mają umowę z Cyfrą Plus na czas określony

2.Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli)

 

i czy cos specjalnego muszę tam pisać?? z GÓRY DZIEKUJE!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lepiej napisz 2.Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli).

Napisz coś takiego.,,Nie jestem z państwa ofert zainteresowany, ponieważ konkurencja ma atrakcyjniejszą ofertę cenową i programową." :read:

Wyślij listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wzór rezygnacji dla osób które mają umowę z Cyfrą Plus na czas nieokreślony (czyli upłynął już okres, na który została zawarta umowa i automatycznie ją przedłużyli):

 

{Data i miejscowość}

 

Rezygnacja z umowy o abonament

 

Niniejszym wypowiadam umowę o abonament zawartą w dniu {Data zawarcia umowy} z zachowaniem określonego w umowie okresu wypowiedzenia.

 

 

Z poważaniem,

{Imię i nazwisko}

 

{Adres},

{Telefon},

{Nr abonenta}

 

CANAL+ Cyfrowy Sp. z o.o.

 

02-100 Warszawa

 

skr. poczt. 8

 

Czy taki wzór może być i czy NAJWAŻNIEJSZE CZY TYLKO TYLE WYSTARCZY!!! i czy adres na wysłanie znalazłem dobry?? Sorry za problem z góry i dzięki za cierpliwość :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czym będzie skutkować teraz to moje spóźnione wypowiedzenie?? :/ od razu odetną mi nadawanie, każą mi oddać sprzęt(choć go wykupiłem), nie będę musiał płacić jakiś kar?? czy będą dzwonić z propozycjami? przypomnę umowa kończyła się 31 marca NIE wysłałem miesiąc wcześniej wypowiedzenia i przedłużyli mi automatycznie umowę na te 3 miesiące ;/ i teraz te wypowiedzenie jest najlepszym wyjściem żeby nie płacić tych pełnych rachunków i zachęcić ich do dzwonienia z propozycjami?? bo tak naprawdę nie wiem co powoduje to przedłuzenie automatycznie przez nich umowy;/ jeszcze raz sorry bo na każdym kroku wychodzi moja nie wiedza(ale człowiek uczy sie na własnych błędach najlepiej :oops: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie ma tak że jeśli kolega @RedBull1910 (Zgierz pozdrawia :wink: ) wyśle jutro wypowiedzenie to umowa mu się skończy z końcem kwietnia?Pisał o tym kiedyś Cyfra Tv.Myślałem że umowa mu sie przedłuży od 1 IV a nie od 1III(skoro umowa do końca marca)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wysłałem wypowiedzenie w lutym i do końca lutego obowiązywała umowa sygnał miałem jeszcze przez 3 dni marca więc spoko ( ale cos mi się matli że w umowie widziałem że wypowiedzenia są trzymiesięczne ) :) aha jeszcze dodam że telefony z cyfry były 3 za kazdym razem lepsza oferta, ale nigdy nie taka jak dla nowego klienta - nie rozumiem ich w ogóle - przecież wyszło by im to na to samo a zaoszczędzili by na dekoderze, bo miałbym dalej stary, a tak to mam nowy a stary oddałem :lol2: ale [beep]y traci zawsze dwa razy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie do obeznanych w temacie. Przy kończącej się umowie w styczniu, pod koniec grudnia telefonicznie przedłużyłem umowę. Podczas rozmowy z konsultantką dwa razy zapytałem się czy przez cały okres trwania umowy będę płacił tą kwotę, którą sobie wynegocjowałem. Otrzymałem dwa razy zapewnienie, że tak. To, że koszty płacone prze zemnie będą stałe (jak zapewniała konsultantka) miało dla mnie decydujący wpływ na przedłużenie umowy. Dziś otrzymałem rachunek na kwotę o 6 złoty większą a po telefonie na infolinie dowiedziałem się, że mam rabat na abonament w wysokości 12 złotych a nie abonament za tyle ile mi powiedziała konsultantka. Moje pytanie brzmi czy można coś z tym zrobić? Czy mogę odwoływać się by płacić to co mi obiecali na infolinii czy s[beep]owałem się po całości i z tym nic nie da się zrobić do końca umowy? Dodam tylko, że nie podpisywałem żadnej umowy jedynie tak jak ma to miejsce przy przedłużeniu telefonicznym zgodziłem się na warunki proponowane przez konsultantkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie jest tak, że operator ma obowiązek powiadomić abonenta o podwyżce, a tym samym - zmianie regulaminu listownie?

 

A tak nawiasem, od kiedy do kiedy można wysłać wypowiedzenie, jeśli umowa kończy się 31 lipca br? (okres minimalny jakiejś tam promocji)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zaktualizowaniu dekodera Pace PVR HD do wersji 150 mam problem z jego poprawnym funkcjonowaniem (oczywiście nie tylko ja) napotkane problemy to m.in ślamazarne działanie, czy wieszanie się i przeskakiwanie kilka klatek do przodu nagrań co całkowicie utrudnia ich oglądanie. Dziś niespodziewanie (?) doszedł kolejny kłopot - dekoder zawiesza całkowicie menu przez co zmuszony jestem do oglądania jednego kanału dopiero po odłączeniu go od wtyczki wszystko wraca do normy na kilka(naście) godzin. Jednak nie chciałem wylewać tu zasłużonych pomyj na "cudowny" soft Cyfry tylko spytać sie czy istniała by możliwość wcześniejszego rozwiązania umowy w związku z nieprawidłowo działającym dekoderem za który miesięcznie płacę? Mam umowę z tv LG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...