jacek_m_11 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Nie,dekoder oddaje się w najbliższym APS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.plonsk Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 podpisalem umowę 11 stycznia 2012 i w zwiazku z tym pytanie gdzie znajduję się zapis w umowie ze zgadzam sie na podwyżke od marca? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 zawsze się zastanawiałem, czy jeśli miałbym zawartą umowę przez internet, albo telefon, to musiałbym dekoder odsyłać, zamiast odnosić do punktu? W C+ przez internet zgłaszasz tylko chęć podpisania umowy. A samą umowę podpisujesz w punkcie i tam też zdajesz sprzęt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin.plonsk Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 czy jeśli mam podpisaną umowę na canal+ hbo superpremium to czy moge podczas trwania umowy zmniejszyc abonament? i jaka jest kara za zerwanie umowy przed koncem okresu minimalnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxsat Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Nie można zmniejszyć. W umowie masz karę umowną, sprawdź ale 300 zł za całkowite zerwanie umowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Przeczytaj umowe to będziesz wiedział jaka jest kara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Nie można zmniejszyć. W umowie masz karę umowną, sprawdź ale 300 zł za całkowite zerwanie umowy. Racja pakietu nie można zmniejszyć. A co do rozwiązania umowy to się mylisz w regulaminie nie jest napisane że ab "od tak sobie" zerwać umowę , jest napisane w jakich przypadkach umowa może zostać rozwiązana. Nie ma podstaw do rozwiązania jeśli obydwie strony wywiązują się z niej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek_m_11 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Nie płać 3 rachunków i się sama rozwiąże.Później zapłać rachunki + kare i załatwione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Oczywiście to jest rozwiązanie, ale samemu nie można Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Pozwole sobie dołączyc się do tematu. Każdą umowę można rozwiazać. W umowie jest podana kara za rowiązanie umowy z winy abonenta. Nie wiem czy mam rację poniewaz nie zagłębiałem sie w temat, ale wydaje mi sie że mogę w każdej chwili wysłac wypowiedzenie np miesiąć wczesniej i zapłacic karę 299zl. dokumentując że nie jestem już zadowolony z oferty, lub że mam trudności finasowe itp. Wiadomo że platforma będzie wszystko robiła aby utrzymać abonenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Jeśli jesteś w okresie minimalnym np.do 31.12.2012 napiszesz wypowiedzenie np. że chcesz rozwiązać umowę z końcem tego miesiąca, cyfra i tak zaplanuje wypowiedzenie na koniec okresu minimalnego. W regulaminie jest określone co to jest wina abonenta i tylko tak umowa może być rozwiązana (bądź z winy cyfry plus). Oczywiście są rożne wyjątki w których cyfra idzie na rękę abonentom. Ale w żadnym przypadku wg regulaminu, umowy nie można rozwiązać od tak sobie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zibi-s Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Dzięki, w razie potrzeby pozostaje zastosować sie do podpowiedzi @jacek_m_11 i wtedy będzie najprościej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaberm Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 Pakiet można zmniejszyć jeśli jest taki zapis w umowie, u mnie jest zapis, że za zmianę pakietu na niższy kara 10zł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 27 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2012 W każdej umowie gdzie na początku wybrało się c+hbo superpremium nie można zmienić pakietu na niższy. I od czasu kiedy weszły nowe pakiety w każdej umowie nie można zmienić pakietu na niższy. Jeśli masz taki zapis w umowie musiałeś ja podpisać w dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel19833 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Interesuje mnie czy zamawiając C+telefonicznie i po kilku dniach zgłaszając się do punku Cyfry(wskazanego przez konsultanta w celu podpisania umowy), można tej umowy nie podpisać i w ogóle zrezygnować z tego co się zamawiało przez telefon?????????????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szunaj Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Tak. Nie ma problemu. Ps. Po co tyle znaków zapytania ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel19833 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Mam to zgłosić w punkcie Cyfry że rezygnuje z podpisania umowy?, czy w ogóle się tam nie udawać i zapomnieć o całej sprawie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chaberm Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 W każdej umowie gdzie na początku wybrało się c+hbo superpremium nie można zmienić pakietu na niższy. I od czasu kiedy weszły nowe pakiety w każdej umowie nie można zmienić pakietu na niższy. Jeśli masz taki zapis w umowie musiałeś ja podpisać w dawno temu. Umowa przedłużana 31.01.2012r po wysłaniu wypowiedzenia więc nie tak dawno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 @chaberm nie ma takiej możliwości @Pawel19833 zapomnij i nie idź do punktu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
456play Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 jesli wpisuje post w zlym miejscu prosze moderatora o przeniesienie w odpowiedni watek ... mianowicie zapytuje was koledzy i kolezanki czy istnieje techniczna nawet odplatna mozliwosc zmiany pakietu CYFRY z wyzszego na nizszy podczas umowy lojalki ? kiedys dawno dawno temu mozna bylo i do kolejnego miesiaca byla do abonamentu doliczana tzw jednorazowa kara wlasnie za takowa zmiane bylbym wdzieczny za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabron600 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 W każdej umowie podpisanej bodajże po 18 marca 2011 roku nie ma możliwości zmiany pakietu na niższy, we wcześniejszych w zależności co jest napisane w umowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzych1921 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Chciałem się dowiedzieć czy np. Biorąc do Pakietu Kompact z C+ Dodatkowy Pakiet w POstaci Kanałów HD za kwote bodaj 11 zł na jakieś 3-5 miesięcy to czy można z niego zrezygnować nie ponosząc żadnych kosztów z tym związanych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdrianW Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Tak, jest to opcja dodatkowa. Możesz ją w każdej chwili włączyć lub wyłączyć bez dodatkowych kosztów. Robisz to telefonicznie, w centrum cyfry+ albo przez ica. Chociaż ostatnio ica coś opornie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo_m Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Mam to zgłosić w punkcie Cyfry że rezygnuje z podpisania umowy?, czy w ogóle się tam nie udawać i zapomnieć o całej sprawie? Wypadałoby zadzwonić i bez tłumaczenia się powiedzieć o co chodzi, "dziękuję, przepraszam do widzenia" i po sprawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wally79 Opublikowano 29 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2012 Posiadam wykupiony abonament z opcją CANAL+HBO SUPERPREMIUM i do tej opcji wykupione dodatkowo opcje CINEMAX HD I FILMBOX HD. Przed chwilą dzwoniłem do Cyfry w sprawie odłączenia opcji dodatkowych tj. CINEMAX HD I FILMBOX HD. Pytanie kiedy Cyfra+ odłączy mi te kanały z mojej oferty??? Nie ukrywam że 2 marca będę chciał podłączyć je ponownie by oglądać te dwie opcje przez najbliższy miesiąć tj. marzec za friko. Może mi ktoś to rozjaśnić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi