Skocz do zawartości

Umowa z Cyfrą - pytania, problemy


Koran
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pisalem w innym temacie, ale nie uzyskalem odpowiedzi. Zamawialem rozmowe z konsultantem wczoraj TRZY razy! Dwa razy poprzez formularz na stronie i pozniej kiedy nikt nie zadzwonil w wyznaczonych godzinach wyslalem smsa... Do dzisiaj zero odzewu :/ Tak jest zawsze czy mam pecha? Chcę zamowic Cyfre, a oni mnie zlewaja :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W związku ze słabiutką ofertą Cyfry+ dla stałych abonentów zamierzam wypowiedzieć umowę i przejść do konkurencji. Wyczytałem w internecie że trzeba zrobić to pisemnie (wzór wypowiedzenia już mam) i jak niektórzy sugerują najlepiej wysłać wypowiedzenie za potwierdzeniem odbioru. Tu właśnie potrzebuję pomocy bo podali adres na skrzynkę pocztową i nie wiem czy tak można wysłać za potwierdzeniem odbioru.

Z góry dziękuję za pomoc.

 

Spokojnie możesz wysłać na skrytkę Polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Pisze właśnie wypowiedzenie. We wzorze który znalazłam na tym forum jest miejsce na wpisanie numeru umowy a ja nigdzie nie mogę go znaleźć. Cyfrę posiadam od dwóch lat. Pierwsza umowa była zawarta u dystrybutora i posiadam ją na papierze, natomiast druga umowa była zawierana telefonicznie a kopia przysłana pocztą niestety mi zaginęła. Zadzwoniłam dziś do Cyfry z zapytaniem o aktualny numer umowy i konsultant poinformował mnie że takiego numeru nie ma i do załatwiania wszystkich spraw używany jest tylko numer abonenta. Nie jestem pewna czy nie wprowadził mnie w błąd aby odrzucić później wypowiedzenie z powodu braku tego numeru i naciągnąć na trzymiesięczny okres wypowiedzenia. Na pierwszej umowie jest jakiś numer pod kodem kreskowym (druga część tego numeru to nr abonenta) , lecz nie jestem pewna czy to jest to. Umowa zawierana telefonicznie to chyba aneks do pierwszej umowy więc może wpisać ten numer spod kodu kreskowego w nagłówku pierwszej umowy. Czy ten numer jest rzeczywiście aż tak konieczny? Bardzo proszę o pomoc w tym temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam takie pytanie: gdy skończy mi się umowa z cyfrą+ a będzie to koniec lipca 2011 to czy mogę zmienić sobie pakiet na np. start (w tej chwili mam pakiet opticum + multiroom) w taki sposób że będę posiadał ten pakiet do grudnia przyszłego roku do czasu promocji świątecznych???? :|

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie bo nie jestem pewny czy jak teraz wyłączę opcje dodatkową HBO HD to o ile dobrze rozumiem opcja ta będzie działała do końca grudnia i teraz najważniejsze jak włączę ją np 2 stycznia zostanie włączona natychmiast ale czy za styczeń zapłacę czy nie, bo zastanawiam się czy da się w ten sposób zaoszczędzić na tej opcji za odpowiedzi z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam takie pytanie, posiadam obecnie pakiet kompakt który generalnie mi wystarcza. Na święta jednak chciałbym podwyższyć pakiet na optimum. Czy jak teraz zmienię pakiet na optimum to po jednym wyższym rachunku w styczniu będę mógł spowrotem zejść na kompakt? I najważniejsze jeśli można tak zrobić, to czy przy powrotnym zejściu z optimum na kompakt zostaną zachowane zniżki? (płacę za kompakt 29,90zł i 0zł za wynajem dekodera).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bogdan425 a mógłbyś bardziej rozwinąć temat , bo ja również przedłużyłem umowę ( 6 grudnia rozmowa telefoniczna z konsultantem ) i cały czas obawiam się ( mam nadzieję ) że wejdzie nowa , lepsza umowa np. jutro to jaka przeprawa mnie z nimi czeka :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...