Mr. Music Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Może spróbuj wyłączyć blokadę rodzicieską w ustawieniach CI? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Sprawdź też status karty w ustawieniach modułu. Może być jeszcze nieaktywna(Expired) bądź pokaże jakiś błąd. Podaj też model tego TV, może oprogramowanie nieaktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Jak miałeś obraz na kanale dla abonentów, to moduł działa jak należy. Co najwyżej jeszcze wszystkich uprawnień nie złapał. Zrób tak. Włącz kanał Polsat Sport News na TV, zaloguj się do ICOK i wybierz wznowienie sygnału z satelitą. Ważne, by w tym czasie TV był już ustawiony na PSE. Po chwili, albo w ciągu 2-3 godzin powinien pojawić się obraz. Moduły są zleżałe w APSach i tym samym uprawnienia jakie nadają im w fabrykach są już dawno przeterminowane. Dlatego potrzebują trochę czasu zanim karta złapie na nich uprawnienia. W moim przypadku moduł CI łapał pierwsze uprawnienia kilka godzin. Ważne, by trzymać go cały czas na PSE nawet jak pojawi się obraz, bo uprawnienia schodzą stopniowo na różne pakiety. PS. W ustawieniach modułu wyłącz kontrolę rodzicielską, bo zamula ona przełączenie kanałów. Bez niej kanały przełączają się kilka razy szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 OK wszystko rozumie tylko nie wiem co oznacza skrót PSE ? Jest to jakiś kanał Polsat Sport ? Kiedy czytałem różne tematy odnośnie ponowienia uprawnień to było różnie. Niektórzy pisali żeby przełączyć na kanał Dla Abonentów, TV6, Polsat Sport, główny Polsat. Najlepiej gdyby nie podawali nr kanałów (u mnie i tak jest inaczej) tylko częstotliwość i transponder. Jak rozmawiałem z konsultantem to powiedział żeby przełączyć na Polsat Sport News podczas gdy na stronie ICOK w menu wznowienia połączenia jest napisane żeby przełączyć na TV6 Już podaję Status karty: OK, model telewizora UE55HU7500 oprogramowanie jest aktualne, wczoraj robiłem aktualizację. Wczoraj jeszcze jak karty nie było w systemie to wyświetlał mi się błąd 04 i status karty był NEVER PAIRED (nigdy nie sparowana), dzisiaj już błędu nie wyświetla bo status jest OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartolinos Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 PSE = Polsat Sport Extra. Polsat Sport Extra jak i Polsat Sport są na tym samym transponderze, podobna sytuacja jest z kanałem Polsat Sport News i TV6, które są na jednym tranponderze. Dlatego taka rozbieżność, bo jedni napiszą o PS, a drudzy o PSE. W/g statusu karty wszystko masz ok, teraz tylko czekaj na uprawnienia, bo kanał dla abonentów to pierwsza dobra oznaka. Spokojnie możesz ustawiać na transponderze z TV6/PSN, a także na transponderze z PSE/PS. Uprawnienia przejdą. Tutaj masz jeszcze cytat z FAQ: "Uwaga. W krokach 4-6 powyższych przed przystąpieniem do ww. czynności, należy włączyć dekoder oraz pozostawić go na jednym z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 OK to czekam w takim razie wszystko ustawione jak należy. Z konsultantem rozmawiałem jakiś 2,5 godziny temu. Wykonam jeszcze raz przez ICOK ponowienie połączenia i będę czekał myślę że w końcu zaskoczy. Jeszcze jedno pytanie. Czy ma znaczenie że mam podłączony tylko jeden kabel do telewizora z konwertera. Teraz mam system pojedynczy. System podwójny służy do jednoczesnego nagrywania i oglądania innego programu czy się mylę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Lub Multi room. Jeden kabel wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ok dzięki za informacje. Póki co dalej czekam na aktywację. Strasznie długo to trwa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tajniak+ Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ważne, by w tym czasie TV był już ustawiony na PSE. Po chwili, albo w ciągu 2-3 godzin powinien pojawić się obraz. Zwykła literówka. Chciałem napisać PSN = Polsat Sport News, a tylko niepotrzebnie namieszałem. W każdym razie każdy kanał z tego transpondera na którym nadaje PSN będzie dobry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Tak już bartolinos wcześniej napisał więc się zorientowałem póki co czarno u mnie "Uwaga. W krokach 4-6 powyższych przed przystąpieniem do ww. czynności, należy włączyć dekoder oraz pozostawić go na jednym z kanałów: Polsat Sport News, Polsat Food, CBS Europa, TV6, Superstacja, Travel, Polsat Jim Jam, Disney Junior, Boomerang, MTV Rocks, ATM Rozrywka TV z TP 12284MHz, polaryzacja H." Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darbo Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Ja też nie tak dawno czeeeeeekałem i czeeeekałem. Dopiero telefon i po 3 minutach obraz wskoczył. Także rożnie to jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 9 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2014 Chyba nici będą z tego modułu. Z ciekawości jeszcze raz spróbowałem wszystko skonfigurować bo już mnie to zirytowało. Zresetowałem telewizor do ustawień fabrycznych. Po wpięciu ponownie modułu CAM wyświetlił mi się taki komunikat na ekranie który wcześniej mi umknął: TV firmy Samsung jest zgodny ze standardem CI + 1.3. Wyświetlanie się w TV komunikatu "Sygnał Zakodowany" może wynikać z niezgodności wersji ze standardem CI + 1.3. W przypadku problemów skontaktuj się działem obsługi klienta Samsung. Wynika z tego że TV Samsung nie jest wstecznie kompatybilny, bo nie obsługuje standardu CAM CI +. Chyba nic się na to nie poradzi. Nie wiem czy jest możliwość żeby mieć swój moduł CAM CI +1.3, włożyć do niego kartę CP (chyba nie będzie działać). CP pewnie modułów +1.3 też nie ma Dziwi mnie to trochę bo przecież kanał Dla Abonentów mi działał więc zanosiło się dobrze. Wątpię żeby wymiana modułu i karty coś pomogła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusiak22 Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Dzwon do Samsunga, wgraj najnowszy soft. Wymień tv ma LG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Samsung powie (jak już kilka razy usłyszałem), że winny jest tylko i wyłącznie moduł i problemu nie pomogą rozwiązać. Niestety! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Tak dzwoniłem przed chwilą do Samsunga i usłyszałem żeby udać się do operatora i sprawdzić moduł na miejscu. Kto wie może faktycznie coś z nim nie tak. Gdyby jednak okazało się że jest w porządku, a w telewizorze dalej nie działał to będę musiał zastanowić się nad zakupem swojego dekodera. Nie chce brać tego [beep]u z CP. Wiem, że nie taki jest temat wątku ale Czytałem wczoraj o Fergusonie Ariva 203. Nie wiem tylko czy będzie obsługiwał CI+ bo w specyfikacji podane jest tylko gniazdo CI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 W APS-ie raczej nie uda Ci się sprawdzić modułu. Raczej będziesz musiał to zrobić na własną rękę i poszukać pomocy u znajomych lub w jakimś sklepie ze sprzętem satelitarnym. Na 99% Twój moduł zdekoduje prawidłowo kanały. Wyłącz kontrolę rodzicielską w module. W Arivach moduł CP CI+ działa w trybie legacy. Poczytaj ten wątek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Wyłączałem kontrolę rodzicielską. Możesz podać skrót do tego wątku ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mentoris Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie chce brać tego [beep]u z CP. A całą resztę [beep]u wziąłeś? Dziwne są zaiste ludzkie drogi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Wyłączałem kontrolę rodzicielską. Możesz podać skrót do tego wątku ? Zadałeś pytanie w nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Ok więc dowiedziałem się że aby moduł działał w dekoderach powinien być w trybie legacy. Niektórzy piszą jednak że moduł CI+ zadziała tylko w gniazdach CI+. Moje pytanie skąd mam wiedzieć że dany moduł który mam z CP pracuje w trybie legacy ? Oni sami nie wiedzą co dają tylko skanują kody kreskowe z opakowań dają klientowi i martw się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Dla Ciebie "tryb legacy" kończy się włożeniem modułu CI+ do slotu w odbiorniku satelitarnym, który wykorzystuje ten tryb (czyli np. Arivy). Póki co CP nie blokuje tego trybu pracy modułu, ale ile to potrwa to też nikt z nas nie wie. Powtarzam sugestię. Przed zakupem sprzętu weź swój moduł i sprawdź poprawność jego działania. Trochę zachodu na początek, ale potem święty spokój. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Rozumiem Twoją sugestię tylko zastanawiam się gdzie mógłbym się udać w celu sprawdzenia modułu, to jest chore że w CP tego nie zrobią. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SatExpert Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Póki co CP nie blokuje tego trybu pracy modułu, ale ile to potrwa to też nikt z nas nie wie. Mam nadzieję, że nigdy tego nie zrobią, bo nie mam zamiaru kupować nowego odbiornika! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DominikN Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Nie wiem co jest grane moduł mam cały czas w telewizorze razem z kartą. Przełączyłem na kanał Dla Abonentów żeby sprawdzić czy jest obraz. Wyświetlił mi się komunikat kanał niedostępny. Podszedłem do telewizora żeby poruszać modułem, bo myślałem że coś nie styka i po chwili włączyła się autoryzacja modułu i pojawił się obraz. Objawy są jak najbardziej prawidłowe jeśli chodzi o działanie modułu bo np jak wyciągnę kartę to pojawia się komunikat żeby włożyć ważną kartę. Cały czas problem mam z tym że nie ma uprawnień do odbioru. Na innych kanał niż Dla Abonentów wyświetla mi się Tego kanału nie ma w Twoim abonamencie. Zrobiłem znowu ponowienie sygnału przez ICOK i przełączyłem na 12284 27500 H. Kanał Dla Abonentów jest kodowany bo jak wyciągnę kartę z modułu to przestaje działać. Potwierdza to działanie modułu. Nie wiem dlaczego na innych kanałach nie mam obrazu. Czytałem że te moduły długo się aktywują bo zalegają w APSach i są jakby "przeterminowane" no ale ile to ma trwać ? Nadmienię tylko że mój TV jest zgodny z wymaganiami dla tego modułu. Zabek możesz podać jakieś szczegóły odnośnie tego nr na PW nie mam jeszcze możliwości wysyłania wiadomości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 10 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2014 Póki co CP nie blokuje tego trybu pracy modułu, ale ile to potrwa to też nikt z nas nie wie. Mam nadzieję, że nigdy tego nie zrobią, bo nie mam zamiaru kupować nowego odbiornika! Też mam nadzieję. Przymierzam się powoli do zakupu jakiegoś Fergusona Arivy, a one CI+ łykają tylko w trybie legacy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.