maiesky Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ariva TT lub HD 8900 - na kanale TVN HD po włączeniu napisów dvb obraz traci płynność przy wyświetlaniu napisów Po ostatniej historii kiedy to od 1 czerwca znowu przestały działać karty w czytniku (na razie pomaga zmiana daty wstecz, ale traci się wtedy EPG) wątpię by kupno tego modelu było najlepszym pomysłem, chyba że będziesz tylko modułu używał, to ten problem cię ominie. Co do napisów dvb na kanale HD dostałem informację, że po prostu chipset użyty w tym dekoderze ma taką wadę- mówiąc inaczej ten problem nie zostanie rozwiązany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maiesky Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Witam Zdecydowałem się założyć ten wątek, aby dowiedzieć się czy mój problem ma przyczynę w module cyfrowego polsatu czy winowajcą jest tuner (HF8900). Odkąd w platformie pojawiły się wreszcie dla mnie ciekawe kanały z HD (lub ogólnie: nareszcie pojawiły się) poświęcam im więcej czasu i dopada mnie czasami denerwujący problem. Czasami podczas oglądania obraz nagle traci płynność- pojawiają się cykliczne (co ok sekundę) przeskoki na skutek zamrożenia i pewnie zgubienia klatki, trwa to np kilka minut po czym następuje trzask, prask :) "poszatkowanie" obrazu (tak jak przez pierwsze sekundy po przełączeniu kanału) po czym wraca płynność. Czasem to trwa dłużej niż kilka minut. Jeśli samo nie przejdzie to pomaga przełączanie na chwilę na inny kanał. Równocześnie nagrywam, sprawdziłem po zakończeniu audycji i w nagraniu w tym miejscu nie ma tego problemu. Problem zaobserwowałem na Polsat Sport HD (f1, ponieważ innych sportów tam nie śledzę), ale na Polsat HD również. Czasem występuje to również od samego początku po włączeniu kanału- muszę przełączyć na inny na kilka sekund i dopiero po powrocie najczęściej jest OK czyli tuner chwyta płynność. Dźwięk jest w porządku. Zapytałem na forum (laki), 3 inne osoby potwierdziły ten sam problem. Ostatniej soboty podczas kwalifikacji to nawet gorzej było, bo obraz zaczął się psuć aż zniknął- czarny ekran i tylko głos. Niestety nawet w nagraniu były defekty. Przez to nie widziałem kraksy Pereza w Monako. W niedzielnym nagraniu niestety znalazłem defekty. Pytanie: czy inni posiadacze modułu CI również zauważyli u siebie taki problem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Toyota Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ja mam dokładnie to samo. Nie ma lekarstwa. Mam Fergusona HF-8900. Ale później jakość obrazu super. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piotr77sat Opublikowano 2 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2011 Ogólnie sama współpraca modulu polsatu z fergusonem hf8900 nie jest zła. Przy kanałach HD na początku pojawia się mozajka zanim obraz zostanie zdekodowany. Schody zaczynają się gdy chcemy użyc drugiego modułu np.Cyfra+. Wtedy przy kanałach kodowanych w tzw. Simulcrypcie moduły zaczynają się gryść co powoduje problem z dekodowaniem kanałów. Ale ten problem był opisywany w innym miejscu tego forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 Szukam rozwiązania na TV Samsung LED Seria D6500 razem z modułem Cyfrowego Polsatu (z C+, n, TnK) nie ma problemu) przy dekodowaniu kanałów z tp. 11393 V. Na TVN "Sygnał zakodowany", ale pojawia się dźwięk (nie zawsze), TVN7, TVN Style, TVN Turbo - Sygnał zakodowany, TVN CNBC, TVN24, TVN Meteo działają. Z Cyfrowego Polsatu przyszło tylko info, aby kanał TVN klientom zastępować kanałem TVN HD w TV Samsung i Panasonic. Ale czym zastąpić pozostałe niedziałające kanały? Soft modułu ostatni, soft TV zaktualizowany. Ktoś miał podobne problemy i ma pomysł jak to ugryźć? Chyba ma to coś wspólnego z nowym CAID Cyfrowego Polsatu. Bo problemy zaczęły się mniej więcej w czasie wprowadzenia przez CP nowego CAID. Tylko dlaczego 3 kanały działają z nowym CAID z tego tp. a 4 nie działają? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 11 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2011 to wynika z tego że te kanały mają napchane tyle tych systemów kodowania że telewizor już tego nie ogarnia, Samsung chyba łapie tylko cztery pierwsze systemy kodowania, takie same problemy były kiedyś na eurosporcie na panasonikach TVN Turbo - Conax (Tnk, Tnk HD, n, n na kartę) MediaGuard (Cyfra) , Nagra (Polsat, Cyfra) Viaacces (TP, Orange) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Samsung ponoć również też zna problem i szukają rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 maiesky u mnie jest to samo. Myślałem nawet, że problem leży w oprogramowaniu mojego tunera (Techinsat Digicorder HD S2X Plus), ale po opisach innych użytkowników na tym forum, korzystających z różnych tunerów, wydaje mi się, że chyba jednak nie. Przypadłość, którą opisujesz zauważyłem właśnie na kanałach Polsat HD i Polsat Sport HD. Czasami oglądam ze 20 minut sobie jeden lub drugi kanał i nagle obraz zaczyna chodzić w zwolnionym tempie (fonia w tym czasie idzie normalnie). Po kilku minutach wszystko wraca do normy. Nie sprawdzałem tego jeszcze na Fox HD, bo wszystkie te kanały nadają na częstotliwości 12,265 V. Ciekawym jest, że zjawisko to zauważyłem, dopiero niedawno. Może to i ma jakikolwiek związek z dodaniem sytemu kodowania Conax lub Nagravision (1861). Dodam jeszcze, że mam dodatkowo Cyfrę+ (moduł Aston 2.20) i Telewizję na kartę SD (czytnik kart). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pat10 Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Witam.Przycinanie się na Filmbox HD ,a na Fox HD chwilowe zakodowanie programu podczas oglądania Life 2.Oglądam w tej chwili Polsat HD:płynnie bez przycinania i zwalniania.Dekoder vt-1.Mam problem z paczką HBO HD:od jakiegoś czasu co 2 miesiące tracę uprawnienia na te programy i muszę ponawiać uprawnienia(tylko na HBO). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Nie dało mi spokoju brak współpracy modułu CP z TV Samsung UE40D6500 (brak dekodowania kanałów TVN, TVN7, TVN Style oraz TVN Turbo) i napisałem do Samsunga tym razem zapytanie (ponieważ od pojawienia się problemu były już dwie aktualizację oprogramownaia TV i żadna nie rozwiązała problemu). Samsung mnie spławił. Stwierdzili, że mam zaktualizować soft w TV (napisałem, że mam aktualny) a poza tym oni produkują TV zgodnie ze standardami europejskimi (czyli generalnie Samsung Polska kazał mi spadac na drzewo). A w Sharp'ie ten sam moduł działa jak ta lala. Wnioski sobie sami wyciągnijmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Samsung kłamie, ich telewizory maja problemy z kanałami na których jest wiele systemów kodowania. System wygląda na niezgodny z CI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 1 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2011 Ty to wiesz, ja to wiem, ale Samsung Polska twierdzi, że to nie ich problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maris Opublikowano 21 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Od jakiegoś czasu zauważyłem, że na kanałach Polsat HD i Polsat Sport HD mam "klatkowanie" obrazu. Cyfrowy Polsat oglądam za pośrednictwem modułu CAM w tunerze Technisat HD DigiCorder S2X Plus. Wymieniem konwerter i nic to nie pomogło. Myślałem, że może jest coś nie tak z oprogramowaniem mojego tunera lub na linii tuner - moduł CAM, ale dzisiaj sprawdziłem mój moduł u kolegi na Golden Interstarze i niestety u niego też oba te kanały "klatkowały". Wobec tego oddałem moduł do reklamacji do autoryzowanego przedstawiciela Cyfrowego Polsatu. Mają go sprawdzić i jeśli problem się potwierdzi, wymienić na drugi. Piszę to, ponieważ mam nadzieję, że komuś się mój wpis przyda. Oczywiście, może okazać się, że moduł jest dobry, ale jeśli na obu różnych tunerach na antenach 120 cm objawiał się ten sam problem, to zostaje tylko opcja uszkodzony moduł CAM lub karta. U każdego rzecz jasna przyczyny klatkowania mogą być różne, ale piszę, co stwierdziłem u siebie. Mam nadzieję, że autoryzowany przedstawiciel to tylko potwierdzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kierownik Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Witam czy moduł CP będzie współpracował w telewizorze Samsung UE32D5000? Ma on wejście na moduły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
swojadroga Opublikowano 25 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2011 Jeśli znajdziesz w tym TV tuner DVB-S to zadziała (obawiam się, że się nie doszukasz). Poza tym juz pisałem na temat modułu Cyfrowego Polsatu w TV Samsung w tutaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej_oswiecim Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2011 Mam problem z modułem CAM. Kupiłem używkę z tego względu, że nie można nigdzie dostać nówki. Po uruchomieniu transmisji przez parę dni chodziło to cudo w porządku ale po 3-4 dniach zaczęły się cuda. Na zmianę błąd 01 i błąd 06, czasem zaskoczy karta ale ostatnio zaczęły się takie objawy: wkładam moduł z kartą-nie widzi, wyjmuję kartę moduł jest widzialny dla dekodera od razu. Wkładam z powrotem następuje natychmiastowa deinstalacja. Czasem dla odmiany karta zaskoczy i można pooglądać telewizję. Używam Opticum taki jak w stopce, moduł był sprawdzany na dwóch różnych egzemplarzach. Moje pytania to: -czy ten tuner współpracuje z tym modułem oraz czy dobrze pracuje w warunkach dwóch różnych kart (CA i CI) -czy to jest do naprawienia nawet płacąc za serwis (moduł jest po gwarancji) czy też wymienią mi to -czy rzeczywiście w każdym APS zrobią mi diagnostykę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mart15 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 witam, w jaki sposób odczytać datę uprawnień na karcie w module? w ustawieniach w tunerze jak i w ICOK nie widzę takiej informacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
irek6311 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Do kiedy masz Uprawnienia odczytasz w ICOK w zakładce Płatności/Opłacone pakiety , w module niestety nie wyświetla takich danych . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 w ICOK jest od razu z prawej strony termin następna płatność, być może o to Ci chodzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mart15 Opublikowano 19 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2011 ok, dzieki. w platnosciach elektronicznych pojawia mi sie pakiet superhd za 4pln, ktorego nie ma w cenniku dla prepaid. nie ma natomiast pakietu hd, ktory w cenniku kosztuje 30pln a z ktorego obecnie korzystam. o co chodzi? co jest w tym pakiecie superhd? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Mam moduł z CP, bardzo długo nie użytkowany, leżał w szafie jak go reanimować? Nie działają kanały info VOD i dla abonentów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dekoder/Telewizor wykrywa go poprawnie? Wyświetla się jakiś komunikat? Powinno pomóc zostawienie na kanale dla abonentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burito Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 @CSA ustaliłem kanał dla abonentów i zadzwoniłem na infolinię CP aby ponowili uprawnienia działa już ok. Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pilkarz1 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Witam, czy karty w modułach cp były wymieniane czy są dalej dobre? Jak najlepiej opłacić dany pakiet żeby szybko świeciły kanały? Jaką kwotę wpłacić na kanały sportowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CSA Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Wpłac przez Internetowe Centrum Obsługi Klienta (ICOK), karty nie były wymieniane (nie było potrzeby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.