Skocz do zawartości

Polsat Box - Pre-paid


wojtekk99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Z tego co pamiętam ktoś pisał, że przez iCOK złożył deklarację. Na infolinii też złożysz. Dla potwierdzenia dostajesz nr zgłoszenia.

 

Myślę, że opis przelewu byłby problematyczny. Co klient to inny opis :D Wtedy byłby koszmar dla CP :D

 

Deklaracja jest po to, żeby środki automatycznie co miesiąc były pobierane na zadeklarowane pakiety ale niezbyt często się tak dzieje ;) I po miesiącu trzeba dzwonić na PartyLine :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Frazes: Taki myk Ci nie przejdzie ;) Po pierwsze ile byś wpłacił na konto ? 59,90 zł jak w abonamencie ? :D Nie ma mowy ;)

 

To skąd są te wypowiedzi w tym wątku, że taki "myk" jest jednak możliwy???

 

W "cenniku dla użytkowników", który jest pod adresem http://www.cyfrowypolsat.pl/cennik-dla-uzytkownikow-12-04-2011.pdf widzę, że jest możliwy dodatkowo do wykupienia "Pakiet HD", w którym jest m. in. "Polsat Sport HD", czyli z tego wychodzi, że jeśli zrobię przelew w kwocie 72,90 i wpiszę w tytule "wpłata za pakiet familijny + pakiet HD" i ewentualnie potem dodatkowo powołam się na ten przelew w mailu, to mi go bez problemu włączą, dobrze myślę (i tak samo gdybym zrobił przelew, jeśli dobrze liczę na kwotę 72,80, z tytułem "wpłata za pakiet familijny + pakiet HBO HD"???)???

Kolego , robisz tak , zgłaszasz zmiane pakietu ( przykład abyś zrozumiał ) dajmy że do 15 każdego miesiaca masz wpłacić kasę , więc wysyłasz zgłoszenie ( E-mail ) lub dzwonisz o zmiane pakietu min 7 dni przed 15 , po to aby system zaliczył ci zmianę pakietu i od 15 każdego miesiąca oglądać już nowy pakiet ...... Potem jak ci nie zaliczą zmiany 15 .. dzwonisz i łaczysz się na dział techniczny i właczą ci nawet w 5min to co chcesz , stawiasz swoje warunki ( sprawdzone ) ...

 

 

Najgorsze w tym wszystkim to jest to, że co konsultant CP to inne zeznania i wariant jak to działa... tam jest po prostu wielki bajzel.

Oni A a my B , stawiamy na swoim ( jak nie to dział wyżej niż oni i wsio da się załatwić) , tam wiecznie jest bajzel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mi się już odechciało, mam dość. Obecnie trzymam sobie teraz tylko CAM'a prepaid ze starym Mini za 14,90 - i jest na nim Polsat HD (F1) oraz TVP HD.

 

Do tego C+ Optimum MR i olewam resztę oferty CP... pomimo że mam legalny tuner i kartę z b****y i mógłbym sobie co nieco podziałać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ja ostatnio zabrałem się za mój nieopłacony już jakiś czas moduł, w ICOK miałem standartowo familijny, plus inne pakiety, ale bez HD, HBO HD. Wysłałem formularzem prośbę o podpięcie w płatnościach elektronicznych tych pakietów i uwierzcie następnego dnia już tam były. Wszystkie zadeklarowane. :D Pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie ja ostatnio zabrałem się za mój nieopłacony już jakiś czas moduł, w ICOK miałem standartowo familijny, plus inne pakiety, ale bez HD, HBO HD. Wysłałem formularzem prośbę o podpięcie w płatnościach elektronicznych tych pakietów i uwierzcie następnego dnia już tam były. Wszystkie zadeklarowane. :D

 

A mógłbyś przytoczyć treść tej prośby, którą wysłałeś (oczywiście bez danych osobowych), w charakterze "wzoru" :D???

 

Z góry dzięki :D .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też się zastanawiam, i kolega pablo to zdecydowanie prowokacja CP jest ... minimum 24 jeśli nie 48h to trzeba czekać na przeczytanie emaila, a co dopiero żeby zmiany w życie weszły... przecież trzeba czekać do początku następnego okresu rozliczeniowego... tak CP działa.

 

Swoją drogą to jakieś ja wiem - jakiś miesiąc temu z hakiem (w pierwszej połowie marca) podnosiłem pakiet na prepaidzie (z Familijnego, dodawałem cośtam,). Wiecie kiedy zmiany weszły w życie? Nigdy. Do dzisiaj śladu w ICOK'u zmiany nie ma...

 

CP z tymi swoimi okresami rozliczeniowymi to że tak powiem dramat - nie umieć zrobić systemu który dynamicznie daje możliwość w dowolnym momencie podnieść pakiet. Porażka.

 

A hasło "płatności elektroniczne" to jakiś żart - przecież CP w prepaidzie daje AŻ jedną możliwość płatności - przelew. Żadnych płatności elektronicznych on-line nie uświadczyłem, a kiedyś nawet się o to specjalnie pytałem... czyli wykonasz przelew - i ... czekasz od minimum 2 dni aż do tygodnia jeśli masz pecha i się na jakiś długi weekend załapiesz, dopiero potem Ci włączą...

 

Miałem okazję przedłużać ostatnio C+, jedna rozmowa, warunki ustalone i już pakiecik jest za chwilę na karcie a co za tym idzie i kanały. Inny świat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hasło "płatności elektroniczne" to jakiś żart - przecież CP w prepaidzie daje AŻ jedną możliwość płatności - przelew. Żadnych płatności elektronicznych on-line nie uświadczyłem, a kiedyś nawet się o to specjalnie pytałem...

 

Niespodzianka

schowek01uv.th.jpg

Swoją drogą co zrobić aby pokazały się pozostałe pakiety (Relax Mix, Cinemax, Film, Sport, Bajeczka, Muzyka, HD, HBO).

Pamiętam, że kiedyś się wyświetlały. Konto teraz jest w FTA, więc może dlatego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i sprawdziłem jeszcze raz - nie ma takiej opcji

 

Zeby mieć dostęp do płatności elektronicznych musisz zadeklarować jakiś pakiet i zaznaczyć w rozmowie/mailu, że chcesz dostęp do płatności elektronicznych. Jest to trochę chore, ale tak to działa. Mam trzy prepaidy więc ten temat mam dokładnie przerobiony. Kiedyś było tak, że w płatnościach elektronicznych miałeś możliwość opłacania wszystkich pakietów. Teraz można opłacać tylko to co się zadeklarowało. Np. deklarujesz familijny+pakiet HD i tylko za to możesz płacić przez net. Chcesz zamówić np relax mix to znowu musisz bujać się na infolinię lub maila i składać kolejną deklarację. Jest to porąbane, ale za którymś razem przyzwyczaisz się.

Ja jak mam coś załatwić z CP to piszę maila. Trwa to dłużej, ale jak dokładnie opiszę co chcę to mi to włączą za pierwszym podejścim. Na telefon szkoda nerwów, kasy i czasu bo efekt jest mizerny a kreatywność konsultantów w wymyślaniu bzdur i nieznajomości tego co sprzedają jest wręcz nieskończona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To by częściowo tłumaczyło sprawę - i znowu jak widać niekompetencja konsultanta, którego się pytałem o możliwość płatności elektronicznej online...

 

Co do maila, to też mi się zdarzyło (i to nie raz) iż informacje wracające do mnie były typu "nie ma, nie da się" a po telefonie okazywało się że nie dość że jest, to jeszcze się nawet da...

 

Na pociechę zostaję to, że nawet jak Solorz zadzwonił ze zwalonym tunerem i się przedstawił jako Solorz, to usłyszał w odpowiedzi od konsultantki że "a ja jestem królowa angielska" i się rozłączyła ;)

 

Link: https://satkurier.pl/news/65344/solorz-z ... lsatu.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie też o tym samym chciałem wspomnieć (podobno po tej rozmowie z konsultantką Solorz zadzwonił do Libickiego i załatwił swoją sprawę :D - to się chwali, że prezes "CP" potrafi się odnaleźć na każdym stanowisku w swojej firmie, nawet konsultanta, a swoją drogą szkoda trochę tej konsultantki, bo pewnie następnego dnia straciła pracę...) :D .

 

Miejmy nadzieję, że może ten przypadek wpłynie na poprawę obsługi klienta w "CP", bo nigdy nie wiadomo kiedy może zadzwonić właściciel :D ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No a ja w końcu mam załączony w prepaid Mini HD :) na module...

aaa i żeby było ciekawie to w iCoku nadal mam nie pobraną kasę za ten pakiet. Został włączony wczoraj. A za to płatności elektroniczne wyglądają tak, że nie ma żadnej opcji do wyboru. (wcześniej były różne pakiety)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przelałem kasę już dobry tydzień temu najpierw na pakiet Mini, nie odpisali na zgłoszenie o włączeniu, zero odzewu zero aktywacji.

Na forum wyczytałem, że nie ma już Mini i pewnie dlatego nie uaktywnili mi go. Dopłaciłem więc piątaka do wartości pakietu Mini HD i napisałem ponowne zgłoszenie, że deklaruję oglądanie pakietu Mini HD i że proszę o jego uaktywnienie....

i ni stąd ni zowąd na drugi dzień odpowiedź, że deklaracja została przyjęta i że jak tylko będzie możliwość to natychmiast załączą pakiet... minęło pół dnia i drugi meil od CP, że pakiet właśnie został włączony... i tak też się stało.. załączyłęm moduł i śmiga Mini HD aż miło :)

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pakiet HD też jest dostępny w prepaidzie, a próbuję go już od dłuższego czasu włączyć i nie mogę, cały czas wciskają mi umowę na familijny HD. Dzisiaj dostałem zapewnienie, że będę miał możliwość aktywacji wspomnianego pakietu, czekam na zmianę w ICOK'u. Mnie już w CP i prepaidzie nic nie zdziwi bo co osoba to ma inne możliwości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dziś poprosiłem mailem o uruchomienie płatności elektronicznych dla wszystkich pakietów i opcji z cennika (dotychczas był i jest tylko familijny) i po kilku godzinach odpowiedź:

"Witam

Uprzejmie informuję, że obecnie wpłat za pozostałe pakiety można dokonywać wyłącznie bezpośrednio na numer rachunku wskazany poniżej:(...)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś miał podobną sytuacje z modułem?.W czerwcu 2009r kupiłem cam .Po czterech miesiącach dalej miałem sygnał.Dzwonię do Polsatu czy nie będą się domagać za ten czas kasy,pani odpowiada ,że umowa została zakończona z końcem czwartego miesiąca ,a to że mam sygnał to powinienem się cieszyć.I tak sygnał miałem ,aż minął rok od zakupu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...