Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

nerwy mię biorą jak się budzę chwytam za PILOTA a tu co kieruję na wprost dekodera i nic muszą od czekać minimum 1 min i dopiero trybi PILOT Reaguje na komendy co to może być ?.

 

Wyłącz kolego czujnik natężenia światła w TV, u mnie to pomogło w mojej super wypasinej Plazmie PANASONICA FULL HD.

Teraz pilot działa o ok 85 % szybciej.

 

ps.1.

Po co piszesz w opisie jaką TV cyfrowa ma twoja siostra - bez przesady. :crazy::crazy::crazy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tuner z wygladu identyczny moze bebechy inne, ale soft z innej bajki.

 

"PRAWIE" robi wielka roznice. :D

 

Ten tuner nie ma twardego dysku, czyli funkcji nagrywania, timeshifting'u i PVR.

Roznice wizualne:

- Na przednim panelu z prawej strony brak przyciskow do nawigacji (Ponadto w opisie przyciski PLAY/PAUZA, oraz przewijanie sa oznaczone jako nieaktywne).

Panel tylny:

- z tylu jest tylko jedno wejscie anteny satelitarnej

- brak wejscia TV naziemnej

- wyjscie AUDIO optyczne.

 

Sprzet jest zupelnie z innej bajki, pomimo podobnego wzornictwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolejny problem z Philips PVRem tj. kiedy chce zaktualizować soft mam komunikat ''błąd techniczny numer 1 spróbuj ponownie później '' druga rzecz , gdy wchodzę w VOD pojawia się to białe okno z aktualizacja oferty lecz bez napisu , samo białe okno , następnie tuner się restartuje , rzecz trzecia , podczas próby wyszukania kanałów satelitarnych wyskakuje komunikat "nie znaleziono programów... sprawdź antenę naziemna"(?) problem istnieje już kilka dni , wcześniej na tej samej instalacji go nie było natomiast, wszystkie kanały z HB działają normalnie , próbowałem korygować ustawienie anteny lecz to nic nie dało , stąd pytanie , co może być przyczyną i czy tuner jest do wymiany , a jeżeli tak to czy przy wymianie zaproponują mi nowego PVRa oraz czy stracę przez to zniżkę na wynajem(50%)? Z góry dziękuję za pomoc .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Kolejny problem z Philips PVRem tj. kiedy chce zaktualizować soft mam komunikat ''błąd techniczny numer 1 spróbuj ponownie później '' druga rzecz , gdy wchodzę w VOD pojawia się to białe okno z aktualizacja oferty lecz bez napisu , samo białe okno , następnie tuner się restartuje , rzecz trzecia , podczas próby wyszukania kanałów satelitarnych wyskakuje komunikat "nie znaleziono programów... sprawdź antenę naziemna"(?) problem istnieje już kilka dni , wcześniej na tej samej instalacji go nie było natomiast, wszystkie kanały z HB działają normalnie , próbowałem korygować ustawienie anteny lecz to nic nie dało , stąd pytanie , co może być przyczyną i czy tuner jest do wymiany , a jeżeli tak to czy przy wymianie zaproponują mi nowego PVRa oraz czy stracę przez to zniżkę na wynajem(50%)? Z góry dziękuję za pomoc .

MENU>7>1>OK>B>P->P->P-

Jeśli Twój satelita jest ustawiony na INNY, to V+ zmień na HOTBIRD

Błąd Nr 1 może oznaczać że masz aktualną wersję oprogramowania (96 / DTT)

Sprawdź MENU>7>2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To masz coś ewidentnie nie tak. Lepiej zanieś do serwisu. Prawidłowo działający dekoder nagrywa także w trybie czuwania jak jest wyłączony pilotem i nic sam nie kasuje.

Ewentualnie spróbuj wgrać nowy soft jeśli jeszcze go nie masz i zobacz wtedy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wylaczeniu dekodera pilotem resetuje sie i trace zaprogramowane nagrania.Jest jakis sposob aby po wylaczeniu go pilotem nie resetowal sie??

 

Wyłączenie dekodera do trybu standby w trakcie trwania nagrywania, przebiega natychmiast - dekoder w tle nagrywa.

Jeżeli zaplanowane nagranie ma się dopiero rozpocząć to przejście dekodera w standby zajmuje znacznie dłużej jednak w momencie nadejścia czasu rozpoczęcia nagrywania danej pozycji dekoder rozpocznie nagrywanie. W momencie gdy dekoder nagrywa zaplanowane nagrania czy VOD lub HBO DIGITAL,

PVR włącza się oraz wyłącza niemal natychmiast. Jeżeli nie nagrywa niczego w danej chwili to uruchamianie trwa długo, tak jak wyłączanie.

 

Sądząc po ilości postów, przypuszczam że masz PVR od niedawna. Być może jest wszystko w porządku ze sprzętem.

Sprawdź wersje oprogramowania, porównaj ustawienia instalacji w menu z rzeczywistym typem instalacji a najlepiej napisz coś więcej.

Jak na moje oko wydaje mi sie że jeżeli dekoder faktycznie nie nagrywa to możesz mieć starą wersje oprogramowania i po aktualizacji powinny ustąpić problemy.

Dopiero wtedy gdy i to nie pomoże udałbym sie do punktu w celu wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem trzy dekodery Philips HD PVR. Pierwszy, który "zwariował" i poszedł na wymianę. Drugi, który musiałem z żalem oddać Cyfrze+

I ten trzeci - własny, który jest jak marzenie. Bezszelestny, dla pilota posłuszny i po wszystkich najnowszych oprogramowaniach zwinny, szybki - prawie "błyskawica"

I chyba tylko dlatego, że cokolwiek z nim robię, to delikatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

mam pytanie, macie problemy z nagrywaniem c+/c+film? Jakieś dwa tygodnie temu zaprogramowałem sobie trzy filmy i następnego dnia, kiedy chciałem obejrzeć jeden z nich była tylko czarna plansza bez dźwięku ani nic. Filmy faktycznie były w bibliotece nagrań, jednak nie dało rady ich obejrzeć (wszystkich wyżej trzech wymienionych).

 

Dzieki za odpowiedź i sugenstie.

 

Moze pytanko odrazu z troche innej beczki zadam, czy mając PVR 250gb moge go wymienic na PVR 500gb? Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio u mnie tez wystepuja problemy z nagrywaniem. Niektore filmy nagrywaja sie bez problemu, a niektore nie w calosci. Wczoraj zaprogramowalem np. Killshota na C+Film HD i ostatnich 20 minut nie nagralo. Wczesniej na HBO HD rowniez dwa filmy nie nagraly mi sie w calosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten sam problem. Czasami zaprogramuje nagrywanie i nagra się cały film, a ostatnio zaprogramowałem nagranie filmu i nagrało się tylko 24 min. I to już 3-4 raz w ciągu ostatniego miesiąca. Mam wrażenie że ten problem zaistniał wraz z najnowszym oprogramowaniem v96. Raczej zaniku sygnału nie mam, bo siła sygnału wynosi ok 4,8-4,9 (konwerter Quad). Może ktoś wie jak rozwiązać problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Quada mam podłączonego tak: wyjście 1 i 2 do Philipsa PVR, wyjście 3 Echostar DSB717 Cyfrowego Polsatu, wyjście 4 wolne. Jak tylko wróce do domu to spróbuję tak zrobić jak mówisz. A sądze że to jest bardzo możliwe bo wczoraj jak mi przerwało nagrywanie to oglądałem w tym czasie Cyfrowy Polsat.. Dam znać co wynikło. Dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...