Skocz do zawartości

PVR BOX+ (Philips DSR 7201/91)


lucius
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Dwa dni temu próbowałem ustawić ręczne zarządzanie dyskiem,niestety bez rezultatu.

Dzisiaj wchodzę w swoje nagrania a tam zarządzanie dyskiem ustawione na ręczne.

I teraz najlepsze,zmieniam na automatyczne zarządzanie ale się nie udaje,nie zapamiętuje zmiany,ale czad :lol2:

Czy ktoś rozgryzł może tą łamigłówke :?:

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, Jak wiele innych osób "padlem ofiarą" ostatniej aktualizacji softu do dekodera Philips. Pojawia się menu z 3-ma opcjami i ... tyle. Zmieniałem ustawienia, tak jak pisaliście, ale nic to nie dało. Pojechalem więc dziś rano do lokalnego dystrybutora, potwierdził, że aktualizacja była wadliwa i muszę wymienić dekoder. Niestety jako, że jestem już 10tą osobą, ktora zgłosiła się do niego z tym problemem, nowy dekoder będę mógł odebrać dopiero w piątek! (jeśli będę miał szczeście). No ja pie...lę, to już przegięcie. Zastanawiam się, czy nie złożyć reklamacji o obnizenie abonamentu za okres, kiedy nie mogę odbierac telewizji, bo to przeciez oni (cyfra) dali ciała. A moze jakiś pozew zbiorowy? Bardziej chodzi o zasady niż o te pare złotych, ale to robienie ludzi w ch...a. Ciekawą rzecz tez powiedzial dystrybutor, ze jakis miesiac temu Cyfra wydala "dyrektywe', ze dekoder mozna wymienic tylko na ten sam model, ktory sie posiada, i przez to musze tyle czekac (bo tak, to by bez problemu wymienil mi na jakis inny). Rece opadaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam odpowiedz z centrum: "

 

(...)

uprzejmie informuję, że rozpatrzenie wniosku o anulowanie opłaty abonamentowej za okres, w którym nie posiadał Pan możliwosci odbioru, będzie możliwe po odebraniu sprawnego dekodera u Autoryzowanego Przedstawiciela.

 

Wyjasniam, iż jest to warunkiem koniecznym do okreslenia dokładnego czasu braku dostępu do usługi.

 

Zgodnie z powyższym proszę o złożenie zgłoszenia reklamacyjnego w przedmiotowej sprawie, ponownie po otrzymaniu sprawnego dekodera, w tresci wniosku proszę okre¶lić datę oddania wadliwego sprzętu do punku dystrybucyjnego oraz datę odebrania sprawnego terminalu"

 

No tak, tylko dystrybutor odmowil mi przyjecia "wadliwego dekodera", mowiac, ze mam po prostu dzwonic na biezaco i pytac, kiedy beda dostepne "nowe".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przecież pisałem o tym wcześniej - płać i płacz ! syf ra tradycyjnie zlewa swoich abonentów, dała ciała i zero słowa przepraszam, ja też jestem pechowcem i obdzwoniłem kilka punktów i wszędzie wała - nie ma dekoderów pvr na wymianę zostajesz sam z problemem - tylko płać coraz więcej bo mamy nowy wymiar telewizji....gdzie w ramach cyfra na życzenie programy są dostępne jeden na tydzień - reszta przypadków to - d"ostępny wkrótce" i np mogę obejrzeć sobie odcinek 5pewnego serialu bo jest dostępny ale odcinek 4 będzie dostępny wkrótce :lol2::lol2::lol2: jaja wielkanocne choć do świat trochę czasu jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wgrałem i ja nowe oprogramowanie - na szczęście obyło się bez kłopotów i działa :)

A wrażenia? Jak zawsze są plusy i minusy, ale zacznijmy od tych pierwszych:

 

- bardzo ładna grafika

- lepiej działające wyświetlanie nazw programów (np. na kanałach TVN od razu pojawia się informacja, a nie jak kiedyś - dopiero po wciśnięciu przycisku Pilot)

- funkcja Pilot działa prawie na każdym kanale :)

- funkcja Pilot działa także na kanałach z DVB-T :)

- podczas przeglądania EPG (funkcja Program) można w tle oglądać i słuchać ostatnio widziany kanał

- jest możliwość szybkiego zaprogramowania nagrania z poziomu funkcji Pilot

- doszły użyteczne drobiazgi typu: zegar w rogu, widoczny pasek z poziomem głośności, lepiej pokazany czas trwania programu

- w "Moich nagraniach" od razu widać opis każdej audycji, nie trzeba w nie wchodzić, żeby zobaczyć o czym to :)

- dekoder uruchamia się chyba odrobinę szybciej

 

A minusy? No też są

 

- nie można ustawić ręcznie czasu przed nagraniem i po nagraniu, są tylko gotowe wartości do wyboru: 0, 5 i tak dalej, w poprzednim sofcie można było samemu wpisać jaką wartość się chciało, a tu niestety się nie da, gorzej nawet - nie można tego chyba ustawiać dla każdej audycji osobno (przynajmniej nie zauważyłem takiej opcji)

- również przy planowaniu nagrania nie ma możliwości ustawienia dokładnej godziny - skok co 5 minut - TRAGEDIA

- Program wczytuje się niesamowicie wolno, a później również działa o wiele wolniej niż poprzednio

- w funkcji Program są ogromne braki! nie ma nawet takich kanałów jak Tele 5, BBC Entertainment czy BBC Knowledge!

- funkcja Pilot nie działa nadal na TLC, ID, C&I, Eurosporcie

- czasami zdarza się, że belka z informacjami zostaje na ekranie znacznie dłużej niż powinna

- wszystko (zwłaszcza Pilot) działa troszkę inaczej niż do tej pory -trzeba się przyzwyczaić

 

Reasumując - jestem z tego softu zadowolony, ale nie do końca, bo jednak te minusy trochę psują ogólne wrażenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam natym forum jestem nowy iprosze o wyrozumialość , rozmawialem dzisaj z pomocą techniczną c+ i powiedzieli mi ze soft 111 do soboty włącznie byl wadliwy i że dzisiaj powinno byc dobrze bo jest niby poprawipny ,zaznaczył ze dzisiaj jeszcze nikt nie zglaszal ze padł jakis philips ze można zaryzykowac ja narazie się zastanawiam chyba ze coś się samo wydarzy(brak prądu).

Czy ktoś dzisiaj ładował nowy soft i czy nie uwala philipsów prosiłbym o informacje na ten temat.

 

monako

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na padniętym dekoderze tylko przez kabel da się wgrać nowy sotf, a to tylko w serwisie zrobią.

 

@Sneer, zupełnie nie rozumiem o co się burzysz. O to, że dystrybutor nie chciał przyjąć od Ciebie dekodera. Powiedz mi w takim razie co miał zrobić, jak na stanie 0 PVR philipsa? Miał zrobić oddanie przez Ciebie dekodera? Wtedy został byś bez dekodera, no i straciłbyś ewentualne rabaty na ten sprzęt.

Czy też o to, że kazali Ci się zgłosić z reklamacją po otrzymaniu nowego dekodera? Bo jak inaczej mieli by stwierdzić, ile faktycznie nie miałeś dostępu do TV. (czytanie ze zrozumieniem się kłania).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wonsik: Ja to rozumiem tak. Czas braku dostępu do TV jest liczony OD momentu oddania do dystrybutora starego dekodera, DO momentu uruchomienia otrzymanego nowego dekodera. Skoro więc odmówili mi przyjęcia starego dekodera, to znaczy, ze ten pierwszy punkt czasowy ("OD") nie został tu określony (dekoder nie został przyjęty, a nie działa już drugi dzień). Będzie więc pewnie tak, że przyjmą mi stary dekoder np. za tydzień (dopiero jak będą mieli nowe) i od razu wydadzą mi nowy, więc wg nich okres braku dostępu do TV wyniesie nie tydzień a godzinę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Sneer źle to rozumiesz. Dystrybutor wymienia Ci wadliwy dekoder na sprawny. Reklamację składasz na brak dostępu do usługi od momentu wykonania aktualizacji, tj. np od 27.03 do momentu otrzymiania sprawnego dekodera i w systemie ta data jest widoczna.

 

EDIT:

Jak dobrze pamiętam, to czas braku dostępu do usługi jest liczony od momentu zgłoszenia problemu, więc jeżeli nie dzwoniłeś zaraz po aktualizacji, to ta reklamacja, co wcześniej ją podałeś będzie liczona jako początek braku dostępu. Głowy uciąć sobie nie dam, że tak jest, lepiej żeby tu się określił ktoś w temacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sneer przycisnij przycisk standby(twardy reset) tak dlugo aż zacznie szybko migac czerwona kontrolka taki długi przycisk gdzie sie pali przewaznie zielona kontrolka

powinno za dzałac

 

Kolego,na stronie poprzedniej piszesz że masz również problem z softem,a teraz jakieś dyrdymały wypisujesz o twardym resecie?,pomógł ci w twoim uwalonym sprzęcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Ja mam bardziej poważny problem gdyż niemam jak go oddać do serwisu ponieważ kupiłem go sobie na aukcji pozatym mam tylko aktywne trzy pozycje w menu nic nie pomaga twardy reset czy jest jakaś inna możliwość niema jakiejś zworki w środku aby powrócił do ustawień fabrycznych lub innego sposobu na wgranie tego menu???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie do innych jak kupuje na aukcji to nie pisze ze to jest kradzione poprostu nie ma takiej metki na towarze obojentnym jakim .....a nawet jak masz orginal to itak jest to przegjecie

bo ktos ma filmy programy noi chodzi o czas stracony na telefony dojazd do punktu a itak ci powie ze niema iczekasz 2tygodnie i zastanówmy sie jak to rozwiazac a nie głupio pisac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bajan198 Następnym razem odechce Ci się kupować dekoder od złodziei. Masz nauczkę bo dekoder nadaje się do śmietnika.

 

P.S. I to jest jedyny plus tego wadliwego oprogramowania :D

 

przykro mi ale nie pisało na nim kradziony pozatym jak byś sobie popatrzył to i tak masz w ciągłej sprzedaży ich cały czas ba aukcjach

i bez głupich komentarzy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bajan198. Taiszo prawdę prawi. Dekodery PVR od cyfry są tylko na wynajem i nie ma możliwości ich legalnego zakupu. To że na znanym polskim serwisie aukcyjnym są, to nie znaczy, że są legalne. Tak samo możesz tam zakupić kradziony telefon czy inny sprzęt.

Ok teraz będe wiedział problem w tym że teraz to ja mogę szukać wiatru w polu a nie gościa od którego to kupiłem ale polak modry po szkodzie

A dekoder wyrzucę i tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...